Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuje

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za možnost se s Vámi telefonicky spojit a informovat Vás o naskladnění zboží, u kterého bylo uvedeno při zadání objednávky naskladnění 7 dní od dodavatele.
    Vaše objednávka je již expedována.
    Děkujeme Vám za trpělivost.

    S přáním hezkého dne,
    Dáša, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podkopavaji trh, vedou dvojí ceny, viz rent.cz

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou reakci. Samozřejmě trh nepodkopáváme. Garantujeme nejnižší ceny, proto si každý zákazník může o tuto garanci zažádat. Jsme velká firma, která provozuje více eshopů a je vždy na rozhodnutí zákazníků, kde si vytvoří objednávku.
    V případě potřeby nás kontaktujte na [email protected].

    S přáním pěkného dne,
    Dáša, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Světla, která jinde těžko pohledat
    • Světla, která mi přišla nebyla příliš kvalitní. Naprasklé keramické objímky, zohlé kovy. Nic, co by vadilo ve funčnosti, ale člověk to snáz akceptuje u světla za 500 Kč než za 2000 Kč.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    bohužel se mi nepodařilo Vás zastihnout na telefonním čísle. Velice nás mrzí komplikace s objednaným zbožím. Reklamaci k Vaší objednávce neevidujeme. Prosím o Vaši odpověď na email, který jsem Vám nyní poslala.
    Vaše spokojenost je pro nás velice důležitá, věřím že vše bude vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne,
    Dáša, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Ze 3 zahradních světel 1 kus nefunguje.

    Solidní ceny.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den

    moc děkuji za možnost se s Vámi telefonicky spojit a domluvit se na postup reklamování nefunkčního kusu.
    Ještě jednou se moc omlouváme za komplikace se zbožím.
    Jsme velmi rádi, že jsme reklamaci vyřešili k Vaší spokojenosti, na které nám opravdu záleží.
    Moc Vám děkujeme a věříme, že nám zachováte svoji přízeň.

    S přáním pěkného dne,
    Dáša, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zsvádějící informace. Objednala jsem produkt a prisel jiny. Obchod se k tomu nijak nepostavil, slecna na zakaznicke lince tvrdila ze to neni jejich chyba, pozadala jsem o stitek na odeslani zper. Nakonec jsem musela zaplatit postovne a produkt vratit. Cekam na penize.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za možnost se s Vámi telefonicky spojit. Jsme rádi, že jsme situaci vyřešili k Vaší spokojenosti. Ta je pro nás opravdu důležitá.
    Omlouváme se za způsobené komplikace a věříme, že Vás tato zkušenost neodradí od dalšího nákupu na našich stránkách.

    Děkujeme Vám.

    S přáním pěkného dne,
    Dáša, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace s obchodem. Objednávku jsem na tomto základě zrušil.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za možnost se s Vámi telefonicky spojit a projít průběh Vaší objednávky. Objednávka byla v pořádku expedována do 24h. Informační emaily o průběhu objednávky byly také odesílány.
    Velmi nás tohle nedorozumění mrzí.

    Věříme, že Vás tato zkušenost neovlivní od dalších nákupů na našich stránkách.
    Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.

    S přáním pěkného dne,
    Dáša, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné

    Jsem maximálně nespokojen. Jsem naštvaný, smutný z toho, že mi přišel omlácený a odřený lustr na lanku Miros za 830,-Kč. 14 dní jsem čekal na nějaké ferově vyřízení. Nabídli mi směšnych 20% slevy. Nemohu ho v tomto stavu namontovat.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za možnost se s Vámi telefonicky spojit a domluvit se na postupu při reklamaci.
    Bohužel v předchozí komunikaci bylo vše nesprávně pochopeno. Věřím, že nyní vše vyřešíme k Vaší spokojenosti, která je pro nás opravdu důležitá.

    S přáním pěkného dne,
    Dáša, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Špatná komunikace

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za možnost se telefonicky spojit a upřesnit si dlouhé dodání objednávky.

    Vaši platbu jsme již přiřadili k Vaší objednávce. Poslaná částka se neshodovala s objednávkou, proto se automaticky nespárovala.

    Vše je již v pořádku a Vaše objednávka již vyřízena.
    Omlouváme se za komplikace a věříme, že Vás tato zkušenost neodradí od dalších nákupů na našich stránkách.
    Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.

    V případě potřeby nás kontaktujte na [email protected].

    Děkujeme Vám za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Dáša, péče o zákazníky

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nekomunikují,

    Zboží dorazilo zjevně již rozbalené a poškozené, obratem do cca 1 hodiny nahlášeno na jejich formulář, druhý den zasláno zpět a stále žádná reakce (14 dní). Dále nesouhlasila ani barva ( v popisku je šedá což není a výrobce uvádí sv. modrou). Dále nějak záhadně zmizela naše předchozí recenze napsaná před týdnem?

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Prověříme celou zmíněnou situaci a následně Vás budeme kontaktovat.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Dáša, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Znáte ten pocit, když konečně přišroubujete lustr? Ty bolavé ruce jak je máte zvednuté a obzvláště když máte vysoké stropy, tak se občas jedná až o eskamotérské kousky. Potom přichází ten okamžik, poprvé rozsvítíte... a poněvadž jste koupili nějaký šmejd co prodává tenhle shop, tak to svítí asi 5 sekund a potom to začne blikat, občas to zhasne na sekundu, občas na 2... tak světlo zase sundáte, ověříte kabely a zkusíte to ještě jednou... a výsledek stejný. Takže problém je buď trafo nebo samotné (integrované) LED světlo. Ano, můžu to vyměnit, ale tu otravu mi nikdo nezaplatí. Příště nakoupím jinde, protože aby mi nesvítilo LED světlo, to se mi jinde ještě nikdy nestalo. Tedy nedoporučuji.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    bohužel se mi s Vámi nepodařilo telefonicky spojit a ujistit se o Vašich aktuálních pocitech s vyřešením reklamace.
    Velice se omlouváme za komplikace se zakoupeným zbožím, snažíme se každou situaci řešit k Vaší spokojenosti. Věříme, že Vás tato zkušenost neodradí od dalšího nákupu na našich stránkách.

    Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.

    S přáním hezkého dne,
    Dáša, péče o zákazníky

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jedno svítidlo nefunguje, druhé je rozbité.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou komplikaci s dodaným zbožím.

    Děkujeme za možnost se telefonicky za tuto situaci omluvit a domluvit se na vyřízení reklamace, kterou se vždy snažíme vyřídit rychle a ke spokojenosti Vás, našich zákazníků.

    Budeme rádi, pokud Vás tato zkušenost neodradí od dalšího nákupu.

    S přáním hezkého dne,
    Dáša, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlé doručení
    • svitidlo bylo použité

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace s objednávkou a děkuji Vám za možnost se s Vámi telefonicky spojit a dořešit potřebné kroky k reklamaci.

    Budeme velmi rádi, pokud Vás tato zkušenost neovlivní od dalších nákupů.


    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Dáša, péče o zákazníky

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednané světlo jsem chtěl zaplat zaplatit přes GPay a poslat Zasilkovnou. Platba přes GPay nefungovala a Zasilkovna odmitla převzít balik z důvodu přílišné délky. Nakonec vše vyřešeno, ale tohle rozhodně nebyl bezproblémový nákup.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a možnost se Vám telefonicky omluvit za komplikace při vyřízení Vaší objednávky. Jsme rádi, že je zboží již v pořádku u Vás a i přes počáteční komplikace věříme, že budete se zakoupeným zbožím spokojeni.

    Budeme velmi rádi, pokud se i příště na náš obchod s důvěrou obrátíte. Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží a vynasnažíme se o Vaši maximální spokojenost.

    Přeji hezký den,
    Lucie, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na objednavku jsem dlouho cekala a co je jeste horsi miry neodpovidaji velikosti.Objednala jsem miry 55,4 na50 cm a dostala jsem 37 na 24 cm

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za možnost se s Vámi telefonicky spojit a omluvit se Vám za komplikace s Vaší objednávkou. Průběh vyřízení necháme prověřit u vedoucího skladu, aby již k podobným situacím nedocházelo.
    Budeme velmi rádi, pokud Vás tato zkušenost neovlivní od dalších nákupů.

    Děkujeme za pochopení.

    Přeji hezký den,
    Veronika, péče o zákazníky

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si krásný lustr, ten je bez problémů, ale doprava lustru ke mně byla směšná. Vybrala jsem si dopravu přes Zásilkovnu, následně ze Zásilkovny psali, že je balík moc velký, tudíž ho vrací do e-shopu. V e-shopu mi udělali nesmyslně další objednávku a vybírala jsem nového dopravce. Lustr přišel celkově asi o týden později, potřebovali jsme ho daleko dříve. Proč tedy nabízíte Zásilkovnu, když přes ni balík neprošel? Úplně zbytečná komplikace pro Vás i mě.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel jsem neměla štěstí Vás zastihnout na telefonním čísle, kontaktovala jsem Vás tedy emailem, a prosím Vás jen o odpověď.

    Děkuji a přeji hezký den,
    Tereza, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádnou výhodu jsem nenašel, od nákupu do košíku(uzavření objednávky) už uplynul týden a já jse tprv dnes obdržel mil o tom že zásilka bude vypravena. Kdy bude doručena ani zmínka. Mám ještě poktačovat ??

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi se omlouváme za komplikace s objednávkou a děkuji Vám za možnost se s Vámi telefonicky spojit a informovat Vás o doručení Vaší zásilky.

    Přeji hezký den,
    Veronika, péče o zákazníky