-
Nedoporučuje obchod
- velmi dlouvá dodací lhůta, řidič př. služby prý zapoměl převzít zásilku, komunikace pouze mailem..
Reakce obchodu Sunnyshop
Vážený pane,
Objednávka vytvořena 25.4 zboží expedováno 25.4 připraveno k vyzvednutí na pobočce Zásilkovny 27.4. vyzvednuto 2.5.
https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani/2408707738
Zde došlo ke zdržení s doručením zásilky chybou dopravce o 24 hodin.
Za toto zdržení se omlouváme, ale jakmile zboží předáme dopravci, tak neumíme ovlivnit dodání.
Nelžete tedy prosím, že se jednalo o velmi dlouhou dodací lhůtu. Jednalo se o zpoždění o 1 den.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- rychlé jednání
- široký sortiment
- zboží přišlo použité
objednával jsem kryt na mobil - přišel již rozbalený, upatlaný a špinavý od propisky. deformovaný na vrchní a spodní straně. skvrny propisky nejdou umýt... objednal jsem nový kryt u konkurence.
Reakce obchodu Sunnyshop
Vážený pane,
Prodáváme zboží nové. Pokud vám došlo nějaké pouzdro, které mělo skvrny od propisky tak neumíme odpovědět proč.
Omlouváme se. Je škoda, že jste to neřešil s námi, ale dozvídáme se to až z vaší recenze.
Prosím napište nám na [email protected] a zajistíme vám svoz na reklamaci.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- nemáte-li úspěch při prvním přihlášení, už to nenapravíte.
Přihlášení do eshopu je složité, nabídnuté heslo si musíte pamatovat, pokud si ho neuložíte do počítače. Výrobek nefungoval, vrátil jsem ho poštou 25.1.2018 jako reklamaci. Obchod dosud nereagoval, nevím zda jim zboží došlo v pořádku.
Reakce obchodu Sunnyshop
Vážený pane Vladimíre V.
To je vcelku obvyklé, že pokud si heslo neuložíte ve svém PC, že ho pokaždé budete muset zadávat ručně. To je taková vlastnost. Pokud si ho nepamatujete tak je možné si nechat zaslat heslo nové na mail.
Obchod dosud nereagoval.
Od 24.1. do 25.1.2018 jsme si spolu vyměnili 10 mailu ohledně vaší reklamace.
V posledním mailu jsme vám napsali, aby jste reklamaci zaslal na naši adresu.
Reklamované zboží bylo přijato do reklamace 29.1. 2018 a byl vám také zaslán reklamační protokol na mail. Pokud vám nedošel tak na to neumíme odpovědět, ale od nás odešel bez problémů
Co, ale moc nechápeme je, že jste si dal tu práci s vyplněním dotazníku, místo toho, aby jste nám napsal zda jsme zásilku obdrželi. Sám jste si ověřil, že jsme s vámi komunikovali naprosto bez problému a rychle.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nákup v tomto internetovém obchodě je tak trochu risk. Není zde uvedena žádná odpovědná osoba a o telefonním čísle, pro případ výskytu nějakého problému, se vám může jenom zdát. Zboží přišlo se zpožděním.
Reakce obchodu Sunnyshop
Vážený pane,
Jaký risk?
Kontakt je uveden na našich stránkách. V mailu o přijetí objednávky bylo uvedeno, že zboží zasílané přes Zásilkovnu mezi svátky neexpedujeme a bude zasláno po novém roce. Tyto informace byly i na naší úvodní stránce. Zboží jsme zaslali tak jak jsme slíbili
Věnujte příště více pozornosti co píšeme v mailu o přijetí objednávky.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- zboží je vadné odstoupil jsem od smlouvy ale od té doby se nic neděje.
- Při vracení zboží jsou vysoké náklady na dopravu zboží a pak poštovné a balné při vracení.Po reklamaci žádná odpověď.
Jsem zklamán protože potřebné zboží které bylo vadné jsem velmi potřeboval.
Reakce obchodu Sunnyshop
Dobry den,
Jsme jen prodejci a ne výrobci. Samozřejmě, že nás mrzí, že zboží mělo vadu, ale zboží nevyrábíme, ale jen prodáváme. Také není v našich možnostech zboží před expedicí kontrolovat a už vůbec ne baterie do telefonu. Pro tyto případy zde máme záruku.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- nízké ceny
- spolupráce se Zásilkovnou
- zboží (navíc označené jako česká distribuce) přišlo bez českého návodu
- chudé informace o zboží na stránkách (musí se hledat jinde)
Musím uznat nižší ceny než konkurence a výhodu v podobě možnosti dodání zboží do Zásilkovny, kde lze na rozdíl třeba od Uloženky převzít bez čekání. Na druhou stranu absence českého návodu působí při inzerování "české distribuce" jako provokace. U zboží bez možnosti intuitivního ovládání (sluchátka, která se ovládají různými počty různě dlouhých stisků neoznačených tlačítek) je návod potřeba a leckomu by mohl ten český chybět.
