Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Několikrát jsem zboží objednala, ale vždy při pokusu o zaplacení,
    se to nepovedlo. Vzdala jsem to a zboží - po prostudování jiných recenzí-
    objednala jinde... ☹
    Obchod se tedy chová podivně a teď mi ještě přijde dotaz o spokojenosti s objednaným zbožím!
    NECHÁPU!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace
  • Nedoporučuje obchod

    Neseriózní jednání špatná komunikace se zákazníkem!

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Žádná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod nekomunikuje

    Objednala jsem si zboží, bohužel nikdo na moji objednávku nereaguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace neproběhla, neboť portál zřejmě nefunguje. Neberou ani telefon, prostě katastrofa. Neodpovídají ani na email.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za měsíc se nikdo neozval ani nereagoval znovu jsem připomínal moji objednávku přišlo mi jen sdělení že děkují za dotaz!!!

  • Nedoporučuje obchod

    • obchod nereaguje

    žádná reakce

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Perfektní komunikace, rychlost, kvalitní zboží, rychlé dodání

    Perfektní komunikace, rychlost, kvalitní zboží, rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychle dodani zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NENAKUPOVAT na tomto obchodu! Po urgenci, že mi zboží po delší době dosud nebylo doručeno, Tercio reaguje emaily typu: pošlete potvrzení o platbě, vaše objednávka byla stornována..., nemůžeme spárovat objednávku se zbožím..., předáme vaši stížnost našemu kontrolnímu oddělení.... Zboží mně nebylo doručeno, peníze mně ani po urgenci nebyly vráceny.
    Bohužel mi do hvězdičkového ohodnocení "skočilo" půl hvězdičky, kterou nemůžu smazat, tento obchod si nezaslouží ani kousek hvězdičky|!

  • Nedoporučuje obchod

    Nepodařilo se objednávku realizovat, místo baankovního spojení se objevila informace, že to heuréka ruší.
    Nedstal jsem ani číslo objednávky či bankovní spojení.
    Musel jsem si koupit madlo jiné. Nyní mi chodí výzvy, abych objednávku zaplatil ?????

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Za nedodané zboží mi ani po opakovaných ujištěních nebyly vráceny peníze

    Za nedodané zboží mi ani po opakovaných ujištěních nebyly vráceny peníze

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace, nespolehlivost
  • 10 %

    • POZOR! Kdo se stejně jako já cítí být touto společností podveden, kontaktujte mě přes mail [email protected] - bylo by vhodné sepsat hromadnou žalobu. Pokud budou lidé jednotlivě podávat jen trestní oznámení na Policii, ta je bude brát jako pouhý přestupek - nemá to valný smysl. S ČOI je to běh na dlouhou trať. Obchod mi nedodal ani zboží, ani nevrátil peníze - týdny se pouze vymlouvají - a takto poškozených jsou možná stovky - podobné podvodníky je nutné zarazit!
  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží mi bylo doručeno,nevyhovovalo, vrátila jsem poštou ale do dnešního dne jsem peníze za vrácené zboží neobdržela. Když se podívám na recenze nejsem sama. Stále čekám. Jsem důchodkyně a ty peníze mi schází. Chce se mi věřit že nejste podvodníci. Marie Šulcová
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nakupuji již delší dobu a vždy jsem velmi spokojená byla,až
    do posledního nákupu.
    Zatím zboží mě nebylo doručeno, že není na skladě.
    Objednávku jsem nezrušila, neboť s taškami jsem velmi spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodali, peníze nevrátili

    7.3. 2024 jsem si objednala bederní pás, který měl dorazit do 10 dnů.
    Od té doby jen výmluvy na nedodání ze strany výrobce. Dne 9.4. mi došla trpělivost a zásilku jsem stornovala. Přišlo mi potvrzení o stornu s tím, že do 14 dnů mi vrátí peníze. Do dnešního dne nemám ani objednané zboží ani vrácené peníze. 14.5. 2024 jsem podala trestní oznámení na policii.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Šíře nabízeného sortimentu
    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Obchod nemá k dispozici sortiment náhradních dílů, veškeré problémy se zbožím lze řešit pouze cestou reklamace v záruční době, což ovšem znamená být minimálně několik (dle platné legislativy až 30) dní bez kompenzační pomůcky, např. bez chodítka. Přitom spoustu drobných oprav by si zákazník mohl vyřešit sám a to při zachování své mobility.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost