Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba dodání. Telefonní linky byly opakovaně nedostupné, obsazene. Ale aspoň poté zavolali sami od sebe zpět.

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za potíže s komunikací, naše linky jsou velmi vytížené z důvodu sezóny.
    Přesto děláme maximum, aby byli všechny požadavky a objednávky zákazníků vyřízeny v co nejkratším čase.

    S pozdravem,
    SvětKaravanů. cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přesto, že jsem záměrně vybírala zboží, které mělo být skladem, aby nám přišlo do odjezdu na dovolenou, jsem se zboží nedočkala. Dovolená nám bude pomalu končit a o zboží žádná zmínka. Doporučuji nakupovat někde, kde si ze zákazníka nedělají legraci. Místo zboží mi dorazil dotazník spokojenosti. No, na ten si prádlo fakt nepověsím a nádobí v něm také umýt nejspíše nepůjde.

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel při vytváření Vaší objednávky zřejmě došlo k objednání stejného výrobku jiným zákazníkem. Z tohoto důvodu Vámi požadovaný výrobek změnil stav na objednání u našeho dodavatele. Výrobek jsme Vám objednali a čekáme na dodaní. Moc nás Vaše situace mrzí a ještě jednou se za ni omlouváme.
    Doufáme, že se k nám i přes tuto negativní zkušenost vrátíte a dáte nám šanci na napravení této nepříjemnosti.

    S pozdravem,
    tým SvětKaravanů.cz

    • Bohužel vůbec žádná komunikace ani po 10 dnech objednávky. Zboží jsem objednala na plá⁷novanou dovolenou (hlavně stůl), ale jak jsem zjistila, pojedeme bez něho. ...Kdyby jsem byla upozorněná o nedodání, volím objednávku jinde....

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Vážený zákazníku,

    vzniklá situace nás opravdu mrzí a omlouváme se za způsobené komplikace. Pracujeme na vylepšení, aby se nic takového neopakovalo. Momentálně je náš eshop velmi vytížen z důvodu sezóny. Věříme, že i přes tuto zkušenost se na nás v budoucnu opět obrátíte.

    S pozdravem,
    SvětKaravanů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neni jasne, kdy zbozi dorazi, dlouha doba dodani, jiz ho nevyuziji

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost a nízké hodnocení.
    Informace o dodání zboží máme uvedené přímo na našem eshopu nad ikonou vložit zboží do košíku.
    U Vámi objednaného zboží je udána delší doba dodání. Více informací o výrobkách a dobách dodání Vám rádi poskytneme na emailu - [email protected].
    Doufáme, že i přes tuto zkušenost se na nás v budoucnu znova obrátíte.

    S pozdravem,
    SvětKaravanů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Na krabici nálepka která upozorňuje pozor křehké, ale zabalení úplná katastrofa, což u u této firmy zaskočilo..

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za špatně zabalené zboží. Děkujeme Vám za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme. Váš podnět nám pomůže zlepšit naše služby. Na nápravě budeme následovně pracovat.

    S pozdravem,
    SvětKaravanů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uváděné skladem, tak skladem není

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s naším eshopem.
    U každého zboží uvádíme dobu dodaní a informaci zda je u nás na skladě, nebo na skladě u zahraničního dodavatele.
    Momentálně je náš eshop velmi vytížen z důvodu sezóny. Z toho důvodu mohlo dojít k objednání Vašeho zboží ještě jiným zákazníkem. Proto se u zboží zřejmě změnil stav ze skladem, na skladem u našeho dodavatele.
    Děláme maximum, aby byli všechny požadavky a objednávky vyřízeny v co nejkratším čase.

    S pozdravem,
    SvětKaravanů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dnů objednáno a zaplaceno a reakce obchodu nulová. Hledejte raději jiné eshopy.

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky. Mrzí nás Vaše nespokojenost.

    Po prověření Vaší objednávky jsme zjistili, že Vaše objednávka byla předána do přepravy k Vám čtyři dny od vytvoření a od 23.6. 2023 je pro Vás připravena k vyzvednutí na Vámi zvoleném místě.
    Informační emaily jsme Vám také odesílali.
    Momentálně jsme velmi vytíženi z důvodu sezóny a z toho důvodu ke zdržení došlo. Přesto děláme maximum, aby byli všechny požadavky vyřízeny v co nejkratším čase.
    Doufáme, že příště budete spokojen a v budoucnu se na nás znovu obrátíte.

