Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Úmyslně mi poslali rozbytého kovového ježka v kleci v rozbitém obalu. Plus ještě další dva nepoškozené hlavolamy a to celé bylo zabalené v nepoškozené přepravní krabici. Nějaký idiot to poslal úmyslně. Jen tak dál a díky.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Poskozeny obal hry
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybna objednavka,nereaguji na emaily

    Objednala jsem si dve albi knizky a z toho jedna byla jina nez jsem chtela.Penize nemohli vratit hotove ikdyz byla objednavka placena v obchode. Takze nemam penize ani zbozi. Dle infa nevedi kdy penize pres platebni branu prijdou. Tragedie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáte hru jako dárek a zjistíte, že není a dotisk bude za půl roku

    Reakce obchodu Svět her

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás samozřejmě mrzí, ale abychom uvedli výtku na pravou míru, tak Vámi objednané zboží bylo označeno, že není skladem a bylo u něj uvedeno i předpokládané datum naskladnění. Nedostupnost zboží pak není problém na straně našeho obchodu, nýbrž vydavatele u kterého probíhá výroba a my tak musíme čekat, dokud se nové kusy opět neobjeví v jeho nabídce.
    Děkujeme za pochopení
    Váš Svět her

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při reklamacích jsem se dovol na poprvé.

    V objednávce byl jeden kus zboží zaměněný (bylo nutno opět zabalit a donést a odeslat přes zásilkovnu), druhý zakoupený model byl nekompletní resp. byla tam jedna zaměněná část. U chybějící části byla reklamace postoupena výrobci (o další informace o postupu jsem si musel říct) a odhad doby čekání cca 1 měsíc! Nedostal jsem žádnou kompenzaci ani návrh na kompenzaci od obchodu, což bych při opakovaných komplikacích rozhodně čekal. Cena jednoho modelu, který je pravděpodobně nedostatkový, byla vystřelena na cca 150% . Příště rozhodně raději vyberu jiný obchod s tímto produktem ze zahraničí. Moje první zkušenost se světem-her (který navíc píše, že je "znalý zboží") je i poslední.

    Reakce obchodu Svět her

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost a určitě přiznáváme, že v případě chybně zaslaného modelu je puding na naší hlavě. Občas tu máme tempo vražedné a oči se ukouknou, ruka se usáhne, však to znáte.
    Ohledně vadného obsahu, tak je problém na straně výroby a výrobce je v USA, zastoupení má v Británii, Británie je po Brexitu a všechny procesy s podobným typem zboží výrazně prodloužily dobu své realizace. My bychom moc rádi to jakkoli akcelerovali, ale celé vyřízení reklamace bohužel není v našich rukách a vzhledem k exkluzivní distribuci v rukou jedné firmy ani nemůžeme ničím vyhrožovat dodavateli.
    Za naší znalosti zboží si nicméně stále neochvějně trváme. My jsme fakt na ty hry dost bedny.

    Mějte se se vší upřímností dobře
    Svět her

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží co mají na webové stránku "skladem", není aktualizováno

    Reakce obchodu Svět her

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost. Prověřili jsme dostupnost oné položky a v době Vašeho objednání se na stránkách vyskytovala pravdivá informace, že hra je "objednána u dodavatele". Obratem jste pak byl informován o délce jejího doručení. Nepravdivou informaci jste tedy nedostal od nás žádnou. Věříme, že se jednalo pouze o nedorozumění.
    Váš Svět her

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • neskutecne dlouha doba doruceni
    • nulova komunikace

    Reakce obchodu Svět her

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás moc mrzí, nicméně se bude jednat jen o nedorozumění. U Vaší objednávky jste zvolili doručení skrze osobní odběr a zboží je zde pro Vás tedy připraveno a k žádnému doručení ani dojít nemá.
    Pokud jste od nás neobdrželi žádné zprávy, tak je možné, že Vám padají do spamové pošty či neprochází filtrem. Některé z nich posílá systém automaticky, takže ani není možné, že by Vám nedorazily kvůli chybě lidského faktoru. Děkujeme za pochopení.
    Váš Svět her

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si šachy Consul a přišly mi turnajové šachy. Úplně něco jiného.

  • Nedoporučuje obchod

    objednal jsem si s termínem dodání do 15.12. achápu, ře dnes 1.12, nemám dodáno. Nechápu ale, proč mě obchod již podruhé vyzývá k hodnocení nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlost dodání předchozí dodávky
    • minimální snaha vyjít vstříc. neochota věci řešit.
  • Nedoporučuje obchod

    V obchodě mají záznamník a nereagují ani na záznamník, ani na telefon. Na zakázku čekám jedenáctý den. A na internetovém portále píší, že objednávku odesílají druhý den a, že je možné sledovat její stav přes internet kde se s ní po deseti dnech neděje nic, žádná reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Spis nez k obchodu mam vyhrady ke hre samotne - je to silena blbost

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodávky
    • neúplná dodávka, jedna figurka chyběla, na reklamaci firma nereagovala

    Rozporuhodný náhled na firmu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • siroky sortimen
    • spatna dostupnost MHD
    • velmi prikre schody,obchod se nachazi v byvalem sklepmnim prostoru
    • pan prodavac byl subjektivne velmi podivny,sve dite bych tam samotne neposlal

    Nedoporucuji starsim lidem a nezletilym.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka je uložena mimo naše město !!!! Jak si to dovolujete bez předchozí domluvy ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obal od hracu je asi sam stary jako Stiga hockey ( odlepeny, pomuchlany).Ten kdo balil hrace do kartonu k odeslani, musel byt slepy nebo uplne blby. Dva hraci maj pres oblicej modrou smouhu( nechapu ze mi neco takoveho vubec poslaly) . No nic, vezmu barvy a v ramci kresleni si je doopravim :(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Hra Za pokladem loupežníka Divouse je velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nelibí se mi, že při zájmu o osobní vyzvednutí musím platit předem bankovním převodem obchodu ve kterém jsem v životě nebyl.
    Zboží jsem si objednal a zaplatil v den kdy jsem měl dovolenou a doufal jsem že si ho v ten samý den vyzvednu. Nepotěšilo mě že jsem se musel z práce uvolnit o hodinu a půl dříve abych se stihl dostavit v danou otvírací dobu.

    Reakce obchodu Svět her

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, ale jsem přesvědčen, že jste si během svého hodnocení spletl obchod. Objednávka, kterou jsem od Vás obdrželi, byla na osobní odběr a zvolil jste platbu v hotovosti.

    V našem eshopu nemusíte povinně volit platbu bankovním převodem předem. Mohl jste si vybrat i platbu v hotovsti nebo platební kartou v prodejně.

    JD - SVĚT HER

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo vůbec doručeno

    Reakce obchodu Svět her

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí, nicméně nám nepřijde úplně na místě, když jste si sám přál objednávku stornovat. Rádi bychom věděli, jak by pak vypadalo vyřízení objednávky k Vaší spokojenosti.

    Svět her

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace, zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Svět her

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, leč po kontrole jsme zjistili, že od nás bylo na Vámi udaný email odesláno několik zpráv o stavu Vaší objednávky, bohužel však bez jakékoli reakce. Občas naše emaily neprojdou některými spamovými filtry či přímo skončí ve schránce s nevyžádanými emaily a to je nejspíše ten důvod, proč od nás k Vám nedorazila žádná reakce. Děkujeme za pochopení.

    Váš Svět her