Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávku som uhradil 18.3.2024 a dnes 25.3. mi tovar ešte nebol doručený

    Reakce obchodu Stylovej

    Dobrý den, Gabriele.

    reagujeme na Vaší recenzi.

    Je nám líto, že nejste spokojen s našim servisem. Platba se nespárovala automaticky vzhledem k tomu, že jste nezadal variabilní symbol. Poté, ve čtvrtek (21.3.24) jste zaslal potvrzení platby. Finanční oddělení úspěšně zpracovalo Váš požadavek během 2 pracovních dnů, ale o víkendu balíčky neexpedujeme. Dnes Vaše objednávka bude odeslána.

    Děkujeme za trpělivost a přejeme stylovej den,

    Val ze Stylovej

    • Dvakrát zrušená objednávka...a nechápu proč...V pořádku jsem dopředu zaplatila a i tak mi to bylo zrušeno!!!!!

    Reakce obchodu Stylovej

    Dobrý den, paní Kličková,

    opravdu nás mrzí tato recenze.
    Abychom uvedli recenzi na pravou míru, tak 27.11. jste udělala objednávku u které jste vybrala platbu kartou. Platbu jste však neprovedla, takže systém objednávku po 24h automaticky stornoval. 30.11. jste vytvořila novou objednávku, kterou jste zaplatila. Objednávku jsme hned druhý den odeslali a zásilka vám byla doručena 6.12.

    S pozdravem,
    Dominik ze Stylovej

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si mikinu a tepláky. Přišly mi 2x tepláky, mikina ne.
    Napsal jsem, odepsali že prověří na kamerách a potom že ok, at jim pošlu tepláky a že oni mi za to pošlou mikinu.
    To se mi hrozně nelíbí, já za jejich špatně zabalenou objednávku nemohl, takže nevidím důvod, proč by mi měli mikinu (která byla mimochodem dražší, ale jde jen o princip) "zadržovat".
    Už nenakoupím.

    Reakce obchodu Stylovej

    Vážený pane Knechtl,

    především mi dovolte vyjádřit naši upřímnou omluvu za nezamýšlenou chybu, která se stala při zpracování Vaší objednávky. Jsme si vědomi toho, že taková situace může být frustrující.

    Je nám jasné, že to byl náš omyl, ale abychom mohli zajistit správné řešení, je nezbytné dodržet některé interní procesy, které jsme vytvořili s cílem vyhovět našim zákazníkům co nejefektivněji.

    Chtěli bychom vás ujistit, že jsme situaci rychle řešili - zorganizovali jsme bezplatné vrácení zboží a ihned jsme vám zařídili výměnu za špatně zaslané tepláky. Je pro nás důležité, abyste byl se svou objednávkou spokojený a abyste dostal přesně to, co jste si objednal.

    Děkujeme za pochopení a doufáme, že nás přes tuto nešťastnou situaci neopustíte.

    S pozdravem,
    Stylovej tým

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nekvalitní z Turecka.

    Reakce obchodu Stylovej

    Ahoj p. Harajda,

    Rádi bychom vám poděkovali za vaši zpětnou vazbu, ale současně nás mrzí, že jste nebyl s naším produktem spokojen. Je pro nás důležité, abychom nabízeli kvalitní produkty a jsme rádi, že většina našich zákazníků si je vždy pochvaluje.

    Ještě bychom chtěli zdůraznit, že jsme si všimli, že jste byl zatím jediný zákazník, který nám tento produkt vrátil, přestože jsme ho v posledních měsících prodali desítky. Nicméně se na produkt podíváme znovu a ověříme si, jestli je vše v pořádku.

    Mockrát děkujeme za vaši zpětnou vazbu, i když je negativní. Pokud máte jakékoli další otázky nebo problémy, neváhejte nás kontaktovat.

    Přejeme vám hezký den.

    S pozdravem,
    Dominik ze Stylovej

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem nemohl převzít doma , nechal jsem uložit v zásilkovně kde nebylo vydáno

    Reakce obchodu Stylovej

    Dobrý den p. Kula,

    Prověřili jsme vaši objednávku. Bohužel jsme zjistili, že jsme nebyli schopni vaši objednávku odeslat z našeho skladu, protože jste zvolil platbu převodem, ale platba nám nedorazila. Vzhledem k této situaci jsme se snažili vás kontaktovat, abychom vás požádali o platbu, ale na naše upomínky jste neodpověděl. Bohužel jsme se tak rozhodli vaši objednávku stornovat.

