Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Dobrý výběr
    • Prý doručí zboží do druhého dne.
    • Nedoručí zboží do druhého dne.vyzkouseno.maji jediného dodavatele.ceska pošta.4dny jsem čekala na balík.je rychlejší si zajet do obchodu...
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jedna s tenisek je širší ve špičce a tak vypadá nařaseně.Jsou ve skříni.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nárt levé boty byl viditelně větší než nárt boty pravé i když velikost obuvi souhlasila, zboží jsem musela vrátit. Při kontrole obuvi před odesláním by bylo možné si vadného kusu všimnout.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • kvalita bot a označení nesouhlasilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzhľadom na to, že obchod nezasielal na Slovensko som do e-shopu volala a bolo mi povedané, že tovar odkladajú a bude mi oznámené, keď už na Slovensko budú zasielať - malo to trvať cca 2 týždne podľa nich. Po vyše mesiace som zistila, že obchod zrušil objednávku, tovar zasialať na Slovensko už bolo možné, mohla som si obuv kúpiť - ALE CENA už bola oveľa vyššia. Pôvodnú objednávku mi už nechceli poslať. Ospravedlnili sa mi, že mali personálne zmeny, ale nevedia to už napraviť.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Doprava
    • Reakce obchodu na jeho špatné zadání pro dopravce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • žádná
    • žádná

    Obchod zřetelně prodáva vadné zboží, boty přišli ale levá bota a pravá bota se nezhodují, k tomu na obou viditelné odlepování. Když něco prodávám musím zkontrolovat zda zboží zasílám zákazníkovi v pořádku. V doporučeném obchodě kde jsem boty chtěl vrátit mi bylo sděleno, že boty jsou nošené, no bodejť vždyť jsem je nechtěl do vitríny ale na nohy, ihned jak jsem po pár krocích uviděl tu hrůzu boty jsem sundal a v sobotu 9.6.2018 v 14:30 jel do prodejny Tamaris - Arkády Pankrác. Prodavačka měla poznámku nemůžu převzít protože bych se už neprodali, zjevně takto už jednou vrácené boty byly prodané druhému podle jejich ne zákazníkovi ale debilovi

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod nemohu doporučit, protože zboží posílá Českou poštou. Ta vám balík do ruky na uvedenou adresu nedoveze! Čekáte doma celý den a nakonec přijde jen SMS, že jste nebyli zastiženi! Váš druh jde na poštu zásilku vyzvednout, ale nevydají mu ji. Nakonec je z dodání do domu dvojí cesta autem na poštu s frontou. Na dotaz, proč balík nebyl doručen, ačkoliv se na něj čekalo, že to se někdy stane.
    Jinak boty v pohodě za dobrou cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    neuvedeno ze jedna bota je odrena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obchod se zdál solidní a měl, co jsem potřeboval.
    • Popis zimních bot neodpovídal realitě, bylo napsáno šíře K (extra široké) a přitom boty byly běžné šíře. Boty jsem nenazul a proto vrátil.

    Chování obchodu přesně dle "Když ptáčka lapajů, pěkně mu zpívajů". Po vrácení bot silná arogance Ing. Jana Kalianka. Oháněl se zákony ČR, ale dovětky nezná. Byla mně vrácena částka za boty + doběrečné, ale už nikoliv poštovné za zpětné zaslání. Zejména, když odpovědnost byla plně na straně obchodu, když jsem byl oklamám zněním popisu bot. To žvanění pana Ing. o nějakém kuponu na vrácení bot bylo k ničemu, při vrácení bot jsem o něm nevěděl. Také pracovnice obchodu, která mě naváděla, jak boty vrátit, se o žádném kuponu nezmínila. O celé záležitosti budou jednat patřičné orgány ČR. Slušné obchody vrací peníze včetně částky za zpětné poslání.

    28.8.2017
    Nejdříve k napadení, že jsem byl sprostý na pracovnici zákaznické podpory
    paní Frčkovou.
    Nejsem si ničeho vědom, paní mě naváděla, jak boty vrátit ve 14-ti denní
    lhůtě. O nějakém vratném kuponu - etiketě pro poštovné zdarma žádná zmínka .
    .. komunikaci mohu doložit screeny obrazovky.
    Jediný rozpor nastal, když mně paní nabídla místo zimních bot letní
    nazouváky.
    To by se odbornici stát nemělo a také se hned omluvila.

