Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávku jsem učinil ve čtvrtek 22.11.2018. V poznámce jsem napsal že prosím o rezervaci do sobotního odpoledne. Toto mi bylo potvrzeno že zboží je připraveno a mohu si ho vyzvednou do sobotní 17 hodiny. V sobotu odpoledne jsem chtěl zboží vyzvednout a u dvou položek mi bylo sděleno že již jsou vyprodány. Zboží bylo v akci. Z tohoto důvodu jsem jej rezervoval ale neúspěšně.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku, velice se Vám omlouváme za vzniklé komplikace, které vznikly nedopatřením. Prosím přijměte naši srdečnou omluvu. Budeme pevně doufat v zachování důvěry v naší společnost a pokud se v budoucnu rozhodnete pro opakovaný nákup u nás, věříme, že Vás již nezklameme.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodáno špatné zboží-úplně jiné než prezentováno na internetových stránkách, zákazníka zavádí- podvádí

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážený pane Lexi, dovolte mi menší reakci na Vaši recenzi. Zboží jste si objednal ve večerních hodinách 10.10.18 a již na druhý den Vám bylo odesláno. Objednal jste si sklenice Birell, sklenice přišly stejného tvaru i ze stejného materiálu, který byl na webových stránkách, jediné co bylo jinak - bylo logo, které výrobce nově nedával svisle ale kolmo. Komunikoval jste s dispečerkami, které Vás navedly jak produkt vrátit a během chvíle jste měl peníze zpět na účtě. Na jednu stranu je fajn, že každý může vyslovovat svůj názor prostřednictvím netu, ale spousta Čechů to bere jako příležitost, jak někomu ublížit a prakticky beztrestně lhát o jiných. I přesto, že Vám zboží přišlo v nejbližším možné termínu, tak jste nás poškodil hodnocením 0 za rychlost dopravy. I přesto, že s Vámi dispečerky ochotně komunikovaly a řekly Vám jak dále postupovat, ohodnotil jste jejich komunikaci také nulou. I tohle Vám bylo málo, tak jste ještě zhanil další nulou celý náš web a veřejně nás nazýváte podvodníky, čímž zcela úmyslně poškozujete dobré jméno naší společnosti. To vše jen díky jinak umístěnému logu na sklenici. Ptám se sám sebe, zda-li je tohle skutečně adekvátní. Troufám si říct, že jsme firma, která si svých zákazníků velice váží a snaží se neustále své služby zlepšovat, ať je spolupráce s námi co nejpříjemnější. Díky lidem vašich kvalit, si alespoň o to více vážíme těch zákazníků, kteří nemají tendenci veřejně "hejtovat" a když už třeba pochybíme, tak s námi hledají řešení. Jsme přeci jen lidé. Konstruktivní kritika nás vždy posune dále, ale kritika tohoto podání, se stává maximálně tak symbolem této doby.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    • celkem rozumné ceny
    • píší že rozvážejí i mimo Havířov ale i po překročení limitu chtějí za dovoz zaplatit(myslím že 300kč=blázni)

    Obrovská ztráta času. Po přečtení všech podmínek pro dovoz zdarma(podle informací na jejich stránkách) a splnění při nákupu. I když dokonce proběhla samotná objednávka=založení(vytvoření) objednávky. Nakonec vás kontaktují s tím že dovoz na adresu asi 10-15km od skladu bude stát extra nějakých 300kč. Blázni v dnešní době. Ale každého věc jestli přijme podmínky=jen stratíte moře času s objednávkou aby jste překročili min. odběr, seznámili se s jejich nabídkou a nakonec takový podraz. To mohli napsat hned na jejich stránkách a člověk mohl obědnat třeba u e-tesco nebo www.mujnakup-ostrava.cz Bez překvapení .

