• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vytvoril jsem objednavku a zbozi okamzite zaplatil.
    Po par dnech mi poslali mejl ze objednávku zrušili...
    Napsal jsem jim, ze je zbozi zaplacene, at mi vrati penize ,nebo poslou zbozi, nic mi neodpovedeli
    Nakonec bez jakekoli interakce ze strany obchodu zbozi dorazilo.
    Zásadní nevýhodou je tedy nulová komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sunnyshop velmi nedoporučuji. Před vánocemi jsem zakoupil zboží, které jsem následně z důvodu povrchového poškození vrátil. Bohužel adresát (Sunnyshop) si reklamovanou zásilku nepřevzal a dne 22.1.2019 se mně vrátila. A to přes to, že jsem na výzvu prodejce zaslal popis poškození, foto, kopii potvrzení o odeslání nazpět. V současné době jsem podal stížnost na ČOI a trestní oznámení na PČR. S výsledky a závěry se vás pokusím seznámit na sociálních sítích.

    Výhodu v kupování od uvedené firmy nevidím žádnou. Je spousta jiných, kde lze solidně a na základě doporučení právě na Heuréce nakoupit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Pán 10 dní nereagoval, koukl jsem na recenze a bylo mi to jasné, tak jsem zrušil objednávku a objednal si zboží jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží, které bylo skladem, doručeno 16 dní od objednávky (chyba na straně přepravní společnosti Intime), o této skutečnosti jsem informovala prodejce mejlem, bez jakékoli reakce do dnešního dne. Vracím se k ověřeným eshopům (Megapixel, Alza), za tu o něco nižší cenu to nestojí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez komunikace

    Ani po čtyřech dnech zádná komunikace žádné zboží.Pouze potvrzení objednávky a žádost o hodnoceni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo pouze částečně, na faktuře ale bylo vše, peníze mi zatím nevrátili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neřeší podanou reklamaci
    • nedodržení reklamační lhůty

    Na základě mailové komunikace jsem obchodu zaslal zpět vadné zboží. Balík převzali 28.11. a od té doby se neobtěžovali jakkoli reagovat.
    Naštěstí pro mě nejde o zboží za nějakou zásadní částku. Na druhou stranu jak by se asi postavili k nějakému zásadnějšímu problému, když nedokážou vyřešit ke spokojenosti ani obyčejnou drobnost? Takže nakupovat určitě nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    V žádném případě nedoporučuji! Jednání s majitelem katastrofální!!! Když jsem volala, že by jsem potřebovala odstoupit od smlouvy, jelikož jsem omylem zakoupila 2 stejné telefony byl nehorázně arogantní, položil mi telefon a vypnul a už se nedalo dovolat nikde, vyvěšené oba kontakty, byl arogantní a sprostě mi to položil, nebudu si tímto jednáním kazit svátky a mobily jsem si nechala, snad budou fungovat a nebudu muset nic reklamovat, věřím že by jsem nakonec neměla ani peníze ani telefon! Nečetla jsem předem recenze! Chyba!!! Ale ponaučení!!!

    Reakce obchodu Sunnyshop

    Paní Dziková,
    Vy jste velice hloupy člověk bez špetky slušnosti a ohleduplnosti.
    Vy večer na Štědry den řeší odstoupení od kupní smlouvy.
    Opravdu jen tak hloupy člověk jako vy napíšete zcela nepochopitelnou SMS o nějakých recenzich a na několik našich SMS dotazu o co se jedná neumíte ani odpovědět. Tak nelžete něco o vyvěšeném telefonu.
    Každý slušný člověk pochopí, že se to da vyřešít po Štědrém dnu. Jenom vy ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem baterii na Samsung Galaxy tab 4 SM-T 335. Bohužel jsem při výměně zjistil, že se buď jedná o zmetek nebo je na jiný typ tabletu. Konektor baterie je totiž obráceně (vzhůru nohama). Poslal jsem fotky dodavateli a žádal o výměnu za baterii, která je v pořádku. Téměř měsíc se nic needělo a poté mi přišla zpět vadná baterie, kterou jsem odeslal na reklamaci. V reklamačním protokolu bylo napsáno "Reklamace neuznána - Uvedená závada se neprojevila".

    Sunnysoft prodává šmejd. Při upozornění na tento fakt se nikdo ani neobtěžoval tuto situaci řešit. Nákup u nich je ztráta času i peněz.
    Rozhodně nedoporučuji tento obchod!!!

    Reakce obchodu Sunnyshop

    Váženy pane,
    Nic proti vaší inteligenci, ale proč baterii neotočíte o 180 stupňů.
    Pak vám pujde bez problému vyměnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Levné zboží
    • Dlouhá doba dodání - 11 dnů

    Reakce obchodu Sunnyshop

    Vážený pane Nikodým,
    my jsme se vám 2x omlouvali a psali, že je problém u dopravce.
    Tak tedy prosím přijměte znovu naši omluvu.
    Snad na třetí pokus naši omluvu přijmete.

    www.Sunnyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Baterie měla nižší kapacitu než původní.
    Vyhozené peníze.

    Reakce obchodu Sunnyshop

    Dobry den,
    Děkujeme za nákup a recenzi i když negativní.
    Proč se o problému s baterii co jste u nás zakoupil dozvídáme až z vaší recenze?
    Na baterii je standartní 2- letá záruka.
    Z vaší strany jste nám o tom, že baterie nedrží kapacitu nic nenapsal, nereklamoval ani neodstoupil od kupní smlouvy.
    Vy nás nedoporučujete, ale o vadě jsme se dozvěděli až z vaší recenze.
    Proč si dáte takovou praci s vypsáním recenze, ale napsat nám, že je nějaký problém je asi moc práce.

    www.Sunnyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží mi sice bylo doručeno, ale později než bych tedy čekal, když jsem zaplatil za balík do ruky. Krom toho mi přišlo zboží v jiné barvě než jsem si objednal. Takže jsem to mohl hned reklamovat a zboží poslat zpět.

