Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejdřív napíšou, že zboží je na cestě a po 14 dnech stále nic. Na email neodpovídají, tak určitě nedoporučuji.

    Reakce obchodu tekson.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobrá skúsenosť,rýchle dodanie,riadne zabalený,produkt -topánky -výborné,pohodlné,
    Spokojnosť

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychle vyřízeno
  • Doporučuje obchod

    70 %

    vše bez problému

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V zásilce nebylo objednané zboží, jen jakási reflexní páska a obchod nekomunikuje , na opakované žádosti o vysvětlení na kontaktních adresách bez odezvy. Za 1500,- krabice naplněná papírovou výplní a reflexní páska.

    Reakce obchodu tekson.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu a komplikace. Jak jsme vysvětlovali, došlo k záměně balíčku, omylem jste obdržela reflexní popruhy, které byly pro někoho jiného. Proto ta chyba.
    Vše již vyřešeno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Kvalitní zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po měsíci neustálých výmluv a ve výsledku neschopnosti dodat objednané zboží jsem objednávku zrušil. Tak snad alespoň (doufám) platbu vrátí. Pokud ne, bude to řešit právník :-)

    Reakce obchodu tekson.cz

    Zdravím,

    omlouváme se za komplikace.
    Všechny platby vždy vracíme. U Vámi vybraného produktu máme uvedeno "na dotaz" - zboží není klasicky skladem, proto je vždy lepší, si ověřit dostupnost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Jsou pohodlné, dorazili za pár dní, velikost sedí, jsem moc spokojená...
  • Doporučuje obchod

    90 %

    spolehlivost, rychlost,
    přehlednost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Maximálna rýchlosť a spokojnosť

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost s obchodem, raketové doručení, doporučuji, Lukáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží týden od objednání nedorazilo. Proto jsem kontaktovala obchod o nedodání zboží. Na to mi údajně balíček šli odeslat podruhé. Ten jsem si vyzvedla. Obdržené zboží bylo jiné než jsem si objednala. Údajně mi byl zaslán email s dotazem na možnost záměny, ten jsem ale neobdržela, nepotvrdila záměnu, nikdo mi nevolal. Mnou vybrané zboží údajně není skladem, na webu je jako "skladem" Tohle celé trvá 14 dní. Zboží si jdu koupit jinam.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost, dobrá komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost
    • slibujou hory doly
    • maj tam bordel
    • manager eshopu lže
    • v kanclu vědí hovno co dělá sklad

    Objednal jsem ventilátor který psali že je skladem a odejde ještě ten den. To byl taky důvod proč jsem ho tu koupil. Ventilátor mám dnes zaplacený a objednaný 15 dní a nemám ho, pán na telefonu mi jen věší bulíky na nos jak kluci ze skladu přebíraj kontejner ventilátorů a tak mi ho dva týdny nemůžou poslat protože nevyskladnili zásilku, telefonoval jsem každé tři dny a pokaždé jsem se dozvěděl že je zřejmně už na cestě. Skoro to vypadá jako chování eshopu bez skladu který jen překupuje když dostane objednávku a pak hraje o čas.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jednání stylem - když se vám to nelíbí, objednejte si zboží jinde?!

    Naprosto nelogický přístup k zákazníkovi. Když se po třech dnech dotazuji, kde je mé zboží je mi řečeno, že přeprava jezdí dvakrát týdně v úterý a ve čtvrtek (objednávka proběhla v pondělí) proč teda nemám avízo o doručování ? Nestihli zboží vyskladnit a tak pojede až ve čtvrtek. Bez jakéhokoliv upozornění. Na dotaz zda si myslí že jde o správný přístup k zákazníkovi se dočkám odpovědi - když se vám to nelíbí objednejte si zboží jinde. Podotýkám, že se jedná o druhý podobný případ během jednoho měsíce. Na mail, který jsem napsal k prvnímu problému mi dodnes nikdo neodpověděl. Naštěstí je dostatek jiných eshopů, kde je zákaznický servis na úrovni a zákazníků si váží.

    Reakce obchodu tekson.cz

    Dobrý den,

    pane Klíma, vy jste známý potížista. Pravidelně si objednáváte zboží, které je specifické a přesto, že Vás vždy po tel. upozorníme na to, jak to s objednávkou vypadá, pravidelně tady pak píšete "další" recenzi. V telefonu jste hrubý, urážel jste naší kolegyni, proto jsme Vám sdělili, že o takovou spolupráci nemáme zájem a budeme rádi, když si zboží budete objednávat jinde.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobry zakaznicky Service, rychle doruceni - spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Som veľmi spokojný. Tovar bol doručený rýchlo a komunikácia bola veľmi dobrá

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikace
    • Rychlost dodání
    • Spolehlivost

    Po celou dobu vyřizování objednávky jsem měl přehled co se s mou zásilkou děje. Jednoduché objednání a rychlé dodání, dobrá zkušestnost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    rychlé jednání, vše v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velice rychlé doručení, kvalitní zboží+. Chválím milou a nápomocnou obsluhu eshopu.