Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • neaktuální informace při sledování objednávky

    neaktuální informace při sledování objednávky, po 8 dnech po zaplacení, stále stav objednávky jako neuhrazeno, nebyla při zadání objednávky informace, že zboží není skladem.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme, že jste si pro nákup vybral právě náš obchod. Moc nás mrzí, že se správně nepropisoval stav úhrady. U neskladového zboží uvádíme, že zboží "odešleme do 5 pracovních dnů". V potvrzovacím emailu Vám taktéž dorazilo "Dostupnost e-shop: v úterý 06.02. na prodejně". Bohužel zboží dorazilo dle data dodání, ale na Vaši žádost jsme objednávku stornovali.
    Ať to plave! :)
    Vendy ze Swimaholic

  • Objednávku jste přijali s tím, že budete doručovat 12.12.2023 do Zásilkovny, Lidická ul. Prostějov, proto čekám zda zboží dojde a nemůže se v dotazníku vyjádřit, není k čemu, jen k potvrzení objednávky, tak prosím dotazník musíte posílat až po dodání zboží.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    Dle trackingu byla Vaše zásilka k vyzvednutí od:
    10:58:33 12. 12. 2023 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Prostějov, Lidická 1718/14.
    13.12. byla vyzvednuta. Heureka má automaticky nastavené doručení emailu po 6 dnech od objednání, aby bylo hodnocení objektivní v hodnocení doručení. Není tedy na nás, kdy email dorazí.
    Ať to plave! :)
    Vendy ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vak, ktorý som si vyzdvihol bol používaný (špinavý a deravý).

    Vak, ktorý som si vyzdvihol bol používaný (špinavý a deravý, mal aj výrazne vyblednutú oranžovú farbu oproti novému). Zákaznícka podpora mi povedala, že to nie je možné, vraj dodávajú iba nové položky. Na základe fotiek, ktoré som aj doložil, bolo jasne vidieť, že vak bol použitý a nie raz. Vak mi vymenili za nový, ktorý je už v poriadku, no stálo ma čas navyše (hodina cesty), benzín a nervy...Bol som sklamaný, pretože tento obchod má dobré recenzie a verím, že to bola iba ojedinelá chyba...no čakal by som ospravedlnenie zo strany zákaznickej podpory, priznanie chyby a prípadne nejaký zľavový kód... U takéhoto produktu ako je plavecká pomôcka, je extrémne dôležité aby nebola poškodená a aby sa nevyfúkla...a tým myslím za 10 minút, nie za 2 hodiny. Ak by si takúto poškodenú pomôcku kúpil človek, ktorý nie je najlepší plavec a dostal by kŕč v studenej vode ako je rieka alebo jazero, tak by ho to mohlo stáť žitvot. Viem o čom hovorím, som plavčík... Verím, že je väčšina zákazníkov spokojná, no bojužial toto je moja veľmi negatívna skúsenosť s týmto obchodom, a zákazníckou podporou, ktorá Vás presviedča že predáva iba nové a nepoužívané produkty. Dúfam že tento môj deravý a špinavý vak neposunú ďalšiemu nešťastníkovi.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme, že jste si pro nákup vybral právě náš obchod. Moc nás mrzí, že tato situace vůbec nastala, zboží opravdu prodáváme pouze nové nikoli použité.Zboží k nám dorazilo originál zabalené přímo od výrobce a proto jsme nepředpokládali, že by zboží mohlo být umazané či jinak poškozené.

    Bohužel asi se někde na skladě výrobce stala chybička a zboží bylo odeslané umazané (bójku jsme v kanceláři nafoukli, ale vzduch neunikal, a samozřejmě ji nikomu prodávat nebudeme. Určitě máte pravdu v tom, že tato pomůcka by měla držet nafouklá, kvůli bezpečnosti).

    Jsme rádi, že se situace s reklamací ihned vyřešila a obratem jste si mohl vyzvednout nový kus. Budeme rádi, když u nás budete nakupovat i nadále.
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ochotný personál
    • Nespolehlivost a dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    Moc nás mrzí, že jsme Vás zklamali. Vidím, že se doručení na prodejnu opravdu prodloužilo o několik dní a v druhé objednávce závodní plavky nejspíše neseděly. Do emailu Vám zasílám menší kompenzaci, jelikož si svých zákazníků vážíme a tato chyba nás opravdu mrzí.
    Team Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Reakce na změnu dodání velmi špatná, dodání do pěti dnů jen přáním prodejce.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den Pavlle,
    děkujeme za nákup i hodnocení. U neskladového zboží uvádíme, že zboží "odešleme do 5 pracovních dnů" nikoli doručíme do 5 dnů, jak píšete. Zboží Vám tedy teprve dorazí, děkuji Vám.
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již týden čekám na zásilku

    Minulé pondělí byla zásilka objednána s tím, že obchod sliboval zásilku doručit do středy. (vše v rámci Prahy)
    Bohužel ani po několika urgencích zásilka stále nebyla doručena a jediná zpráva, kterou jsem dostal, byla, že zásilka přijde do jiného Alzaboxu než jsem si objednal. Bohužel ani do něj stále nedorazila.
    Pokud můžete, vyberte si jiný a spolehlivější obchod.
    Proč tedy platí člověk za dopravu?