    Reakce obchodu Sunnyshop

    Vážený pane Lorenz,
    Omlouváme se vám znovu, že jsme vám místo černého stylusu zaslali bílý. Ano je to naše chyba, že jsme měli zboží prohozené.
    Jsme si naší chyby vědomi a také jsme vám na naše náklady zaslali reklamačního asistenta, aby jste s výměnou neměl žádné náklady navíc.
    Takže ještě jednou přijměte naši omluvu.

    www.Sunnyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží zarazilo v pořádku.
    • Expedice až po mé urgencích cca 2 dny podání balíku také záhadné než se balík objevil na internetu další 2 dny..a zboží bylo nedostatečně zabalené a dalo by se říci částečně rozbalené

    Reakce obchodu Sunnyshop

    Dobry den,
    15.8. jsme vám zasílali mail o expedici zásilky.
    Vy jste nám ještě ten samý den napsal, že u dopravce tato zásilka není v evidenci.
    Ten samý den jsme se vám omluvili, že je nějaký problém u dopravce a celou záležitost řešili s dopravcem.
    17.8. vám byla zásilka doručena.
    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR7715173464B
    Tak tedy prosím znovu přijměte naši omluvu.
    Zboží bylo balené tak jak zasíláme všem ostatním zákazníkům a do dnešního dne si nikdo na částečně rozbalené zboží nestěžoval.

    www.Sunnyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • komunikují
    • ale nechovají se podle toho, co napíšete

    zboží jsem objednal a zaplatil. Bylo na skladě, tak jsem žádal v neděli o doručení (do uloženky) do středy. Nedošlo. Miliony důvodů, ale žádná ochota.

    Reakce obchodu Sunnyshop

    Vážený pane Beneš,
    proč zde uvádíte nepravdy?
    Vy jste svou objednávku vytvořil 5.7.2018
    Zadal jste platbu převodem. U tohoto způsobu platby píšeme, že zboží bude expedováno po přijetí peněz na náš učet.
    Peníze od vás došly na učet 10.7. a ten samý den bylo zboží expedováno.
    Takže vše co jsme psali jsme splnili na 100%.
    Tu ochotu myslíte, že jsme vám zboží měli zaslat i když jsme od vás peníze neměli na učtu?
    Pokud jste na zboží tak spěchal, proč vám platba na náš učet trvala 5 dní?
    www.Sunnyshop.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatný popis zboží
    • Špatná komunikace
    • Neochota řešit reklamaci

    Část objednávky jsem vrátil a jednu pokožku reklamoval. Dobropis proplatili se zpožením několika dnů a k reklamaci se zatím nevyjádřili ani po opakované urgenci. Bohužel nemohu doporučit

    Reakce obchodu Sunnyshop

    Dobry den,
    Dobropis byl proplacen den po datu splatnosti a za to jsme se vám omluvili a také vysvětlili v čem byl problém.
    Takže ještě jednou přijměte prosím naši omluvu.
    Co se týče reklamace tak na tu máme ze zákona 30 dní.
    www.Sunnyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem objednala, dorazilo do tří dnů, když jsem si ji šla vyzvednout do zásilkovny bylo velmi špatně zabalené, přesněji pouze v originál krabici, která byla ve stavu rozpadu.
    • špatná informovanost o doručení. V jednom emailu že dojde dnes a čekáte a nic druhý den jiný email s tím že to přijde až další den. Vymlouvají se na dopravce

    Reakce obchodu Sunnyshop

    Vážená paní Lokosová,
    Nemáme od vás jediný dotaz a nikdy jste nám nepsala a nekomunikovali jsme spolu.
    Nevíme na který obchod píšete recenzi, ale vy jste zásilku od nás vůbec nepřevzala a zásilka se nám vrátila.
    Možná příště bude lepší, když nevíte na který obchod píšete recenzi, nepsat žádné recenze.
    Zde je trasování vaší nepřevzaté zásilky.
    https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani?det=3352445762
    Děkujeme za vaši objektivní recenzi.

    www.Sunnyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • dobré ceny
    • Velmi slusne chovani
    • Malinko pomalejsi komunikace

    Reakce obchodu Sunnyshop

    Dobry den,
    kvůly malinko pomalejší komunikaci nás nedoporučujete?
    Tak to nás tedy mrzí.
    Opravdu nemáme jeden dodaz za den.

    www.Sunnyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    objednán bazén florida,poslali intex tak nejsem spokojená

    Reakce obchodu Sunnyshop

    Dobry den,
    celému vašemu problému jsme věnovali maximálně a vše i komunikovali s výrobcem.
    Také jsme vám zaslali oficiální vyjádření výrobce ke značení názvů produktu.
    V tomto oficiálním vyjádření výrobce vám bylo vysvětleno, že se jedná jen o jiný název, ale je to ten samý produkt co jste si objednala.
    Nejednalo se o žádné klamání spotřebitele, ale jen o jiný název.
    Všechny parametry bazénu jsou identické s tím jaké jsme psali na našich stránkách.
    Pokud vám zboží nevyhovuje můžete ho vrátit.

    www.Sunnyshop.cz