Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod mi doporučila kamarádka, že zde nakupuje a je spokojená... Bohužel já jsem velmi nespokojená, když jsem se chtěla zeptat na obchodní podmínky, které mi nešly otevřít, zavolala jsem na linku 555, zvedl mi to pán, který mě seřval, že teď jako není u počítače a ať si to někde najdu. Což mě docela vyděsilo, ale pořád jsem myslela na tu kamarádku, která byla obchodem nadšená. Tak jsem si složité vyhledala obchodní podmínky a objednávku potvrdila. Zboží jsem objednávala před víc jak týdnem, kdy mi přišel mail, že peníze dorazily. Ale zboží jaksi pořád ne a ne odeslané. Volala jsem tedy v pondělí na linku, kdy mi paní řekla, že zboží teda jako pošle. Tak jsem očekávala mail, že zboží odesílají. Nic. Ve středu jsem volala znovu, opět mi paní řekla, že zboží teda pošle, že toho měla moc. Ještě nevím v jakém stavu zboží přijde, je čtvrtek, bude to 14 dní, ale doma jo ještě nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem zboží v neděli večer a do čtvrtečního odpoledne se mi nikdo neozval jak to s mou objednávkou vypadá. Vzhledem k tomu,že jsem dort dělala v pátek,zásilku jsem zrušila a vyřešila to jinak.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Hodně přehledný a dobrý ceny+rychlý dodani
    • Žádná
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Rozmery forma na biskupský chlebík nesedia s rozmermi, ktoré sú uvedené na webowej stránke - sú menšie, materiál zodpevedá, dobre sa mi s danou formou pracuje

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost.Příště nakoupím znovu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Všechno v pořádku.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace obchodu se zákazníkem

    Jedna velká katastrofa. Způsob obchodování jaký vládne v tomto obchodě je děs, pokuď si pan majitel ještě neuvědomil, že v tomto biznise je obrovská konkurence, měl by se hodně rychle vzpamatovat, protože s takovou je na nejlepší cestě ke ztrátě všech stávajících a možná budoucíh zákazníků. Komunikace ze strany obchodu je nulová, na email nikdo nereagoval, po prvním telefonátě jsem dostal příslib, že zboží okamžitě vyexpedujou, po dvou dnech jsem pokus zvopakoval a konečně po 9 dnech zboží i obdržel, což je ale hodně smutné, v dnešní době expresních kurírů!!!! A třešnička na dortě byla, když jsem balík otevřel, našel jakousi kartičku s poděkováním a dárečkem za nákup uvnitř balíku, supr, alespoň malá náplast za zpoždění a zkomplikovanou situaci... Jaké ovšem bylo moje překvapení, když jsem v balíku krom mnou objednaného zboží nic jiného nenašel... Smutné a tragické, nikdy více vážení!!! Dobrá rada na závěr : vyhněte se tomuhle obchodu velikým obloukem!!! Určitě najdete spoustu a spoustu jiných, kde si zákazníka i váží.

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Hezky den,

    zákazníků si vážíme a i proto u každého zboží uvádíme jednak počet kusů skladem a také, v případě, ze není skladem, orientační dobu dodání. U zboží, které jste si objednal, byla doba dodání dva týdny. O tomto jste byl informován jednak na webu a jednak v mailu, který jsme vám obratem zaslali. Navrhl jste nam v odpovědi na nej výměnu za jiné, které však také nebylo skladem, výměna by tedy samotné dodání bohužel ne zrychlila. Jakmile jste nam zavolal, kolegyně po dohodě konkrétní položku z objednávky vyřadila a balíček byl neprodleně expedovan na vydejní místo, kde jste si jej hned následující den v pořádku převzal.

    S pozdravem

    Michal z www.svetcukraru.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše O.K.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Skvely vyber vsetkeho mozneho, super popisy produktov
    • Komunikacia cez email. 2 dni som sa pokusala skontaktovat s obchodom ale bezuspesne.

    Ja mam velmi zlu skusenost. Toto bol moj prvy a zrejme aj posledny nakup cez tento obchod. 16.5 som vytvorila objednavku. Prisiel potvrdzujuci email..nasledne email ze sa na nieco caka..1polozka nebola skladom. Dodanie vacsinou byva do 10 dni...cakala som..nic..30.5 som pisala email. Nic. (Najneskor do 3.6. Som potrebovala objednavku) 31.5 som pisala dalsie 2 emaily..nic..zavolala som tam. Ustretova pani sa somnou dohodla ze zrusime 1polozku ktora stale nebola skladom, ze ju stornujeme, ostatok poslu. Vravim jej ze potrebujem objednavku do piatku. Na buduci tyzden mi to bude uz nanic. Ze som sa snazila emailom skontaktovat. Ona na to ze chyba komunikacie a siete..Ona prislubila ze mi posle email ci stihne tovar prist do 2 dni..veci sa dali do pohybu. Prisiel mi email ze tovar caka na expediciu, nasledne ze je tovar expendovany. Ale informacia o tom ci tovar stihne prist ziadna. U prepravnej spolocnosti pll objednavku drzali dost dlho na vstupnom depe..Volala som prepravnej spolocnosti..nedalo sa dovolat. Pisala som email...odpovedali az o 2 dni..ze tovar pride 5.6. Na to som im odpisala ze nech sa neunuvaju nech to odoslu nazad do obchodu. Tam som napisala ze som tovar vratila a ziadam vratenie penazi. Uvidime ako pochodim..ale takuto zlu skusenost som teda este so ziadnym int.obxhodom nemala. Dodacia lehota a komunikacia katastrofa...tovar rychlo expendovali aby sa zrejme mohli potom vyhovorit na prepravnu spolocnost. Obchod neodporucam iba ak si nieco chcete objednat pol roka pred pripravou vasho vyrobku. Mozno dovtrdy stihne prist.

