-
Nedoporučuje obchod
Stakovym obchodem již nechci skončiljsem.
-
Nedoporučuje obchod
Balík rozdělili na 2 části a společně se Zásilkovnou vytvořili chaos - jeden balík se nevešel do Z boxu a tak přišel jinam. To, že je balík rozdělen na 2 části prý někde psali, nicméně nemám tušení kam. Po vyzvednutí obrovského balíku a jeho rozbalení jsem zjistila, že část chybí. Volala jsem do eshopu a paní mi s lehkostí oznámila, že se zboží vrací k nim a že mi VRÁTÍ PENÍZE :))))))) POKUD PRÝ CHCI, MŮŽU SI ZBOŽÍ OBJEDNAT ZNOVU :))) miluju váš zákaznický servis a děkuji, ale už nikdy více.
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
mrzí nás udělené hodnocení a omlouváme se za komplikace s Vaši objednávkou.
Celou situaci samozřejmě prověříme a budeme Vás kontaktovat.
S přáním pěkného dne,
Petra, péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si u vás umělý stromeček šli. Nejsem spokojená. Na stránkách je hustý, krásný. Realita je jiná. Skládá se ze 2 částí a každá je jiná. Horní část je hustá a spodní je řídká, jakoby k sobě nepatřily. Dlouho jsem se snažila jej různě předělat, ale nejde to. Nedoporučuji, a už si u vás nic neobjednám.
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou, velmi nás to mrzí.
Na kvalitu zboží se spoléháme na výrobce a dodavatele, bohužel nejsme schopni zboží před jeho odesláním zkontrolovat.
Rádi by jsme však celou situaci vyřešili k Vaši spokojenosti, prosíme o vyplnění elektronického reklamačního formuláře, který naleznete na našich webových stránkách v sekci Reklamace a vrácení zboží.
S přáním pěkného dne,
Petra, péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- pomale system k dodání zboži
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
mrzí nás udělené hodnocení, situaci s Vaši objednávkou prověříme a budeme Vás kontaktovat.
S přáním pěkného dne,
Petra, péče o zákazníky -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo a obchod se neozval.
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
Vaše negativní zkušenost nás mrzí a velmi se Vám omlouváme.
Celou situaci ohledně Vaší objednávky jsme prověřili. Objednal jste si zboží, které nebylo v čase vytvoření objednávky skladem a bylo na objednání u dodavatele. Bohužel jsme nakonec obdrželi informaci od dodavatele, že nám zboží není schopný dodat, o čemž jsme Vás informovali e-mailem. Z tohoto důvodu byla Vaše objednávka stornována.
Děkujeme za pochopení a za vzniklé komplikace s Vaší objednávkou se vám omlouváme.
S přáním pěkného dne,
Petra, péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Extrémně špatný systém řešení reklamací. Objednal jsem stolní lampičku a přišla s rozbitým stínítkem. Kontaktoval jsem obchod. Nejprve byly operátorky vstřícné a omlouvaly se. Když jsem poslal emailem fotky nepoškozené krabice a fotky rozbité lampičky se zprávou, že žádám o zaslání nového stínítka nebo návrhu jak reklamaci řešit, začali obstrukce. Nejdříve mne nikdo neodpovídal na můj email. Když jsem zaslal urgenci reklamace, přišla zpráva, že mám poslat reklamaci znovu na jejich formuláři. Volal jsem následně na linku řešení reklamací a tam mne řekla operátorka, že nové stínítko mne nepošlou a reklamaci neuznají údajně z důvodu, že nemám fotodokumentaci přejímky zboží od řidiče dopravce. To mne přijde skutečně irelevantní. Již si na základě této zkušenosti neobjednám od obchodu ani žárovku.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Vanocniho stromecku dosla polovina, cili nikdo nekontroluje kompletnost. Krabicka na baterie k retezu rozbita. Ted jsem osobne predala v Blansku na reklamace. Pani nemela potrebu se me zeptat na cislo objednavky ani na jakykoliv udaj. Pevne doufam, ze se jeste nekdy setkam se svymi penezi.
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Bohužel ne všechny produkty lze zkontrolovat tak, aby originální balení zůstalo nepoškozené. Proto ne každý produkt je před odesláním fyzicky zkontrolován. Co se kvality a kompletnosti týče, spoléháme se na jednotlivé výrobce. Vaši reklamaci jsem prověřila a dle domluvy s naším reklamačním oddělením Vám bude platba vrácena bankovním převodem
Omlouváme se za komplikace.
S přáním pěkného dne,
Jitka, péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Nedostatek v aktualizaci dostupnosti nabízeného zboží na skladě.
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Díky ní můžeme odstranit případné nedostatky či naše služby zlepšovat. Bohužel se mi nepodařilo dohledat žádnou komunikaci s námi. Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis, kde s Vámi kolegyně Vaši objednávku prověří. Děkujeme.
S přáním pěkného dne,
Jitka, péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Nedoporučuji, objednal jsem světla, došly naprosto v jiném rozměru. Zpočátku se mnou na zákaznické lince jednali solidně a omlouvali se za chybu, to se v následujících dnech naprosto otočilo a každý den mi tvrdili něco jiného. První děl řekli, že zašlou zboží obratem, další den už bylo stanovisko, že si počkám 30 dni na vyřízení.
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za objednávku a omlouváme se za komplikace. Vaši reklamaci bohužel není možné vyřešit doposláním zboží. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní, což je nejzazší termín - standartně bývají vyřízené rychleji. V rámci zkvalitňování našich služeb jsou telefonické hovory nahrávány. Nahrávky prověříme, aby k podobným situacím již nedocházelo. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že reklamaci vyřešíme k Vaši spokojenosti.
S přáním pěkného dne,
Jitka, péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem zboží , které dle popisu bylo skladem. Co se týká komunikace, dostala jsem jen potvrzeni o platbě .Po týdnu jsem zavolala aby zjistila proč neprobíhá žádná komunikace, proč neposílají objednané a zaplacené zboží . Zjistila jsem, že skladem zboží není , prý čekají až dorazí …. Že nenapsali mně to, protože mají hodně zákazníků a nepřišla řada na mně…..
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu k Vaší objednávce. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost, z objednaného zboží byl v momentě odeslání objednávky skladem pouze jeden kus. Dodací lhůta od výrobce jsou 3 týdny.
Velmi se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Věříme, že Vás tato zkušenost neodradí od dalšího nákupu.
S přáním pěkného dne,
Jitka, péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
po týdnu od data objednávky společně s uhrazením zboží nedorazilo.
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
velmi se Vám omlouváme za komplikace. Vaši objednávku jsem prověřila. Zboží jste si u nás objednala koncem týdne, poté jsme čekali na připsání platby. Začátkem týdne následujícího jsme objednávku odeslali. Zásilku evidujeme jako doručenou třetí den od odeslání. Omlouváme se za prodlení a doufáme, že i přesto na náš obchod nezanevřete.
S přáním pěkného dne,
Jitka, péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- žádná
- chybějící popisy produktu
- personál při komunikaci lže
- odmítají uznat odstoupení od smlouvy
Zakoupili jsme pro firmu bodové světlo. Při rozbalení jsme zjistili, že nemá vlastní vypínač. Popisy produktů tak zásadní informaci neobsahují. Odstoupili jsme od smlouvy a ze strany e-shopu bylo odstoupení zamítnuto, s odůvodněním, že nákup byl určen pro firmu. Samozřejmě v rozporu s ustanovením §2106 Občanského zákoníku č.89/2012 Sb,
V odpovědi e-shopu nám pracovnice reklamačního oddělení lhala, že bodová světla vypínače vůbec nemají. Obratem jsme jim odeslali odkaz na bodové světlo z jejich e-shopu, který samozřejmě vypínač měl. Tak opět zalhala, že kdyby i naše světlo vypínač mělo, tak by to bylo v popisu produktu. Takže jsme opět dohledali produkt, který vlastní vypínač měl, ale samozřejmě v popisu tato informace chyběla. Takže pokud nejste jasnovidec, tak nákup nedoporučujeme. Případné odstoupení vám bude zamítnuto a budete donuceni zakoupit jiný produkt.
Zkusíme shrnout:
- u produktů nejsou řádné popisy
- pokud u nákupu uvedete ičo, bude případné odstoupení od smlouvy zamítnuto
- pracovníci na reklamačním oddělení lžou opakovaně a bez zábran
- budete donuceni koupit si něco, co nepotřebujete. Pouze proto, aby e-shop nepřišel o tržbu
Podotýkáme, že se jednalo o bodové světlo v hodnotě cca 1.000 Kč. Tak si klademe otázku, zda je na tom tento e-shop opravdu tak špatně, že není schopen zákazníkovi vrátit tisícovku, když už nemá v pořádku popsány produkty ve své nabídce.
Objednali jsme na základě hodnocení Heuréka - obchod se pyšní tituly e-shopu roku a finalista roku atd. Bohužel až následně jsme zkontrolovali hodnocení zákazníků a zjistili jsme, že ve velké míře jsou negativní zkušenosti zákazníků z různých důvodů vymazané.
Takže gratuluji e-shopu Svět-svítidel.cz k tomu, že spor s námi vyhrál, protože se nebudeme tahat po soudech za 1.000 Kč. Snad vám ta tisícovka padne k užitku.Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám objednané zboží nevyhovovalo.
Postupovali jsme dle našich obchodních podmínek, kde máme uvedeno, že pokud je objednávka na firmu/nespotřebitele, tak dle ust. § 1829 ObčZ nevzniká právo na vrácení zboží do 14 dnů od doručení zboží. V tomto případě Vám můžeme nabídnout výměnu produktů za jiné zboží z naší široké nabídky.
Každý produkt na našich stránkách má k dispozici popis a parametry, které poskytuje přímo náš dodavatel. Pokud byste však potřebovali pomoci s výběrem, pracovníci našeho technického oddělení jsou Vám plně k dispozici. Rádi Vám pomohou s doporučením vhodného produktu a mohou jej ze skladu přinést a případně otestovat, aby odpovídal Vašim představám.
S přáním pěkného dne,
Jitka, péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Neochota řešit problém s vadným výrobkem.
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Vaši reklamaci jsem prověřila a kolegové z reklamačního oddělení se jí věnují. Reklamaci musí posoudit a následně Vás budeme informovat o výsledném řešení a postupu. Více informací naleznete v obchodních podmínkách na našich stránkách. V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte na nás obrátit.
Omlouváme se za způsobené komplikace.
S přáním pěkného dne,
Jitka, péče o zákazníky -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
svetlo odrene, zavit vytrzeny, vse zjisteno po instalaci odbornym elektrikarem, neb to bylo svetlo nezbytne zapojit k dratum (ne do zasuvky), to vse jsem platila, abych zjistila, ze draha smart led zarovka nejde vyndat a svetlo je z jedne strany odrene, pristup obchodu otresny, jiz nenakoupim nikdy a nedoporucuji, neb dobry obchod poznate az v pripade problemu, takze tak
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost a velice se omlouváme za způsobené komplikace. Zřejmě nám takto produkt přišel od dodavatele. Bohužel ne všechny produkty lze zkontrolovat tak, aby originální balení zůstalo nepoškozené. Proto ne každý produkt je před odesláním fyzicky zkontrolován. Vaší reklamací se intenzivně zabývá naše reklamační oddělení. Věřím, že situaci vyřešíme k Vaši spokojenosti.
S přáním pěkného dne,
Jitka, péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Uz tyden nemam česky návod!!
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za objednávku i za Vaše hodnocení, které je pro nás velice důležité, jelikož nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich služeb. Bohužel ne každý dodavatel přiloží k produktu i český návod. Kolega z technického oddělení Vám proto český návod posílal dvakrát na e-mail uvedený v objednávce. Pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktuje nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách. Děkujeme Vám.
Přeji hezký den,
Jitka, péče o zákazníky -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Objednané dvě stejná stropní světla. Zaplacené dvě, po rozbalení balíku v balíku pouze jedno světlo. Stále čekám na dodání druhého světla. Špatná zkušenost.
Reakce obchodu Svět-svítidel.cz
Dobrý den,
velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Celou situaci jsem prověřila a chybějící produkt jsme ihned doposlali. V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit.
Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že i přes tuto nepříjemnost na náš obchod nezanevřete.
S přáním pěkného dne,
Jitka, péče o zákazníky