Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod měl mít zboží skladem .Druhý den přišel e-mail o tom že zboží bylo expedováno a odpoledne e-mail o vrácení platby, že zboží je nedostupné . Kdyby nepřišel e-mail o tom, že zboží bylo expedováno, tak budiž,ale takto to vypadá,že ho potřeboval někdo jiný .

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Není co doporučovat- bylo mně telefonicky sděleno, že obchod posledním dubnem končí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle dodanie
    • Rychla mailova komunikacia
    • Produk dodany uz poskodeny riesia reklamaciou a nie okamzitou vymenou. Reklamacia je samozrejme casovo narocnejsia a kupujuci je teda bez produktu aj napriek tomu ze ho len vybalil z krabice.
    • Vyjadrenia technika pri reklamacii su neodborne, nepodlozene a domyslave.
    • Pri reklamacii, ze dodany produkt neobsahuje prislusenstvo podla specifikacie, som dostal vyjadrenie, ze vyrobca vie co robi.

    Produkt UNI-T UT-181A mi najprv bol dodany poskodeny. Vymenu produktu riesil obchod SvetSoucastek reklamaciou, namiesto vymeny. Reklamacia zabrala daku dobu a po prichode noveho multimetru som zistil ze pribaleny adapter nesedi so specifikaciou. Adapter mi odmietli vymenit. Ponukli mi vratenie multimetru alebo si ho mozem ponehat s tym adapterom aky bol dodany.
    Multimeter sa nabija len na cca 80% a podla vyjadrenia obchodu je to spravne aj ked preblikava stav nabijania a ukoncenia nabijania ako "smerovka v aute". Podla obchodu SvetSoucastek je to normalne a vyrobca len zabudol upravit dokumentaciu (Inde na internete vidno ze tieto pristroje sa vedia nabit aj na 100%) Keby vyrobca menil adapter tak by aj zmenil software multimetru a prekalibroval by zobrazenie stavu nabijania na baterie na 100% s novym adapterom.
    Obchod mi sice ponukol vratit multimeter ale pri cene noveho adapteru za ~150Kc mi nestoji vobec riesit vratenie. Akurat ma mrzi, ze obchod predava produkty ktore nesedia s popisom.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V objednávce zboží jsem zvolil způsob platby předem převodem ze svého bankovního účtu. Pokyny k platbě ani proforma fakturu jsem neobdržel, takře po 4 dnech čekání jsem si zboží objednal jinde

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Jiří,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Email s potvrzením objednávky a informacemi pro platbu předem Vám byl odeslán 26.1.2024 v 15:15 na Vámi uvedenou emailovou adresu. Pokud jste email neobdržel, případně spadnul do spamu, stačilo nás dle instrukcí uvedených po dokončení objednávky kontaktovat telefonicky, rádi bychom Vám s dohledáním emailu pomohli.

    Hezký den,

    SvětSoučástek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zlatá Čína!!! Zboží dorazí do 15 dnů!!! Zde v Č. R. Vám při problému ani nezavolají!!! Prostě tragedie!!!

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Václave,

    opravdu není v našich silách kontrolovat a ověřovat u každé objednávky správnost zákazníkem uvedené adresy. Proto také v potvrzení objednávky upozorňujeme na nutnost zadání správnosti fakturačních a dodacích údajů, aby vše proběhlo hladce.

    Hezký den,

    SvětSoučástek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při vrácení zboží dělají ofuky. Napsal jsem jasně odstoupení od smlouvy a pak mi znova píšou, že mám uvést číslo účtu...
    • V obchodních podmínkách se odkazují na přílohu, která je k nedohledání

    Po zkušenostech s obchodem zvažuji podání podmětu k české obchodní inspekci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden pryč a reakce obchodu nikde krom potvrzení objednávky. Ani potvrzení příchodu platby!

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Jiří,
    omlouváme se za zpoždění v potvrzení objednávky a příchodu platby. Tuto chybu jsme zjistili a okamžitě napravili, a vaše zboží bylo dnes expedováno. Děkujeme za pochopení a příležitost napravit tuto situaci.
    Přejeme Vám příjemný den.

    S přátelským pozdravem,
    SvětSoučástek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Příslib termínu dodání zboží nebyl dodržen.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Milane,

    mrzí nás, že jste nebyl s naší službou spokojen. Věřte, že jsme pro Vaší zásilku udělali maximum. Vaší objednávku jsme obdrželi 17.7. v 9:24 a tentýž den ve 12:59 byla vyexpedována (cca za 3 a půl hodiny) a tentýž den také předána České poště, která bohužel zásilku doručila 19.7. v 7:07 hodin.

    Bohužel není v našich silách urychlit doručení České pošty a pevně věřím, že i přesto na náš e-shop nezanevřete a budeme se těšit na Vaší příští návštěvu.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S přátelským pozdravem,
    SvětSoučástek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nedorazila. A nepřišla žádná zpráva jestli byla expedovaná nebo ne.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Michale,

    Vaše objednávka nemohla být expedována, jelikož Vaše online platba neproběhla v pořádku. V případě zájmu, je nutné objednávku vytvořit znovu na našem e-shopu.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    SvětSoučástek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si spínací hodiny, byly mi doručeny, ale bohužel nefungují. Než abych vypisoval byrokracii, posílal zase zpět a ztrácel čas a nervy na poště, je radši hodím do koše. Závěrem: prodávají šunty co nefungují, v tomhle obchodě už nic nekoupím.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den,

    běžně reklamace nefunkčního výrobku řešíme po obdržení reklamovaného výrobku obratem výměnnou za nový kus. Taktéž po doložení nákladů proplácíme poštovné za reklamaci.

    Chápu, že proces reklamace může být obtěžující, ale věřte, že není v našem zájmu prodávat šunty, jak uvádíte. Není v našich silách abychom ověřili před expedicí funkčnost každého výrobku, obzvlášť, když je zataven v plastovém obalu. Bohužel se občas může stát, že výrobek je nefunkční, ale vše se dá řešit.

    Mrzí mě, že jste nebyl s nákupem u nás spokojen a pevně věřím, že nám dáte v budoucnu ještě jednu šanci, abyste se přesvědčil, že není našim cílem prodávat nefunkční výrobky.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod má sice hezké stránky a slušnou nabídku. Ale pokud se jedná o "měniče napětí 12V/230V", tak opravdu tyto výrobky neodpovídají parametrům, které obchod udává u výrobků. Samozřejmě, chápu, že parametry opisuje od výrobců, ale u mého konkrétního výrobku jsou o mnoho slabší, než sem očekával dle popisu.Citim se podveden, zel ne obchodem, ale výrobcem. Už v obchodě nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jste nebyl s našim produktem spokojen. Kontaktujte mě prosím s konkrétním popisem chybných parametrů na e-mailovou adresu: [email protected].

    Osobně Váš případ ihned po návratu z dovolené prověřím a sjednám nápravu, abyste byl spokojen.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží, mnou poptávané, bylo skladem a bylo doručeno den následující po objednání!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilkovna Aneco Pardubice podvodně omezila dobu výdeje zboží. Nikdo ze zákazníků o tom nebyl informován. Cesta cca 50 km zbytečná. Bez omluvy podavače a ještě druhy den při vyzvedávání zboží byl mladý floutek drzý. Reklamace na Zásilkovně celkem zbytečná. Asi mafie. Tyto podvodníky už nikdy.

    Dejte si pozor , partička drzých darebáků.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se za komplikace způsobené přepravní službou Zásilkovna. Bohužel není v našich silách to jakkoliv ovlivnit. Pevně věřím, že i přesto nám zachováte přízeň.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží došlo,mělo vadný displej, odeslal jsem ho zpátky a teď čekám co bude dál.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den,

    obratem jsme Vám poslali instrukce pro reklamaci. Zboží jsme dnes od Vás obdrželi a ještě dnes odeslali nové funkční.

    Bohužel není v našich silách před expedicí ověřit, zda je každý produkt bezvadný a plně funkční (věříme dodavateli, že to takto je).

    Vaší reklamaci jsme obratem vyřešili k Vašemu prospěchu a pevně věřím, že i přes negativní hodnocení, nám zachováte svou přízeň.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Divné obchod
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Po objednani zbozi a zaplaceni kartou je vyzadovano znovu potvrzeni objednavky (dle internich predpisu) duvod zda nedoslo ke zmene adresy...
  • Nedoporučuje obchod

    zboží nedorazilo vůbec

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Karle,

    Udělal jste u nás objednávku s možností platby online, ale platbu jsme od Vás doposud neobdrželi. Proto byla Vaše objednávka automaticky stornována.

    Pokud byste měl o zboží i přesto zájem, je nutné vytvořit objednávku znovu.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží přišlo nefunkční

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Josefe,

    mrzí nás, že zboží nedorazilo funkční, jak uvádíte. Reklamaci jsem se s Vámi snažil vyřešit emailem. O výsledku budete informován obratem, jakmile obdržíme vyjádření servisu.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo skladem a psáno,že zboží ihned k expedici a doručení druhý den,nepřišel žádný email,že by zboží nebylo skladem a doručení,by se mělo opozdit. Ptát se co je s objednávkou,jsem se musela sama,přišla odpověď že zboží už expedují(jenže to po pár dnech,co už mělo být de facto doručeno). Dnes je to už týden a žádná další zpráva a ani nedošlo prozatím k doručení zboží! Nemohu tedy prozatím hodnotit zboží,ale komunikaci ohledně odeslání atd a expedici zboží/doručení,hodnotím tedy negativně.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den,

    v době objednání zboží nebylo skladem, což bylo viditelně uvedeno na detailu produktu, kde byla uvedena informace, že dodací termín lze ověřit na tel. 773 239 020.

    Není pravda, že bychom Vás nekontaktovali jak uvádíte. Obratem jsme Vás dvakrát telefonicky kontaktovali, abychom se domluvili na dodání a to 23.9 ve 14:40 a 24.9. ve 13:24. Bohužel ani jednou jste nebyla k zastižení. Následně jsme Vás zastihli 29.4. v 13:44 a vysvětlili proč zboží nemůže být obratem dodáno a upřesnili jsme dodací termín.

    Naší prioritou je zboží dodat vždy co nejdříve a to u každé objednávky.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal sem posuvné měřítko s displejem a došlomi plastové dle mého nazoru dětské sřesností0.2mm cena399kč + doprava69kč, za tuto cenu si mohu koupit profi ocelové daleko přesnější .vyhozené peníze oknem

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě Vaše negativní zkušenost s posuvným měřítkem.

    Na webu máme v detailu produktu uvedeno, že se jedná o plastové měřítko, doslova je tam uvedeno "Toto posuvné měřidlo je vyrobeno z plastu a uloženo v plastovém pouzdru", kde slovo plast je zvýrazněno tučným fontem. Chápu, že se může stát, že si zákazník před nákupem nepřečte popis produktu a není poté s výrobkem spokojen.

    Proto je zde také možnost vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní. Postup pro vrácení zboží najdete na našem webu, případně nás kdykoliv můžete kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti