Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Klec byla poškozena.

    Reakce obchodu Světchovatelů.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud klec nedorazila v pořádku. V takovém případě je lepší nás zkontaktovat skrze e-mail, anebo telefon, abychom danou záležitost mohli řešit jako reklamaci. A to ideálně ihned po tom, co zboží obdržíte.

    Zkontaktujeme se s Vámi, abychom záležitost mohli dořešit.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým Světachovatelů

  • Recenze byla odstraněna z důvodu vulgárního obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pozor na výběr barev!

    Do vyhledávače jsem napsala, že hledám šedou klec, objevila se mi nabídka tohoto obchodu a na fotografii produktu byla vyfocena klec šedá. Když člověk nakupuje ve spěchu, tak si nečte podrobné informace (hlavně když se jedná o kus plastu a plechu). Dorazila mi klec černá, která se mi nehodí do interiéru. Nechápu proč prodejce neupraví stránky tak, aby byly zobrazeny varianty zboží! V roce 2022 celkem maličkost…

    Reakce obchodu Světchovatelů.cz

    Dobrý den,

    nezlobte se na nás, ale dávat nám negativní recenzi jenom proto, že "ve spěchu nečtete" a nezvládnutí situace se tak snažíte přehodit na nás, jakožto prodávajícího, je krajně úsměvné. :-) Možná, kdybyste se namísto toho "vztekání na Heurece" rozhoupala k tomu, že nám napíše a slušně nás požádat o výměnu, protože jste si prostě nepřečetla popis produktu, protože to se zkrátka stává, tak bychom Vám vyšli vstříc a tu barvu dna bychom Vám vyměnili, pokud ji máme skladem... Ostatně nedělali bychom to poprvé a asi ani naposled..

    Přejeme hezký den.

    S pozdravem,

    Tým Světachovatelů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatně se otvírá křehký plast kromě zatrženého nehtu zklámání.nEDOPORUČUJI!!!!!!!

    Reakce obchodu Světchovatelů.cz

    Vážená zákaznice,

    děkujeme Vám za vaši recenzi. Mrzí nás, že nejste s kvalitou kočičí toalety spokojena. Daných toalet sice prodáme desítky měsíčně, chápeme však, že kvalitativně nemusí vyhovovat každému zákazníkovi. Kontaktovali jsme Vás na e-mail a pevně věříme, že celou situaci dořešíme ku vaší spokojenosti.

    Přejeme hezký zbytek dne.

    S pozdravem,

    Tým světa chovatelů

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem dva produkty v modré barvě a doručeno mi bylo zboží v červené a zelené barvě.

    Reakce obchodu Světchovatelů.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za vaši recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla s obsahem objednávky spokojena. Bohužel jste nejspíše nečetla popisy, které máme u daných produktů. V nich jasně uvádíme, že se dané produkty prodávají v různých barevných variantách a pokud chcete konkrétní barvu, máte nám ji uvést do poznámky k objednávce. Což se však bohužel nestalo, tudíž Vám ve skladu zabalili takové barevné varianty, jaké byly momentálně skladem. Pokud jste s barevnými variantami nebyla spokojena, mohla jste nás kontaktovat e-mailem, anebo telefonicky a určitě bychom se domluvili na nějakém řešení.

    Mějte pěkný den.

    S pozdravem,

    Tým světa chovatelů

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    obchod o.k.ale kvalita výrobku katastrofální!!!!

    Reakce obchodu Světchovatelů.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyl/a s kvalitou produktu spokojen/a.

    Pokud Vás můžeme požádat, napište nám prosím na [email protected] co konkrétně nebylo s produktem v pořádku. Zpětná vazba je pro nás samozřejmě velice důležitá.

    Děkujeme a přejeme hezký den.

    Tým SvětChovatelů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I had to pay for delivery with CZ Posta. They didn't come to bring my order jut they left paper in my mailbox to pick order in the post office. To do that I had to pay extra for the parking.
    So for money payed complete purchasing experience was very poor.

