Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží bylo doručeno staré, zvláště cena za vlašské ořechy neodpovídá kvalitě. Mandle chuťově nic moc.
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Krásný dobrý den,
zákazníkům, kteří u nás objednají, garantujeme 3 měsíce před datem expirace. Pokud je tato doba zkrácena, upozorňujeme na to v popisku u produktu a následně produkt zlevňujeme.
Pokud Váš balíček obsahoval staré produkty, určitě se nám ozvěte, ať to s Vámi můžeme vyřešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Lydie, Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Švestky sušené z Moravy - absolutně nepoživatelný produkt. Reklamováno, protože neodpovídá fotkám a deklarované Premium kvalitě. Dle vyjádření Světa plodů ovšem suší podle normy do 20% a proto jsou houbovité, což ovšem v popisu u položky uvedeno není. Houbovité = suché = nepoživatelné. Bez chuti a o sladkosti nelze už vůbec hovořit.Barva vůbec neodpovídá fotoprezentaci a opět z vyjádření splňují podmínky IFS pro vstupní surovinu. Švestky údajně hodnotilo celé reklamační oddělení a za nich je produkt v pořádku. Co na to napsat.Sami si “objektivně” přehodnotili a budou prodávat dál jako Premium kvalitu přitom u položky na jejich webstránce je hodnocení od jiného kupujícího podobné. Cituji “ mumifikovaná slupka”. Zřejmě jsou zákaznické reakce zbytečné a chyba je u nás - zákazníků, že nejsme chuťově sladění s celým reklamačním oddělením “Světa plodů”.
Již nikdy více tuto položku.
Abych nebyl jen negativní . Reklamace byla vystavena cca 20/11 a vyřízení kladně 17/12.
Ostatní produkty z objednávky byly OK. Snad jen zmínka, že divoké meruňky zakoupené v 5/2021 mají expiraci 30/8/2022 a divoké meruňky zakoupené 18/11/2021 mají expiraci 27/1/2022.Podle obchodu je vraj problém u jejich dodavatele.
Tak nevím. Na vše je odpověď a vše je v podstatě standardně v pořádku.Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Krásný dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste měl špatnou zkušenost se švestkami. Bohužel, jak se říká - 100 lidí, 100 chutí a každý máme preference jiné. Tyto švestky, které jste měl, jsou spíše pro zákazníky, kteří chtějí sušší konzistenci oproti té vodnatější.
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu k popisku produktu. Tuto informaci, respektive rozdíl mezi nabízenými švestkami, k popisku co nejdříve doplníme.
Co se týká barvy, jak Vám už kolegyně zmiňovala v komunikaci, je způsobená různými druhy šarží švestek - které splňují normy IFS pro vstupní surovinu.
Vaše balení hodnotilo celé reklamační oddělení spolu s nákupčím, což je dohromady přibližně 10 osob. Abychom byli co nejvíce transparentní, ne všem konzistence švestek vyhovuje, ale ani jeden člověk neoznačil švestky jako švestky "bez chuti, sladkosti, příliš suché". Je to o preferencích a každý máme rádi něco jiného, ale neznamená to hned, že je produkt nekvalitní.
Bohužel tato reklamace patří mezi komplikovanější v porovnání s ostatními, proto i vyhodnocení trvalo déle. Tím, že se produkt svážel, následně se zasílaly vzorky nákupčímu a dodavateli, je pochopitelné, že se na závěr čekalo déle. O celém průběhu a každým kroku jste byl průběžně informován.
Pokud pro Vás tyto švestky byly sušší, můžeme Vám spíše doporučit švestky z Francie, které jsou mazlavější a mají více výraznou chuť.
Přejeme Vám krásný zbytek dne.
S pozdravem
Lydie, Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
Kdykoli si chci v tomto obchodě objednat, tak je spousta věcí nedostupná...a nechci objednávat na několikrát nebo sledovat obden, jestli to, co chci už je k dispozici. Obzvlášť když každou chvíli jsou doporučení u youtuberů a slevové kódy, tak bych očekávala, že o to více se zásobí
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Krásný dobrý den,
moc Vám děkujeme za recenzi a zpětnou vazbu! Moc nás mrzí, že jste nezastihla všechny produkty, které jste si chtěla objednat. V takovém případě Vám mohu doporučit sledovat produkt, kdy Vám pak obratem přijde informativní e-mail, že je produkt opět skladem. :)
Děláme vše pro to, aby bylo co nejvíce produktů skladem! Doufáme, že příště budete mít štěstí a ve Vašem košíku se objeví vše, po čem zatoužíte.
S přáním krásného dne
Lydie, Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
- Ořechy za tu cenu malé, scvrklé,zažloutlé a docela dost drobků.
- Semínka malá,plná nečistot.
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Krásný dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Moc nás mrzí, že jste s nákupem nebyl spokojený a kvalita našich surovin Vám přišla špatná. Na kvalitu našich surovin klademe velký důraz. Pokud jste obdržel špatnou várku, budeme moc rádi, když se nám ozvete a my to s Vámi vyřešíme!
Přejeme Vám krásný zbytek dne.
S pozdravem
Lydie, Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
U zakoupených produktů (přírodních potravinářských barviv) bylo uvedeno nepravdivé či neúplné složení.... Koupeno hlavně kvůli dětem a po zakoupení se dozvídám, že to navíc obsahuje látky, které nejsou pro děti vůbec vhodné
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Krásný dobrý den,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Moc nás mrzí, že jste s produktem nebyla spokojená. Doufáme, že příště natrefíte na produkt, který Vás potěší.
Omlouváme se Vám za komplikace a děkujeme Vám za upozornění. Situaci prověříme a případně opravíme.
Přejeme Vám krásný zbytek dne.
S pozdravem
Lydie, Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
Bohužel moje zkušenost není dobrá v oblasti dodání a vyzvednutí zboží na pobočku, kdy došlo k chybě na straně dodavatele a přišel email o možnosti vyzvednutí, leč zboží na pobočku ještě nedorazilo. Po telefonu o pár hodin později mi bylo řečeno, že si mohu příjít. Řekla jsem, že vyzvednu v pondělí. Přítel vyzvedával v pondělí a nachystané zboží prodejnou jsem si prý už vyzvedla. Naštěstí dorazil očekavány původní balík, který mu byl předán. Během hovoru jsem byla přesvědčována, že jsem s to již vyzvedla v pátek bez jedné položky v objednávce a platila na místě (bylo již zaplaceno dobředu). Pak mi bylo řečeno, že nemám za sebe někoho posílat a vyzvedávat sama...nechápu proč, když na moje jméno bez ověření čísla objednávky nebo jména zboží vydali...Tož tak...příště leda balík do ruky...
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Dobrý den,
přijměte prosím naši velkou omluvu.
Objednávku jste vytvářela zrovna v období našeho přechodu na novou eshopovou platformu. Celkový přechod byl technicky náročný, jelikož se musely převést stovky objednávek v rámci několika hodin. Při tomto přenosu u malého procenta objednávek mohlo dojít ke zmíněným komplikacím.
Veškeré problémy týkající se této problematiky jsou již odstraněny a nebudou se opakovat.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace spojené s objednávkou.
Krásný den přeje,
Tom -
Nedoporučuje obchod
- rychlost přípravy objednávky
- - dne 4.8.2021 mi bylo doručeno 2x950 ml kokosového oleje s trvanlivostí do 31.12.2021, což mi nepřijde vůči zákazníkovi fér - za tak krátkou dobu jej nemohu všechen spotřebovat. Olej sice byl za zvýhodněnou cenu, ale nenašla jsem u produktu žádné upozornění, že by důvodem bylo tak brzké datum expirace. Kdybych to věděla, produkt nezakoupím. Bohužel mě to mrzí, protože jinak bylo vše v naprostém pořádku, ale po této zkušenosti dám přednost jiným eshopům s podobným sortimentem.
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Krásný dobrý den,
moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost s nákupem. Produkty s datumem minimální trvanlivosti do 3 měsíců cenově zvýhodňujeme a zákazník je o skutečnosti informován.
Máte ale pravdu, že u tohoto produktu by DMT mělo být uvedeno i před touto hranicí. Moc se Vám omlouváme za komplikace a budeme rádi, když se nám ozvete a dohodneme se na dalším postupu.
Věříme, že při dalším nákupu již budete spokojená a doufáme, že jste u nás nenakoupila naposledy. :)
S pozdravem
Lydie, Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
- Doručení a obal produktu v pořádku.
- Přišlo něco, co budí rozpaky
Při objednávce Cejlonské skořice přišel velmi jemný hnědý prášek bez skořicové vůně a chuti,která je pro skořici nezaměnitelná. Připomíná to vůní a chutí spíš seno.
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Krásný dobrý den,
jsme moc rádi, že se vše vyřešilo přes email a že skořice byla v pořádku. Bohužel Cejlonská skořice se od klasické skořice liší. Doufáme, že další produkty splní Vaše očekávání! :)
S pozdravem
Lydie, Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
- Všechno mají levnější než ve většině obchodů, většinou je to i v dobré kvalitě
- kvalitní a pevné plastové sáčky
- španělské mandle Valencia jsem objednávala dvakrát nebo třikrát, poslední zásilka obsahovala asi jiný druh valencia mandlí, protože byly velmi malé a vůbec bych "je nepoznala" .
Je to rozhodně dobrý obchod, nedoporučuji ho proto, že bych byla raději, kdyby nepoužívali tolik plastů nebo kdyby šly ty sáčky vrátit a použít znovu, to by bylo úplně nejlepší.
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Krásný den Lenko,
moc děkujeme za hodnocení a upřímnou zpětnou vazbu, velice si toho vážíme.
Máte pravdu, že mandle jsou nyní trochu menší, svojí kvalitou se ale stále jedná o špičkové španělské mandle od stejného dodavatele.
Balení produktů nám určitě není lhostejné. Uvažovali jsme o zařazení papírových obalů, ale produkty, hlavně pak lyofilizované ovoce si nezachová v papírových obalech svoji křupavost. Pevné plastové obaly jsou zatím nejlepší řešení. U vratných obalů je situace složitější vzhledem k implementaci a to z hygienických a organizačních důvodů. Situaci samozřejmě monitorujeme a jakmile se objeví jiná varianta, která bude více shovívavější k životnímu prostředí, tak ji okamžitě implementuje.
Ještě jednou moc děkujeme.
Krásný den přeje, Tom
Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
Zboží zatím nedorazilo.Zatim nemám informace kdy přijde. 6 dní od objednávky.Snad se dočkáme.
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Krásný dobrý den,
Vaši situaci jsme prověřili a od nás byl balíček odeslán brzy. :( Bohužel nastala chyba u dopravce, ale nebojte, Váš balíček už je na cestě za Vámi! :)
Doufáme, že příště už k žádným komplikacím nedojde.
S pozdravem
Lydie, Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
- nízké ceny, ucházející kvalita, v něčem perfektní kvalita
- mají zboží, které třeba jinde nemají
- velký oběh zboží, chvíli zboží je a za chvíli už není, nedá se na to příliš spolehnout;
- PLASTY - plastové sáčky - nevím, jak jinak řešit, ale je to důvod, proč tam nakupuji pouze občas a důvod, proč nedoporučuji obchod. Pokud vám plasty nevadí, pak doporučuji.
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Hezký den,
děkujeme za Vaše hodnocení a za zpětnou vazbu.
Skladovost zboží je nyní dána i situací. Pracujeme nyní i na zlepšení a hledáme větší skladové prostory, aby k podobným situacím nedocházelo.
S plasty určitě také budeme chtít zatočit, v nynější chvíli to pouze není prioritou.
Každopádně moc děkujeme za zpětnou vazbu.
Krásný den přeje, Tom
Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
- většinou kvalitní ořechy
velmi ale velmi dlouhá dodací lhůta, dotazník o spokojenosti s nákupem přijde dřív než zboží.
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Hezký den,
velice se omlouváme za zdržení objednávky.
Delší dodací lhůta byla dána vyšším počtem objednávek. Standardně objednávky posíláme do 1-3 pracovních dní. Při větším počtu objednávek se může doba expedování protáhnout až na 3-5 pracovních dní.
U vaší objednávky vidím, že tato doba byla překročena. Nejspíše se jednalo o to, že na skladě čekali na doskladnění některých položek, aby Vaše objednávka byla kompletní. O této skutečnosti by Vás ale měli informovat telefonicky.
Každopádně se ještě jednou omlouváme a děkujeme za trpělivost.
Krásný den přeje, Tom
Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
- Na obrázku vypadaly fazole krásné světle, mně přišly tmavé, řekla bych prepalene a docela hořké, moje chyba, že jsem si neobjednala menší množství, prostě jsem věřila obrazku.
- Teď mám doma kilo a půl hořkých fazoli
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Hezký den,
přijměte prosím naši velikou omluvu, moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost.
Přiznám se, že mě Vaše hodnocení velice překvapilo, jelikož fazole jsou hodně oblíbené a slyšíme na ně jen samou chválu. Jak jsme spolu komunikovali telefonicky, všechna balení můžete vrátit na adresu:
SVĚT PLODŮ s.r.o.
Dolní 11
792 01 Bruntál
Za neotevřená balení Vám vrátíme peníze a otevřené balení necháme posoudit. Tím zjistíme, jestli bylo s daným balením vše v pořádku. Vyrozumění dostanete emailem nebo telefonicky.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace.
Krásný den přeje, Tom
Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Přišly mi 3 z 5 položek, nepřišla čokoláda ani panela. I přesto, že je i teď mají na e-shopu vedené jako dostupné.
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Hezký den,
přijměte prosím naši velikou omluvu, moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost.
Pokud tyto produkty nepřišly, tak jsme je bohužel již v době balení neměli na skladě, velmi se Vám proto omlouváme za nedodání. Kolegyně Vám tedy alespoň nechala vzkaz na přiloženém objednávkovém listu. Po určité době byly opět dostupné, protože došlo k jejich opětovnému naskladnění.
Ještě jednou se Vám tímto omlouváme za komplikace a za nedodání.
Krásný den přeje, Tom
Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
- ze tří objednaných položek mi jednu neposlali, beze slova vysvětlení nebo omluvy
- po urgenci mi ani po třech týdnech od objednávky zboží stále nedorazilo
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Hezký den,
přijměte prosím naši velikou omluvu za nedodání některých položek.
V mnoha případech se jedná o nedodané položky z důvodu skladovosti. V minimálním množství případů může jít o chybu při kompletaci.
Zboží, na které čekáte může být z nějakého důvodu na straně dodavatele stále nedodáno, tudíž Vám jej nemůžeme doposlat.
Může se ale jednat samozřejmě i o chybu a proto bych rád situaci blíže prověřil. Můžete se nám prosím připomenout? Jakýmkoliv způsobem. (email; telefon; facebook)
Předem děkuji a ještě jednou se omlouvám za vzniklé komplikace.
Krásný den přeje,
Tom, Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
- reklamace nelze v pohodě,když není zboží v pořádku,neochutnám bez otevření výrobku-to opravdu neumím
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Hezký den,
přijměte prosím naši velikou omluvu, moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost.
Zaslal jste prosím písemnou reklamaci na email [email protected]? Pokud ano, poprosím Vás abyste odpověděl na naši konverzaci. Rád s Vámi sjednám nějakou kompenzaci.
Krásný den přeje, Tom
Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
- Pytlíček oříšku poškozen
Psal jsem zprávu, ohledně toho, že balíček byl poškozen, 0 reakce, nikdo se neozval, nedal vědět, pytel kešu byl poškozený a kešu byly rozsypané v krabici. Škoda.
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Hezký den, Jane,
velice se omlouváme.
Psal jste na email [email protected]? Odpovídáme na všechny obdržené dotazy, mohlo se tedy stát, že se email zatoulal do spamu.
Zkuste prosím email poslat znovu, popřípadě zavolejte na číslo: 603 738 106. Situaci budeme chtít vyřešit k Vaší plné spokojenosti.
Krásný den přeje,
Tom
Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
- Dvě baleni jahod a jedno balení malin, obsahovalo mezi 15-20% drtě. Objednal jsem si celé kousky ne plodový prach.
Z posledních tří objednávek dvě hodnotím jako neuspokojivé. Jednou jsem řešil reklamaci, byla uznaná, a teď nekvalitní produkt.
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Hezký den,
přijměte prosím naši velikou omluvu, moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost.
Balení by samozřejmě takové množství drtě obsahovat nemělo. Při zaslání emailu na [email protected] spolu s fotografiemi se vždy tyto situace snažíme vyřešit k plné spokojenosti.
S pozdravem,
Tom, Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
- Objedna jsem 5kg mandle, abych se vyhnula zbytecnym plastu, ale mandle se dorazili v 5 sackach na 1kg (v popisu zbozi nebyla zadna poznamka, ze to bude rozdeleno na vic sacku)
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Dobrý den,
velmi se Vám omlouváme, že Vám zboží bylo zasláno v jiném balení. Velmi nás také mrzí, že jste z našeho skladu nebyl o tom včas informován. Bohužel jsme tak museli učinit z důvodu, že jsme již 5kg balení neměli na skladě a chtěli jsme Vám objednávku co nejdříve vyexpedovat. Pokud k něčemu takovému dojde, vždy se vynasnažíme Vás před expedicí kontaktovat.
S pozdravem,
Monča, Svět plodů -
Nedoporučuje obchod
Oboje lavičky s extrakty neodpovídaly nápisu na nich, rum to nevidělo a borůvkový byl nějakou bylinou, takže propadák.
Reakce obchodu www.svetplodu.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za upřímné hodnocení. Zpětné vazby od zákazníků si velmi ceníme! Pokud byste kdykoli měl jakýkoli problém a chtěl produkt reklamovat, napište nám na e-mail [email protected]
S pozdravem,
Monča, Svět Plodů