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za objednávku i hodnocení. Moc nás mrzí, že nejste spokojen s dodáním zboží zvoleným přepravcem Zásilkovna. Balík jsme ihned 11.4 (den po Vaší objednávce na Velikonoční pondělí) předali přepravci. Když balík nebyl doručen včas na výdejní místo nabídli jsme Vám několik alternativ řešení (vyzvednutí zboží osobně ihned, odeslání nového balíku, refundaci).
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak mohu hodnotit ,když zboží ještě nedorazilo. A to mělo být připravené k vyzvednutí 17.3.2023 . V pondělí 20.3.2023 jsem na vaší prodejně byla osobně znovu a opět nic.
    KDY tedy zboží dorazí???

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za objednávku i hodnocení, byť ne moc pozitivní. :-( V potvrzení vaší objednávky co vám přišel vidím: Dostupnost e-shop: v pátek 24.03. na prodejně a tedy zboží vám bude teprve expedováno.
    Tereza ze Swimaholic

  • Objednal jsem před týdnem a zboží nemám.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že nejste spokojený, ale dle potvrzení objednávky k Vám má zboží teprve dorazit (níže zasílám kopii). Zboží dnes balíme a do určeného termínu bude u Vás (možná už zítra). :-)
    Proto nás i trošku mrzí a zaráží negativní hodnocení.

    Přejeme hezký den,
    děkujeme za objednávku 16******21 a pouštíme se do ní, ať Vám Vaše vybrané kousky brzy připlavou domů. :-)
    Dostupnost e-shop: v pátek 10.02. u Vás

    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že je pro Vás doba dodání zboží dlouhá. Nicméně zboží je doručováno dle předem avizovaných termínů v potvrzení objednávky. U Vás je uvedeno doručení 23/8/2022 což bude zítra :-) Zboží je již na cestě a bude doručováno.
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si plaveckou čepičku Tyr a přišla mi čepička swimaholic .

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se, ale nerozumím co je za problém. V dle objednávky jste si objednal čepičku Swimaholic long hair cap. V případě, že chcete zboží vyměnit nebo vrátit tak to určitě není problém :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 6 dnech se ptáte na spokojenost a já jsem ještě ani neobdržel potvrzení nákupu e-mailem

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že nejste spokojený. E-mail na hodnocení zasílá Heureka nezávisle na expedici balíku.
    Potvrzení objednávky chodí automaticky z našeho systému. Je možné, že Vám ho e-mail přesunul do spamu. Mrzí nás, že jste se na nás neobrátil e-mailem nebo telefonem, nebyl by problém Vám toto potvrzení poslat znovu ( nyní ho máte znovu odeslané).
    Objednávka by k Vám zítra měla dorazit.
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem objednala před týdnem. Přišel mi jen automatický e-mail o přijetí objednávky, víc nic. Tak nevím. Mám ještě čekat...? Každopádně jsem ráda, že jsem zvolila způsob úhrady dobírkou.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš nákup, trošku nás mrzí, že nás hodnotíte negativně, protože dle potvrzení objednávky Vám má balíček teprve dorazit a to v pátek, cituji přímo z e-mailu: "Dostupnost e-shop: v pátek 27.05. u Vás".

    Chápeme, že je trošku matoucí, když přijde dříve e-mail od Heureky na hodnocení než zboží. Bohužel toto nemůžeme ovlivnit.. e-maily posílají nezávisle na expedici objednávek.
    Doufáme, že s objednaným zbožím budete spokojená :)
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od automatické odpovědi s potvrzením objednávky se už obchod neozval. Nakupovat tam tedy postrádá smysl. .... Pro zboží jsem si nakonec sám zajel do Holešovic.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka čeká od 9.3. na vyzvednutí. Objednávka pro Vás byla připravena defacto ihned. Nezapadl Vám e-mail do spamu nebo nevyžádaných? Dle informací výše jste si produkt již zakoupil na prodejně a pokud nemáte zájem o více kusů, tak tedy původní objednávku, která na Vás čeká zrušíme. :)
    Tereza ze Swimaholic