    Přejeme vám hezký den!

    S pozdravem,
    Dominik ze Stylovej

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kvalita nic moc.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po týdnu se roztrhaly
    • material jak od vietnamců
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlé dodání

    Materiál, ze kterého bylo zboží vyrobeno neodpovídal popisu na stránce prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala 5.12 2021. Dorazilo úplně jiné zboží, než které jsem objednala. Přesněji řečeno - úplně jiné tepláky. Druhý den se poslaly zpět do obchodu, a doteď nic ( přes každodenní telefonáty) nedorazilo. S tímto obchodem jsem velmi zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není žádná
    • Jak máme vědět jaké nám jsou kalhoty nebo mikiny, když sem si koupil kalhoty tak byly roztrhaný + mi nebyly a to jsem zadával svoji velikost všeho co Ja nosím a vůbec mi to nebylo. Tak Já být vy tak udělám obchod jinak se vám budou víc a víc lidi budou vracet produkt.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Jsou pěkné
    • Dobrý materiál
    • ( Celková délka , obvod stehen , obvod kotníku. ) Mi absolutně nesedí.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží mělo přijít do 2 pracovních dnů, objednávalo se 14.7 2021, dnes je 21.7 a zboží stále někde u Plzně.

    Reakce obchodu Stylovej

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za problém s doručení objednávky.

    Balíček jsme posílali přes zásilkovnu, která měla v doručování zmatek a nakonec balíček ztratila.
    Hned jak jste nás informovala o problému s doručením, odeslali jsme vám nový balíček, který byl během dvou dnů doručen. Původní balík jsme reklamovali u Zásilkovny.

    Věřím, že vše nakonec dobře dopadlo a i přes tyto problémy na nás nezanevřete.

    Ještě jednou se omlouváme. Je nám to líto.

    S pozdravem,
    Dominik ze Stylovej

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Oblečený vypadá absolútne jinak než na ilustračních fotkách.... Produkt na živo a ilustračná fotka se vůbec neschodujou.... Jakoby mi přišlo úplně něco jiného než co sem si obednal

    Reakce obchodu Stylovej

    Dobrý den p. Hrtan,

    děkujeme za feedback i hodnocení. I negativní zpětná vazba je pro nás strašně důležitá, abychom se mohli stále zlepšovat a přinášet zákazníkům lepší produkty a služby.

    Vyhledal jsem si vaši objednávku a vidím, že jste si objednal džíny Ban v černé barvě. Jedná se o džíny od značky Don Lemme, což je naše vlastní značka. Produkty od této značky si navrhujeme sami a troufám si říct, že je nikdo nezná lépe, než my.
    Co se týká našich fotek produktů, tak všechny fotky vznikají v našem fotoateliéru a vždy fotíme ty stejné produkty, které nabízíme (jiné produkty ani nemáme). Na našem instagramu najdete i spoustu fotek/videí z backstage během focení.

    Napadá mě spíš jiná věc. Neobdržel jste úplně jiný produkt, než jste si objednal? Mohlo se stát (a nebyl byste první ani poslední - bohužel), že jsme popletli vaši objednávku a zaslali vám úplně jiný produkt? :)

    Prosím ozvěte se nám na email. V případě, že jsme udělali chybu, napravíme ji k vaší spokojenosti.
    Také máte možnost objednávku vrátit do 30 dnů od obdržení.
    K našim zákazníkům jsme maximálně transparentní a úpřímní. Ani my nechceme, abyste měl doma něco, co se Vám nelíbí, nesedí nebo to prostě nechcete.
    Chceme, aby naše produkty dělaly radost a lidé je rádi nosili. :)

    Dejte vědět.
    S pozdravem,
    Dominik ze Stylovej

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Minula objednavka - často se sundavaji pásky s kalhot sami, současná objednávka - stejna velikost džín jako minule, ale rozdíl ve velikosti velký.

    Reakce obchodu Stylovej

    Dobrý den,

    velikosti by měly být u většiny produktů stejné. Každopádně máme džíny různých střihů. Není možné, že jste si objednal jiný střih, než u předchozí objednávky?

    S pozdravem,
    Dominik ze Stylovej

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Obchod v pohodě, ale ty kovový půlměsíčky který maj držet ty “ropes” jsou pěkně napič* a furt samovolně vypadávaj. Nosím je druhej den a jeden už jsem ztratil...

