Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zaplacené zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Snadné a rychlé, spokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod se mnou nekomunikuje, po potvrzení mé objednávky a platby se mi již 15 dnů nikdo neozval
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Snad se v mém případě jednalo o výjimečnou chybu, nicméně na doručení zboží čekám již třetí týden, při nákupu byla uvedena dodací lhůta 10 dní. Obchod mi sice nabídl storno objednávky - údajně se čeká na dodání od výrobce, ja mám ale o produkt zájem, proto čekám - snad stihnou výrobek poslat ještě v roce 2024, uvidím...
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé a spolehlivé
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno 11.3.2024, dosud nebylo dodáno !!!, s firmou se nelze spojit, telefoní číslo nefunguje. Takž nelze ani požádat o vrácení peněz. -____Další podvodný shop!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Všechno špatně. Nenechejte se napálit, je to podvod.

    Jednoznačně podvod na lidech s postižením a seniorech, hyenismus. Dejte si práci a podívejte se do historie hodnocení tady na Heurece. Podvedených jsou desítky, možná stovky. Trvá to už roky. Stejně špatná hodnocení jsou na Zboží, Firmy, Mapách atd. Ani mě bohužel nenapadlo si předem zkontrolovat obchod s kompenzačními pomůckami, i když to obvykle s prvním nákupem na eshopech dělám, tady jsem parazity fakt nečekala. Zboží objednané v lednu nemám, peníze přes urgence taky ne. Zajímalo by mě, jestli opravdu existuje někdo, kdo zboží dostal, domnívám se, že si občasné dobré hodnocení píše majitel firmy Skandor Jan Kučera nebo někdo z jeho spoluviníků. Pokud vás také okradl, braňte se, nebo dejte alespoň podnět na ČOI, ať už se konečně podaří těmto podvodům zabránit. https://www.coi.cz/en/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

  • Doporučuje obchod

    100 %

    slušnost , rychlé jednání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rozumná cena
    • Nemoznost komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádná výhoda -potvrzení objednávky jsem dosud neobdržel a ani objednávka mi nebyla doručena
    • -
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi oceňuji komunikaci a vstřícnost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    29/2 jsem zboží objednala k dodání do 10 dnů a zaplatila, dnes 15/3 není dodáno ani dodávka avizována

  • Do dnešního dne nikdo nepotvrdil moji objednávku, tím ji považuji za
    nepřijatou. Nemám zájem o zboží z Vaší firmy.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • docela velký výběr zboží
    • popisy zboží jsou pro kupujícího dostačující
    • rychlé jednání
    • nevím

    Myslím, že je to dobrý obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • první zboží dorazilo takřka obratem,druhé zboží zatím nedorazilo,údajně výrobce zatím nedodal

    Zatím nedořešeno,zákazník nikdy neví,kdy zboží dostane.

  • Zaplacené zboží nedodali, peníze nevrátili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace obchodu
    • Všechno špatně až jsem se obrátil podnětem na ČOI,tak začali po čtyrech urgencích komunikovat.
    • poprvé za 20let jsem zaplatil eshopu platbu předem v domnění,že neodrbou nemocného člověka a k tomu držitele prukazu ZTP.
    • Po 16 dnech a čtyřech urgencích a kontaktování ČOI se ozvaly,že výrobek nemají.

    Vyhýbejte se velkým obloukem,nejsem jediný nemocný kterého se snaží ojebat o peníze

    • Zboží objednáno a zaplaceno, ale nedodáno. Mělo být doručeno do 10 dnů, nyní je to již 15 dní a nic. U objednávky pouze uvedeno, zaplaceno a vyřizuje se. Obchod nekomunikuje a telefon ani nezvoní. Napsala jsem mail s urgencí vyřízení a čekám na odpověď.

    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Proboha pošlete formulář hodnocení místo zboží.To vše za 2670kč?
    • 6ádná zpráva o stavu zásilky,jen vyřizujeme a zaplaceno.To si asi děláte srandu za ty love
    • O váš obchod si už neopřu kollo a určitě Vás budu asi doporučovat
    • Doufám,že tuto lapálii nebudu muset přes svého právníka a PČR

    Obrovské zklamání z jednání obchodu