    Reakce obchodu Světchovatelů.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Po kontrole Vaší objednávky bylo zjištěno, že objednávka byla vytvořena dne 18.3. ve 22:11. Objednávka byla zpracována a předána do přepravy České Poště následující den tj. 19.3.
    Po kontrole zásilky v systému České Pošty bylo zjištěno, že nastaly problémy na straně přepravce a proto nebyla zásilka doručena tak, jak měla být.
    Vzniklá situace nás velice mrzí a velice se za chybu na straně přepravce omlouváme.
    Zároveň nás mrzí, že negativně hodnotíte Váš nákup na našem e-shopu, i když za chybu přepravce nemůžeme.

    S pozdravem,

    Tým SvětChovatelů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalé, objednáte, po týdnu se vám někdo ozve mailem kvůli platbě. Potom, co jim platba dorazí se odhodlají poslat zboží. Takže nákup trvá cca 10dní.

    Reakce obchodu Světchovatelů.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Po důkladné kontrole Vaší objednávky bylo zjištěno, že objednávka byla vytvořena 4.1.2019 v 8:48. (Od 21.12.2018 do 4.1.2019 probíhala v naší firmě roční inventura - tato informace byla k dispozici na úvodní stránce našeho e-shopu). Dne 7.1.2019, kdy byl po inventuře zahájen standardní provoz naší firmy a i e-shopu Vám byl ve 14:30 zaslán email s podklady pro úhradu Vaší objednávku (byla zvolena úhrada převodem). Zásilku odesíláme ihned po připsání peněz na náš účet.

    Dle mých informaci vedeme stále Vaši objednávku jako neuhrazenou (peníze nebyly připsány na náš účet), proto nebyla zásilka odeslána.

    S pozdravem,

    Tým SvětChovatelů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Drahe postovne
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    U objednaného zboží se rozjíždí zip.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručeno jiné zboží než bylo objednáno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost dodani
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    V nabídce byla klec modra,ale prisla tribarevna a chybely klipsy ktere maji klec drzet pohromade,ale po telefonicke domluve klipsy byly dodany.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Veškeré zboží bylo doručeno v jiných barvách, než jaké jsem si vybrala. Předpokládala bych, že se alespoň emailem zeptáte, jestli to nevadí....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost
    • levné zboží
    • Zákazník si nemá možnost vybrat barvu u některého zboží při objednávání,musí si o ní napsat.
    • Reflexní páska se začíná po týdnu nošení odlepovat.

    Chtěla jsem modré reflexní kšíry jako má pejsek na obrázku,díky tomu,že jsem si nemohla vybrat barvu,tak jsem předpokládala,že mi přijde barva jako je na obrázku i když mají samozřejmě i jiné barvy,ale nikdy se mi ještě nestalo,že by se mě obchod nedotázal jakou barvu chci když jsem si o ní nenapsala a poslal mi to co si vyberou oni ve skladu.Bohužel mě nenapadlo psát jim ještě zvlášť email jakou barvu bych chtěla.Když jsem žádala o výměnu,tak mi bylo řečeno,že jsem věděla,že mají i jiné barevné varianty a měla jsem si o ní napsat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nebylo vše na skladě

    dodávka zboží trvala poměrně dlouho.Jinak dobrý

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dostupne
    • Cas

    Levne zbozi casove nemozne!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Mimo jiné jsem si objednal 20kg granulí, ale dostal jsem 10kg, s kterými jsem souhlasil, jenže jak v přehledu objednávky v emailu tak na faktuře figuruje 20kg granulí, které v dodávce nebyly, ale výsledná cena byla stejná, jako v původní objednávce s 20kg.

    Reakce obchodu Světchovatelů.cz

    Hezký den,

    došlo-li z naší strany k nějakému pochybení, rádi ho napravíme.
    Pokud jste měl s dodávkou nějaký problém, je třeba ji reklamovat.
    Váš Světchovatelů.cz

    • kromě potvrzení objednávky jsem neobdržela žádné informaci o nákupu či expedici objednaného zboží, ani o termínu dodávky.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Levný nákup klecí a velký výběr klecí
    • dodací lhůta, oznamovací systém