    Jinak pan ředitel v odpovědi na Heuréce většinou lže.
    Na svém webu obchodu vůbec moji kritiku neuveřejnil. Bojí se oprávněné
    kritiky.
    To on byl arogantní, neuznal chybu obchodu, kdy jsem byl uveden v omyl a
    oklamán špatnou popiskou bot. Jedině on ví vše přesně a my jsme hloupé ovce.
    Nezbylo, než pohrozit, že se obrátím na státní orgány. To by udělal každý.
    Pan ředitel se chlubí titulem Ing, ale jeho všeobecné znalosti a inteligence
    tomu moc neodpovídají.
    Vůbec nebyl schopen pochopit oslovení soudruhu, i když jsem mu vysvětlil, že
    to slovo (druh, dobrodruh, soudruh) vzniklo před 500 lety, kdy se do Ameriky
    hrnulo vše možné k okrádání původního obyvatelstva. Okradl mne a proto to
    oslovení.

    Moje pomluva:
    Pán sice formulář vyplnil, ale odmítl etiketu použít a zboží zaslal
    normálně - pokud možno co nejdražší službou české pošty, aby nám způsobil co možná největší náklady."

    O nějaké etiketě jsem po rozhovoru s paní Frčkovou nic nevěděl.
    Boty jsem poslal zpět ještě před komunikací s panem ředitelem nejnižší cenou České pošty 115,-Kč za Cenný balík. Cena bot byla cca 2580,-Kč.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážený pan Píšo.

    Ač jsem se několikrát snažil vše vysvětlit, bylo to velmi složité. Oháněl jste se právníky, kontrolami a byl jste na nás sprostý a urážel jste nás. Výjimkou nebyly ani oslovení, cituji z Vašeho e-mailu "Čest Vaší práci soudruhu inženýre." apod.

    Pro ostatní uvedu - celý spor vznikl tím, že pán si objednal botu šíře K. Tuto šíři označuje přímo výrobce a mi na toto značení nemáme žádný vliv. Pán běžně kupuje šíři K této značky a proto se domníval, že mu obuv bude. Ale bohužel kvůli jinému střihu obuvi mu nesedla, což se u obuvi může stát.

    Pán tedy začal nejprve urážet kolegyni na on-line chatu. Ta zachovala klidnou hlavu a snažila se panu Píšovi pomoci - od toho, že ho navedla, jak může zdarma (včetně poštovného zpět na náš účet) vrátit až po pomoc hledání jiných modelů pro případnou výměnu a spokojenost pána. Bohužel pan Píša (zřejmě v afektu) nevnímal a nechtěl vnímat.
    Následně si pán stěžoval na to samé na e-mailu. Zde kolegyně předala pána přímo na mě, protože pracovníci zákaznického servisu mají povinnost nespokojené zákazníky předávat mě, jako řediteli obchodu.
    Komunikaci v on-line chatu jsem si dohledal a stížnost pána jsem bohužel vyhodnotil za zcela neoprávněnou. Naše pracovnice byla velmi slušná a ani přes urážky a útoky pána se nenechala vyvést z míry. Za to jí patří můj obdiv.

    Abych to celé napravil, napsal jsem pánovi poměrně obsáhlý e-mail, kde jsem mu celou situaci poměrně podrobně a velmi slušně vysvětlil. Následovali opět urážky typu "čest v práci soudruhu" apod.
    I přes to všechno jsem nadále s pánem komunikoval slušně a bez útoků z naší strany.

    Znovu jsem pánovi zkusil vysvětlit, že může vyplnit náš formulář (je to ani ne na 1 minutu) a dostane etiketu se kterou mu zásilku zpět přijmou na poště zdarma a my to poštovné poště proplatíme (tzv. odpovědní zásilka).
    Pán sice formulář vyplnil, ale odmítl etiketu použít a zboží zaslal normálně - pokud možno co nejdražší službou české pošty, aby nám způsobil co možná největší náklady. Následně s tvrzením, že na proplacení poštovné zpět má nárok bombardoval e-maily a hrozil právníky a nadával mi, ať si nastuduji zákon.

    Bohužel na rozdíl od pána ví dobře, co je v zákoně napsáno. Ten říká, že máme zákazníkovi při odstoupení od kupní smlouvy vrátit kupní cenu + náklady spojené s objednávkou (stručně řešeno). Tj poštovné a další poplatky spojené se zasláním směrem k zákazníkovi. Pán měl poštovné zdarma, ale platil poplatek za dobírku 39 Kč, který jsme mu od začátku jasně deklarovali, že vrátíme, jak je u nás běžné.

    Pán se i tak dožadoval vrácení i poštovného od něj k nám, což zákon neříká (ač je o tom pán bohužel přesvědčen). K tomuto musím říci, že protože prodáváme boty, nabízíme zákazníkům možnost i zdarma (platíme my) poslat zboží zpět. A to i včetně výměny. Je potřeba jen vyplnit náš jednoduchý formulář, který vám vygeneruje etiketu a tu nalepíte na balík. Pošta balík pak bezplatně přijme a naúčtuje nám. To je zcela nadstandardní služba, kterou má málokterý obchod a ročně ji u nás využijí tisíce lidí (bez přehánění).
    Pán sice formulář vyplnil, ale odmítl etiketu použít. I proto jeho nárok na poštovné zpět zdarma nevnikl. Nechtěl akceptovat podmínky této možnosti. Naopak chtěl, aby nám mohl naúčtovat co nejvíce a domáhal se toho ne zrovna slušnou formou.

    Po přijetí obuvi zpět ten samý den odešli panu Píšovi peníze na bankovní účet, přesně jak deklarujeme. Vše z naší strany tedy splněno na maximum, jak to šlo.

    Sečteno podtrženo - chápu, že pán je nespokojen, že mu obuv nesedla, ale to se stává. Jsou to boty. Kdyby se choval slušně, vše mohl mít zdarma a ještě bychom mu rádi pomohli dále a jako u jiných někdy nespokojených zákazníků by od nás dostal nějakou kompenzaci - dárek, slevu apod.

    Namísto toho byl pán sprostý, odmítal přijímat fakta a záměrně se snažil vše co nejvíce prodražit. Díky tomu jsme se raději striktně držely zákonných mantinelů a udělali jsme vše, jak máme. U slušného člověka bychom pochopili i chybu, že třeba nečetl a etiketu nevytiskl nebo tak a proplatili bychom poštovné. Bohužel ale v tomto případě ne, protože pán si po hrozbami právníků, kontrol a kdo ví čeho ještě velmi nevybíravě vynucoval něco, na co nemá žádný nárok a vycházet takovému člověku vstříc z principu nechceme. Jen bychom ho pak utvrdili v tom, že je jeho jednání správné a zkoušel by podobné levárny i na jiné obchody.

    Omlouvám se všem, kteří četli tuto reakci, že byla tak dlouhá. Ale chtěl jsem vše uvést reálně, bez emocí, bez nesmyslů...

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nevím
    • každá bota jiná
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží, které dorazilo, vypadalo trochu jinak než bylo uvedeno v popisku. Jednalo se o obuv zn. Rieker, která měla mít ve vnitřní straně bílý kožišek a dorazila obuv bez kožísku s černým tenkým materiálem uvnitř.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní Kalousová.

    Udivuje mě, že se o tomto problému dozvídáme až nyní zde v hodnocení vice jak 3 týdny po nákupu. Trochu podivné. Nevím, proč jste nám nenapsala či nezavolala, že je něco špatně, obratem bychom to řešili.

    Vzhledem k tomu, že nevím, zda Vám přišla jiné bota, špatně vyrobená bota nebo kde je přesně problém, neumím nyní adekvátně reagovat, ale budu velmi rád, když vynecháte mlčení a napíšete mi, kde přesně je problém, popřípadě pošlete fotografie, abychom mohli uvedený problém řešit k Vaší spokojenosti.

    Předem děkuji za spolupráci při řešení problému.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel mi nebyla uznána reklamace páru bot, u nichž jsem přesvědčen, že mají výrobní vadu.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážený pane Vlčku.

    Mrzí mě Vaše hodnocení. Vše jsem prověřil a reklamace byla zamítnuta zcela oprávněně. Vysvětlím pro ostatní.

    Koupil jste si koženou obuv s prošitím - kůže je prodyšný materiál. Reklamoval jste, že při velmi vlhkém počasí a silném dešti obuv promočí. Ano, to se u dané obuvi dá očekávat - jednak proto, že je kožená a tedy prodyšná (zde je nutno říci, že propustí vodu po delší době - což jste nereklamovat), ale hlavně je obuv prošita skrz na skrz silnou nití a při dešti do boty švy skutečně voda může proniknout. Tedy reklamace byla na to, co je z principu u obuvi její vlastnost - prodyšnost.
    Při komunikaci s Vámi bylo vše vysvětleno a znovu jasně popsáno ve vyjádření k reklamaci a důvodu zamítnutí. Pokud chcete vodotěsnou obuv, je vhodné zakoupit boty s TEXovou membránou, které zabraňuje proniknutí vlhkosti do vnitřku boty. Pokud tedy chcete zcela nepromokavou obuv, je vhodné koupit obuv s TEX membránou a nebo gumovou obuv.

    Vaše přesvědčení, že má obuv výrobní vadu, bohužel není opodstatněné, protože šitím skutečně voda při silném dešti pronikne a stejně tak při delším působení vlhkosti pronikne kůží. Není to vada výroby, ale funkční záležitost a vlastnost obuvi.

    Chápu, že odmítáte respektovat odborná fakta, která potvrdil jak výrobce, tak my. Nicméně máte možnost (pokud si skutečně myslíte, že jste v právu) nechat si na obuv zpracovat znalecký posudek. Pokud bude ve váš prospěch, bude proplacen společně s reklamací obuvi, tj. nevniknou Vám náklady navíc. A soudní znalec jasně řekne, kde je pravda. Já věřím, že jeho názor již respektovat budete. Pokud potřebujete radu, kde najít kontakt na soudního znalce, ozvěte se mi. Rád Vám poradím a odkáži na nejbližšího znalce v oboru.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zadny
    • komunikace s obchodem

    hruza!

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Dobrý den paní Jano.

    Mrzí mě Vaše hodnocení, velmi. Zejména pak jeho obsah. O problému u Vašeho nákupu víme a uvedu pro ostatní:

    U nákupu paní Jany byl problém s Českou poštou, která měla problém na doručovacím depu. Problém jsme řešili, velmi aktivně, nicméně podle vyjádření pošty jim na depu nešla několik dnů elektřina a nikdo nevěděl, kde jaký balík je. To je bez systému pochopitelné, nicméně chápu, že to zákazníka nezajímá. Doručení trvalo extrémně dlouho o tom nemůže být řeč. Každý se může podívat na doručování zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR4591040038C - je z něj patrné, že problémy s doručením skutečně byly.

    Nechci se zříkat odpovědnosti, ale nemyslím si, že Vaše hodnocení není zcela objektivní. Píšete nám jako obchodu, který neudělal nic špatně a vše se snažil individuálně a aktivně řešit, negativní hodnocení a haníte naši komunikaci. Osobně si nemyslím, že je to relevantní.

    My jsme celou dobu komunikovali, velmi slušně, aktivně, snažili jsme se řešit doručení a několikrát jsme Vám psali i volali. Bohužel vy jste nás častovala vulgárními výrazy a neustále jste zdůrazňovala, ať si kozačky strčíme někam, že jsme podvodníci a že si je objednáte jinde.

    Nabízel jsem Vám mimo jiné i řešení, že Vám pošleme obratem jiný pár přepravní společností GLS, ale to jste odmítla, že si kozačky máme nechat a opět jste velmi nevybíravě pokračovala ve Vaši komunikaci.

    Je mi líto, že byly problémy s doručením a zcela je chápu. Bohužel jsme se vše snažili řešit a aktivně jsme nabízeli i zaslání druhého páru. Vše jste odmítala a obuv jste už nechtěla. Nakonec jste ji převzala a napsala toto ne zcela objektivní hodnocení. Chápu Vaše rozhořčení, ale abych vše vysvětlil a uvedl na pravou míru, musím reagovat.

    Rád bych řekl, že příště by snad bylo vše v pořádku, ale předpokládám, že příště s Vaším přístupem, kdy něco pokazil někdo jiný a připisujete to nám, nebude. Je to škoda a nejsem z toho potěšen, ale respektuji to.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • přehledné internetové stránky se širokou možností filtrů pro výběr zboží.
    • komunikace při problému

    Zboží přišlo poškozené, komunikace ohledně kompenzace vázne, nabídnutá sleva z ceny mailem, dál se neděje nic, nemám ani potvrzení mailu o přijetí návrhu na slevu, ani peníze na účtu.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Dobrý den, paní Pejsarová.