  • Nevím, zásilka není a Zasilkovna nemůže najit

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    dle informací z trasovacího čísla zásilky se Vás kurýr pokoušel kontaktovat, ale neúspěšně a zásilka na Vás čeká na výdejním místě J. Bendy 1387/32
    Pokud budete mít jakýkoli dotaz nebo problém, tak nás kontaktujte e-mailem, telefonicky nebo na chatu.
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Asistentka prodeje místo toho, aby byla pokorná a omluvila se za nedodržení 5denní dodací lhůty slibované na websitu firmy, tak se mnou diskutuje a dokonce mi "radí", že jsem si měl vybrat zboží, které je skladem; pak bych prý nemusel čekat. Svá "moudra" zakončila sdělením, že teď by slibovanou dodací lhůtu dodrželi. Proč před týdnem ne a nyní údajné ano nevysvětlila...byl jsem chvíli v pokušení to udělat, ale vyhodit dalších CZK 1000 se mi už nechtělo. Obecne platí, ze obslužný personál v obchodech se neumí chovat a netuší, že je to zákazník, kdo má vždy pravdu, a že není vůbec podstatné, co si myslí o kvalitě služeb své firmy prodavač či prodavačka; někteří jsou tak malo védomi své role a postavení, že se dokonce se zákazníkem dohadují, poučují ho a jsou drzí!

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý večer,
    zřejmě došlo k nedorozumění. Psali jsme vám omluvný mail, že se nám bohužel o 1den opozdí vaše objednávka. Poté jste se nás ptal cituji "Hmmmm..."se vám dodání zdrželo", jo?" tak jsme vám zareagovali, že se to občas stává u objedávek na dodání a proto jsme vás informovali. Když byste objednal znovu tak tak vám zboží u dodavatele opět a rádi objednáme, ale čekalo by se opět 5 pracovních dní, ale samozřejmě je to zbytečné protože ta vaše původní je již k nám na cestě a bude k expedici zítra či pozítří. Snad jsem vše korektně nyní vysvětlila lépe. Děkujeme Vám a ještě jednou se vám moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi neochotný prodavač, který nerozumí tomu, co prodává (jeho slova)
    • U plavecké speciálky mi to přijde tristní
    • Zboží mi nebylo doručeno ani po 10 dnech
    • Cenově průměrné

    Příště raději jinam. Pokud mi prodavač v obchodu zaměřeném na plavání řekne, že neplave a tudíž zboží nerozumí, pak nevim, co tam dělá.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš nákup. Moc nás mrzí, že zboží bylo dodané déle, než jsme uváděli na webu, bohužel se nám opozdilo dodání zboží přímo od výrobce, jak jsme Vás informovali e-mailově. Byť nejsme rádi, že se to stalo, ale bohužel tomuto nemůžeme zabránit (u zboží, které není skladem a je na dodání).

    Pokud se k Vám kolega choval neprofesionálně, tak nás to velice mrzí a budeme to řešit.
    Doufáme, že v budoucnu u nás nakoupíte znovu a přesvědčíte se o opaku. :-)
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zaplacená objednávka nepřišla kompletní. To se nemůže stávat!

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    ​Dobrý den,
    reaguji na Vaši recenzi s tím, že Vám nebylo dodáno kompletní zboží z objednávky.

    ​Bohužel od Vás nemám žádný e-mail nebo tel. hovor, kde zmiňujete tento problém.
    ​Rádi s Vámi dořešíme, které zboží Vám nedorazilo. Psali jsme Vám e-mail, tak doufáme, že vše dořešíme k Vaší spokojenosti.
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ten týpek ... jiné slušné slovo mě nenapadá ... v prodejně v Brně v Králově Poli , byl drzý, arogantní ... dělá firmě jenom ostudu

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí Vaše zkušenost. Kolega by se vždy měl chovat mile a profesionálně. Doufáme, že Vás tato situace neznepokojila natolik aby jste na nás zanevřela. Opravdu nás to mrzí a ještě jednou se omlouváme.
    Krásný den,
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • osobní jednání, výběr zboží O.K.
    • dodání zboží opožděno!!!!

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, toto hodnocení se týká Vaší obj. z pátku 18/6, tak mě moc mrzí, že Vám přijde, že dodání bylo opožděné. Objednávka byla vyexpedovaná v úterý 22/6 s tím, že stále čeká, až si ji u nás na prodejně vyzvednete. :)
    Tereza ze Swimaholic