Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bohužel, zboží dorazilo v totálně roztrhané krabici. Láhve vypadávaly dírami v krabici, úplný zázrak,že se nerozbily. Již nikdy, více
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Bohužel dlouhodobě neposílají zboží, které mají skladem
    • Lichva
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Nedostatečná komunikace ze strany obchodu o doručení zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    obchod se mi vůbec neozval

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Celkem rychle doručení
    • Tequila byla se špatným popisem
    • Drahé poštovné
    • Baleni celkem odflakle na to že posílají skleněné lahve
    • Pivo zmrzlé, ale to bude spíše problém dopravce

    Zboží přišlo celkem rychle a vzhledem ke stylu zabalení překvapivě i neporušené. Nicméně zaslána byla jiná láhev než byla v popisu. Kvůli té jsem speciálně objednával zboží zde a ne jinde, kde by mi celková výše objednávky vyšla o 260kc méně. Po kontaktování obchodu mi byla nabídnuta kompenzace 100kc takže jsem stále 160kc v mínusu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na určitý čas,který mi poslal e-mailem obchod , nebylo všechno zboží nachystáno a měl jsem se pro něj zastavit později. Pokud není zboží na skladě měli by o tom obchod informovat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuje

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážená paní Soukupová, dovolte mi menší reakci na Vaši recenzi.

    Objednávku jste u nás učinila 5.12. a jako platební metodu jste si zvolila bránu comgate, kde se Vám nepodařilo provést platbu.
    8.12. jsme Vám psali email, že objednávka nebyla doposud uhrazena, po vzájemné dohodě byla vystavena faktura na platbu předem převodem na účet, peníze jsme od Vás obdrželi a 13.12. jsme zboží odeslali. Dnes 16.12. jste si zboží od kurýra převzala.
    Po přečtení komunikace ze strany našeho dispečinku si troufám říct, že komunikace a řešení problému proběhlo standardně v souladu s interními pravidly.
    Vaší recenze je nám velice líto, nicméně i tak Vám přejeme klidné prožití vánočních svátků a snad udělají lahvinky radost.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si likér Kakadu z Dominikánské republiky, který byl vyobrazený v nabídce, tento likér je míchaný z tamních rumů , karamelu a přezrálých banánů z lokálních plantáží. Obdržel jsem likér stejného jména, který však vyrábí Milan Metelka. Nevím, zda má také tento výrobce k dispozici také lokální plantáže ze kterých sklízí přezrálé banány pro výrobu likéru, jak bylo uvedeno v nabídce. Likér jsem vrátil, na vrácení peněz jsem čekal více jak dva měsíce a dvakrát jsem se musel prodejci připomínat.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážený pane Bartůšku, jak jsme se Vám snažili již několikrát vysvětlit, tak za likérem Kakadu stojí odjakživa Milan Metelka, který recepturu vymyslel. Likér se od samého počátku vyrábí v ČR. Ověřit si tento fakt stojí v dnešní době skutečně minimum času a úsilí. S původem banánů to bohužel nemá moc společného. Jak jistě tušíte, ČR zrovna v pěstování banánů nevyniká.
    Co se týká doby vrácení peněz, tak si jen dovolím podotknout, že prvně jste požadoval zaslat "originální likér", vysvětlovali jsme Vám, že jiný skutečně neexistuje a jedná se tak o originál. Poté jste se rozhodl produkt vrátit k nám na sklad. Bohužel tento proces je zdlouhavý, nicméně peníze jsme Vám zaslali zpět na Váš účet, tak jak jste požadoval. K dnešnímu dni je to již přes měsíc, co je máte na svém účtu.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dorazilo kupodivu v pořádku
    • Velice špatně zabalená zásilka
    • Láhve v balíku neprobaleny a třískaly o sebe
    • Zabaleno pouze v kartonu výrobce
    • Nulová komunikace o odeslání, kontaktoval mne až doručovatel v den dodání

    Zabalit zboží tím způsobem, že
    - roztrhnu slabou kartonovou krabici od výrobce, ve které zboží distribuuje,
    - vyndám z ní potřebný počet lahví a
    - zbylé láhve nijak neprobalím, nechám jen téměř volně, jen vložím trochu bublinové fólie, které je tam ale opravdu skromně, takže zboží lítá s a tam,
    - pak roztržený karton omotám hromadou izolepy a nalepim cedulku s adresou,
    to neberu jako adekvátní obal pro transport skleněných lahví přes téměř celou republiku.
    To, jak doručovatel nadával(mě!), že takhle hnusně a blbě zabalené zboží si má někdo nacpat někam, že má strach celou cestu, že se to rozbije a že si mám rozmyslet co a od koho objednávám, tak to se mě dotklo. To je přeci vizitka prodejce, ne moje!
    Dlouho jsem přemýšlel, jestli to hodnotit, ale je potřeba se nad tím zamyslet..

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, rád bych se vyjádřil k Vaší negativní recenzi, která k nám nedávno dorazila.