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den pane Kratochvíle. Dovolte mi menší reakci na Vaší negativní recenzi. Jak správně píšete zásobujeme mj. koncové zákazníky, ale pouze v našem mateřském městě a to je Havířov. Dopravu Stramis mimo město, nastavujeme pouze registrovaným B2B zákazníkům, mezi které jste nepatřil a z toho důvodu Vám systém správně nenabídl možnost závozu mimo město. Vy jste chtěl systém obejít, zadal jste dopravu po Havířově a v poznámce jste se dožadoval dovozu zdarma do Rychvaldu. Pokud jste měl pochybnosti, stačilo napsat dotaz nebo zavolat na dispečink, kde by Vám dispečerky dopravu podrobně vysvětlili a vy by jste nás pak nemusel zbytečně hanit. Vašeho hodnocení je mi velice líto, jelikož nás veřejně poškozujete i přesto, že jste žádal něco, co Vám eshop nenabídl.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zadal, přišel email že zasílají ale s menšim počtem než byla objednávka

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážený pane Sklenko, dovolte mi menší shrnutí. Objednal jste si u nás celkově 57 ks nealka, přičemž dispečerky při nejbližší možnosti psali, že v současné chvíli máme skladem o 9ks méně. Vaše reakce byla taková, že jste nám vyčetl informativní mail a pokud nedostanete dárek nebo slevu na dopravě, tak bude storno objednávky, které jste v zápětí učinil. Dispečerky Vám ve všem vyšly vstříc, tak jak jste požadoval, postupovaly v rámci obchodních podmínek s kterými jste souhlasil při tvorbě objednávky a nespatřuji v komunikaci z jejich strany pochybení. Po přečtení emailové komunikace z Vaší strany plně respektuji jejich rozhodnutí, že sleva nebyla poskytnuta. Zároveň také prosím přijměte moji omluvu, že jsme skladem neměli požadované množství. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ikdyž zboží bylo potvrzeno k vyzvednutí, nebylo na skladě.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku, jak se lidově říká, i mistr tesař se někdy utne. V předvánočním shonu dispečerky pochybily a bohužel se stala tato velmi nepříjemná situace. Přijměte prosím naši srdečnou omluvu, velmi nás to mrzí.

    Za Stramis Drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekomunikuji

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážený pane Stiebale, nezlobte se, ale Vaší recenzi vůbec nerozumím. Objednávku jste učinil 15.12. v 15:54 hod. Do emailu jste obdržel potvrzení objednávky a výzvu k platbě. Dále pak v tentýž den v 16:56 Vám dispečerka odeslala zprávu, kde Vás informuje, že objednávka bude k vyzvednutí ihned po připsání platby, jelikož jste si zadal platbu předem na bankovní účet. 18.12. jsme Vám napsali další email, že platba byla připsána na náš účet a objednávka je připravena k vyzvednutí. Nerozumím tedy Vaší recenzi, že z naší strany nedošlo ke komunikaci. Na našem webu jsou také 2 telefonní čísla, kde Vám dispečerky ochotně pomohou s Vaší objednávkou. Rovněž nerozumím tomu, že si stěžujete na nekomunikaci a náš obchod nedoporučujete dalším potencionálním zákazníkům a dnes po 11 dnech jste si učinil další objednávku. Touto recenzí jste bezdůvodně poškodil dobré jméno naší společnosti a hanobíte zcela neprávem nemalé úsilí našich zaměstnanců.

    Za Stramis Drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi prislo poskozene - krabice od drahe lahve mela poskozene viko. Lahev nebyla do krabice vlozena spravne, doslo tak k popraskani plastoveho krytu, bohuzel se jednalo o darek.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku, velice se omlouváme za komplikace způsobené dopravou. Nicméně je škoda, že jste s námi tento problém neřešil standardní cestou, dala se zde zajistit výměna zboží nebo při nejmenším poskytnout alespoň sleva za popraskání obalového krytu. Prosím přijměte tak alespoň naši srdečnou omluvu.

    Za Stramis Drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chtěla jsem hned ten den zrušit objednávku, ale balíček mi stejně dorazil.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážená zákaznice, omlouváme se Vám za vzniklé komplikace. Bohužel o storno jste zažádala v noci, kdy se tomu nemohl nikdo věnovat a ráno už nedošlo tak na rychlo k součinnosti s dispečinkem a skladem. Na rychlosti doručení zboží si skutečně zakládáme. Ještě jednou tedy prosím přijměte naši omluvu.

    Za Stramis Drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • DPD neschopny

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den pane Schade, objednávku jste učinil 21.9. v 9:08:17 a my ji ještě ten den stihli odeslat, což považuji za nadstandardní službu pro naše zákazníky. Zásilka byla zaslána na Vámi zadanou adresu, pokud nastal problém s doručením ať už z důvodu jazykové bariéry nebo se špatně zadanou adresou při tvorbě objednávky, tak za to už bohužel nikdo z našich zaměstnanců nemůže. Jestli jste byl nespokojen s DPD, bylo zapotřebí problém s DPD také řešit, potažmo obrátit se se žádostí o pomoc na nás, dispečerky by byly schopné situaci s Vámi řešit také v anglickém jazyce a pomoct Vám tak s dopravcem. Touto recenzí jste akorát poškodil dobré jméno naší společnosti.

    Za Stramis Drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi nebylo doručeno

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den pane Kunc, dne 9.8. jste prostřednictvím našeho eshopu učinil 2 objednávky. Tu první v 13:18 jste telefonicky stornoval a druhou opravnou jste učinil 13:34. Zboží jste zaplatil převodem na účet a 10.8. bylo již zboží na cestě k Vám, tedy do necelých 24 hodin.
    Jako dopravce jste si zvolil společnost DPD. V den předání zásilky jste nám opakovaně volal a hlavní pointa vašich telefonátů byla ta, že kurýr odmítá vynést zboží až do bytu ( podotýkám že balík měl 3,5kg). Zde se bohužel musím zastat dopravní společnosti, kdyby dělali výnosy do bytu, tak by jste za dopravu musel zaplatit mnohem více a nebylo by možné dostávat zboží na druhý den, jelikož by se to jednoduše nestíhalo. Nicméně v systému dopravce vidím, že jste si zboží od něj převzal o několik dní později.
    Bohužel neshledal jsem zde žádný problém jak z naší strany, tak ani ze strany dopravce. S lítostí musím konstatovat, že tato recenze špiní dobré jméno naší společnosti naprosto neprávem a hlavně naprosto zbytečně.

    Za Stramis Drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    • Zrušili mi objednávku, i když měli u produktu uvedeno, že je produkt skladem. Prý to již nemají, že si to objednal někdo předemnou. Teď už tam mají, že je to vyprodáno.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku, velice se omlouváme za komplikace při objednávce Vašeho zboží. V tomto případě se jedná o naší chybu, kdy jsme nestihli odstranit produkt z nabídky eshopu a Vy jste mezitím udělal objednávku. Po Vámi požadovaném produktu byla obrovská poptávka a veškeré zásoby jsme prodali během pár hodin. Věřím, že k takovému podcenění situace již z naší strany nedojde. Po následném naskladnění jsme obepisovali zákazníky, kterým se musela objednávka pokrátit potažmo zrušit a zboží jsme následně doposlali. Přijměte tedy prosím naší srdečnou omluvu.

    Za Stramis Drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - poměrně široký sortiment
    • - příznivé ceny
    • - zboží bylo sice pečlivě zabaleno, ale u jednoho likéru z velké části chyběl kolek a u druhého byl pootevřený uzávěr a menší množství vyteklo

    - obě lahve měly být dárek - stav ve kterém dorazily tento účel zcela znemožnil

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážená zákaznice, bohužel zaměstnanci dopravních firem se k balíkům častokrát nechovají šetrně a někdy se stane, že tekutina lehce proteče přes uzávěr a to i přesto, že je lahev pečlivě zabalena z naší strany. Zákazníci nás tlačí do co nejlevnější dopravy typu zásilkovna, ale bohužel ceně také odpovídá kvalita služeb. Jediného dopravce kterého můžeme doporučit pro tento typ přepravy je kurýr Messenger, ale vy sama jste dala přednost levnější variantě. I přes tyto komplikace jsme bohužel nuceni tohoto dopravce stále používat a občas řešit tyto nepříjemné situace. Prosím přijměte naši srdečnou omluvu za komplikaci při dodání zboží a pokud je ještě zájem z Vaší strany, můžeme se pustit do reklamačního řízení a láhev Vám vyreklamovat. Byla by to alespoň malá útěcha za pokažený dárek.

