Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Až po 3 týdnech bylo zboží připravené k vyzvednutí. Bohužel bylo poškozené, tak jsem batoh nepřebral .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedoručení zboží dle avizovaného termínu
    • na můj dotaz o doručení byla slíbena zpětná vazba ani to se nestalo

    Obchod určitě nedoporučuji, zboží evidují jako skladem s datem doručení, objednávala jsem v předstihu, bohužel nic nedošlo. Po telefonické domluvě jsem zjistila že zboží není skladem jak mylně uvádějí, ale čekají z externího skladu. Paní z call centra se mi měla ozvat zpět ohledně nového doručení, ani to se nestalo.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Koupila jsem si zboží s 15% slevou, v obchodě při osobním vyzvednutí jsem měnila pouze velikost a sleva už nešla poskytnout

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den, Máťo,
    děkujeme Vám za hodnocení a nákup.
    Ať to plave!
    Barča ze Swimaholic :)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Asi deset let jsem kupovala plavecké brýle na dobírku. Léto poprvé jsem zaplatila kartou. Obvykle zboží vyzvedávám příští pracovní den od objednání, teď čekám 2 týdne, dostala jsem týden splátky e-mail, že můžou poslat zboží zvlášť, na co určitě jsem se souhlasila, a nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bezdůvodné zrušení objednávky.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den, Lukáši,
    Velmi nás mrzí Vaše zkušenost s nákupem u nás. A hlavně mé nepochopení že o alternativu stojíte, nikoli, že chcete objednávku stornovat. Do emailu Vám posílám malou omluvu, kterou můžete využít při dalším nákupu.
    Ať to plave!
    Vendy ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejhorší e-shop! Po dvou týdnech jsem si musela sama volat, kde mam zboží, na to mi bylo řečeno, že zjistí, co se děje a ozvou se zpět. Nikdo se neozval. Po druhé urgenci mi bylo sděleno, že mají zmatek na skladě, a ze jim chybí dvoje plavky. Domluvili jsme se, že se objednávky tedy rozdělí a druhá mi bude doručena hned další týden, jak zboží stáhnou z jiné prodejny. Samozřejmě objednávka nedorazila. Opět dotaz na infolince, kde mám objednávku, zase zjistí a ozvou se. Opět se nikdo neozval. S objednávkou jsem se tedy rozloučila. Po dvou týdnech mi volá kurýr, že má pro mě balíček . Kompletní objednávky jsem se tedy dočkala asi po měsíci a půl. Jedna velká katastrofa, už nikdy více :).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Radši nebudu, asi se snažili, ale výsledek byl "NULA" :-(

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že ani jedny z Vámi vybraných plavek s CZE logem nakonec nebyly k dispozici ani u výrobce, ani u Nás :(.
    Do emailu jsme Vám poslali malou kompenzaci.
    Ať to plave!
    Vendy ze Swimaholic :)

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    • neaktuální informace při sledování objednávky

    neaktuální informace při sledování objednávky, po 8 dnech po zaplacení, stále stav objednávky jako neuhrazeno, nebyla při zadání objednávky informace, že zboží není skladem.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme, že jste si pro nákup vybral právě náš obchod. Moc nás mrzí, že se správně nepropisoval stav úhrady. U neskladového zboží uvádíme, že zboží "odešleme do 5 pracovních dnů". V potvrzovacím emailu Vám taktéž dorazilo "Dostupnost e-shop: v úterý 06.02. na prodejně". Bohužel zboží dorazilo dle data dodání, ale na Vaši žádost jsme objednávku stornovali.
    Ať to plave! :)
    Vendy ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jste přijali s tím, že budete doručovat 12.12.2023 do Zásilkovny, Lidická ul. Prostějov, proto čekám zda zboží dojde a nemůže se v dotazníku vyjádřit, není k čemu, jen k potvrzení objednávky, tak prosím dotazník musíte posílat až po dodání zboží.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    Dle trackingu byla Vaše zásilka k vyzvednutí od:
    10:58:33 12. 12. 2023 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Prostějov, Lidická 1718/14.
    13.12. byla vyzvednuta. Heureka má automaticky nastavené doručení emailu po 6 dnech od objednání, aby bylo hodnocení objektivní v hodnocení doručení. Není tedy na nás, kdy email dorazí.
    Ať to plave! :)
    Vendy ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vak, ktorý som si vyzdvihol bol používaný (špinavý a deravý).

