Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ziadne
    • neposiela tovar na SR

    xxx

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • V klidu si najdu vše potřebné....
    • Zatím umíte jen dobře prodat, ale důležitý je i sevis aspoň u dražších výrobků a ten vám chybí.

    Máte hodně zajímavých věcí pro chovatele, ale po svých zkušenostech asi už nic většího nekoupím. U přepravky za 3.000,- Kč je pro vás problém dodat kousek ulomeného plastu který je sočástí kolečka a to není moc dobrá vizitka.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    jsem nespokojen s nákupem, protože jsem si zboží vybral dle fotografie a zboží přišlo v jiné barvě. Přišla mi odpověd, že při zaslání mi jej vyměníte. Při reklamaci nebudu utrácet další své peníze za poslání zboží. Zboží jsem si vybral pro jeho dobrou cenu vůči konkurenci, ale s reklamací se dostanu úplně na jinou cenu a proto jsem nespokojen. Nenapadlo mě že budete posílat zboží v jiné barvě než máte vystavené. Proto připisuju vinu na Vaší stranu...na internetu nakupuji hodně ale vaše vizitka mi dala jasně najevo že to byl u vás nákup poslední.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Opravdu rychly shipping pouze v pripade, ze vsechny clanky obchodu pracuji dobre. Verim, ze kdyby tak bylo, tak jsem Vas nejspokojenejsi zakaznik.
    • 1) Do dvou dnu po objednani jsem neobdrzela zadne informace, kde a jak zbozi zaplatit. Az po vyhruznem emailu, kde jsem se tedy rozhodla, ze s takovou zbozi nechci, mne tyto udaje prisly.
    • 2) objednala jsem 14` (=35cm), prislo 16` (=40cm) ...teprve budu zkouset jakym zpusobem to lze vymenit, jelikoz jsem zbozi bohuzel jiz zaplatila, jsem velice zvedava.

    Mohu ohodnotit a po doreseni meho problemu. Rozhodne mohu rict: vadi mi, ze to trvalo dele nez tyden a jeste to prislo spatne. Uz od Vas pravdepodobne nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Světchovatelů.cz

    Objednávku jsme prověřili a negativní ohodnocení našich služeb není zcela objektivní. Objednávka přišla 10.2. (7:47), platba převodem. Téhož dne - 10.2.2011 (14:52) objednávku paní požadovala zrušit, protože nedostala údaje pro platbu. Faktura byla vystavena dne 11.2. (8:27), zboží odesláno a dodáno dle našeho stanoviska v běžném termínu, byl dodán požadovaný model i objednaná velikost. K žádné chybě či dodání jiné velikost ze strany dodavatele tedy nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikujete se zákazníkem, telefon je nedostupný a na e-mail neodpovídáte.

    jeví se jako nespolehlivý, dodací lhúta je značně nejasné. v mém případě je to 10 dnů od objednávky a ještě jsem nedostala ani vyjádření o tom, zda mi bude zboží doručeno a kdy.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Omlouvám se za předešlou negativní odopvěď , ale nemám známé kteří by potřebovali něco pro zvířátka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehledné rozvržení webových stránek.
    • Špatná komunikace se zákazníkem.

    Bylo mi doručeno zboží, které ovšem neodpovídalo popisu na webových stránkách obchodu. Jednalo se o klec (GABI), která po rozbalení byla o 10 cm nižší než bylo uvedeno v e-shopu. Jelikož byla klec den používaná (bohužel jsme neměli doma nachystanou pro papouška rezervní) nechtěl se se mnou v obchodě o případném vrácení zboží či slevě vůbec nikdo bavit. Bylo mi pouze řečeno, že se omlouvají a na e-shopu chybu opraví.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta