Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost
    • slibujou hory doly
    • maj tam bordel
    • manager eshopu lže
    • v kanclu vědí hovno co dělá sklad

    Objednal jsem ventilátor který psali že je skladem a odejde ještě ten den. To byl taky důvod proč jsem ho tu koupil. Ventilátor mám dnes zaplacený a objednaný 15 dní a nemám ho, pán na telefonu mi jen věší bulíky na nos jak kluci ze skladu přebíraj kontejner ventilátorů a tak mi ho dva týdny nemůžou poslat protože nevyskladnili zásilku, telefonoval jsem každé tři dny a pokaždé jsem se dozvěděl že je zřejmně už na cestě. Skoro to vypadá jako chování eshopu bez skladu který jen překupuje když dostane objednávku a pak hraje o čas.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jednání stylem - když se vám to nelíbí, objednejte si zboží jinde?!

    Naprosto nelogický přístup k zákazníkovi. Když se po třech dnech dotazuji, kde je mé zboží je mi řečeno, že přeprava jezdí dvakrát týdně v úterý a ve čtvrtek (objednávka proběhla v pondělí) proč teda nemám avízo o doručování ? Nestihli zboží vyskladnit a tak pojede až ve čtvrtek. Bez jakéhokoliv upozornění. Na dotaz zda si myslí že jde o správný přístup k zákazníkovi se dočkám odpovědi - když se vám to nelíbí objednejte si zboží jinde. Podotýkám, že se jedná o druhý podobný případ během jednoho měsíce. Na mail, který jsem napsal k prvnímu problému mi dodnes nikdo neodpověděl. Naštěstí je dostatek jiných eshopů, kde je zákaznický servis na úrovni a zákazníků si váží.

    Reakce obchodu tekson.cz

    Dobrý den,

    pane Klíma, vy jste známý potížista. Pravidelně si objednáváte zboží, které je specifické a přesto, že Vás vždy po tel. upozorníme na to, jak to s objednávkou vypadá, pravidelně tady pak píšete "další" recenzi. V telefonu jste hrubý, urážel jste naší kolegyni, proto jsme Vám sdělili, že o takovou spolupráci nemáme zájem a budeme rádi, když si zboží budete objednávat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Délka dodání
    • Špatné info na e-shop - dodávka včas 2-3 dny.
    • Zaslaný mail o předání a od zásilkovny nic nedorazilo
    • S hodnocením čekám 17 dní a to už mám svatou trpělivost

    Zboží dodnes nedorazilo. I přes mailovou komunikaci, že zboží bude naskladněno v týdnu od 19.3.2024 -23.3.2024.
    Mailem zasláno, že pokud zboží nedorazí, tak v pondělí kontaktovat manažera.
    Kontaktovala jsem a asi po 2 minutovém hovoru a s tím, že zásilku viděl naskladněnou mi řekl: Moment na okamžik. Zachvíli zavolám zpět. Což bylo dnes dne 25.3. v 15:01 a při psaní recenze je již 25.3. a čas 19:29. Doteď nikdo nevolal.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nespolehlivost dodávek, nemožnost komunikace s kýmkoliv odpovědným, nemožnost sledování zakázek, vymlouvání se na přepravní firmy

    Bohužel negativní zkušenost, 12.3. bylo mailem oznámeno že zboží bylo předáno přepravci.
    15.3. jsem se marně pokoušel kontaktovat prodejce na uvedeném čísle, kde se zboží nachází.
    6.3. dorazila faktura, ale zboží ne, na telefonický dotaz na fakturační oddělení mi bylo sděleno že paní se tímto případem nehodlá zabývat a pán ze zákaznického oddělení má dovolenou.
    Nakonec zboží údajně odeslané 12.3. dorazilo 19.3. a to bez jakéhokoliv oznámení nebo ohlášení.
    Shrnutí - co se týká péče o zákazníka je tato firma bohužel velmi daleko za standardem.
    Jednání zcela neprofesionální.
    Absence možnosti sledování zásilky a oznámení o doručování

    Reakce obchodu tekson.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za negativní zkušenost, obzvláště u zákazníka, který od nás zboží odebíral víc krát, nás to mrzí. Koukal jsem, že předešlé objednávky byly realizované bez problémů. Kolegyně z fakturace bohužel nemá a ani nemůže mít přehled o všech zásilkách. Kolega, který má toto na starost a měl v pátek dovolenou s Vámi později ještě ten den ale mluvil. I když má dovolenou, vždy všechny hovory vyřizuje zpětně ještě ten den. Zde bylo oznámeno, že zboží bude doručeno začátkem příštího týdne, tedy 18-19.3. Ověříme ještě proč balíček nebyl tak dlouho doručený - za to se omlouváme, naše chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostanete zprávu kde je váš balíček

    Reakce obchodu tekson.cz

    Dobrý den,

    út 12.03.2024 8:23 jsme Vám napsali email ohledně objednávky.
    Napsal jste nám z jiného emailu, než ten, který je uvedený v objednávce - odepisovali jsme tedy na tento druhý - podívejte se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání. Je to pět dní zboží ještě nepřišlo !!!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží objednáno 13.5 dorazilo 22.5 katastrofální obchod, už nikdy víc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám na zboží více jak týden, objednávka mi byla potvrzena, nasledně odeslán e-mail že se objednávka vyřizuje a od té doby žádné info ani zboží.

    Reakce obchodu tekson.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení o upínací pásy byl velký zájem, stahovali jsme další. Dnes odesláno, zítra u Vás.
    Email o vyřízení objednávky Vám byl odeslán 9.03.2023 09:58:03.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Děláš si legraci? Tachotimer jsem objednal a zaplatil 15.01.23. Stále čekám. Volal jsem na uvedené tel. číslo a odpověděli mi, že zboží bude ve čtvrtek nebo v pátek. Zasilkovna funguje i v sobotu. Konkrétně jsem objednávala začátkem týdne, protože jsem doufal, že na odeslání balíku do ČR bude stačit týden! Teď odjíždím na týden do práce. Pokud by mi ten člověk upřímně řekl, že nestihne odeslat zboží, tak bychom se mohli domluvit a přijedu za vámi sám.

    Reakce obchodu tekson.cz

    Dobrý den,

    ověřoval jsem dané, zboží dorazilo v pátek z centrálního skladu. Odesláno dnes. Zítra na výdejním místě Zásilkovny.
    Omlouváme se za zdržení a komplikace. Tým Tekson.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto tragická komunikace

    Objednávka provedena 24.11.2022. Vše na e-shopu bylo skladem. Zboží dodnes nedorazilo a na několik dotazů přes email i přes chat na webu mi vždy bylo sděleno, že se to řeší a že se mi další den ozvou. Dnes je 14.12.2022 a stále není žádné info zda a kdy je možné zboží dodat. Tuto firmu nedoporučuji.

    Reakce obchodu tekson.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednal jste si celkem 8 bund, ve třech různých rozměrech. O tyto bundy byl velký zájem a měli jsme problém zaslat kompletní objednávku. Jednalo se o novinku na našem e-shopu, měli jsme si udělat větší zásoby. Naše chyba. Omlouváme se. Tým Tekson.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Peníze si vzali hned, bohužel boty nikde!!!!!

    Reakce obchodu tekson.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení. Botky se stahovaly z centrálního skladu.
    Koukám, že byly odeslány 21.11.2022 10:46:52.
    Tým Tekson.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • zboží nemělo český návod
  • Bohužel mi přišlo jiné zboží než bylo objednané, ač na faktuře to bylo správně. Poslal jsem ho zpět a čekám na další zásilku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace, měsíc od objednávky a nic

    doporučuji vždy první objednávku na dobírku :-) ať nelitujete.

  • tovar som nedostal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo ani po sedmi dnech od objednání, obchod se ani neobtěžuje napsat email nebo sms, proč se tak děje.

    Reakce obchodu tekson.cz

    Dobrý den,

    objednal jste si u nás ofukovací pistoli Iveco. U tohoto produktu máme uvedeno, že není skladem, ale je Na dotaz.
    Díval jsem se na chat, do emailu, na termín naskladnění jste se neptal – proto jsme objednávku nechali a zboží by bylo odesláno, jakmile by bylo opět skladem.
    V příloze emailu, který jsem Vám dnes odeslal je zobrazení položky skladem a položky Na dotaz.
    Omlouváme se za komplikace.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují, na Emaily neodpovídají asi jsou to povodníci.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 14dní nikdo nereagoval ani na email.

    Až po telefonim hovoru,mě bylo zděleno že zboží nemají.

    Reakce obchodu tekson.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace.
    Nicméně, dne čt 18.11.2021 16:21 jste prosil o info k objednávce, dne st 24.11.2021 8:28 jsme Vám odpovídali na email.
    Musel jste odpověď přehlédnout.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace. Tým Tekson.cz