Reakce obchodu Sunnyshop
Vážený pane,
pokud by jste se lépe podíval na stránce produktu tak ve spodní části je manuál ke stažení.
http://www.sunnyshop.cz/sluchatka-bezdratove-erato_erato-muse-5-bezdratova-bluetooth-sluchatka-ruzovo-zlata-211674698-923732193-0/
Moc nám také nedává smysl, že jste si dal takovou práci s recenzí našeho obchodu, místo toho, aby jste nám napsat, že nemáte manuál. Ten by jsme vám samozřejmě zaslali nebo odkázali na stránku produktu kde je možné ho stáhnout.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nemám a peníze taky ne.
Reakce obchodu Sunnyshop
Milá paní Horáková,
Pokud vám napíšeme, pro platbu zadejte tento variabilní symbol a vy zadáte zcela jiný variabilní symbol, tak se prosím nedivte, že zboží neodejde v termínu.
Po vašem mailu jsme platbu dohledali a zaslali info o expedice spolu s upozorněním, že dopravce mezi svátky neexpeduje a zboží bude doručeno až po novém roce.
Tak tedy přijměte naši omluvu, že jste zadala špatný variabilní symbol a dopravce mezi svátky zboží nedoručoval i když jsme vás na to upozornili.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží skladem nedorazilo ani po 14 dnech od objednání.
Reakce obchodu Sunnyshop
Dobry den,
omlouváme se. Zboží jsme expedovali, ale bylo ztraceno u dopravce. Psali jsme vám to na mail a taky jsme vás informovali, že by jsme vám zaslali jiné zboží a vše dořešili s dopravcem, ale byl to poslední kus co jsme měli skladem.
Jsou věci, které neumíme ovlivnit.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Neuvádí telefonní číslo.
Reakce obchodu Sunnyshop
Vážený pane,
Vedli jsme spolu mailovou komunikaci ohledně vaší objednávky. Na všechny vaše dotazy odpovězeno ten samý den. Preferujeme mailovou komunikaci, aby jsme pečlivě prověřit všechny detaily a případné problémy.
Z naší strany si myslíme, že nedošlo k jakémukoliv pochybení, komunikovali jsme s vámi a zboží jsme doručili tak jak jsme slíbili.
Pokud jste viděl, že neuvádíme tel. kontakt a je to pro vás takový problém, proč jste se tedy rozhodl nakoupit u nás?
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Už jsem měl zakázky u několika desítek e shopů,ale tato firma je unikát.Takové diletanství a neschopnost,kdy pošlou zakázku skladem až po 11 dnech jsem ještě nezažil.Firma dokáže poslat avizo že zakázka je poslaná a přitom ji posílají v den vyzvednutí.Toto je varování pro budoucí zákazníky.Tuto firmu si nedovedu představit u sběru brambor,natož jako eshop.Všechny své nedostatky svedou na přeprav.firmu,ale samy nepošlou dispozice k zakázce nebo nepodají zásilku.Zkrátka nejhorší v ČR MEZI ESHOPY.
Reakce obchodu Sunnyshop
Vážený pane,
je nám moc líto, že jste do dnešního dne nepochopil v čem byl problém a to i přes několik mailu a telefonátu.
Dne 20.11. a 22.11. od nás odcházely zásilky na vaši adresu. Zároveň vám šly informace s trasováním zásilky. V tyto dny si i pro zásilky dojel svoz dopravce a byly odvezeny na depo k dalšímu rozvozu. Z naší strany byly odeslány všechna data pro doručení zásilek.
Po vaší a i urgencích jiných zákazníku jsme celý problém řešili s dopravcem. Problém byl v tom, že dopravce naše data k doručování zásilek nepřijali a ani nevěděli kde zásilky jsou, zda na depu v Brně nebo se doručují.
Týkalo se to zásilek zasílaných od 20.11 do 22.11.
Celý problém jsme půl dne osobně řešili s dopravcem a ten nakonec musel všechny námi zaslané data zadat ručně do svého systému a chyba s příjmem dat k zásilkám byla odstraněna.
Je nám samozřejmě líto problému s doručením a pro vyřešení jsme udělali maximum, ale bohužel někdy se stávají věci, které neumíme ovlivnit.
Jestli dovolíte, tak vás ještě opravíme s těmi 11 dny. Zásilka expedovaná 20.11. byla doručena 24.11. a zásilka expedována 22.11. doručována 27.11.
adresát nezastižen. 28.11. adresát zásilku převzal.
Tím samozřejmě neomlouváme dlouhou dobu doručení a komplikace.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- - nic
- - zboží skladem, ovšem přepravci předání až po týdnu
Chtěl jsem pouze datový kabel na Garmin f935, ale že jej dostanu až po týdnu, jsem netušil. Si děláte srandu?
Reakce obchodu Sunnyshop
Dobry den,
omlouváme se za dlouhou dobu doručení.
Zboží bylo expedováno v den objednání
Bohužel jakmile zboží předáme dopravci neumíme ovlivnit dodání. Je nám lito, ale zásilka se týden hledala na depu dopravce.
Přijměte tedy naši omluvu za prodlení u České pošty.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- rychlá doprava
- objednáno fotopozadí starorůžová, broskvová dle zadaných obj.čísel, ale dorazilo bordové a lososové - tato fotopozadí měla jiná obj. čísla.
- na reklamaci nikdo nereagoval
V objednávce jsou jasně určené obj. kódy k daným barvám fotopozadí.
Nechápu, jak místo nich může být dodáno zboží s odlišnými kódy, které je navíc popsáno i na obalu, jaké je barvy. Jednalo se o dvě fotopozadí, dodány byly obě dvě špatně - místo starorůžového bordové, místo broskvového lososové.
Na e-mail s reklamací nikdo dosud nereagoval.Reakce obchodu Sunnyshop
Vážená IvoC,
My jsme vám zasílali odpověď a znovu ji zde zveřejníme.
Dobry den,
Nejsem odborník na barvy a nechci se s vámi přít zda je barva starorůžová nebo bordová. Vycházíme z českého názvu, který distributor nazval starorůžová.
Pokud vám zboží nevyhovuje můžete ho vrátit, ale jinou barvu s tímto názvem vám neumíme poskytnout a všechny jiné balení mají tu samou barvu.
Správnost kodu si prosím ověřte na balení. Souhlasí s kody vaší objednávky.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- neschopnost dodat objednané zboží
viz výše
Reakce obchodu Sunnyshop
Dobry den,
Ano máte pravdu a omlouváme se za to. Na druhou stranu jsme vám kontaktovali 20 minut po vytvoření vaší objednávky a vysvětlovali vám, že se zboží prodalo 5minut před vaší objednávkou na obchodě a než se propsala aktuální skladová dostupnost na eshop vytvořil jste si objednávku. Snažili jsme se vám nabídnout nějakou alternativu se slevou, ale rozhodl jste se objednávku stornovat.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- Pěkné ceny
- Nelogické ceny dopravy
- Neprofesionální
Když si něco objednám v úterý večer nebo ve středu ráno, tak proto, abych to měl v pátek (nejpozději do soboty doma).
Bohužel to strašně trvalo, než to předali zásilkovně, takže proces trval skoro týden. V balíčku byla stejně nakonec účtenka od jiné firmy. Na baterii byly patrné známky používání (otisky na lepidle).Reakce obchodu Sunnyshop
Vážený pane Kop,
to s vámi plně souhlasíme, ale v případě, že zboží zasíláme na dobírku. Vy jste si u nás objednal a zvolil platbu převodem u které píšeme, že zboží budeme expedovat po připsání peněz na učet.
Peníze od vás došly na učet v pátek 6.10. a zboží bylo v ten samý den odesláno a v pondělí 9.10. jste si ho vyzvedl. Pokud jste na zboží spěchal měl jste si udělat platbu na dobírku a zboží by jsme expedovali v den objednání.
Bohužel nevíme co myslíte "Nelogické ceny dopravy" a velice rádi by jsme uvítali jak to myslíte, ale cena dopravy je dle nás jasně označená a srozumitelná a to i logem dopravce.
Co se týče "účtenky od jiné firmy" . Tak pokud se podíváte kdo je provozovatelem eshopu tak i od této firmy vám došel doklad.
Otisk na baterii. Objednal jste si tvz. balení bulk a to i bylo v názvu produktu a v našich obchodních podmínkách je i slovníček pojmů co je balení bulk. To je baleno v igelitovém pytlíku a není v baleno v blisteru. Pokud jste tam měl otisk prstu tak se to stalo při přebalování a za to se vám omlouváme. Pokud vám tedy zboží nevyhovuje můžete ho vrátit.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dobré ceny
- Špatná komunikace
V kontaktech s tímto obchodem není uvedeno telefonní číslo. Do objednávky jsem uvedla, že potřebuji zboží do 5 prac.dní, po získání platebních údajů jsem ihned zaplatila ( z účtu téže banky, bez převodu do jiné banky), nicméně zboží bylo předáno přepravci až po 4 dnech, takže jsem už tento dárek nemohla uplatnit.Vzhledem k jeho příjemné ceně si ho ponechávám pro jinou příležitost.V případě uvedení telefonu bych se byla pokusila celou akci urychlit.
