Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Obchod funguje perfektně v rychlosti vyřízení objednávka.Nákup jsem zvolila pro že jsem našla boty RIEKER které mám už 10 let a jsem s nimi velmi spokojená.Bohužel jsem musela toto zboží vrátit-obuv je velmi úzká

    Našla jsem tu obuv značky RIEKER
    Obchod Za 1
    Obchod jako takový doporučuji
    Dobrá komunikace a rychlost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Sehnal jsem zde boty která jsem v jiném obchodě nesehnal
    • Boty přišli poškozené od nějaké bílé barvy a bál bych se zde objednat další boty aby také nepřišli poškozené

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážený pane Zelenka.

    Vaše reakce na hodnocení zde na Heureka.cz je pro mě překvapením. Boty dodáváme v bezvadné kvalitě. O to více mě udivuje Váš komentář. Poněkud nechápu, pokud byla na botě nějaká vada, proč jste nás nekontaktoval a alespoň jste nás o tom neinformoval? Problém bychom obratem řešili zasláním nového páru a bezplatnou výměnou se standardní kompenzací.
    Většinu bot na vstupu i výstupu kontrolujeme. Skutečně by mě zajímalo o jaké bílé barvě na Vámi objednané bílé obuvi vůbec mluvíte, nedokáži si vadu vůbec představit. Budu rád, když nás i nyní kontaktujete a budeme moc problém vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Pro příště bych Vás požádal, abyste nás v případě problému kontaktoval přímo a za 2 dny problém vyřešíme, ne až po 10 dnech od obdržení zboží touto formou. Skutečně mě Vaše jednání mrzí.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávala jsem si velikost 37 a dorazila velikost 37,5. Nerozumím tomu. Asi se spletli. Potom to způsobuje problémy s odesíláním zpět. Už si raději objednávat nic nebudu.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní Otrubová.

    Je mi trochu líto, že se o problému dozvídáme až z tohoto hodnocení, že jste nás nezkusila kontaktovat e-mailem ani telefonicky, abychom mohli problém zdárně a efektivně rychle řešit.

    Objednala jste si velikost 37 a dostala jste velikost 37. Výrobce označuje boty velikostmi britskými (4), nikoliv evropskými a ty evropské (37) k tomu přibližně přiřazuje. Takže ne všude zcela sedí. Proto boty naskladňujeme tak, aby seděli skutečnému britskému číslování, které se zde v ČR používá více.

    I přes to, že je na botě 37,5, odpovídá velikost 37 (UK4) a proto je naskladňujeme jako velikost 37 a je to tak správně. Nikdo si nestěžuje.

    Problém vidím spíše v tom, že jste si objednala šíři boty H - tedy nejširší dámskou botu. Ta je volnější a zpravidla se kupuje o 1/2 až 1 číslo menší. Díky tomu jste zřejmě pojala podezření, že je bota špatně označená a děláme chybu.

    Pokud máte běžně širokou nohu a nepotřebujete extra širokou obuv, pak není šíře H vhodná a vždy bude ve vaší velikosti široká. Doporučil bych příště objednávat obuv šíře F (běžná šíře) a velikost 37 by Vám určitě měla bez problémů sedět.


    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednala jsem si barevné boty a přišly mi bílé,ale vracet je nebudu jsou taky pěkné

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní Černá.

    Trochu mě mrzí Vaše hodnocení, které není úplně správné. V objednávce jste objednala botu "Rieker - Barevné baleríny s páskem na suchý zip šíře G L2072-14 / mnohobarevná modrá" (odkaz: http://www.svetbot.cz/2051-pruhovane-baleriny-s-paskem-na-suchy-zip-sire-g-l2072-16-modra.xhtml), která Vám také dorazila. Barevná verze (odkaz: http://www.svetbot.cz/2003-barevne-baleriny-s-paskem-na-suchy-zip-sire-g-l2072-14-mnohobarevna-modra.xhtml) v době Vaší objednávky nebyla ve Vaši velikosti už k dispozici, takže ani nebylo možné ji v tu dobu objednat.