    Ano, jak píšete, zboží bylo mírně poškrabané z přepravy, za což se Vám nyní znovu omlouvám. Bohužel jsme to nemohli nijak ovlivnit.

    Měla jste možnost zboží bezplatně vrátit, včetně úhrady všech nákladů z naší strany, nebo byla nabídnuta možnost slevy 20 %. Vybrala jste slevu. Bohužel kolegyně, která s Vámi problém řešila onemocněla, za což se Vám omlouvám, a proto požadavek na úhradu peněz na Váš účet pár dnů čekal. To mě mrzí, ale jistě pochopíte. Není to žádný záměr, ale souhra okolností, která někdy nastane. Zjednal jsem obratem nápravu.

    Omlouvám se Vám za vzniklé komplikace.

    Pokud byste v budoucnu měla náhodou nějaký problém, můžete kdykoliv kontaktovat přímo mě, stejně jako všichni naši ostatní zákazníci. Vše prověřím a zjednám nápravu. Kontakty na mě jsou veřejně dostupné.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Už zde nebudu nakupovat - v krabici byly boty jiné velikosti. Podle slečny na telefonu "se to občas stává". Vrácení sice není složité, ale i tak si to nechci zopakovat...

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní Poulová.

    Je mi líto, že jste s námi nespokojena. Ano, bohužel se u Vás stalo to, co popisujete - obuv v krabici velikostí nesouhlasila s tím, jaká velikost byla uvedena na obalu. O tom nediskutujme. To se stát nemělo. Za to se Vám upřímně ještě jednou jménem mým i naší společnosti omlouvám.

    Co ale nemohu nechat bez odpovědi, tak je vaše vyjádření k vrácení, telefonátu a "nechci si to zopakovat". Rád bych uvedl, že při telefonátu Vám kolegyně nabídla nejen možnost vrácení (zdarma včetně poštovného, které jsme hradili my), ale také možnost výměny za správnou velikost (také zcela zdarma) a ještě další kompenzace. Vedla jste si svoji a měla jste nás za podvodníky. V takovém případě to neumíme zákazníkovi vymluvit, když nepřijímá žádné argumenty a neposlouchá.

    K faktu, že se objevila špatná velikost ve špatné krabici. Ano, jak řekla kolegyně, stává se to. Ročně prodáme několik desítek tisíc párů bot a tento problém máme u cca 1,1 páru z 10 000, tj. chybovost je 0,011 %. Je to nemilé, v tom s Vámi souhlasím, nicméně obuv balí ručně také pouze lidé a i ti se občas pletou.

    Faktická kontrola velikosti v balení je sice možná, ale neděláme ji. Důvodem je, že je chybovost tak malá, že se ji nevyplatí dělat. Náklady na ní by byly v porovnání s vyřešeným problémem neúměrně vysoké a určitě byste si nepřála vy, ani nikdo jiný, abychom zbytečně tyto náklady promítali do ceny. Stejně tak pravděpodobnost, že by se chyba stala u stejného zákazníka podruhé, se limitně blíží nule, proto i Vaše vyjádření o "zopakování" beru s velkou rezervou a spíše jako nadsázku.

    Je mi líto, že tato situace nastala, ale považuji za slušné ji uvést na pravou míru, ať si mohou všichni udělat obrázek, jak vše ve skutečnosti je.

    Vám se ještě jednou omlouvám a věřím, že se Vám něco podobného u nás ani jinde již nestane.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nákup z pohodlí domova

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Dobrý den Kamilo.

    Můžete nám prosím na e-mail napsat, co bylo špatně, že nás nedoporučujete? I hodnocení všech parametrů zde je 5 z 5, ale nedoporučila byste nás?
    Budu rád za podněty co můžeme zlepšit, abyste náš třeba příště doporučit mohla.

    Děkuji.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tvrdí že je skladem
    • Ale evidentně nemá. Doteď zboží nedorazilo !

    Nikdy více. Nedoporučuji. Zkažené Vánoce, kdy jsem objednal a nic nedorazilo. Pan na telefonu, když jsem volal, kde je zboží? Aboslutně arogantní.

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážený pane Zdeňku.

    Vaše objednávka nedorazila, protože jste si vybral platbu předem a neuhradil jste ji. Čekala 1 měsíc na úhradu, pak se zrušila. Kontaktovat Vás nebylo možné - na e-mail jste neodpovídal, telefon jste u objednávky neuvedl.