Reakce obchodu Sunnyshop
Vážená paní Hauptfleischova,
zboží jsme expedovali přesně tak jak jsme slíbili. Expedice od nás netrvala 4 dny jak uvádíte, ale zboží bylo odesláno v den připsání peněz na učet. V poznámce jste psala, že zboží chcete do 15.9. Vaše zásilka byla expedována 13.9. Jakmile zásilku předáme dopravci nemáme páky jak urychlit dodání. Také vám bylo zasláno trasování zásilky. Informace ohledně zásilky jste si mohla ověřit na internetu nebo na tel. čísle Zásilkovny. Bohužel, ale již neumíme ovlivnit doručení od dopravce a také nevíme důvod proč to trvalo 3 dny. Možná tech. porucha rozvozového auta nebo jiné technické problémy. Z vašeho pohledu je to samozřejmě naše chyba. Přijměte tedy prosím naši omluvu, že dopravci trvalo doručení zásilky 3 dny.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zdravím. Objednal jsem 2x micro usb kabe. Avšak dorazil 1x micro usb. Ten druhý je pro mne dodnes neznámý tip kabelu. Hned jsem poslal email obchodu co pak to poslali za zboží a však do dnes neodpověděli. Poslal jsem jim i foto. Ale nic. Nejedná se o nic drahého ale ten přístup je neseriozní.
Reakce obchodu Sunnyshop
Vážený Aleši,
na váš dotaz z 3.9.2017 jsme vám odpovídali hned v pondělí 4.9.
Psali jsme vám, že se omlouváme a došlo k prohození zboží. Také jsme se vás psali, že vám zašleme reklamačního asistenta pro svoz a následnou výměnu.
Mail od nás odešel a nevrátil se. Žádnou odpověď jsme, ale neobdrželi.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nereagují na email
Krycí sklo určené pro daný typ mobilu neodpovidalo displeji. Po zaslaném upozornění, obchod nereaguje.
Reakce obchodu Sunnyshop
Dobry den,
na váš mail ze dne 26.8. z 16:34 hod. jsme vám odpovídali ještě ten samý den v 17:09.
Psali jsme vám, že krycí sklo musí mít menší rozměr z důvodu, že váš telefon má zahnuté okraje displeje a z tohoto důvodu, aby se sklo neodlepovalo musí být menší. Je to daň za zaoblené displeje.
Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit.
Prosím podívejte se do spamu.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
14.8. objednáno, 16.8. potvrzení zpracování objednávky a dnes je 28.8. a stále nemám ani příslib termínu dodání ....
Reakce obchodu Sunnyshop
Dobry den,
jednalo se o tech. problém. Omlouvame se za komplikace s vaší objednávkou a zboží jsme zaslali na odběrné místo.
www.Sunnyshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Koupil jsem si baterku na iPhone 6 a ta mi po necelém měsíci zkolabovala. Máme s přítelkyní oba iPhone 6, tak jsem si myslel, že je problém s nabijecím dockem u ní a objednal nový, nepomohlo. Nakonec mi došlo, že je chyba v úplně nové baterii. Jak může někdo prodávat jako nové zboží nefunkční baterie nechápu. Nikdy víc.
Reakce obchodu Sunnyshop
Vážený sospiku,
to se prostě někdy stává, že i nové zboží má vadu a není v našich možnostech prověřit, jestli se baterie po měsíci nerozbije. Máte právo na reklamaci a my povinnost reklamaci přijmout Jsme jen prodejci a ne výrobci. Pokud by jsme baterie vyráběli, tak by jsme nechali dělníka co si dovolil pro vás vadnou baterii vyrobit potrestat. Bohužel továrny Apple jsou v Číně. Z tohoto důvodu jsme kontaktovali nejen české a evropské zastoupení, ale i centrálu v USA s žádostí, aby konkrétní čínský dělník, který baterii pro vás vyrobil, byl co nejpřísněji a exemplárně potrestán.
Jakmile obdržíme odpověď, budeme vás o výši trestu a postihu informovat.
Na druhou stranu, ale nevíme a nechápeme, proč jste baterii nezaslal na reklamaci a to, že se vám baterii po měsíci rozbila se dozvídáme z vaší recenze.
Také by jsme vás chtěli poprosit o podnět, jak dle vašeho názoru předcházet tomu, že prodáme zboží a toto zboží bude mít nějakou výrobní vadu která se projeví třeba po měsíci.
Moc děkujeme za vaši odpověď a radu.
www.Sunnyshop.cz -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.