Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V obchodě jsem si zakoupila boty. Bohužel po roce nošení jsem je musela reklamovat. Reklamace proběhla bez problému a již druhý den po obdržení balíčku mi bylo sděleno, že mi peníze vrátí. Do 2 dnů byly peníze připsány na účet. Moc tímto děkuji za super spolupráci, komunikaci, ochotu a rychlost!

  • Z obchodu mám hned několik párů bot a nikdy jsem s nákupem neměla sebemenší problém, naopak udělali vše pro mou maximální spokojenost. Výhodou taky je, že spolupracují s cashback portály, takže vždycky dostanu něco přes 8 % z ceny zpět. Konkrétně využívám tento: https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/svetbot.cz?doporucuje=katia

  • Iva: Vážená Ivo.

    Ke konkurenci se zásadně nevyjadřujeme. Ani telefonicky, ani e-mailem. Stejně tak na prodejně. Je to proti etice naší společnosti.
    Pravděpodobně si nás s někým pletete a je smutné, že to píšete přímo zde. Bohužel. Nebo je to možná záměr poškodit nás, nevím.

    Rozhodně se proti podobnému tvrzení ohrazujeme.

    O ochotě personálu na zákaznické lince, nechť si udělá obrázek každý sám. Hovory namátkově kontroluji a nezaznamenávám v ochotě rozhodně žádný problém. Stejně tak jsem za poslední 3 roky nezaznamenal na podporu žádnou stížnost ohledně "ochoty".

    Skutečně mám bohužel pocit, že si nás s někým pletete nebo záměrně píšete něco, co není pravda. Proč ale nevím.

    Pokud skutečně na svém tvrzení skutečně trváte, napište mi prosím e-mail /kontakt přímo na mě je na stránce s kontakty/ a já vše prověřím, zjednám nápravu a budeme Vám vše kompenzovat.


    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz

  • Neochotný personál na zákaznické lince, který pomlouvá konkurenci. Smutný případ...

  • Dne 16.12.2013 jsem napsala nelichotivé hodnocení obchodu. Po následné komunikaci s obchodem a vyřešení nákupu bych ráda poděkovala za vstřícné kroky ze strany prodejce. Děkuji a opravuji hodnocení na perfektní 100%.
    V. Černá