    K této zakázce nám nikdo nevolal, takže si telefonát do obchodu pravděpodobně pletete s nějakým jiným obchodem. Před Vánoci navíc neseděl na zákaznické lince žádný muž, seděli u ní pouze mé kolegyně, takže to opět nasvědčuje tomu, že jste volal někam jinam, nebo si nás s někým pletete.

    Je mi líto, že Vám zboží nedorazilo, ale pokud je zákazník nekontaktovatelný a neuhradí zakázku, u které si přeje platit předem, zboží neposíláme.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Platba byla nabídnuta až po vyzkoušení. Zboží nemělo inzerované parametry. Nadměrná šířka obuvi byla po změření menší než velikost G.
    • Klamavá reklama

    Dávejte si pozor

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážený pane Piedermane.

    Vaše vyjádření mě poněkud zaráží. Jednak proto, že jste nás o žádném problému neinformoval a nemohli jsme ho s Vámi jakkoliv dále řešit, ale hlavně to co píšete je poněkud zavádějící a zkusím vše uvést na pravou míru.

    Objednal jste obuv renomované značky Rieker, která je SAMOTNÝM VÝROBCEM (nikoliv námi) označena jako široká pánská obuv. Toto označení od výrobce přibíráme a model, který jste zakoupil, skutečně široký je. Ještě jsem to nyní pro jistotou kontroloval. Stejně tak jsme prodali od daného modelu více jak 10 párů a nikdo neměl s šiřkou problém.

    Nevím, jak jste tedy přišel na fakt, že botu označujeme jinak, než máme. Jednak šířka sedí s tím, co je udáváno. Dále pak bych upozornil na fakt, že zde komentujete, cituji: "Nadměrná šířka obuvi byla po změření menší než velikost G" - nechci Vás zbytečně chytat za slovo, nicméně nevím, jak se Vám povedlo do boty přesně umístit metr a ještě z něj bez odchylky odečíst hodnotu. To mi skutečně není jasné a nezlobte se na mě, ale bez zkreslení to my neumíme.
    Ale zpět k šířce boty - šíře "G" se kterou botu údajně porovnáváte není vůbec pánskou šíří. Dokonce je dámská šíře G ještě užší, než klasické (nerozšířená) pánská obuv. Nevím tedy, jak jste mohl naměřit méně.
    Dále pak - pokud jste poměřoval boty, které nosíte např. několik let a máte je rozšlápnuté do šířky, pak každá nová bota (i kdyby byla stejná) bude při měření užší. Není totiž roztažena a je vždy užší, i když je to to samé. Pravděpodobně jste měřil takto a zkreslil jste tak výsledek. Rozhodně Vámi objednaná obuv MĚLA INZEROVANÉ parametry a splňovala vše, co je u ní uvedeno.
    Napadá mě ještě jedna možnost, proč se Vám obuv mohla zdát úzká - je v ní na podšívce tvrdý papír jako výztuha, aby v krabici obuv nebyla při přepravě promáčknuta. Pokud jste ji nevyndal a nevšiml si této papírové výztuhy, mohla obuv působit jako užší, než ve skutečnosti je.

    Ať je to jakkoliv, vyjádření o "klamavé reklamě" a podobných nesmyslech je zcela zavádějící a ohrazuji se proti němu. Obuv měla a má deklarované parametry a fakt, že jste se do obuvi pravděpodobně nevešel ještě neznamená, že udáváme u obuvi něco jiného, než ve skutečnosti je.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednané zb bylo viditelně poškozené. Nechápu, jak mohlo být odesláno. Nedoporučila bych známým

    Reakce obchodu SvětBot.cz

    Vážená paní Hrubcová.

    Je trochu smutné, že jste nás o problému vůbec neinformovala a nechala jste si ho pro sebe. Udělali bychom maximum pro nápravu.

    Je to sice neomluvitelné, ale pro pochopení, jak k tomu může dojít uvedu, že denně nám projde rukami několik set párů obuvi a i přes vstupní i výstupní kontrolu se občas nějaká vada povede přehlédnout. Nejsme stroje. I proto v případě problému řešíme problém s každým zákazníkem individuálně. Vy jste to očividně řešit nechtěla, respektuji Vaše rozhodnutí.

    --
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jan Kalianko
    CEO SvětBot.cz
    https://www.svetbot.cz