    Za Stramis Drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Spatna komunikace - emaily v jakem stavu je objednavka chodi v nelogickem poradi a nemaji ani kontaktni telefonni cislo. Navic nejsou jednoznacne.

    A neslo platit kartou

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den pane Tomis, dovolte mi prosím malé vyjádření k Vaší recenzi.

    Objednávku jste učinil 15.5. v 14:10. O 40 minut později v 14:50 Vám kolegyňka napsala na email, který jste uvedl při učinění objednávky, že je vaše objednávka připravena k odběru. Email byl v pořádku doručen. Text zněl konkrétně:

    Dobrý den, Vaše objednávka byla vyřízena a bude připravena k osobnímu odběru. Vámi objednané zboží bude rezervováno následujících 24 hodin.

    Tato zpráva mi přijde jednoznačná a celkem i logická. Navíc následovala 40 minut po učinění objednávky.

    Přesně o týden později dne 22.5. jste volal na dispečink cca v 9:20, v jakém stavu je vaše objednávka. Kolegyňka Vám sdělila, že jste byl kontaktován ihned po učinění objednávky a po telefonické komunikaci Vám potvrzující mail napsala znovu.

    Jediné s čím lze ve Vaši recenzi souhlasit je skutečnost, že nešlo platit kartou, jelikož zrovna probíhala výměna platebního terminálu. (Nicméně kousek vedle je bankomat a dispečerka Vám tuto skutečnost sdělila)

    Když jste přišel na naši prodejnu, tak jste se ještě dispečerce omlouval, že máte špatný den a dále jste ji sdělil, že jste naštvaný sám na sebe.
    Po zjištění všech faktů bohužel musím konstatovat, že z naší strany zde nedošlo k pochybení a touto recenzí bohužel naprosto nesmyslně haníte obchod, který Vám nic negativního neudělal. Je nám to velice líto.

    Za Stramis Drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Sklenicky nedorazili s napisem, ktere bylo v ponuce. Typ pisma a desing skleničky

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážená zákaznice, provedl jsem kontrolu Vámi objednaného zboží a skutečně sklenice se v malém detailu liší - mají u loga dva nové proužky. Bohužel od výrobce máme pouze jeden vizuál a ten máme také uveden na webových stránkách. Nicméně pokud jste s produktem nebyla spokojena, mohla jste se na nás kdykoliv obrátit a produkt vrátit. Je nám líto, že náš obchod hodnotíte takto nepříjemně skrz detail, který se dal obratem vyřešit.

    Za Stramis Drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Flaška dorazila naprasklá. Člověk by čekal že když firma zasílá lahve tak se postará aby došly v pořádku. Bylo to těsně před štědrým dnem takže nebyl čas na reklamaci poněvadž se jednalo o dárek. Nedoporučuju.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku, je nám velice líto, že lahev došla naprasklá, nicméně nemohu nikde najít, že bychom měli Vaší zásilku reklamovanou. Myslím si, že z naší strany bylo použito maximálního množství ochranných obalů tak, aby nedošlo k žadnému poškození. Bohužel zásilkovna je levná dopravní služba a kvalita jejich služeb tomu bohužel odpovídá. Kolikrát můžeme balit jak chceme, ale pokud se řidič k balíku chová nevhodně, tak nepomůže sebelepší obal. Vaše recenze se netýká ani tak našeho obchodu jako spíše zásilkovny a té taky recenzi předáme. Je mi líto Vaší situace, ale ze strany našeho obchodu zde nedošlo k žádnému pochybení. Objednávka byla učiněna 19.12. v 11:00 a my ji ještě tentýž den zvládli expedovat, což si myslím že v předvánočním období je skvělá práce. Jako obalový materiál byl použit vzduchový sedmikomorový obal Airworks, bublinková folie a vystýlka do balíku. Pokud byl problém se zbožím, bylo třeba ihned učinit reklamaci a řešit situaci s dispečinkem.

    Za Stramis Drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná informovanost o stavu objednávky, musela jsem vznést dotaz po několika dnech...

    nakupte pouze pokud na zboží nespěcháte

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku, musíme se omluvit za komplikace s vyřízením Vaší objednávky. Bohužel se stala lidská chyba a kolegyňka nepostupovala správně. Zboží dle průměru na heurece doručujeme do 2,6 dne, což si myslím, že se dá požadovat za normální doručovací termín a potvrzuje to má slova, že se zde bohužel jednalo o ojedinělou chybu. Přijměte prosím naši srdečnou omluvu a budu rád, když v budoucnu najdete opětovnou důvěru v náš internetový obchod. :-)

    Za Stramis Drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost

    V obchodě jsem objednala poprvé, s tím že jsme zboží potřebovali do určitého data. Z ostatních e-shopů mi zboží doručili na čas tedy do 4 dnů. Zde mi slečna volala den předem, že se zboží messengerem nestihne doručit na čas.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, je nám velice líto, že jsme Vaši objednávku nestihli vyexpedovat včas, tak jak bylo požadováno. Nicméně ve chvíli kdy jsme na tuto skutečnost byli dopravcem upozorněni, že Vámi stanovený termín není možné stihnout, ihned jsme Vás informovali. Jestli je podle Vás tento přístup nespolehlivý, tak musím při vší úctě k Vám konstatovat, že se s tímto názorem se neztotožňujeme. Ještě jednou se tímto omlouváme za způsobené komplikace, chyba zde byla na naší straně.

    Za Stramis-drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Koupené zboží dorazilo v nevyhovujícím a poškozeném obalu, po problému s dopravou, kdy zásilka byla odeslána na jinou adresu, než byla požadovaná. Navíc dvě položky z pěti měly datum doporučené spotřeby 4 dny po doručení. Pro mě velké zklamání.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku, v první řadě děkujeme za zpětnou vazbu a zároveň se Vám velice omlouváme za způsobené komplikace s Vaší objednávkou. Co se týká Vašeho zboží, ochotně Vám provedeme výměnu za "zdravější data" samozřejmě na naše náklady. Uvědomujeme si ovšem zdlouhavost a časovou náročnost tohoto procesu a proto Vám jako omluvu zašleme originální pivní sklenice ze Svijan v hodnotě 700 Kč. Prosím kontaktujte nás na emailové adrese [email protected] popř. na tel. 604571658, kde dořešíme termín a místo zaslání. Ještě jednou prosím přijměte naši upřímnou omluvu a s přáním brzkého navrácení důvěry v naši společnost Vám přeji příjemný večer.

    Za Stramis-drinks
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Netusim
    • Ze mi jeste nedodal to co mel a pritom uz se pta jak sem byl spokojen s nakupem pred 10 dny.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Komunikace tragická
    • Expedice na poslední chvíli

    Objednávku jsem učinil v úterý ráno. Ještě než jsem objednal, tak jsem se ujišťoval, zda je zboží skladem a zda dorazí do pátku (byl to dárek). Po platbě jsem ihned poslal potvrzení platby (fio-fio, takže měli peníze na účtu ihned).

    Borci z eshopu poslali zboží do expedice až ve čtvrtek!!! Firma messenger vám ani nezavolá, kdy bude balík doručovat. Když se jich na to zeptáte, řeknou vám, že mezi 8 a 14 hodinou. WTF v dnešní době??? Nicméně messenger přijel až v půl 5 odpoledne. Jelikož jsem měl s rodinou polopracovní dovolenou, tak jsme kvůli tomu měli úplně rozbitý celý den, kdy jsem se ráno 40 minut snažil zjistit, zda a kdy balík doručí (komunikace s eshopem chaos na entou)...a pak čekali jsme na kurýra jak blbci a on přijede ještě pozdě.

    Kdyby pánové z eshopu expedovali jak původně slíbili, tj rovnou v úterý, ušetřili by nás zbytečných stresů.

    Co říct závěrem? Příště si připlatím 2 kila a objednám jinde.