Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den, zboží jsem vrátila způsobem odstoupení od smlouvy. Přesto že je to již 3 neděle, co obchod obdržel zpět moji zásilku, zatím nemám peníze zpět a obchod vykazuje minimální snahu o komunikaci.
Reakce obchodu Supraphonline
Dobrý den, omlouváme se za zdržení (byť lhůta na vyřešení v délce třiceti dnů překročena nebyla), zboží jsme již obdrželi a na vrácení peněz se pracuje, obdržíte je během několika málo dní. Děkujeme za pochopení a zdravíme Vás!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží, BD+UHD film, přišlo v rozbitém obalu. Dodnes mi, v rámci reklamace, neposlali nový obal a na dotazy už obchod nereaguje.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Extrémně složitý výběr
- Špatné výběrové filtry - velmi složité
- Extrémně vysoké ceny
Pokud bych nedostal voucher jako dárek, jistě bych zde nic nekoupil, jinde řádově lepší ceny a rychlejší výběr.
-
Nedoporučuje obchod
Ano, 6.12.23 jsem učinila objednávku. Je 27.12.23 a pořád mi nic nepřišlo. Když něco nemám na skladě,tak to nenabízím!!!
-
Nedoporučuje obchod
Objednávala jsem 2 ks různých CD s dětskými písničkami, bez vysvětlení došlo pouze jedno CD. Bude doručeno zvlášť, protože nebylo skladem, ačkoli v e-shopu "skladem" bylo?
Reakce obchodu Supraphonline
Dobrý den, zjistili jsme, že jste objednala jeden titul jako fyzické CD a druhý jako digitální download ve formátu MP3, tedy druhý titul (Říkadla a písničky pro nejmenší dětičky) si můžete kdykoliv po přihlášení stáhnout do jakéhokoliv zařízení. V případě jakýchkoliv potíží kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu (telefon: +420 775 353 184, e-mail: [email protected]) - děkujeme!
-
Nedoporučuje obchod
- ohnutý obal vinylu
Reakce obchodu Supraphonline
Dobrý den, omlouváme se tímto za potíž způsobenou dopravcem, bude Vás kontaktovat naše zákaznické oddělení pro vyřešení tohoto problému. Děkujeme za pochopení!
-
Nedoporučuje obchod
- zaplacené zboží nešlo po více jak 12 h vyzvednout z Alza boxu
Reakce obchodu Supraphonline
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnost, byť bohužel nemáme jak fungování mezi Zásilkovnou a Alzou, které patří Alzaboxy, ovlivnit. Budeme o situaci Zásilkovnu jako našeho obchodního partnera informovat. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Bohužel velmi mne CD zklamalo.I v aute hraje jako když si před lety nahrajete venkovní koncert na kazety .zpěv skoro není vůbec slyšet
Reakce obchodu Supraphonline
Dobrý den, je nám líto, že Vás zvuk CD zklamal - samozřejmě můžete CD vrátit v rámci reklamace. Zdravíme Vás, Supraphonline
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem a zaplatil 3 ks LP. Téměř okamžitě byl doručen pouze 1 ks. O ostatních jsem nedostal vůbec žádnou informaci.
-
Nedoporučuje obchod
Předchozí objednávky dorazily vždy bez problémů
-
Nedoporučuje obchod
Dotazník předbíhá dodání zboží.
Reakce obchodu Supraphonline
Dobrý den, omlouváme se, bohužel nemůžeme ovlivnit, kdy dotazník odejde, posílá jej automaticky Heuréka. V tomto případě dodavatel neměl skladem objednaný titul, v tuto chvíli je již na cestě k Vám.
Děkujeme za pochopení!´. -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si v předprodeji produkt ve variantě Jewel Case, chtěl jsem využít předprodejní slevy 60 Kč (uváděná cena v předprodeji 339, jinak 399. Při vyzvednutí jsem ale obdržel variantu Mint case, která stojí 339 standardně. Reklamovat to nebudu, ale to, že jsem za stejné peníze dostal horší variantu produktu, mě mrzí.
