Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží ani po měsíci nedorazilo
- Snaha dovolat se na telefonní číslo je marnost nad marnost. Když už u telefonu někdo je, tak ho típne.
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 měsíc
Zboží objednáno 27.2. 17.3. jsem objednávku urgovala .
Obchod ji předal 23.3. přepravci a 25.3 jsem si ji vyzvedlaReakce obchodu SZO
Vážená paní bezejmenná,
v České Republice byl vyhlášen NOUZOVÝ STAV a veškeré provozy v lepším případě fungují UTLUMENĚ, celá řada podniků a firem jsou zcela zavřeny! Na to, že naše firma funguje „v utlumeném režimu“ (to je ten lepší případ) jsou zákazníci upozorněni červeně na naší HOME PAGE: Vzhledem k situaci kolem chřipkové epidemie a koronaviru se dodací lhůty prodlužují na 3 až 4 týdny nad rámec našich Obchodních podmínek. Myslím, jsme svým závazkům dostáli a měla by jste být ráda, že v této složité a mimořádné době ještě vůbec něco funguje a NE nás zbytečně penalizovat 40% hodnocením. Příště zkuste jinou firmu a uvidíte sama, možná pochopíte o čem mluvím!
S pozdravem
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
- Vůbec mě obchod nekontaktoval, nedá se dovolat, nic nedošlo. Nejedná se o fungující obchod.
Neplaťte předem. A počítejte s tím, že pravděpodobně od obchodu nikdy neuslyšíte jedinou reakci. Nefungují a nejspíš neexistují.
Reakce obchodu SZO
Vážený pane Jane,
za 20 let naší existence jsme od NIKOHO nevybrali jedinou platbu předem, takže pravděpodobně mluvíte o jiném obchodě. Stačí se podívat večer na hlavní zpravodajskou relaci v TV a zjistíte, že byl vyhlášen NOUZOVÝ STAV a celá Česká Republika funguje v omezeném režimu. Mějte na paměti, že i Vy by jste neměl zbytečně vycházet z domu, pouze v nejnutnějším případě (do lékárny a pro potraviny) a to pouze s rouškou!
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
Přestože zboží bylo deklarováno sklade, nebylo do týdne doručeno ani nepřišla žádná reakce obchodu. Z důvodu nečinnosti jsem objednávku stornoval . Pak se teprve dotčeně ozvali.
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
16 dní mě nebyli schopni informovat, že zboží "už není" přitom ihned po objednání mě potvrdili objednávku včetně zaslání e-mailu na e-mail. Já jsem tímto ztratil čas na objednání v jiném e-shopu. Až jsem jim napsal, tak mě za dva dny telefonovali a následovali výmluvy Ztratil jsem celkem 18 dní.
Reakce obchodu SZO
Vážený pane Obelhaný,
pokud jste ještě nezaznamenal, že v ČR byl vyhlášený NOUZOVÝ STAV a provoz celého hospodářství pracuje v omezeném režimu, doporučuji se večer podívat v TV na hlavní zpravodajskou relaci. Hodně štěstí v jiném eshopu!
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
Zbozi nedorazilo...zada komuniace
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
- zatím nevím
- Zatím se nic neděje.
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
Zboží objednáno před 11 dny , nedorazilo, přišla jen informace, že se zásilka ztratila. Na firmě na mailový dotaz nikdo nereagoval , nikdo nebere telefon.
Takže vůbec nevím, zda zboží příjde, nebo má zajistit jinde.Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
Zbozi nedoruceno, tel. Nikdo nezveda.
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
- Obchod nereaguje na SMS dotaz, nebere kontaktní telefon.
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
- Nedodání zboží po 12 dnech. E-shop nereaguje na telefony ani e-maily.
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
Zboží nebylo doručeno. Přišel pouze e-mail s objednávkou a v předmětu bylo uvedeno ,,ztracená objednávka’’ z tohoto důvodu doporučit nemohu .
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
- Nezvedaji telefony, nekomunikují, zbozi nedodali, objednavku nezrusili
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
- zaplatila jsem a nevrátili mi peníze vůbec se neozvali
Mimo jiné jsem to zboží již zaplatila a nikdo mi nevrátil peníze ani se neozval. Takže budu dávat podnět na policii ČR.
DReakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
Špatne info na Internetu
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
nemohu hodnotit, zboží ještě nedorazilo
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní dostáváme na 200 objednávek a stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci a pak nastává technický problém. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
Nic nedošlo, nic nemají, ...
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
Na dotaz, kdy bude zboží odesláno, žádná odpověď ani komunikace...
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo. Nikdo neodpovídá na telefony ani mail.
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco nám běžně chodí 10 až 15 objednávek denně, nyní evidujeme za posledních pár dnů 1.350 objednávek. Stav našeho skladu se mění z minuty na minutu. Položky, které se vyprodali neumožní náš systém objednávat dalším zákazníkům (chybí tlačítko „přidat do košíku“) nicméně občas se stane, že v daný okamžik objednají položku dva zákazníci naráz a pak nastává technický problém. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že jsme museli omezit telefonní kontakt s naší firmou. Zpožďují se nám dodávky zboží nejenom z Itálie, Francie, ale i z Německa, takže dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá. Vyprodaných je několik málo položek (převážně teploměry, dezinfekční gely a mýdla, na které se zákazníci zaměřili), jinak většina ostatních položek je skladem.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality -
Nedoporučuje obchod
zboží nebylo doručeno, komunikace ze strany obchodu 0.
Reakce obchodu SZO
Vážení zákazníci,
zatímco běžně nám chodí 10 až 15 objednávek denně, v souvislosti s epidemií koronavirem, nyní dostáváme na 200 objednávek, přestože jsme nedostupné položky (dezinfekční gely) zablokovali. Není v našich silách odpovídat na emaily a telefonáty, které rovněž enormně vzrostly. Dáváme přednost fakturaci a expedici zboží, které máme skladem, abychom naše zákazníky uspokojili. Děkujeme za pochopení, že dodací lhůty se prodloužily a někdy i protáhly nad rámec našich Obchodních podmínek, ale nejedná se standardní situaci, když lidé podlehli panice a vykupují vše, co se dá.
Petr KRÁSNÝ
Manager kvality