    Vak, ktorý som si vyzdvihol bol používaný (špinavý a deravý, mal aj výrazne vyblednutú oranžovú farbu oproti novému). Zákaznícka podpora mi povedala, že to nie je možné, vraj dodávajú iba nové položky. Na základe fotiek, ktoré som aj doložil, bolo jasne vidieť, že vak bol použitý a nie raz. Vak mi vymenili za nový, ktorý je už v poriadku, no stálo ma čas navyše (hodina cesty), benzín a nervy...Bol som sklamaný, pretože tento obchod má dobré recenzie a verím, že to bola iba ojedinelá chyba...no čakal by som ospravedlnenie zo strany zákaznickej podpory, priznanie chyby a prípadne nejaký zľavový kód... U takéhoto produktu ako je plavecká pomôcka, je extrémne dôležité aby nebola poškodená a aby sa nevyfúkla...a tým myslím za 10 minút, nie za 2 hodiny. Ak by si takúto poškodenú pomôcku kúpil človek, ktorý nie je najlepší plavec a dostal by kŕč v studenej vode ako je rieka alebo jazero, tak by ho to mohlo stáť žitvot. Viem o čom hovorím, som plavčík... Verím, že je väčšina zákazníkov spokojná, no bojužial toto je moja veľmi negatívna skúsenosť s týmto obchodom, a zákazníckou podporou, ktorá Vás presviedča že predáva iba nové a nepoužívané produkty. Dúfam že tento môj deravý a špinavý vak neposunú ďalšiemu nešťastníkovi.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme, že jste si pro nákup vybral právě náš obchod. Moc nás mrzí, že tato situace vůbec nastala, zboží opravdu prodáváme pouze nové nikoli použité.Zboží k nám dorazilo originál zabalené přímo od výrobce a proto jsme nepředpokládali, že by zboží mohlo být umazané či jinak poškozené.

    Bohužel asi se někde na skladě výrobce stala chybička a zboží bylo odeslané umazané (bójku jsme v kanceláři nafoukli, ale vzduch neunikal, a samozřejmě ji nikomu prodávat nebudeme. Určitě máte pravdu v tom, že tato pomůcka by měla držet nafouklá, kvůli bezpečnosti).

    Jsme rádi, že se situace s reklamací ihned vyřešila a obratem jste si mohl vyzvednout nový kus. Budeme rádi, když u nás budete nakupovat i nadále.
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ochotný personál
    • Nespolehlivost a dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    Moc nás mrzí, že jsme Vás zklamali. Vidím, že se doručení na prodejnu opravdu prodloužilo o několik dní a v druhé objednávce závodní plavky nejspíše neseděly. Do emailu Vám zasílám menší kompenzaci, jelikož si svých zákazníků vážíme a tato chyba nás opravdu mrzí.
    Team Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Reakce na změnu dodání velmi špatná, dodání do pěti dnů jen přáním prodejce.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den Pavlle,
    děkujeme za nákup i hodnocení. U neskladového zboží uvádíme, že zboží "odešleme do 5 pracovních dnů" nikoli doručíme do 5 dnů, jak píšete. Zboží Vám tedy teprve dorazí, děkuji Vám.
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již týden čekám na zásilku

    Minulé pondělí byla zásilka objednána s tím, že obchod sliboval zásilku doručit do středy. (vše v rámci Prahy)
    Bohužel ani po několika urgencích zásilka stále nebyla doručena a jediná zpráva, kterou jsem dostal, byla, že zásilka přijde do jiného Alzaboxu než jsem si objednal. Bohužel ani do něj stále nedorazila.
    Pokud můžete, vyberte si jiný a spolehlivější obchod.
    Proč tedy platí člověk za dopravu?