    Pravděpodobně jste z důvodu, že barevná verze již nebyla, vybrala verzi modro-bílou a následně na to zapomněla. Je jen trochu smutné, že nás díky tomu nedoporučujete ostatním.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • doufala jsem ,že boty obdržím ,jak bylo slíbeno 10.2.?Nemám o ně už zájem

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Dobrý den paní Ireno.

    Mrzí mě Vaše hodnocení, tím spíše, že se bude pravděpodobně jednat jen o nedorozumění či chybu na Vaší straně.

    Vybrala jste si jako platbu mPeníze, tedy platební systém mBank a neuhradila jste obuv. Pokud si objednáte zboží a chcete platit předem, vždy čekáme, až je uhrazeno a pak až posíláme. To vyplývá z logiky věci. A proto stále čekáme na uhrazení objednávky.

    Je škoda, že když uděláte chybu, nás nezkusíte kontaktovat. Rádi bychom s Vámi problém vyřešili a změnili třeba způsob platby. Bohužel jsme od Vás informaci o špatně vybrané platbě nedostali. Pak bohužel nemůžeme obuv zaslat.

    Věřím, že tato chyba nepovede k další nespokojenosti a zkusíte nám dát ještě šanci. Věřím, že vyberete-li správnou platbu nebo zboží při vybrané platbě předem uhradíte, dorazí Vám přesně v ten termín, který je slíben.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Pri objednávke som sa registroval cena mala byť 4450 cz postovne zdarma čo je v prepočte 165 € A pri doručení som platil 204€.Zevraj kvalitné čižmy snoboot snehule?Po o dopnuti kožušiny ktoré je na cvokoch hneď sa 3 rozpadli takže na druhej čiže som to už áni neskúšal a takáto značka za takíto cenu som čakal poriadnu kvalitu !

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážený pane Rastislave.

    Rád bych se ohradil proti Vašemu zcela lživému hodnocení. Dovolím si vše vysvětlit.

    1) Částku jste přepočítal nějakým vlastním kurzem, což je sice hezké, ale je to spočítané špatně. Nechci zde řešit přesný kurz, ale nakupoval jste na české verzi stránky (ne na Slovenské, tedy jste měl ceny uvedené v CZK) a přepočet na EUR jste měl již při provedení objednávky, nikoliv až při doručení, jak tvrdíte. Podívejte se prosím do svého potvrzení objednávky, kde je cena v CZK a hned vedle v EUR. Jasně jsme Vás tedy dopředu informovali, jaká je cena v EUR a mohl jste se rozhodnout, zda zboží za takovou cenu chcete nebo ne.

    2) Poštovné na Slovenskou NENÍ ZDARMA! Jasně jste si sám vybral v košíku způsob doručení a jasně jste dostal informaci o jeho ceně. Stejně tak jste dostal informaci i výši dobírky, kterou jste zvolil. Poštovné jste tedy měl naúčtované a to zcela v souladu s podmínkami, se kterými jste byl dopředu seznámen.

    3) Nákup jste bohužel s registrací neprovedl - kdybyste tak učinil, měl byste cenu již v košíku sníženou. Cena tedy nebyla snížena o 10 %, jak tomu je pro registrované uživatele. Celková cena obuvi s poštovním a dobírečným poplatkem byla 5117 Kč a ne jak tvrdíte 4450 Kč. Prosím abyste v hodnocení nemystifikoval ostatní.

    4) Nekvalitní zboží? To mi přijde jako vrcholný výmysl Vašeho příspěvku. Jednak je zboží kvalitní, nicméně se samozřejmě může stát, že se nějaký kus nepovede. K tomu je zde zákonná záruka - pokud se něco jak píšete "rozpadlo" (což je u kovových cvoků poměrně podivné), proč zboží nereklamujete? Máte na to nárok a jedná-li se o výrobní vadu, tak reklamaci budeme velmi rádi plnit. Pokud jste zboží zničili silou nebo špatnou manipulací, pak bohužel.


