Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do zprávy jsem napsala požadavek,ale nereagovali na to

    Reakce obchodu Svíčky.cz

    Omlouváme se za jakékoliv nedorozumění. Rádi bychom vyřešili váš požadavek co nejdříve. Mohl byste nám poskytnout více informací ohledně vašeho požadavku? Rádi vám pomůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neuvěřitelně dlouhá doba expedice objednávky. Ve 21. století neomluvitelné.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost dodání zboží
    • Dobré ceny
    • Nic

    Nakupovala jsem opakovaně

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Využití Balíkovny, která nerespektuje místo doručení a doručí to vždy na poštu s omezenou otevírací dobou oproti Z-boxu

    Dokud bude volbou Balíkovna, ostatním zákazníkům po velmi špatných zkušenostech s Balíkovnou nedoporučuji, a to nejen u tohoto prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod komunikace a vše asi ok, zboží mi ale stále nedorazila od 7.10. objednane

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašné
    • Svíčka tak na půl hodiny a tolik peněz zato
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    drahe zbozi,,svicky poskozene,,povysenee jednani pri komunikaci...u nich uz ne.

  • svíčky hoří néně než uvádí reklama

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • neposlou vam do emailu fakturu za zbozi - poslou ruzne zcestni dodaci papiry ale nemohu si nechat dat do nakladu protoze nemam fakturu (danovy doklad)

    Reakce obchodu Svíčky.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Fakturu do emailu posíláme. Prosíme obraťte se na [email protected], kde s Vámi dají vše do pořádku.

    Ještě jednou přijměte naši omluvu.

    s pozdravem

    Tým Svíčky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží, zboží na požadovaný termín nedoručili a ani se neobtěžovali mi to oznámit. Ani mi ještě něvrátili peníze.

    Reakce obchodu Svíčky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Je nám líto, že se Vaše zásilka zpozdila, to může se stát i vlivem dopravy, která je v předvánočním čase přetížená. Pokud jste zboží nepřevzala, tak Vám peníze automaticky vrátíme, pokud máme Vaše bankovní údaje. Prosíme kontaktujte nás [email protected], kde s Vámi reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. Ještě jednou přijměte naši omluvu.

    S pozdravem

    Váš tým Svíčky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednáno ve středu ráno, dodáno až v pondělí :(

    Reakce obchodu Svíčky.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlováme za pozdnější dodání, bohužel v předvánoční čas se může dojít k menšímu zpoždění v dodání. Přijměte naši omluvu.

    Přejeme Vám klidný advent

    Váš tým Svíčky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrý den,bylo mě zasláno jiné zboží,přesto že jsem před odesláním tel.kontaktovala obchod s tím,že pokud nebude požadované zboží,žádám o stornování, nestalo se tak a zboží bylo odesláno!

    Reakce obchodu Svíčky.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se ještě jednou za vzniklou situaci. Nastala tím, že zboží již bylo v expedici. V případě, že zboží nechcete, prosíme kontaktujte naše reklamační oddělení [email protected], kde s Vámi vyřeší problém k Vaší spokojenosti. Doufáme, že i přesto u nás budete nadále rádi nakupovat.

    s pozdravem

    Váš tým Svíčky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Svíčky.cz

    Dobrý den,

    je nám velmi líto vzniklé situace. Prosím obraťte se na naše zákaznické oddělení, kde zásilku dohledají u dopravce. E-mail:[email protected]. Jsme si jisti, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem

    Váš tým Svíčky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží hezké, za dobrou cenu, odpovídalo popisu
    • Bohužel hřbitovní lampa přišla poškozená, vše jsem nafotila a obchodu zaslala reklamaci, ale nikdo vůbec ani po 14 dnech nezareagoval.

    Kdyby se zlepšil zákaznický servis a dostala jsem alespoň nějakou odpověď, byla bych spokojená. Ale je pro mě zklamání, když se vyinkasuje za objednávku a dal už se nekomunikuje.

    Reakce obchodu Svíčky.cz

    Dobrý den,

    jen nám líto Vaší reakce, prověřili jsme stížnost v reklamačním oddělení, kde bylo zjištěno, že Vám kolegyně odpověděla na reklamaci. Bohužel se výjimečně stát, že se zboží při přepravě rozbije, proto jej důkladně balíme a náš zakaznický servis s vámi vykomunikuje náhradu škodu. Přijměte prosím naši omluvu.

    S pozdravem

    Váš tým Svíčky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není funkční jak by měl
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Barva vůbec neodpovídá popisu.

    Reakce obchodu Svíčky.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše hodnocení. Pokud nejste se zbožím spokojená z důvodů barvy, obraťte se prosím náš zákaznický servis, kde s Vámi ochotně reklamaci vyřídí. Prověříme barvu svíčky a případnou chybu napravíme. Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.

    S pozdravem

    Váš tým Svíčky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • prodali mi jiné zboží

    Reakce obchodu Svíčky.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše recenze. Je nám líto, že Vám přišlo jiné zboží, zřejmě došlo k záměně. Prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení na [email protected], kde s Vámi velice ochotně případnou reklamaci vyřídí. Ještě jednou přijměte naši omluvu za vzniklé komplikace.

    S pozdravem

    Tým Svicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod, který vyžaduje platbu předem je pro mě nespolehlivý.

    Reakce obchodu Svíčky.cz

    Dobrý den, Simono,

    velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Možnosti platby máme tři: online kartou, dobírkou a převodem.
    Je samozřejmě na zákazníkovi jakou platbu si vybere. Viz. níže jsou možnosti platby a doručení:

    Česká pošta (Balík do ruky) - On-line platební kartou
    Česká pošta (Balík do ruky) - Bankovní převod
    Česká pošta (Balík do ruky) - Dobírka
    PPL (Soukromá zásilka) - On-line platební kartou
    PPL (Soukromá zásilka) - Bankovní převod
    PPL (Soukromá zásilka) - Dobírka

    Doufáme, že jsme Vás tímto přesvědčili o tom, že spolehlivý e-shop opravdu jsme.

    S pozdravem

    Tým Svicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pěkné zboží za příznivé ceny
    • Nulová komunikace při řešení reklamace

    Část zboží (sklo a plast) přišla na padrť, i když balík nebyl poškozen. Zboží v něm nebylo pořádně utěsněno proti pohybu. Obrátila jsem se na obchod s dotazem na možnost a formu reklamace, tedy zda nepostačí fotka. A zároveň jsem nabídla velmi smírné řešení s tím, že pokud nemohu dostat věcnou náhradu, vzdám se nároku na reklamaci. Reakce obchodu veškerá žádná.

    Reakce obchodu Svíčky.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že zboží dorazilo rozbité. Klademe velký důraz na pečlivé zabalení zboží, pokud i tak došlo přepravou k jeho poškození máte samozřejmě nárok na reklamaci formou vrácení peněz nebo náhradou produktu i s dopravou na naše náklady. K vyřízení reklamace se prosím obraťte na email: [email protected]
    Prověřili jsme Váš požadavek v reklamačním oddělení a bohužel jsme od Vás email neobdrželi.
    Věříme, že vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem

    Váš tým Svicky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Stejné zboží i množství 17.1.2021 - 1800,-Kč
    • Nyní 10.1.2022-2340,-Kč

    Stejné zboží a množství odebírám již několik let. Mrzí mě, že jsem obchod a zboží doporučoval svým známým, tímto se jim omlouvám. Postupné zdražování už překročilo únosnou mez. Myslím, že toto byla poslední objednávka a rozhlédnu se jinde po alternativním zboží za přijatelnější cenu.

    Reakce obchodu Svíčky.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás velmi mrzí. Buďte prosím tak laskavý a obraťte se na náš zákaznický servis [email protected], rádi bychom věděli o jaké zboží se konkrétně jedná. Nevíme o razantním zdražení u našeho zboží, proto se na nás prosím obraťte.

    Hezký den

    Váš tým Svíčky.cz