    S pozdravem,
    SvětKaravanů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ... možná je to největší obchod ale panuje tam zmatek, v dodání zboží
    • ... špatný přístup techniků a lidiček, kteří mají komunikovat s zákazníky, arogantní jednání, nezaslané zboží již více jak dva roky. čekáme, kdy nám přibalí zboží, které je zaplacené, ale nedodali nám jej na správnou adresu byt jsme je několikrát upomínali.... nedávno jsme koupili opět zboží, ale opět nám nepřibalili zásilku, která z doby covidu stále leží u nich...

    ... především tam panuje asi chaos při čtení objednávky vs. dodání zboží...

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s naším obchodem . Bohužel po prozkoumání Vašeho negativního hodnocení a celé situace jsem zjistila, že kolegyně reklamaci řádně založila a také ji následně s kolegou z technické podpory zamítla jako nedůvodnou. Podklady Vám můžeme poskytnout do Vašeho emailu. Nezaslané zboží, které zmiňujete, je tedy Vaše zamítnutá reklamace a bohužel vzhledem k době, kdy byla reklamace uplatněna a zamítnuta, není možné se již odvolat vůči rozhodnutí.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    SvětKaravanů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá reakční doba na e-mail
    • Zboží není skladem a když je na jiném skladě dlouhé dodací lhůty
    • Nechají vás přes týden v nejistotě a poté napíší, že prostě nedodají v termínu!

    Omlouvám se za samé negativa z mé strany, ale opravdu jsem 10 dní čekal, že zboží dodáte a ne, že se budete vymlouvat na sklady! Asi je pro Vás objednávka za 17tis malá, to chápu.

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za špatná zkušenost a za vzniklé komplikace s Vaší objednávkou. Opravdu došlo k pochybení v komunikaci na naší straně.

    Momentálně jsou naši operátoři velmi vytíženi z důvodu sezóny. Přesto děláme maximum, aby byli všechny požadavky vyřízeny v co nejkratším čase.
    Ještě jednou se omlouváme za komplikace, které jsme rozhodně způsobit nechtěli a věříme, že nám v budoucnu dáte šanci chybu napravit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    SvětKaravanů.cz

    • Komunikace s obchodem 0...

    Tragédie...10dnů čekám na zboží.Komunikace s obchodem 0...
    Založili mi nějaký osobní účet o který jsem vůbec nežádal.
    Napsali mi,,Zboží ze zahraničního skladu k nám přijíždí dvakrát týdně,,
    Hodně nakupuji přes internet,ale toto je snad rarita.

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí Vaše negativní reakce.
    Vámi objednané zboží bylo objednáno ze zahraničního skladu, kde je dodání 5 – 10 pracovních dnů na náš sklad, tato informace je uvedena na našem eshopu.
    Zboží je v tuto chvíli naskladňováno na náš sklad. A v nejbližší době bude zboží odesláno.
    Osobní účet sami nezakládáme, založí se registraci na našem eshopu.
    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a doufáme, že příště budete spokojen a v budoucnu se na nás znovu obrátíte.

    S pozdravem,
    SvětKaravanů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží přišlo nefunkční. Situaci se mnou řeší velmi neochotně, týden od zadání požadavku na nefunkčnost zboží stále nevím, jaké bude řešení. Neda se dovolat, na email nereaguji.

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost a dodání nefunkčního zboží. Bohužel z kapacitních důvodů nemůžeme všechno zboží kontrolovat a odzkoušet.
    Vyřízení Vaší reklamace trvalo 4 dny. V pátek jsem zadávala požadavek na reklamaci a ve středu jste měla objednaný svoz výrobku na naše náklady.
    Momentálně jsou naši operátoři velmi vytíženi z důvodu sezóny. Přesto děláme maximum, aby byli všechny požadavky vyřízeny v co nejkratším čase.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace, které jsme rozhodně způsobit nechtěli a věříme, že nám v budoucnu dáte šanci chybu napravit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    SvětKaravanů.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dosud nedorazilo, přestože v nabídce bylo uvedeno "skladem". Kromě toho nedorazila informace o termínu dodání.

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám, že doba dodání trvá déle, než jsme si všichni přáli.

    U Vámi objednaného zboží bylo uvedeno - skladem u zahraničního dodavatele s dodáním 5-10 pracovních dnů.