    Abych to shrnul:
    Je poměrně zarážející, že koupíte obuv top kategorie, máte s ním údajně problém, ale ani nám nenapíšete či nás nezkusíte vůbec kontaktovat? Proč to? Raději zde budete hanit obchod, aniž by se o případném problému dozvěděl a mohl ho řešit? Přijde mi to divné a myslím si, že Vaše tvrzení bude spíše výplod, aby náš obchod vypadal jako nejhorší, který na internetu je.
    Je mi to líto a i přes Vaše zcela zkreslené hodnocení Vám (stejně jako všem ostatním) nabízím, abyste se nám ozval a Váš problém "rozpadlé boty" s nám řešil. Nejsme žádní podvodníci, jak nás zde líčíte, a rádi se k problému postavíme čelem. Musíme o něm ovšem vědět. Nelze řešit něco, o čem nám nedá zákazník ani vědět.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zimní boty mají jinou podrážku, než je nafoceno - nafocen je zřejmě letošní model, ale v reálu dorazil model starší s jinou podešví...

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní Přerostová.

    Rozhodně bych se ohradil proti dedukci, že jsme Vám zaslali nějaký "jiný model", například loňský. Je to absolutní nesmysl a lze to doložit i tím, že tuto obuv máme v nabídce od konce září 2014.

    Nicméně k věci samotné - podešev jako taková je stejná, jediné v čem se mírně liší, tak na špičce. Na jednu stranu chápu, že je bota mírně odlišná, ale na stranu druhou to má své odůvodnění. Od určitých velikostí dává výrobce na dětské botičky jiné podešve. Slovem jiné rozumějme s mírně odlišnou špičkou. Je to z praktických důvodů - od určité velikosti prostě není taková špička na botě vhodná.

    Bota je samozřejmě v 1. jakosti, za nejlepší cenu na celém internetu, kvalitní, s certifikací... A pokud je mírně jiná špička botičky důvodem pro nedoporučení našeho obchodu, tak je mi líto, že díky takové drobnosti, které je nutná z konstrukčních důvodů, hodnotíte takto náš obchod. Neřekl bych ani slovo, kdyby byl například vzorek podešve jiný (např. hladší apod.), ale je stejný, proto z funkčního hlediska je vše stejné. Mrzí mě, že snahu výrobce dělat botičky pořádně odměňujete takto.
    Stejně tak mě mrzí, že se o problému dozvídáme až z hodnocení zde. Máte obuv 9 dnů doma a nenapsala jste e-mail, na chat, nezavolala, prostě nic. Stejně tak jste měla a máte právo vrátit obuv bez udání důvodu do 30 dnů s vrácením peněz včetně proplacení uhrazeného poštovného a dále platíme i poštovné od Vás k nám. Nemáte s vrácením žádné náklady... Za těchto okolností mi opravdu Vaše nedoporučení nedává smysl a skutečně se omlouvám, ale neumíme pro Vás jako zákazníka už více udělat.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    I přesto, že jsem zboží více, než půl hodiny konzultovala s chotným presonálem přes chat, mi nakonec přišly boty, které mi nepadly. Měřily jsem šířku lýtka, asistentka mi potvrdila, že na centimentry budou kozačky sedět ještě i s tolerancí centimetru navíc a když dorazily, vůbec jsem je nezapla. Musela jsem zboží poslat zpět. Jsem ráda za ten komfort bezplatného vrácení zboží, kdy jsem si mohla vytisknout již předepsanou etiketu na balíček včetně kodu pro poštovné zdarma, ale to nemění nic na tom, že jsem bez kozaček a peníze stále někde na cestě. Nakonec jsem si koupila boty v kamenném obchodě.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní Zimolová.

    Musím říci, že mě Vaše reakce velmi znepokojila a celou věc jsem začal prověřovat. Bohužel závěry, které zde uvádíte, jsou značně zkreslené a považuji za slušné zde objasnit celou situaci.

    Prošel jsem celou komunikaci Vás a zákaznického servisu. Psala jste nám na online chat několikrát. Kolegyně Vám několikrát psala, že daná obuv na Vaši šířku lýtka bohužel nebudou, že je pravděpodobně nedopnete, ale vy jste si dle komunikace vedla stále svoji a přesvědčovala jste kolegyni, že je přeci musíte obout. Při čtvrtém pokusu vysvětlit Vám situaci to kolegyně vzdala, protože jste nevnímala, co Vám píše. Zároveň Vám kolegyně nabízela podobný model kozaček, který má větší obvod kolem lýtka, ty konstatovala, že by Vám již měly sedět, ale odmítla jste je, protože byly dané kozačky dražší. Mermomocí jste chtěla ty levnější i přes to, že Vám bylo několikrát sděleno, že na Váš obvod lýtka nebudou.

    Je mi líto, že musím celou situaci takto vysvětlovat, ale jsou to bohužel holá fakta. Zároveň jsem rád, že jste pochválila kolegyni, která se Vám věnovala. Osobně jsem přesvědčen, že takto přistupujeme ke každému zákazníkovi a jsem rád za zpětnou vazbu na náš zákaznický servis. Je jen bohužel škoda, že jste informaci, která Vám byla sdělena odmítala přijmout a ještě jste nám napsala hodnocení, které není dle mého názoru regulérní. I tak ho respektuji a budu rád, když se příště budete snažit více vnímat, co Vám kolegyně na zákaznickém servisu sdělují a budete nakonec s obuví spokojena.

    Ještě bych reagoval na "peníze na cestě" - obuv jsme obdrželi následující pracovní den po odeslání a ten samý den po kontrole obuvi byly peníze odeslány zpět. To je u nás standard. Takže peníze máte již na účtu, požádal bych Vás o kontrolu, jelikož je máte již dávno připsané a opět není pravda, že by někde "cestovaly".

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • nevím

    ZBOŽÍ MI NEBYLO DORUČENO NA MOU DANOU ADRESU !!!

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Dobrý den Martino.

    Je mi líto, že jste s naším obchodem nespokojena, nicméně rád bych vysvětlil celou situaci.

    Boty jste si objednala a stále jsou pro Vás rezervované, ale do dnešního dne jste svoji objednávku (i přesto, že jste zvolila platbu předem platební kartou) neuhradila.

    Není tedy divu, že jsme Vám zboží, které jste si přála platit předem kartou, zatím nezaslali, protože není uhrazeno. Čekáme na úhradu a obuv Vám stále rezervujeme.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednala jsem dle uvedení obuv bílé barvy- místo ní dodaná obuv byla světle šedá,kvalitní českou značku Jana-přímo v obuvi je napsáno SoftLine,což považuji za podvod na zákazníka, protože tuto obuv vyrábí jakási firma v Německu.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená Emo.

    Je nám líto, že nejste spokojena, nicméně bych rád Vaši reakci vysvětlil a uvedl na pravou míru.
    1) Obuv nebyla šedá, ale bílá. Jak se sama můžete přesvědčit na obalu obuvi, sám výrobce ji značí jako bílou a i přes to, že je to méně výrazný odstín, není určitě šedá. I přes to chápu, že nemusíte být spokojena a pak není problém, abyste využila možnosti bezplatně boty vrátit a můžete nespokojenost s obuví dále neřešit.