-
Nedoporučuje obchod
- Chtěl jsem klavírní dílo Dvořáka, donesl jsem si Smetanu, nejsem spokojen, nevím proč tomu tak bylo, asi jsem nebyl soustředěný, Dvořáka jste už neměli, nevím.
-
Nedoporučuje obchod
- Nevím jestli mě zboží bude dodáno,jinak bych si už dávno objednala jinde.
Žádná komunikace.
Reakce obchodu Supraphonline
Dobrý den, velice se omlouváme, bohužel dodavatel posunul datum vydání, pokud vše klapne podle dohody, měli bychom titul vyskladňovat 10. 11. - děkujeme za pochopení!
-
Nedoporučuje obchod
- Nevim
- Čekám a čekám
Reakce obchodu Supraphonline
Dobrý den, velice se omlouváme, bohužel dodavatel posunul datum vydání, pokud vše klapne podle dohody, měli bychom titul vyskladňovat 10. 11. - děkujeme za pochopení!
-
Nedoporučuje obchod
Po objednání zboží přes poukázku ,mi bylo řečeno na poště,že je to dobirkou.Zboží jsem zaslala zpět,byla chyba na straně Supraphonu a znovu mi zaplacené zboží nedošlo
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo. Už je to více jak tři týdny a nic :-(
Tak nevím, co mám hodnotit. -
Nedoporučuje obchod
CD koupené prostřednictvím internetu, tzn. ne jako vystavené zboží na prodejně - i tak byla do CD do bookletu vražena ochrana proti krádeži, která booklet poškozuje. Plastový obal je porýpaný od nožíku, kterým proříznou fólii, aby se dostali dovnitř. Tímto z nového zboží vytváří bazar, ovšem zákazník platí za zboží jako za nové.
Reakce obchodu Supraphonline
Dobrý den, omlouváme se za toto nedopatření, prosím zastavte se v naší prodejně Musicpoint (od pondělí 10. 5. 2021 máme otevřenou s běžnou otevírací dobou), CD Vám rádi vyměníme.
Děkujeme,
Supraphonline -
Nedoporučuje obchod
- Široká nabídka
- Ani 10dní po objednání nemám zboží
- Komunikace obchodu až po urgenci
- Informace “zboží skladem” je zavádějící
Už jsem objednával na Supraphonu několikrát a tohle je moje nejhorší zkušenost.při objednávce se zboží “tvářilo” skladem, po objednání jsem za dva dny dostal zprávu, že zboží je pouze na prodejně a že se lhůta dodání prodlouží.po mém dotazu o kolik jsem obdržel časově definovanou odpověď “o několik dní”.po dalších dvou dnech jsem opět kontaktoval Supraphon a poté mi volal zaměstnanec a vysvětloval mi důvody proč nemám zboží.Potíže chápu, ale bylo by fér uvádět dodací lhůty definované přesněji.Snad mi zboží brzo dorazí.
Reakce obchodu Supraphonline
Dobrý den, omlouváme se za toto zdržení, ke kterému bohužel přispěly i velikonoční svátky, během kterých dopravci nedoručovali zásilky. Vámi objednané zvoží je již na cestě k Vám. Děkujeme za pochopení, Supraphonline
-
Nedoporučuje obchod
- Zatím dobré zkušenosti, jen chci upozornit, že mi posíláte hodnocení a objednávka nikde.
Reakce obchodu Supraphonline
Vážený zákazníku,
omlouváme se za prodlevu v doručení Vašeho zboží. Čekali jsme na dodání jednoho z objednaných titulů a vzhledem k invetuře na centrálním skladu se dodání zdrželo. Vaše objednávka od nás již byla vyexpedována.
Dotazník neodesíláme my, ale chodí automaticky od společnosti Heuréka.
Děkujeme za pochopení,
Supraphonline