Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní vyrobek

    Prodávají věci které nefungují.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Doposud dobré zkušenosti .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chybně dodaná jedna položka, přes urgence obchod nereaguje na reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nie je moznost vybrat dodvaciu postu
    • Nie je mozne si vybrat dodavaciu postu alebo pri zasielkovni odberne miesto

    Nie je moznost objednat jeden kus ale musi clovek objednat tri rovnake aj ked potrebuje jeden kus.Mala suciastka zabalena vo velkej krabici a ked som to konzultoval telefonicky teda objednanie 1kusu tak mi bolo z neochotou majitela povedane ze su velke naklady na zabalenie.Celkove vyjadrenie obchodu ked som kontaktoval aby nieco zlepsil "ZRUSIM DODAVANIE NA SLOVENSKO".

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Okradou Vás

    31.7. jsem převzal a otevřel zásilku a místo objednaných a zaplacených 4 led trubic mi v baličku přišla jen jedna.
    Posílám mejly,nikdo neodpovídá,volám nikdo nezvedá telefony .
    dnes je 8.8. a žádná reakce.
    Asi si tím že zaplatíte 4 trubice a pošlou jednu zvyšujou zisky a nebo zkrachovali.
    Pryč od toho eshopu ! ! !

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Františku,

    omlouváme se za komplikace způsobené chybkou skladníka, která se stala těsně před naší týdenní celofiremní dovolenou. Ihned po našem návratu jsem Vás kontaktoval s vysvětlením, omluvou a návrhem řešení.

    Není tedy pravda, že bychom někoho okrádali nebo chtěli okrádat. Jsme jenom lidé a ano, občas se stane chybka. Tu se však snažíme vždy napravit.

    Myslím, že si za to ale určitě nezasloužíme označení zlodějů, cvičených opic apod... Další Vaše urážky a nadávky asi netřeba zmiňovat. Obvykle to nedělám, ale ve Vašem případě budeme také rádi, když u nás už nikdy nebudete nakupovat.

    Máme svou důstojnost a nenecháme si nadávat ani od Vás ani od jiného zákazníka.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ostatní objednané zboží (mimo měnič) bylo dodáno vpořádku
    • Měniče s čistou sinusoidou tohoto obchodu inzerované přes web heureka.cz vedou na měniče stejných parametrů, ovšem s modifikovanou sinusoidou - jestli je to chyba nebo záměr nedokážu posoudit
    • Produkt Carspa SKD700UR-242 24V/230V+USB 700W (měnič čistou sinusoidou) inzerovaný na webu heureka obchod vůbec neprodává a místo toho vede odkaz na produkt obdobných parametrů (CAR700), ovšem s modifikovanou sinusoidou, což může vést až k poškození některých spotřebičů. V tuto chvíli řeším vrácení zboží ...
    • Na faktuře je popis, že jde o měnič 12V/220V, přestože bylo objednáno 24V/220V. Označení dodaného výrobku CAR700 (místo CKD700UR-242) chybí jak na stránkách obchodu, tak na faktuře.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychla doprava
    • Prijemne ceny
    • Pridaly do objednavky spatny potenciometr - objednal jsem si jiny.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Kirille,

    děkuji za Vaší recenzi. Je mi líto, pokud došlo k záměně potenciometru ve Vaší objednávce. I ve skladu jsou lidé z masa a kostí a občas se stane chybička.

    Vše má řešení, stačí napsat nebo zavolat, kde jsme udělali chybku, abychom ji mohli napravit.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Preferuji osobní odbêr.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Zdeňku,

    děkuji za Vaší recenzi. Osobní odběry jsme byli nuceni z kapacitních důvodů bohužel zrušit, což uvádíme i na našem e-shopu. Chápu, že preferujete osobní odběr, i když jsme od sebe vzdáleni více než 100km.

    Doporučuji využít možnosti doručení na pobočku Zásilkovny, případně Balíkovny. Nebo zkusit najít jiný obchod s elektronickými součástkami ve Vašem blízkém okolí, kde si můžete zboží vyzvednout osobně.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Čekám a čekám pořád nic.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Miroslave,

    děkujeme za Vaší recenzi, i když negativní, ale i takové dokazují, že jsme jenom z masa a kostí. ;o)

    Objednal jste si zboží, u kterého je nutné před objednáním si u nás telefonicky ověřit termín dodání, jelikož není skladem. Bohužel jste to neudělal a tak jste čekal trochu déle. Původní termín měl být konec června, ale nakonec se nám jej podařilo zkrátit.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do obchodu sem volal kde je moje objednávka. Paní mi řekla že mi kolega zavolá je to 10 dni a nemám ani e-mail, ani hovor a ani svoje zboží ! Vše placeno převodem dopředu !

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Jane,

    děkujeme za Vaše hodnocení a omlouvám se za zpoždění při dodání zboží, které nebylo skladem. Sypu si popel na hlavu, úplně jsem na Vás zapomněl, ale pevně věřím, že jsem svou chybu dodatečně napravil a nezanevřete na nás.

    Hezký den a pevné zdraví!

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Je to dobrý obchod

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Tung,

    děkujeme za Vaše hodnocení a i přesto, že jste se rozhodla obratem Vaší objednávku stornovat, pevně věřím, že si k nám ještě někdy v budoucnu cestu najdete.

    Hezký den a pevné zdraví!

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jednání obchodu který zpětně zruší možnost osobního vyzvednutí není štastné. Myslím že by měli být objednávky vyřešeny podle předchozí dohody.Obavu z koronaviru chápu a také jsem nabízel neosobní možnost vyzvednutí, bohužel jsem byl rázně odmítnut.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Petře,

    děkujeme za Vaše hodnocení a i přesto, že nás nedoporučujete, si za svým rozhodnutím, zrušit osobní odběry v době, kdy by byť jeden nakažený zaměstnanec znamenal uzavření provozu, pevně stojím.

    Nabídli jsme Vám možnost změny doručení kurýrní službou, kterou jste odmítl. Vaše rozhodnutí respektujeme.

    Na mém rozhodnutí o zrušení osobních odběrů z bezpečnostních důvodů a v rámci zachování provozu e-shopu zpětně nic špatného nevidím.

    Hezký den a pevné zdraví!

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná dokumentace u zboží v eShopu

    Hrot do pájky který byl v eShopu okótován číslem 4 mm v průměru, měl 4,6 mm . Nejde tedy použít a je mi na dvě věci.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Tomáši,

    děkuji za Vaše hodnocení a mrzí mě, že jsme Vás uvedli v omyl fotografií převzatou od dodavatele. Určitě to nebylo záměrem. Fotku jsme stáhli z webu.

    Věřím, že i přesto na nás nezanevřete a budeme se snažit příště naši chybu napravit.

    Hezký den a přeji pevné zdraví!

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupili jsem adaptér dle fotky s uzemnivacim kolikem, přišel bez uzemnovaciho koliku. Klamavá reklama:/

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Šárko,

    děkuji za Vaše hodnocení a mrzí mě, že jsme Vás uvedli v omyl fotografií převzatou od dodavatele. Určitě to nebylo záměrem. Fotku jsme upravili.

    Věřím, že i přesto na nás nezanevřete a budeme se snažit příště naši chybu napravit.

    Hezký den a přeji pevné zdraví!

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají materiál, který jinde není.
    • Pracovnice, která přebírala mou objednávku s mými daty dělala co sama uznala za vhodné a objednávka nebyla tak jak jsem chtěl. V malém sáčku bylo 10 LED a oni to dali do krabice, co nevleze do poštovní schránky a musel jsem proto jít na hlavní poštu. Oni neumí balit drobnosti do bublinkové obálky co vejde do schránky

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Jaromíre,

    děkuji za Vaše hodnocení a nákup u nás. Ano, máte pravdu, zboží do bublinkové obálky nebalíme, jelikož cena této obálky je vyšší než u nejmenší krabičky, do které zboží balíme.

    Pravděpodobně jste se spletl při psaní hodnocení, jelikož Vám zboží bylo zasláno kurýrem DPD, a ti zboží doručují osobně. Na poštu jste si pro něj tedy v žádném případě nemohl jít.

    Pokud Vám nevyhovuje něco na našem sortimentu, případně byste opět měl potřebu se na našem personálu "vykřičet", zvažte, zda není jednodušší si zboží objednat u prodejce, který Vám toto chování bude tolerovat. Není naší prioritou obsloužit každého zákazníka.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    Jednatel společnosti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Sortiment mi mpc nevyhovuje.

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Jaroslave,

    velice mě mrzí, že nedoporučujete náš obchod na základě zkušenosti s výrobkem. Pokud Vám výrobek nevyhovuje je možné jej v zákonné lhůtě vrátit a odstoupit od kupní smlouvy.

    I přes tuto Vaší zkušenost pevně věřím, že nad námi nezlomíte hůl a rádi Vás opět uvidíme na našem e-shpou.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    SvětSoučástek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Došlo mi něco jiného

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Josefe,

    objednal jste si u nás zboží, které jsme dle záznamu z kamer také expedovali. Nechápu tedy proto Vaši negativní recenzi. Třeba se jednalo o omyl. Snažil jsem se Vám dovolat, abychom si celou záležitost vyjasnili, ale neúspěšně.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    SvětSoučástek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem 18.12. a až z potvrzení objednávky jsem se dozvěděl, že e-shop už nepracuje a zboží bude odesláno 3.1. Bohužel to byl dárek :(

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Jiří,

    mrzí mě, že nás nedoporučujete ostatním zákazníkům, ale v tomto případě jsme opravdu nemohli udělat více.

    Na úvodní stránce webu máme informaci, že máme od 19.12.2018 zavřeno, dále máme stejnou informaci ještě v sekci kontaktů, na vyskakovacím okně po návštěvě našeho e-shopu, v sekci informace o dopravě, v reklamačním řádu, přímo v košíku (tudíž viditelná již před samotným objednáním zboží) a také při potvrzení objednávky Vám tato informace dorazí v potvrzovacím emailu.

    Vaše objednávka byla vytvořena 18.12.2018 ve 22:51. Tedy v době, kdy již nikdo nebyl v kanceláři.

    Celkem tedy informace o tom, že máme od 19.12.2018 zavřeno je na 7 místech, proto je mi záhadou, že i přesto jste očekával expedici Vaší objednávky v době, kdy už to opravdu nebylo možné.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    SvětSoučástek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Specifický způsob komunikace, potvrzení přijetí je zároveň informace o výdeji (výdejní místo), v hlavičce mailu tato informace chybí; po týdnu čekání na potvrzení se mi firma ozvala s tím, že objednávku, na kterou jsem úpěnlivě čekal stornují, protože jsem jim nezavolal

    Reakce obchodu SvětSoučástek.cz

    Dobrý den Jane,

    Vaší objednávku jsem prověřil s kolegyní, která má osobní odběry na starost.

    Dne 30.10.2018 ve 21:30 jste si objednal u nás zboží. Dne 1.11. a 6.11. jste byl telefonicky kontaktován, aby se s Vámi kolegyně dohodla na termínu vyzvednutí - neúspěšně. Za týden byla objednávka automaticky stornována, aby mohlo být zboží nabídnuto ostatním zákazníkům.

    Vy jste se kolegyni ozval následně s tím, že u nás máte objednávku a když Vám bylo oznámeno, že je objednavka stornována, jelikož nebylo možné se s Vámi týden spojit, řekl jste ji, že cizí hovory neberete.

    Instrukce pro převzetí zboží u nás ve skladu máme popsány jak na webu, tak v potvrzení objednávky. Očekáváme, že zákazník, který si objedná u nás zboží na osobní odběr má o zboží zájem a přečte si instrukce v potvrzení objednávky, případně se zajímá o to, kdy si zboží může vyzvednout.

    Proto mi přijde Vaše reakce trochu nefér. Mrzí mě, že uvádíte, že jste úpěnliě týden čekal na vyřízení Vaší objednávky. Přitom stačilo napsat email nebo zavolat a vše by se vyřešilo obratem.

    Hezký den,

    Tomáš Müller
    SvětSoučástek.cz