    2) Značka JANA není, jak se bohužel mylně domníváte, česká, ale německá. Patři do velmi známého německého konsorcia Wortmann, které má mimo jiné v portfoliu i značky jako Tamaris, Caprice, s.Oliver, Marco Tozzi a další. Všechno jsou to velmi kvalitní boty, dobře zpracované, bez problémů... Kdo boty těchto značek někdy měl, určitě dobře ví, o čem mluvím.
    Ale zpět ke značce JANA. Skutečně není česká, ale německá, což je fakt a mimo jiné je to jasně i napsáno v popisu produktu, který je možno nalézt u produktu zde: http://www.svetbot.cz/1104-uzavrene-zvrasnene-lodicky-sire-h-8-24362-20-bila.xhtml. Zároveň je u produktu i uvedeno, že se jedná o kolekci "soft line", která patří pod hlavičku značky Jana a vyznačuje se kvalitním zpracováním a nízkou cenou, která je zejména z důvodu použití syntetických materiálů, které jsou levnější, než jemné běžně používané kůže. O faktu, že se jedná o tuto kolekci je v popisu také jasná zmínka.

    Tolik asi k vysvětlení Vaší připomínky, která je pravděpodobně psána v nevědomosti. Považuji tedy za slušné vyjasnit jak se věci mají.

    Přeji hezký den a skutečně pokud máte k obuvi jakoukoliv výhradu, byť se vám jen nelíbí, neváhejte a bezplatně ji vraťte. Ani poštovné platit nebudete, je to jednoduché a peníze obdržíte do 48 hodin od doručení bot zpět. Bohužel více Vám v tomto případě pomoci nemohu.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • možnost vrácení vč.poštovného

    obchod nabízí více značek
    ale co mě totálně překvapilo, že mi bylo sděleno v zásilkovně, že po rozbalení balíku, mi nebude v případě vrácení, vrácená finanční hotovost!!!!!!!!!!! nechápu, když máte na stránkách jasně napsáno, že po vyzkoušení lze obuv vrátit, protože jak ji mám vyzkoušet, když nemohu otevřít krabici??????

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní Strouhalová.

    Je mi líto, že jste nespokojena a bohužel se ve Vašem komentáři k našemu obchodu jedná o poněkud překroucená fakta. Pokusím se je uvést na pravou míru a vše Vám v klidu vysvětlit. Zároveň náchapu, proč jste po takovémto zjištění nekontaktovala přímo nás a mi bychom Vám vše vysvětlili.

    Nyní k problému: Není pravda, že nemůžete obuv vrátit. To je nesmysl a mnoho našich zákazníků to velmi dobře ví. Vrácení obuvi zcela zdarma je u nás standard a funguje bez problémů.
    Vy sama jste si vybrala způsob doručení přes výdejní místa Zásilkovna.cz. Jak už jsem uvedl, jsou to výdejní místa a ne naše vlastní obchody, kde byste si zboží vyzkoušela a popřípadě zakoupila. Je to služba doručení zboží jako každá jiná, tedy chová se podobně jako třeba pošta - když Vám pošťák doručí zásilku (stejně jako když si zásilku odeberete na výdejním místě), tak přece také nemáte možnost zboží hned vrátit a čekat, že Vám pošťák vrátí peníze, nebo snad ano?
    Na Zásilkovně si můžete zboží vyzvednout a nikdo Vás nenutí ho na místě zkoušet. Dokonce to aní není vhodné. Zboží si v klidu odnesete domů, vyzkoušíte, rozmyslíte se... Vše je dle mého názoru takto zcela v pořádku, nebo tomu tak snad není? A rozhodnete-li se z jakéhokoliv důvodu zboží vrátit, tak ho jednoduše zašlete zpět k nám a my Vám obratek vrátíme peníze. Tak to nejen nařizuje zákon, ale je to bežný standard, proto nechápu, kde nyní hledáte problém a proč nás kvůli tomu hodnotíte negativně.

    Rád bych ještě ne závěr upozornil na fakt, že pokud vyplníte u náš online formulář, máte i poštovné zpět zdarma, což znaměná, že ZCELA ZDARMA můžete skutečně zboží vrátit. Využívají to zákazníci každý den a nikdo z nich nemá problém.

    Proto tedy mám-li odpovědět na Vaše otázky: Ano, lze vrátit zcela zdarma, ne nelze to na zásilkovně stejně jako to nejde vrátit na místě pošťákovi a ano krabici můžete bez problémů otevřít, zboží normálně vyzkoušet a během 30 dnů se rozhodnout, zda zboží vrátíte, nebo si ho necháte.