    Jedná se specifické zboží, kde čas dodání je bohužel delší. Naši kolegové Vám ho expedovali po 5 pracovních dnech od odjednávky o víkendu a jíž by mělo být na cestě k Vám.

    Věříme, že si užijete svoje chvíle cestování toto léto.

    Ještě jednou se omlouváme za tuto zkušenost a věříme, že Vaše další nákupy na našem e-shopu proběhnou bez sebemenších potíží.

    S pozdravem,
    SvětKaravanů.cz
    Honza Marušák

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přesto že e-shop uvádí dobu dodání 5-10 dní nebo když jsem objednal schůdky do karavanu doba dodání 14-35 dní tak určitě víte kdy mi bylo zboží dodáno děláte si z lidí srandu ***editováno***

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Dobrý den pane Zachovale,
    vzniklá situace nás opravdu mrzí a omlouváme se za způsobené komplikace. Pracujeme na vylepšení, aby se nic takového neopakovalo. Věříme, že i přes tuto zkušenost se na nás v budoucnu opět obrátíte. Zálohovou fakturu standardně vystavujeme v okamžiku, kdy si zákazník vybere splatbu na účet. Je možné vybrat i další způsoby platby například dobírku při převzetí zásilky.

    S pozdravem,
    tým SvětKaravanů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na zboží již čekám od března....... konec dubna a stále nic!!!

    Dlouhá dodací lhůta. Zboží dosud nedodáno.

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám, že doba dodání trvá déle, než jsme si všichni přáli. Kolegyně Vám proto jako omluvu nabídla odeslání veškerých skladových položek a doposláni poslední položky z vaší objednávky na naše náklady později zdarma .
    S přáním příjemného dne,
    tým SvětKaravanů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace - pokouším se dovolat celý den a nikdo nezvedá telefon,pouze automat,který upozorní,že nikdo nemá čas hovor přijmout

    Zboží objednáno před deseti dny,některé zboží nebylo skladem s poznámkou dodání 10 dnů a není po této době odesláno ani z e-shopu.Když se chci dovolat,abych zjistil jak je na tom má objednávka,tak nikdo nereaguje na telefonát.

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že jste se k nám nedovolal. Kolegové pokud telefonují již se zákazníky, kteří se dovolali před vámi obvolávají veškeré zmeškané hovory nazpět, toto se bohužel stalo i Vás.

    Ještě jednou se velice omlouváme za nepříjemnosti a věříme, že i přes tuto zkušenost se na nás v budoucnu opět obrátíte.

    S pozdravem,
    tým SvětKaravanů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Slušný vyber, dlouhá dodací doba
    • Er

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Vážený zákazníku,

    je nám velmi líto, že jste nesplnili vaše očekávání ohledně doby dodání. Na rychlosti dodání a šiří produktu v naší nabídce se snažíme neustále pracovat a zlepšovat. Věříme, že i přes tuto zkušenost se na nás v budoucnu opět obrátíte.

    S pozdravem,
    tým SvětKaravanů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám na zboží, zaplacené. Chápu že máte zahraničního dodavatele, ale našel jsem obchod v Brně kde všechno mají a mohu si to osahat.

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Vážený zákazníku,

    vzniklá situace nás opravdu mrzí a omlouváme se za způsobené komplikace. Pracujeme na vylepšení, aby se nic takového neopakovalo. Věříme, že i přes tuto zkušenost se na nás v budoucnu opět obrátíte.

    S pozdravem,
    tým SvětKaravanů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal a zaplatil 29.3.2023. Svět Karavanů jej neměl skladem. Chápu, že to nějaký čas trvá, než příjde od dodavatele. Dne 11.4.2023 jsem zasílal email, jaký je stav mojí objednávky - bez odpovědi. Dne 12.4.2023 jsem volal na kontaktní číslo. Po delším době se mi podařilo dovolat. Bylo mi oznámeno, že teprve dnes zboží dorazilo k prodejci. Uplinulo 14 dní a stále zboží (teplotní čidlo) nemám.

    Reakce obchodu SvětKaravanů.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme, že jsme nebyli schopni dodat zboží v uvedeném termínu. O zdržení termínu jsme Vás kontaktovali pomocí e-mailu a telefonu.
    Ještě jednou se velice omlouváme za nepříjemnosti a věříme, že i přes tuto zkušenost se na nás v budoucnu opět obrátíte.

    S pozdravem,
    tým SvětKaravanů.cz