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Hezký den,

    U každého zboží, které není skladem, jak tomu bylo v jednom případě ve vaší objednávce, je uvedena doba dodání. Zákazník má tak možnost ještě před ukončením objednávky vědět, kdy bude balíček doručen. O chybějícím zboží v objednávce jsme vás informovali také mailem. Jakmile jste zavolala do e-shopu, kolegyně s vámi chybějící položku vyřešila a obratem balíček předala kurýrní službě. Bylo to ve čtvrtek a na Slovensko obvykle PPL doručuje do druhého dne jen ve větších městech, kde jsou depa, do menších do 2 až 3 dnů. Ve vašem případě trvalo doručení pouze dva pracovní dny. Sobotní doručení bohužel PPL na Slovensku narozdíl od České republiky nenabízí.

    S pozdravem

    Michal z www.svetcukraru.cz

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velky vyber
    • Extremne dlouha dodaci lhuta. Nulova komunikace ze strany obchodu

    Nedoporucuji

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Hezky den,

    zbozi u objednávek, které jsou hrazeny předem ne na dobírku odesilame až po úhradě a spalování platby. Pro případy, kdy chcete objednávku odeslat co nejdříve, zákazníkům doporučujeme platbu na dobírku a vybírat zboží, které je dostupné na skladu. V průběhu vaší objednávky, kterou jsme odeslali ihned po připsání platby a naskladnění produktu, jsme vás o stavu průběžně informovali, celkem od nás odešlo šest mailových zpráv.

    S pozdravem

    Michal z www.svetcukraru.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    objednal jsem zbozí,ktere jsem potreboval k svatku , ale uz je po, na posledni chvili jsem musel schanet neco jineho, dost neprijemne, spoleham na to, jsem invalida nepohyblivy a tohle me dostalo... dekuji

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Hezky den, bohuzel jste si objednal zbozi, ktere jiz nebylo na sklade a byla u nej uvedena delsi doba dodani, o cemz jsme vas ihned informovali mailem. Stacilo tedy zavolat nebo odpovedet na mail a zbozi se dalo z objednavky vyradit nebo vymenit za jine.

    Dekuji za pochopeni

    Michal z www.svetcukraru.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod nedoporučuji, zboží jsem objednávala a bylo vše skladem, druhý den mi přišla zpráva, že není hmota, bude nejpozději do 7-10dnů, už je to víc jak deset dní a nic mi nepřišlo, že by někdo napsal to ani náhodou, co jsem slyšela a četla není to první případ a i já mám už druhou špatnou zkušenost ta první byla to samé,teď nezbýva než čekat a čekat, škoda že se teď nedá nakupovat ani u Malátků,p.Kubíček je odkoupil a tam to teď funguje stejně :(

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Pekny den pani Zito, je mi lito, ze jste mela s nasim obchodem tuto zkusenost. Objednala jste si u nas nekolikrat a vzdy jste dostala ihned informaci o skladove dostupnosti. Vami vybrane zbozi bylo v okamziku objednani skladem, ne vsak v mnozstvi, ktere jste pozadovala. Proto jsme vas informovali o cekani. Bezne v takovych pripadech na prani zakaznika expedici rozdelujeme, tzn. zasleme cast ci mnozstvi, ktere je skladem a zbytek bez postovneho nasledne. Staci napsat nebo zavolat. Verim, ze vase pristi zkusenosti bude projemnejsi.

    Dekuji za pochopeni

    Michal z www.svetcukraru.cz

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • přehledné stránky
    • Byl to můj první nákup a jsem spokojená

    Potřebovala jsem gelové barvy, nízká cena, rychlé dodání....super

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Dekujeme za kladne hodnoceni.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Potřebovala jsem rychle někde sehnat hmotu na dort a po komunikaci s obchodem, jsem věděla, že mi hmota do čtvrtku příjde což mi naprosto vyhovovalo.
    • Je skvělé, že je na výběr tolik možných variant k osobnímu odběru zboží.

    Myslela jsem, že tento obchod sídlí v Brně, proto jsem byla překvapena, když jsem zadávala objednávku a vyskočila mi dobírka za poplatek, samozřejmě jsem s tím neměla nejmenší problém.
    Pánovi jsem napsala, v úterý, že jsem odeslala objednávku, ale pokud do čtvrtku nepříjde, že ji nechci. Hned mi odepsal a objednávka na mě ve čtvrtek odpoledne čekala v Zásilkovně.
    S obchodem i s komunikací jsem naprosto spokojená.
    Hledala jsem potahovací hmotu na různých web.stránkách, ale pouze tady je takový výběr a navíc po rozbalení hmoty a následné práci s ní, jsme byly velmi mile překvapeny. Hmota je naprosto perfektní a jelikož dorty pečeme často, určitě to nebyla naše poslední objednávka!
    Děkuji.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Nekomunikuje, nebere telefony a neodpovídá na emaily.

    Reakce obchodu Svět cukrářů

    Hezký den, omlouvám se, že jsme neodpověděli na váš email ohledně dodání další položky do objednávky. Položku jsme do zásilky přidali a bylíček v pořádku odešel. Měli jsme zato, že mail, který jde jako informace o expedici zboží a přiložená faktura stačí jako informace o tom, že jsme zboží do objednávky přidali. Příště budeme informovat ještě samostatným mailem. Děkuji za námět.

    S pozdravem

    Michal z wew.svetcukraru.cz