Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesplnění kriterií pro dodání - vybrána dobírka, vráceno k placení přes poirtál

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    You fet redirect from google saying its available on demand and then after a few days email that says its not. False advertising and wasting time

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé doručení
    • Zboží při přebírání na zasilkovně nejevilo známky poškození. Řekl bych, že i kvalitně zabaleno. Bohužel hra vevnitř má dva rohy krabice bouchlé a vizuálně škaredé. Následné pak otevírání a zavírání musí být přesně na ťuknuté rohy, jinak vám krabice zavřít nejde. Je to škoda byl to dárek…
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo a nebyla jsem ani upozorněna, že by se někde zdrželo

    Neseriozní

    Reakce obchodu Svět her

    Dobrý den,

    dle záznamů společnosti DPD byla objednávka doručena následující den po objednání (6.12.). S největší pravděpodobností jte si spletla při svém hodnocení obchod.

    Jaroslav Daňhelka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nemám zboží

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé doručení
    • zboží neodpovídá fotce na webu, čekala bych alespoň upozornění, že design je odlišný (z časových důvodů už nebudu vracet)
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Hra má poškozenou krabici, balení poškozeno nebylo, musela už být odeslána poničená
    • Dodáno déle než bylo uváděno na stránkách při nákupu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod garantoval dodání zboží do Vánoc a nakonec napsal, že zboží nemá.

    Reakce obchodu Svět her

    Dobrý den,

    objednávka byla kompletně doručena 13.12.2022, tedy třetí den po objednání. Pravděpodobně jste své kritické hodnocení napsala jinému obchodu.

    SVĚT HER

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2 mesice cekam a porad nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nepřišlo!
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    -

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala počátkem července. Byla jsem informována, že dorazí až v druhé polovině srpna. Na můj telefonický dotaz mi bylo sděleno, že bude dodáno až koncem září. Pokud bych nezavolala,nevím, jestli bych nějakou zprávu dostala.

    • Nepříjemná obsluha
  • 18.2. měla být objednávka dodána. 23.2. stále nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Úmyslně mi poslali rozbytého kovového ježka v kleci v rozbitém obalu. Plus ještě další dva nepoškozené hlavolamy a to celé bylo zabalené v nepoškozené přepravní krabici. Nějaký idiot to poslal úmyslně. Jen tak dál a díky.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Poskozeny obal hry
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybna objednavka,nereaguji na emaily

    Objednala jsem si dve albi knizky a z toho jedna byla jina nez jsem chtela.Penize nemohli vratit hotove ikdyz byla objednavka placena v obchode. Takze nemam penize ani zbozi. Dle infa nevedi kdy penize pres platebni branu prijdou. Tragedie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáte hru jako dárek a zjistíte, že není a dotisk bude za půl roku

    Reakce obchodu Svět her

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás samozřejmě mrzí, ale abychom uvedli výtku na pravou míru, tak Vámi objednané zboží bylo označeno, že není skladem a bylo u něj uvedeno i předpokládané datum naskladnění. Nedostupnost zboží pak není problém na straně našeho obchodu, nýbrž vydavatele u kterého probíhá výroba a my tak musíme čekat, dokud se nové kusy opět neobjeví v jeho nabídce.
    Děkujeme za pochopení
    Váš Svět her

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při reklamacích jsem se dovol na poprvé.

    V objednávce byl jeden kus zboží zaměněný (bylo nutno opět zabalit a donést a odeslat přes zásilkovnu), druhý zakoupený model byl nekompletní resp. byla tam jedna zaměněná část. U chybějící části byla reklamace postoupena výrobci (o další informace o postupu jsem si musel říct) a odhad doby čekání cca 1 měsíc! Nedostal jsem žádnou kompenzaci ani návrh na kompenzaci od obchodu, což bych při opakovaných komplikacích rozhodně čekal. Cena jednoho modelu, který je pravděpodobně nedostatkový, byla vystřelena na cca 150% . Příště rozhodně raději vyberu jiný obchod s tímto produktem ze zahraničí. Moje první zkušenost se světem-her (který navíc píše, že je "znalý zboží") je i poslední.

    Reakce obchodu Svět her

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost a určitě přiznáváme, že v případě chybně zaslaného modelu je puding na naší hlavě. Občas tu máme tempo vražedné a oči se ukouknou, ruka se usáhne, však to znáte.
    Ohledně vadného obsahu, tak je problém na straně výroby a výrobce je v USA, zastoupení má v Británii, Británie je po Brexitu a všechny procesy s podobným typem zboží výrazně prodloužily dobu své realizace. My bychom moc rádi to jakkoli akcelerovali, ale celé vyřízení reklamace bohužel není v našich rukách a vzhledem k exkluzivní distribuci v rukou jedné firmy ani nemůžeme ničím vyhrožovat dodavateli.
    Za naší znalosti zboží si nicméně stále neochvějně trváme. My jsme fakt na ty hry dost bedny.

    Mějte se se vší upřímností dobře
    Svět her

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží co mají na webové stránku "skladem", není aktualizováno

    Reakce obchodu Svět her

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost. Prověřili jsme dostupnost oné položky a v době Vašeho objednání se na stránkách vyskytovala pravdivá informace, že hra je "objednána u dodavatele". Obratem jste pak byl informován o délce jejího doručení. Nepravdivou informaci jste tedy nedostal od nás žádnou. Věříme, že se jednalo pouze o nedorozumění.
    Váš Svět her