Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatne info na Internetu

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nemohu hodnotit, zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní dostáváme na 200 objednávek a stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci a pak nastává technický problém. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše připraveno včas k os. odběru a jěště pečlivé vysvětlení kak vše používat. Děkuji
  • Nic nedošlo, nic nemají, ...

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    celkem spokojenost

  • Na dotaz, kdy bude zboží odesláno, žádná odpověď ani komunikace...

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Zboží nedorazilo. Nikdo neodpovídá na telefony ani mail.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nebylo doručeno, komunikace ze strany obchodu 0.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco běžně nám chodí 10 až 15 objednávek denně, v souvislosti s epidemií koronavirem, nyní dostáváme na 200 objednávek, přestože jsme nedostupné položky (dezinfekční gely) zablokovali. Není v našich silách odpovídat na emaily a telefonáty, které rovněž enormně vzrostly. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

    • neprofesionální přístup, špatná komunikace

    Objednávka byla přijata, ale dál se nic nedělo. Když se mi podařilo firmu zkontaktovat (po více než týdnu!), tak mi bylo řečeno, že objednávka nemohla být zrealizována vzhledem k tomu, že výrobky nemají skladem, i když na eshopu skladem uvedené byly...nicméně tuto informaci jsem obdržela až ve chvíli, kdy se mi podařilo dovolat...

    Reakce obchodu SZO

    Vážení,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní dostáváme na 200 objednávek a stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci a pak nastává technický problém. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo potvrzení obj a od té doby žádní komunikace.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco běžně nám chodí 10 až 15 objednávek denně, v souvislosti s epidemií koronavirem, nyní dostáváme na 200 objednávek, přestože jsme nedostupné položky (dezinfekční gely) zablokovali. Není v našich silách odpovídat na emaily a telefonáty, které rovněž enormně vzrostly. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dodnes nedorazilo, ani mail, že nedorazí.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic zatím nedorazilo a obchod nijak nekomunikuje.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco běžně nám chodí 10 až 15 objednávek denně, v souvislosti s epidemií koronavirem, nyní dostáváme na 200 objednávek, přestože jsme nedostupné položky (dezinfekční gely) zablokovali. Není v našich silách odpovídat na emaily a telefonáty, které rovněž enormně vzrostly. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi potvrzení objednávky, je stará již téměř 14 dnů, na můj dotaz, co je se zbožím, nikdo neodpovídá.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco běžně nám chodí 10 až 15 objednávek denně, v souvislosti s epidemií koronavirem, nyní dostáváme na 200 objednávek, přestože jsme nedostupné položky (dezinfekční gely) zablokovali. Není v našich silách odpovídat na emaily a telefonáty, které rovněž enormně vzrostly. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prezentovali na svých stránkách zboží "skladem", které konkurence neměla. Bohužel byla to lež!

    Zboží, které mělo být skladem, v předem stanovený termín neexpedovali, vůbec se neozvali a co se týče kontaktů, uvedených na jejich web stránkách, jedno telefonní číslo neexistovalo a na druhém to nikdo nezvedal. Snažila jsem se tam dovolat po 3 dny. Pokud by měli nadmíru objednávek, čekala bych, že uvedou na svých stránkách omluvu o delší čekací lhůtě - ale vůbec nic. Dne 26.2. jsem poslala objednávku, která byla obchodem potvrzena a od té doby nic. Takový nezájem o zákazníka jsem nečekala. Jejich webové stránky navozují dojem profesionálů, nicméně jejich jednání svědčí o opaku.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní dostáváme na 200 objednávek a stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci a pak nastává technický problém. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace a informovanost o nedostupnosi zboží ze strany dodavatele zboží.
    • Bez výhrad
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost doruceni
    • Rozumná cena
    • Široká nabidka
    • Doplňky k produktu - chybí info
    • Nemožnost platit kartou (pouze dobirka)

    Ocenili bychom detailnější informace k provozu produktu, včetně detailů k náhradním komponentům a dalším doplňkům.

    Reakce obchodu SZO

    Vážený zákazníku,
    platit kartou lze na naší provozovně v Plzni a některým „pošťákům“ ve větších městech (což je to individuální). Jinak děkujeme za objektivní recenzi. Samozřejmě jsme vděčni za každou připomínku, abychom mohli pracovat na zkvalitnění našich služeb.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednano 24.2. jako zbozi skladem, je 6.3. a nic.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní dostáváme na 200 objednávek a stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci a pak nastává technický problém. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Určitě musím upozornit na snahu domluvit se se zákazníkem. V současné situaci to ani tato společnost nemá lehké. Pan Krásný se snaží i telefonovat a vysvětlovat mimořádné okolnosti, které nyní všechny provázejí. Zboží mi došlo za 4 týdny, což je i uváděno na stránkách szo.cz, v současné době je dodací lhůta prodloužena na 8 týdnů.

    Jsem spokojená a chválím! Snad jen více zboží na skladě by to chtělo.
    Děkuji všem, kteří se podílejí na zdárném chodu firmy.

    Reakce obchodu SZO

    Vážení zákazníci,
    zatímco běžně nám chodí 10 až 15 objednávek denně, v souvislosti s epidemií koronavirem, nyní dostáváme na 200 objednávek, přestože jsme nedostupné položky (dezinfekční gely) zablokovali. Není v našich silách odpovídat na emaily a telefonáty, které rovněž enormně vzrostly. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá.

    Petr KRÁSNÝ
    Manager kvality

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Obchod nabízí jen dopravu s Českou poštou... ocenila bych pro menší objednávky i spolupráci se Zásilkovnou, kde by byly třetinové ceny!!!!

    Reakce obchodu SZO

    Dobrý den,
    zboží expedujeme po celé České Republice naším smluvním partnerem ČESKÁ POŠTA, s.p. se kterým spolupracujeme již 20 let, případně je možné objednané zboží si vyzvednout u nás na provozovně v Plzni. Službu ZÁSILKOVNA nenabízíme ani neuvažujeme o jejím zavedení. O způsobu expedice jsou zákazníci informováni již při vyplňování formuláře a svým souhlasem mohou, ale také nemusí objednávku potvrdit.

    Jindřiška VEGOVÁ
    Fakturace a expedice zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • profesionální přístup, ochota, brzké a kvalitní dodání zboží