Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízí i zboží, u které je uvedeno blížící se expirace, což je v pořádku, ale že vám pošlou takovej hnus, to je extrém. Šlo o oříšky a ovoce v jogurtu, obal byl průhledný, takže museli vidět, jak to nechutně vypadá a přesto to nabízí k prodeji - originál fotku produktu však neukážou. Takže příště už NE, jsou jiné eshopy, které si dávají záležet na kvalitě a zdraví!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na objednávku čekám už týden, i když jsem zadala vyzvednutí na pobočce v Olomouci a objednané zboží určitě mají v pobočce skladem...

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Dobrý den, Martino,

    moc nás mrzí, že jste čekala na objednávku takto dlouho.

    Pravdou ale je, že objednávky, které si zákazník přeje vyzvednout na naši kamenné prodejně se nevychystávají přímo tam. Všechny objednávky, které vytvoříte na našem e-shopu, se vychystávají na našem skladě, odkud následně putují do všech našich prodejen.
    V systému vidím, že Vaši objednávka vytvořena dne 16.10.2024 byla dne 21.10.2024 připravena k vyzvednutí na naši prodejně. Věříme ale, že jste byla objednanými surovinami spokojená a budeme moc rádi, když se k nám opět vrátíte :)

    Přeji Vám krásný den :)

    Bětka, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrý výběr
    • poplatek za nízký nákup

    V obchodě jsem objednávala poprvé.

    Seznam objednaného zboží:
    Sergio Frukfetta mini tyčinky Santa (Váha: 90g) (Kód: 1216/90G) 5 ks 490 Kč
    15 % sleva na nákup (ONADNES15) 1 ks -73,50 Kč
    Poplatek za nízkou hodnotu objednávky 1 ks 45 Kč
    Převodem (přes QR kód) - Balíkovna 1 ks 49 Kč
    Celková cena objednaného zboží je: 510,50 Kč

    POZOR NA POPLATEK ZA NÍZKOU HODNOTU OBJEDNÁVKY !!!
    Odpovědi na dotaz jsem se nedočkala.

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Dobrý den, paní Čmielová,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu :)

    jak jsme Vám již psali v e-mailu 5% sleva do vlastních obalů je proto, že se nám moc líbí myšlenka udržitelnosti a neplýtvání obaly a chceme tak motivovat zákazníky k nošení vlastních obalů.
    Poplatek za nízkou hodnotu objednávky nese úplně stejnou myšlenku - uhlíková stopa při odesílání balíků a použitý materiál (výplň a krabice) nás stojí peníze a planetě to také nepřidává, a proto chceme motivovat zákazníky, aby si objednávali větší množství surovin naráz a trochu se zásobili.
    Zároveň práce vynaložená na zabalení jedné objednávky a všechny procesy, které musíme ve firmě kvůli objednávce udělat, nás stojí mnoho peněz (nezdá se to, ale je toho opravdu mnoho), a tak jsme to počítali a zjistili, že na malých objednávkách jsme byli ztrátoví, proto si nemůžeme dovolit zasílat malé objednávky.
    A pokud zákazník i tak potřebuje pouze malou objednávku, tak je potřeba, aby poplatkem dorovnal naši ztrátu, nemůžeme bohužel zasílání objednávek dotovat.

    Věřím, že to chápete, když jsem Vám to vysvětlila z druhé strany, zase z našeho pohledu.

    Krásný den přeje
    Bětka, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr zajímavých produktů
    • Dlouhá dodací doba - pokaždé týden, nyní extrémní smůla, opakované nedoručení při požadavku na expresní dodání kvůli dárkům, zároveň obchod situaci neřešil a museli jsme sami zjišťovať a obvolávat
    • Často je více produktů nedostupných

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Dobrý den, pane Zelený,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.
    Moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost s dopravce. Opravdu moc se Vám za to ještě jednou omlouváme. Jednalo so výjimečnou situaci, kdy bohužel nenastal problém se zásilkami jenom brněnské prodejny, ale všech.
    Věříme, že se podobná situace již nebude opakovat a budeme moc rádi, když nám i přes tuhle nepříjemnost zachováte svou přízeň :)

    Přeji Vám krásný den.

    Bětka, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kvalita
    • Špatná komunikace, špatne skladové hospodárstvi, zboží je objednáno,, zaplaceno a nakonec není k dispozici
  • Nedoporučuje obchod

    Podobné produkty nakupuji často, ale např. lískové ořechy v čokoládě se slupkou, jsem ještě nekoupila, obvykle jsou křehké opražené... tyčinky z hrušky mají vyšší cenu a jsou kyselé moc k jídlu nejsou...

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za zpětnou vazbu, vážíme si jí. :)

    Je nám moc líto, že Vám RAW hrušková tyčinka moc nechutnala. Naprosto chápeme, že ne každému chutnají naše suroviny. Naše RAW ovocné tyčinky jsou opravdu RAW a jsou vyrobeny bez zbytečných aditiv a cukru. Proto se může stát, že jsou pro někoho moc kyselé nebo "bez chuti".

    Věříme ale , že si ale čase najdete svého favorita i mezi RAW tyčinkami :)

    S přáním krásného dne,
    Bětka, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rychlé jednání, výborné výrobky.

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za milou recenzi, vážíme si jí. :)

    S přáním krásného dne,
    Bětka, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • pomalé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží sice dorazilo, ale jiné, než bylo objednáno. E-shop nekomunikuje. Rozhodně zde již nebudu nakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Příznivé ceny, srovnatelné s "velkými hráči"
    • "Sušené" banány jsou spíše polosuché, na zuby lepící se žmolky

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Dobrý den,

    to nás moc mrzí. Občas se bohužel mezi dobré kusy zatoulají i ty špatné.
    Pokud se Vám kdykoliv nějaká surovina nebude zdát v ideální kvalitě, obraťte se prosím na naše reklamační oddělení. Kolegové se Vám budou vždy věnovat.

    S přáním krásného dne :)
    Bětka, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám bohužel ani potvrzení o přijetí předem zaplacené objednávky.

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost s naším e-shopem. V systému vidím, že Vaší zásilka se ztratila během přepravy na výdejní místo. Moc nás tahle situace mrzí. Bohužel, my jako Svět plodů nemáme jak zamezit ztrátám objednávek přímo u dopravce :( Vidím ale, že Vám ale kolegyně Vaší objednávku zduplikovala a byla Vám úspěšně doručena.

    Doufáme, že jste s našimi surovinami spokojena :)

    Přeji krásný den.
    Bětka, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Deklarují nějakou dobu trvanlivosti, leč zasílají mnohem kratší. I o rok.
    • Zboží nemá inzerovanou kvalitu.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Špatná komunikace .zboží po 9 dnech nikde

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost s naším e-shopem.
    Každý rok se nám bohužel stane, že se pár balíků z velkého množství ztratí, ať už u dopravce, nebo u nás na skladě.
    Situaci vždy řešíme a vždy nás to moc mrzí.

    Pokud bylo něco špatně s komunikací s někým z naší zákaznické péče, můžete se obrátit na manažerku ([email protected]), která s Vámi případ prověří.

    S přáním pěkného dne:)
    Bára, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doba dodani
    • Výběr zbozi
    • Kvalita zbozi

    Objednala jsem LifeLike Tastebox, degustační dárkové balení, 5x, bohužel všechny dárkové krabičky byly poškozené, roztrhane. Másla v dárkové krabičce nedrží. Když jsem balik obdržela, byla masla vysypana v krabici.

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Krásný den, Leni,

    mockrát děkujeme za Vaši milou recenzi. Jsme moc rádi, že jste byla s dobou doručení i výběrem surovin spokojená. Zároveň nás moc mrzí, v jakém stavu Vám LifeLike Tastebox dorazil. To by se rozhodně stávat nemělo. Určitě se v podobných případech neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku. Pomůžeme Vám vše vyřešit k Vaší spokojenosti. :)

    S přáním příjemného dne
    Tereza, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Byla mi nabídnuta sleva, ale zároveň započítáno balné, které dříve účtováno nebylo.

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Krásný den,

    mockrát děkujeme za Vaši recenzi. Je tomu tak, bohužel jsme byli nuceni zavést balné u menších objednávek. Snažíme se tím motivovat zákazníky, aby nám pomáhali snižovat množství obalového materiálu i ekologickou stopu dopravy. Balné však máme zpoplatněno pouze u objednávek pod 500 Kč. :)

    S pozdravem
    Tereza, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Ačkoliv jsem ve vašem obchodě ráda nakupovala pro skvělou kvalitu a velikost ořechů i sušených plodů, bohužel s poslední objednávkou jsem nebyla úplně spokojená. Zatím jsme ochutnali pistácie, která chutnají podivně, těžko přesně definovat (snad staře). Další oříšky jsme zatím neochutnali, jen baby fíky. Loňské byly kvalitnější, i když chápu, že se jedná o sušené ovoce, kdy každý plod může mít lehce odlišnou chuť. Takže zatím negativně hodnotím jen pistácie.

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Krásný den,

    mockrát Vám děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás mrzí, že jste nebyla s kvalitou našich oříšků a sušených plodů spokojená. Za kvalitou našich produktů si stojíme a budeme moc rádi, když se v případě jakékoliv negativní zkušenosti obrátíte přímo na naše zákaznické oddělení. Rádi vše pomůžeme vyřešit k Vaší spokojenosti. :)

    S pozdravem
    Tereza, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Pekanové ořechy dorazili rozdrcené. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velice chutné mixy fazolí, atd.
    • velká rozmanitost a široký výběr
    • potraviny bohužel obsahují chemii, která není pro lidské tělo přínosná

    Ve většině potravin (MYX, fazolové lupínky, atp.) se nachází maltodextrin, což je svinstvo, které by tu nemuselo být.
    Aby si tato fakta prodejci uvědomili je potřeba tyto potraviny nekupovat nebo rovnou bojkotovat. Jinak se nic nezmění.
    Z tohoto důvodu už tu nebudu nakupovat a obchod za distribuci vesměs nezdravých potravin nedoporučuji!

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Krásný den, Jaroslave,

    mockrát děkujeme za Vaši milou recenzi. Jsme moc rádi, že jste si na našich myxech pochutnal a že jste byl s výběrem našich surovin spokojený. :) Co se týče složení našich produktů, troufáme si tvrdit, že drtivá většina z nich by Vašim preferencím vyhovovala. Maltodextrin skutečně některé naše produkty obsahují, je jich však pouze hrstka. Snažíme se vždy hledat produkty s tím nejčistším složením na trhu a zkrátka ne vždy se poštěstí – od toho je však transparentní složení na našem webu, aby si každý zvolil to, co mu vyhovuje. :)

    S pozdravem
    Tereza, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 10 dnech od objednání a zaplacení zboží nepřišla žádná zpráva o tom, že si mohu zboží vyzvednout, přestože ho mám na osobní odběr.

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Krásný den, Dani,

    mockrát děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Moc nás mrzí, že se doručení objednávky takto zkomplikovalo. Určitě se v podobných situacích neváhejte ozvat na naši zákaznickou linku. Rádi Vám vždy pomůžeme jakýkoliv problém vyřešit k Vaší spokojenosti. :)

    S přáním příjemného dne
    Tereza, Svět plodů

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zvažte jiný slogan, protože "za nás mluví kvalita" je velmi silné tvrzení

    Mám zatím dvě špatné zkušenosti, jednou jsou divoké meruňky a druhé vlašské ořechy. Kvalita obou byla hrozná. V meruňkách kamínky a příšerná chuť, u vlašských ořechů byla cítit plíseň, některé byly zašedlé až černé, prostě staré. Obchod by si měl uvědomit, že plíseň je karcinogenní a hlídat si kvalitu, než na ně lidé budou posílat ČOI.

    Reakce obchodu www.svetplodu.cz

    Krásný den, Šárko,

    mockrát děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás mrzí, že jste byla s kvalitou našich surovin spokojená. Rozhodně souhlasíme, že by se podobné situace stávat neměly a velice se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Neváhejte se v podobných situacích obrátit na naši zákaznickou linku – moc rádi vše pomůžeme vyřešit k Vaší spokojenosti. :)

    S pozdravem
    Tereza, Svět plodů