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za objednávku i hodnocení. Moc nás mrzí, že nejste spokojen s dodáním zboží zvoleným přepravcem Zásilkovna. Balík jsme ihned 11.4 (den po Vaší objednávce na Velikonoční pondělí) předali přepravci. Když balík nebyl doručen včas na výdejní místo nabídli jsme Vám několik alternativ řešení (vyzvednutí zboží osobně ihned, odeslání nového balíku, refundaci).
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak mohu hodnotit ,když zboží ještě nedorazilo. A to mělo být připravené k vyzvednutí 17.3.2023 . V pondělí 20.3.2023 jsem na vaší prodejně byla osobně znovu a opět nic.
    KDY tedy zboží dorazí???

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za objednávku i hodnocení, byť ne moc pozitivní. :-( V potvrzení vaší objednávky co vám přišel vidím: Dostupnost e-shop: v pátek 24.03. na prodejně a tedy zboží vám bude teprve expedováno.
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem před týdnem a zboží nemám.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že nejste spokojený, ale dle potvrzení objednávky k Vám má zboží teprve dorazit (níže zasílám kopii). Zboží dnes balíme a do určeného termínu bude u Vás (možná už zítra). :-)
    Proto nás i trošku mrzí a zaráží negativní hodnocení.

    Přejeme hezký den,
    děkujeme za objednávku 16******21 a pouštíme se do ní, ať Vám Vaše vybrané kousky brzy připlavou domů. :-)
    Dostupnost e-shop: v pátek 10.02. u Vás

    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že je pro Vás doba dodání zboží dlouhá. Nicméně zboží je doručováno dle předem avizovaných termínů v potvrzení objednávky. U Vás je uvedeno doručení 23/8/2022 což bude zítra :-) Zboží je již na cestě a bude doručováno.
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si plaveckou čepičku Tyr a přišla mi čepička swimaholic .

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    dle objednávky jste si objednal čepičku Swimaholic long hair cap. Pokud budete chtít zboží vyměnit nebo vrátit, nebude to problém. :)
    Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 6 dnech se ptáte na spokojenost a já jsem ještě ani neobdržel potvrzení nákupu e-mailem

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že nejste spokojený. E-mail na hodnocení zasílá Heureka nezávisle na expedici balíku.
    Potvrzení objednávky chodí automaticky z našeho systému. Je možné, že Vám ho e-mail přesunul do spamu. Mrzí nás, že jste se na nás neobrátil e-mailem nebo telefonem, nebyl by problém Vám toto potvrzení poslat znovu ( nyní ho máte znovu odeslané).
    Objednávka by k Vám zítra měla dorazit.
    Tereza ze Swimaholic

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem objednala před týdnem. Přišel mi jen automatický e-mail o přijetí objednávky, víc nic. Tak nevím. Mám ještě čekat...? Každopádně jsem ráda, že jsem zvolila způsob úhrady dobírkou.

    Reakce obchodu Swimaholic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš nákup, trošku nás mrzí, že nás hodnotíte negativně, protože dle potvrzení objednávky Vám má balíček teprve dorazit a to v pátek, cituji přímo z e-mailu: "Dostupnost e-shop: v pátek 27.05. u Vás".

    Chápeme, že je trošku matoucí, když přijde dříve e-mail od Heureky na hodnocení než zboží. Bohužel toto nemůžeme ovlivnit.. e-maily posílají nezávisle na expedici objednávek.
    Doufáme, že s objednaným zbožím budete spokojená :)
    Tereza ze Swimaholic