    Je mi líto Vašeho hodnocení, které jste zřejmě psala v afektu, nicméně skutečně neumíme pro naše zákazníky více udělat.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemohu posoudit - zboží jsem objednala a to je vše
    • nekomunikuje

    nemohu doporučit, neboť objednané zboží nedorazilo a obchod mi žádné sdělení neposlal

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní Černá.

    Velice nás mrzí Váš komentář a nedoporučení, nicméně bych rád vysvětlil situaci. Objednala jste u nás zboží u kterého jste sama zvolila ÚHRADU PŘEDEM - PLATEBNÍ KARTOU. Do dnešního dne jste bohužel objednávku neuhradila a proto není divu, že jste zásilku neobdržela. Pokud něco objednáváte s platnou předem, tak je poměrně jasné, že se zboží odesílá až po uhrazení zboží, které jste neprovedla.

    Pokud zboží uhradíte (můžete uhradit obratem - vybrala jste platbu kartou předem), odešleme ho prakticky obratem. Pokud chcete změnit způsob úhrady, není nic jednodušího, než nás s požadavkem na změnu platby kontaktovat. Rádi způsob úhrady změníme.

    Věřím, že celý problém obratem vyřešíme a budete s naším obchodem spokojena.

    --
    S pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nedodavate tovar na dobierku, ale chcete platbu kartou a to ja nebudem akceptovat, jedine dobierka, nikto s tym nemal zatial problem az vasa spolocnost. Skoda. Pekny vecer.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní.

    Sama jste si vybrala v košíku dopravu na Slovensko s platbou platební kartou. Platební kartou jste nezaplatila a nyní nám zde napíšete hodnocení, že jsme Vám nezaslali zásilku na dobírku. Jak jsme mohli vědět, že chcete platit dobírkou, když jste vybrala platbu platební kartou předem? Tomu bohužel moc nerozumím a mohu jen konstatovat, že je mi Vašeho hodnocení a názoru líto. Bylo by přístě lepší, kdybyste své hodnocení psala ve chvíli, kdy bude skutečně objektivní a bude chyba na naší straně. Ve chvíli, kdy něco požadujete a pak nám udělíte záporné hodnocení za to, že jsme neudělali něco jiného, než jste si přála, tak je to smutné.

    --
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • kvalitní zboží se slevou

    rychlost, kvalita, přijatelná cena

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zkoušela jsem koupit obuv značky marco tozzi, bohužel jsem byla nucena zboží vrátit. zdůvodu že do boty jsem se sice dostala, na délku to bylo docela v pořádku, ale není to určeno pro širokou nohu, bota je velmi úzká.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní Krňáková.

    Je nám líto, že Vám obuv nebyla na šířku, ale není se co divit, Vybrala jste si boty šíře F (standardní boty - úzké), což je bohužel zřejmé, že nemohou nikdy na širokou nohu. Pokud máte širší nohu, je potřeba kupovat boty šíře H (nejšírší dámská šíře), abyste se do nich vešla. V obchodu máme nabédku takových bot velmi širokou, protože i na lidi se širší nohou myslíme.
    Je mi pouze líto, že díky Vaší chybě, kdy jste si koupila botu označenou jako úzkou, místo široké, kterou potřebujete, dáváte našemu obchodu ZÁPORNÉ HODNOCENÍ. Myslím, že jsme udělali maximum pro Vaši spokojenost, počínaje označením boty jako standardní šíře (F), přes vrácení zdarma a vrácení peněz obratem. Skutečně neumíme udělat více.

    Pokud jste s námi byla skutečně tak nespokojena, je mi to líto, asi lepší servis nabídnout nedokážeme.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://wwww.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo bez smlouvy a vubec neodpovídá ceně!

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní Moravcová.

    Váš komentář zde mě velmi překvapil a přijde mi jako nesprávně uvedený.

    Jednak nerozumím co by měl znamenat výraz "zboží přišlo bez smlouvy", jelikož kupní smlouvu jste uzavřela potvrzením objednávky. Smlouva tedy uzavřena byla a jistě sama víte, že se žádná smlouva v balíku (a to u žádného e-shopu) neposílá. Jako zaměstnankyně advokátní kanceláře jste si určitě před nákupem četla obchodní podmínky a proto nechápu Váš komentář zde.

    Dále vůbec nerozumím, co na zimních botách, které jste zakoupila, konkrétně http://www.svetbot.cz/779-kozene-zimni-boty-s-ovci-vlnou-a-zipem-9-26254-29-hneda.xhtml "neodpovídá ceně". Koupila jste je s 10% slevou za registraci a následně s další 30% slevou z O2 Extra výhody, tedy za 1319 Kč. Poštovné jste měla zcela zdarma. Pokud je tato cena za celokoženou zimní značkovou boty, která je s pravou ovčí vlnou a z kvalitních materiálů moc, tak se mi zdá, že nežijete bohužel v roce 2012...
    Dle našeho názoru je bota levnější, než je její skutečná hodnota, ale to snad není důvod k nedoporučení obchodu.

    Navíc máte možnost 30 dnů vrátit bez dalších nákladů zboží zpět, ale nejen, že jste nás o nespokojenosti neinformovala, abychom to mohli řešit, ale dokonce jste zboží ani nevrátila.

    Váš komentář nás velmi mrzí, možnosti k vrácení máte a myslím si, že dané hodnocení není relevantní.

    Pokud si boty nepřejete, zdarma je vraťte - tuto službu nabízíme standardně.

    --
    Ing. Jan Kalinko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • komunikace na nule

    nebrat

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážený pane Jeriga.

    Váš komentář nás velmi nepříjemně křekvapil. Zásilka byla odeslána v pátek po připsání platby, kterou jste provedl. Hned v pondělí jste měl zboží převzaté na Vaší adrese.
    O přijetí platby a o expedici jsem od nás dostal e-mail, stejně tak jste dostal SMS zprávu o expedici zboží stejně jako potvrzení objednávky.
    Zároveň jste si vybral službu "Balík do ruky", kde česká pošta zasílá SMS zprávu s termímnem doručení. Byl jste informován jak to nejlépe šlo ze všech stran a to pro Vás znaměná "komunikaci na nule"?

    Není Vaše hodnocení spíše účelové, než skutečně reálné?

    Nerozumím Vašemu komentáři, hodnocení dopravy,kdy jste dostal zboží doručeno následující pracovní den po odeslání hodnotíte nejhůře, jak to zde lze, píšete něco o nekomunikaci, ač jste dostal nejméně 5 svíz o vyřízení, odeslání, doručení...

    Váš komentář skutečně považujeme za irelevantní a je smutné, že někdo, kdo dostal maximální servis, jako každý náš zákazník, vyplní toto...

    ---
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velmi dlouhá doba na vrácení peněz při vracení zboží.

    Nakoupil jsem jen kvůli reklamě, příště nebudu opakovat. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Dobrý den.

    Ja nám líto, že Vám boty neseděly, ale to se u obuvi stává. Je bohužel smutné, že tento formulář vyplňujete jako anonym, pane Novotný. Při telefonickém rozhovoru jste působil jako spokojený zákazník, že chápete, že obuv nemusí sedět a pak takovéto hodnocení?

    Vyjádření k "dlouhé době" k vrácení peněz je velmi zavádějící! Zpětné platby odesíláme 2x týdně, tzn. že vrácení finanční částky nikdy netrvá déle než 7 dnů. Pokud je toto dlouhá doba, tak se omluváme, ale neumíme reagovat rychleji. Rád bych v této věci upozornil, že lhůta dle zákona pro vrácení je 30 dnů. Značně ji zkracujeme a nezadržujeme zákazníkům peníze, jako tomu bývá zvykem.

