Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani po měsíci nedorazilo
    • Snaha dovolat se na telefonní číslo je marnost nad marnost. Když už u telefonu někdo je, tak ho típne.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Zboží objednáno 27.2. 17.3. jsem objednávku urgovala .
    Obchod ji předal 23.3. přepravci a 25.3 jsem si ji vyzvedla

    Reakce obchodu SZO

    Vážená paní bezejmenná,
    v České Republice byl vyhlášen NOUZOVÝ STAV a veškeré provozy v lepším případě fungují UTLUMENĚ, celá řada podniků a firem jsou zcela zavřeny! Na to, že naše firma funguje „v utlumeném režimu“ (to je ten lepší případ) jsou zákazníci upozorněni červeně na naší HOME PAGE: Vzhledem k situaci kolem chřipkové epidemie a koronaviru se dodací lhůty prodlužují na 3 až 4 týdny nad rámec našich Obchodních podmínek. Myslím, jsme svým závazkům dostáli a měla by jste být ráda, že v této složité a mimořádné době ještě vůbec něco funguje a NE nás zbytečně penalizovat 40% hodnocením. Příště zkuste jinou firmu a uvidíte sama, možná pochopíte o čem mluvím!

    S pozdravem

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec mě obchod nekontaktoval, nedá se dovolat, nic nedošlo. Nejedná se o fungující obchod.

    Neplaťte předem. A počítejte s tím, že pravděpodobně od obchodu nikdy neuslyšíte jedinou reakci. Nefungují a nejspíš neexistují.

    Reakce obchodu SZO

    Vážený pane Jane,
    za 20 let naší existence jsme od NIKOHO nevybrali jedinou platbu předem, takže pravděpodobně mluvíte o jiném obchodě. Stačí se podívat večer na hlavní zpravodajskou relaci v TV a zjistíte, že byl vyhlášen NOUZOVÝ STAV a celá Česká Republika funguje v omezeném režimu. Mějte na paměti, že i Vy by jste neměl zbytečně vycházet z domu, pouze v nejnutnějším případě (do lékárny a pro potraviny) a to pouze s rouškou!

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože zboží bylo deklarováno sklade, nebylo do týdne doručeno ani nepřišla žádná reakce obchodu. Z důvodu nečinnosti jsem objednávku stornoval . Pak se teprve dotčeně ozvali.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • 16 dní mě nebyli schopni informovat, že zboží "už není" přitom ihned po objednání mě potvrdili objednávku včetně zaslání e-mailu na e-mail. Já jsem tímto ztratil čas na objednání v jiném e-shopu. Až jsem jim napsal, tak mě za dva dny telefonovali a následovali výmluvy Ztratil jsem celkem 18 dní.

    Reakce obchodu SZO

    Vážený pane Obelhaný,
    pokud jste ještě nezaznamenal, že v ČR byl vyhlášený NOUZOVÝ STAV a provoz celého hospodářství pracuje v omezeném režimu, doporučuji se večer podívat v TV na hlavní zpravodajskou relaci. Hodně štěstí v jiném eshopu!

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost,maximální ochota a profesionální přístup.

    Maximální ochota a profi přístup

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • spolehlivost
  • Zboží zatím nedorazilo. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nedorazilo...zada komuniace

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím nevím
    • Zatím se nic neděje.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před 11 dny , nedorazilo, přišla jen informace, že se zásilka ztratila. Na firmě na mailový dotaz nikdo nereagoval , nikdo nebere telefon.
    Takže vůbec nevím, zda zboží příjde, nebo má zajistit jinde.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nedoruceno, tel. Nikdo nezveda.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje na SMS dotaz, nebere kontaktní telefon.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodání zboží po 12 dnech. E-shop nereaguje na telefony ani e-maily.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychle, kvalitně :-) , děkuji a hodně zdraví nám všem .
    Mgr.I.Bespalova

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo doručeno. Přišel pouze e-mail s objednávkou a v předmětu bylo uvedeno ,,ztracená objednávka’’ z tohoto důvodu doporučit nemohu .

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezvedaji telefony, nekomunikují, zbozi nedodali, objednavku nezrusili

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • příjemné jednání
    • rychlá dodávka

    přehledné stránky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaplatila jsem a nevrátili mi peníze vůbec se neozvali

    Mimo jiné jsem to zboží již zaplatila a nikdo mi nevrátil peníze ani se neozval. Takže budu dávat podnět na policii ČR.
    D

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality