Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišla mi špatná barva.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou komplikaci s dodaným zbožím. Děkujeme za možnost se telefonicky za tuto situaci omluvit a domluvit se na vyřízení reklamace, kterou se vždy snažíme vyřídit rychle a ke spokojenosti Vás, našich zákazníků.

    Budeme rádi, pokud Vás tato zkušenost neodradí od dalšího nákupu.

    Přeji hezký den,
    Lucie, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod používá nekalé metody. Po potvrzení objednávky před 9 dny (zboží - svítilna při provádění objednávky dle objednávkového serveru bylo na skladě) již více nekomunikuje. Zboží do dnes nebylo dodáno, při čemž bylo objednáno jako dárek k vánocům!!! Předpokládal by jsem, že v takovémto případě obchod sdělí alespoň předpokládaný termín dodání. Zaslání dotazníku o spokojenosti s nákupem mi v tomto případě připadá jako výsměch zákazníka.
    V případě, že nebude objednávka do vánoc doručena, zvažuji zrušení.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Vámi objednané zboží nebylo v době objednání skladem. Děkujeme za možnost se telefonicky omluvit za delší vyřízení Vaší objednávky. Jakmile budeme znát termín naskladnění od dodavatele, budeme Vás obratem kontaktovat.

    Omlouváme se Vám za nastalé komplikace.

    Přeji hezký den,
    Lucie, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zásilka nebyla kompletní

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel při množství zásilek, které denně expedujeme, není v našich silách každou položku od výrobce jednotlivě kontrolovat. Děkujeme za možnost se telefonicky za tuto situaci omluvit a vše vyřešit dodatečnou slevou.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace. Věříme, že Vás tato zkušenost neodradí od dalšího nákupu.

    Přeji hezký den,
    Lucie, péče o zákazníky

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zaměstnanci obchodu byli vždy ochotní a milí.
    • Nekontrolují odesílané zboží

    Zakoupil jsem 12 ks fotovoltaických panelů. Po doručení a kontrole jsem u 7 ks zjistil viditelné výrobní vady. Panely jsem vrátil.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Zpětná reakce našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Díky nim můžeme odstranit případné nedostatky a naše služby neustále zlepšovat. Průběh vyřízení Vaší objednávky nechám prověřit vedoucího skladu. Vaše reklamace byla vyřízená.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a budeme velmi rádi, pokud Vás tato zkušenost neovlivní od dalších nákupů na našich stránkách. Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží nejvíce a při Vaši další objednávce se vynasnažíme o Vaši maximální spokojenost.

    S přáním hezkého dne,
    Lucie, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží přišlo poškozené, problém s reklamací.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou komplikaci s dodaným zbožím. Průběh vyřízení Vaší objednávky necháme prověřit vedoucího skladu. Stav Vaší reklamace jsem prověřovala a je již vyřízená. I přes počáteční komplikace jsme si jisti, že budete se zakoupeným zbožím spokojeni.

    Věříme, že se to již nebude opakovat a budeme rádi, když v budoucnu vyhledáte opět naše webové stránky.

    Přeji hezký den,
    Lucie, péče o zákazníky

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Široká nabídka svítidel, výborná komunikace, ale ceny přibližně o 100% vyšší, než u konkurence.
    Důvodem stornování objednávky byl rozměr svítidla.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi se omlouváme za komplikace s objednávkou. Ihned Vaši stížnost prověřím a obratem Vás budu kontaktovat.

    Přeji hezký den,
    Lucie, péče o zákazníky

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Informování ohledně objednalvky
    • Rychlost doručení
    • Zboží nefunguje tak jak má

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou komplikaci s dodaným zbožím. Děkujeme za možnost se telefonicky za tuto situaci omluvit a domluvit se na vyřízení reklamace, kterou se vždy snažíme vyřídit rychle a ke spokojenosti Vás, našich zákazníků.

    Budeme rádi, pokud Vás tato zkušenost neodradí od dalšího nákupu.

    Přeji hezký den,
    Lucie, péče o zákazníky

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikativní

    Neřešení reklanmací

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi se omlouváme za komplikace s objednávkou. Ihned Vaši stížnost prověřím a obratem Vás budu kontaktovat.

    Přeji hezký den,
    Lucie, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Arogantní a hloupé jednání paní ***editováno***. To odrazuje uvažovat o dalším nákupu u této firmy.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a zpětnou vazbu. Průběh vyřízení Vaší objednávky jsem prověřila. Při expedici se zjistilo, že jedna z objednaných položek je poškozená. Ani přes veškerou naši snahu se již další kusy od výrobce nepodařilo naskladnit, proto Vás kolegyně o této skutečnosti informovala do emailu a domluvili jste se na expedici bez poškozené položky. Na komunikaci se zákazníkem si hodně zakládáme a velmi nás mrzí, že na Vás emailová komunikace kolegyně zapůsobila tak negativně. Jsem ráda, že jsem měla možnost Vás telefonicky ujistit o přesném opaku.

    Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží nejvíce a budeme velmi rádi, pokud Vás tato zkušenost neodradí od dalšího nákupu na našich stránkách.

    S přáním hezkého dne,
    Lucie, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná náhrada zboží. Obchod nenabídl jinou alternativu za zrušenou objednávku ze strany obchodu.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a možnost se za celou situaci telefonicky omluvit. Zpětná reakce našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Díky nim můžeme odstranit případné nedostatky či naše služby zlepšovat. Průběh vyřízení Vaší objednávky prověříme. Na spokojenosti našich zákazníku nám záleží nejvíce a budeme se snažit, aby Vaše příští zkušenost s našim e-shopem byla pozitivní.

    Přeji hezký den,
    Lucie, péče o zákazníky

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sice je výběr, ale co z toho, když zboží neodešlou.

    Reakce obchodu Svět-svítidel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a možnost se telefonicky omluvit za delší vyřízení Vaší objednávky. Vámi objednané zboží bylo v pořádku skladem, ale z technických důvodů se nám ho nepodařilo včas expedovat. Vaše objednávka byla na Vaši žádost stornovaná. Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.

    Na spokojenosti našich zákazníku nám záleží nejvíce a budeme se snažit, aby Vaše příští zkušenost s našim e-shopem byla pozitivní.


    S přáním hezkého dne,
    Lucie, péče o zákazníky