    Reakce obchodu Stylovej

    Dobrý den,

    máte pravdu. U některých kusů džín Rope byly špatně uchycené "kšandy".
    Prosím kontaktujte nás a my Vám rádi džíny vyměníme. :)

    Tyhle džíny jsou jedny z nejoblíbenějších u nás, tak by bylo škoda, abyste neměl možnost je nosit právě kvůli tomu.

    S pozdravem,
    Dominik ze Stylovej

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo v katastrofálním stavu.
    • Cena neodpovídá kvalitě
    • Věci v lepší kvalitě mají i Číňani ve svém krámku

    Reakce obchodu Stylovej

    Dobrý den Eriku,

    co konkrétně bylo špatně? Objednávka přišla v pořádku zabalená?

    Objednal jste mikinu Together, která je z prémiového vysoko-gramažního materiálu, který využívají například luxusní značky jako je Balenciaga apod. Mikiny z toho materiálu stojí mnohdy i několik tisíc korun a troufám si říct, že cena za kterou ji nabízíme nemá na českém trhu konkurenci.

    Hodnocení nás tedy hodně překvapilo.
    Budeme rádi, když nám konkrétněji popíšete co bylo špatně.
    Nelíbí se vám vazba materiálu? Jedná se o francouzské froté, které je trochu hrubší, než fleecové mikiny, které využívají hlavně fast fashion řetězce a jsou na dotek příjemnější, ale po vyprání se na rubní části udělají žmolky a materiál ztratí příjemný dojem. Je možné, že vám třeba tento materiál nevyhovuje.

    S pozdravem,
    Dominik

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednávka nepřišla v pořádku, přišel úplně jiný typ bundy.

    Reakce obchodu Stylovej

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Udělali jsme chybu při odeslání objednávky a opravdu jsme zaslali špatnou bundu.
    Zařídili jsme vám bezplatné vrácení a vrátily peníze, tak doufám, že jste situaci trošku napravili.

    Ještě jednou se moc omlouváme a doufáme, že na nás nezanevřete.

    S pozdravem,
    Tým Stylovej.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr
    • Objednával jsem celkově 5× a z toho 3 džíny vypadaly a seděly úplně jinak, než na obrázku. Nedoporučuji obchod.

    Reakce obchodu Stylovej

    Dobrý den Petře,

    vaše zkušenost nás moc mrzí.
    Všechny produkty, které prodáváme si fotíme sami ve vlastním ateliéru. Děláme všechno, aby umělá světla v ateliéru neměnila barvy produktů na fotkách, tudíž by se nemělo stát, že by produkty vypadaly jinak. Samozřejmě je možné, že Vám nemusí sedět, přece jenom jsme každý jiný a každý máme jinou stavbu těla.
    Každopádně nám můžete nevyhovující produkty vrátit do 30 dnů od převzetí. Případně nás před dalším nákupem neváhajte kontaktovat a my vám rádi pomůžeme s výběrem produktu, který vám sedne.

    Moc děkujeme za hodnocení a feedback.
    Dominik

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé doručení
    • Kdyz zboží pří byla díra v kapse

    Reakce obchodu Stylovej

    Děkujeme za hodnocení a feedback.
    Prosím napište nám na [email protected], domluvíme se na výměně nebo opravě.
    Jestli byla díra přímo u nového produktu, do 30 dnů od obdržení je u nás možná okamžitá výměna, případně vrácení zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychle doručení
    • Zboží mi přišlo poškozené vytržené nitky a vypadá uplne jinak než na fotce

    Reakce obchodu Stylovej

    Dobrý den,

    děkujeme moc za hodnocení a feedback.

    Naše produkty jsou velmi kvalitní a určitě by neměly být vytahané nitky. Samozřejmě nelze vyloučit chybu a mohlo se jednat o vadný kus, který Vám rádi vyměníme za jiný. Prosím napište nám email na [email protected] a situaci s Vámi vyřešíme k vaší spokojenosti.

    Všechny naše produkty fotíme ve vlastním ateliéru, takže se nemůže stát, že bychom prodávali něco jiného, než je na fotce. Dokonce na našem Instagramu často zveřejňujeme videa z průběhu focení i videa samotných produktů.

    S pozdravem,
    Dominik ze Stylovej