    Vaši nespokojenost nás mrzí, avšak si nemyslím, že je Vaše hodnocení zcela relevantní.

    --
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Boty byli zabaleny jen v igelitu nikoli v krabici. Ke všemu bylo zboží, špinavé. Byl to velice chtěný dárek tak jsem je musela pořádně vydrhnout abych je mohla vůbec dát. A to jsem raději ještě koupila další dárek a boty dala raději jen tak. Bylo by mi trapné tohle dávat jako dárek.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní.

    Nikde nebylo uvedeno, že bude zboží v krabici. Dodavatel ho dodává zabalené "pouze" v igelitovém obalu, což je vzhledem k charakteru zboží dostačující. Je nutno říci, že se jednalo o plátěné tenisky za 299 Kč - kdybyste chtěla krabici, pak by cena byla zase někde jinde, min o 50 Kč výše.
    Fakt, že bylo zboží při přepravě nebo skladování partnerem (vybrala jste si osobní odběr na výdejním místě Uloženka.cz nebo Zásilkovna.cz) zašpiněno je velmi znepokující. NEROZUMÍM PAK OVŠEM TOMU, PROČ JSTE NÁS NEKONTAKTOVALA, ABYCHOM MOHLI PROBLÉM ŘEŠIT! Do Vašeho napsání tohoto komentáře nikdo o problému nevěděl, proč?

    Měla jste minimálně 2 možnosti na řešení bez problémů:
    1) Nahlásit problém a my bychom obratem dodali nové zboží.
    2) Vrátit zboží bez udání důvodu, které je u nás zdarma - proplácíme všechny poštovní náklady atd.

    Ani jednu z možností jste nevyužila, neobtěžovala jste se nás o problému ani informovat a pak takovýhle komentář, to e zarážející a smutné!

    PŘÍŠTĚ BYCH VÁS POŽÁDAL, ABYSTE ŘEŠILA PROBLÉMY ADEKVÁTNĚ A OBRATEM. TENTO ZPŮSOB HANĚNÍ OBCHODU ZA ZAŠPINĚNÍ ZBOŽÍ, KTERÉ PRAVDĚPODOBNĚ PROBĚHLO NA STRANĚ SLUŽBY VÝDEJNÍCH MÍST, TEDY NA STRANĚ PARTNERA, KTERÉHO JSTE SI SAMA VYBRALA PRO DOPRAVU ZBOŽÍ, MI NIPŘIJDE ZCELA LEGITIMNÍ A VÁŠ KOMENTÁŘ MĚ UPŘÍMĚ MRZÍ.

    ---
    Ing. Jan Kalianko
    SvetBot.cz
    http://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží online
    • výhodné ceny v akci
    • komunikace obchodu se zákazníkem
    • Nekvalitní zboží. I když bylo ve slevě, přeci jen ten ,,aušuš,, bil do očí.

    Průmerný.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní Alžběto.

    Zboží je první jakosti a bez vad. Není mi jasné, proč pokud jste dostala nekvalitní zboží (poškození, vadné...) jste nás nekontaktovala. Problém bychom vyřešili výměnou za bezvadný kus.
    Stejně tak máte možnost zboží do 30ti dnů bez udání důvodu vrátit - nemáte s vrácením žádné další náklady - všechny poštovné platíme my a Vám je vrácena plná kupní cena. O nic nepřijdete. POKUS NEJSTE SE ZBOŽÍM SPOKOJENA, NEROZUMÍM TOMU, PROČ JSTE ZBOŽÍ NEVRÁTILA, nebo alespoň do dnešního dne (16 dnů po objednávce) jste tuto možnost nevyužila.
    Nepřijde mi Váš potup zcela logický - když nejsme se zbožím spokojen, vrátím ho zdarma a problém je vyřešen. Ve vašem případě je ovšem asi jednodušší nic neřešit a pohanit obchod.

    ---
    Ing. Jan Kalianko
    SvětBot.cz
    http://www.svetbot.cz/