    V první řadě mi dovolte menší resumé:

    1. jako obchod jsme Vaši objednávku doručili v řádném termínu
    2. zboží které jste u nás zakoupil, jsme Vám dodali ve 100% stavu bez známky poškození
    3. Výsledkem pro nás je zákazník, který je přesvědčen, že bezchybné dodání zboží bylo pouhou náhodou a uděluje nám veřejnou negativní recenzi, která bohužel poškozuje náš obchod.

    Dovolte mi prosím menší vysvětlení z naší strany:

    K přepravě produktů používáme společnost Messenger, která se specializuje na převoz alkoholických nápojů. Tak jak zboží u nás převezmou, tak ho Vám předají. Premium handle care. Posíláme takto měsíčně stovky balíků a všechny jsou doručeny v pořádku, tak jako byl doručen ten Váš. (loni jsme řešili 2 reklamace z 12 000 poslaných balíků) Tuto službu nelze srovnávat s klasickými deliverkami typu DPD, PPL apod., kde zboží prochází na depech pásovou přepravou, s balíky se nešetrně zachází a hrozí tak velké riziko poškození. Dále pak bohužel skrz tlak z trhu využíváme ještě službu zásilkovny, kde se bohužel jedná o neprofesionálního přepravce a naše balíky musí být doslova narvány různým obalovým materiálem, aby nedošlo k poškození v průběhu přepravy. Trpí tak výsledná cena služby a hlavně naše příroda. Jsme rádi, že zboží jsme Vám doručili včas a v pořádku a vy si jej tak můžete vychutnat se svými nejbližšími. Nicméně Vaše recenze nás velice mrzí.

    Co se týká chování kurýra, tak za něj se velice omlouvám, třeba je jen u přepravce nový nebo jen neměl svůj den. Bohužel jak jistě víte, není to náš zaměstnanec. Každopádně budu tohle chování řešit s dopravcem, jelikož tohle rozhodně není akceptovatelné.

    Celkově bych se Vám chtěl za naši společnost omluvit, je nám vzniklé situace velice líto a doufáme, že třeba někdy v budoucnu budeme mít šanci napravit si reputaci.

    V případě jakéhokoliv dotazu, jsem Vám plně k dispozici.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    • nedodrzeni dodaci lhuty
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Reklamované zboží dosud nedorazilo. Podle zaměstnance bylo reklamované zboží odesláno ve středu messengerem a dnes je pátek a nic. Takže na sobotu nemám dárek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt ktory som objednal bol v case objednavky skladom, no po objednani a zaplateni mi obchod oznamil ze moju objednavku stornuje nakolko produkt skladom nie je. Bola mi vratena nizsia sima ako som zaplatil, pravdepodobne sposobene kurzovym rozdielom.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zadna faktura,ci dodaci list.Zakaznik si to jeste musi sam vytisknout.Setri i na kousku papiru.Nikde jinde jsem se s tim nesetkal.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prozdne plechovky uorostred baleni, nektere plechovky ulepene.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a zároveň se omlouváme za dodání poškozeného zboží. Poškození muselo vzniknout při přepravě zboží. Znehodnocené zboží všem zákazníkům proplácíme, ale bohužel v tomto případě neevidujeme žádnou informaci, že by zboží došlo poškozeno. Stačí nám poslat alespoň email obsahující foto zásilky v den převzetí, ať můžeme stanovit, jak velkou nápravu je potřeba sjednat ke spokojenosti zákazníka.

    Velice se Vám tímto omlouváme za způsobené komplikace

    Vladislav Streit
    www.stramis.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jen zázrakem obsah balení přežil. Skleněné věci by měli být zabaleny rozhodně pečlivěji. Takže už bych zvolil jinou společnost. Riziko že zásilka dorazí poškozená je veliké.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. K přepravě produktů používáme výhradně společnost Messenger, která se specializuje na převoz alkoholických nápojů. Tak jak zboží u nás převezmou, tak ho Vám předají. Premium handle care. Posíláme takto měsíčně stovky balíků a všechny jsou doručeny v pořádku, tak jako byl doručen ten Váš. (loni jsme řešili 2 reklamace z 12 000 poslaných balíků) Tuto službu nelze srovnávat s klasickými deliverkami typu DPD, PPL apod., kde zboží prochází na depech pásovou přepravou, s balíky se nešetrně zachází a hrozí tak velké riziko poškození. Dále pak bohužel skrz tlak z trhu využíváme ještě službu zásilkovny, kde se bohužel jedná o neprofesionálního přepravce a naše balíky musí být doslova narvány různým obalovým materiálem, aby nedošlo k poškození v průběhu přepravy. Trpí tak výsledná cena služby a hlavně naše příroda. Jsme rádi, že zboží jsme Vám doručili včas a v pořádku a vy si jej tak můžete vychutnat se svými nejbližšími. Nicméně Vaše recenze nás velice mrzí.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    • Nemají dopravu

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, náš eshop samozřejmě má plně fungující dopravu. Objednal jste si produkt, který se nesmí skrz svou specifikaci převážet kurýrními službami, jelikož nejsou schopni zajistit konstantní teplotu po celou dobu rozvozu. Proto Vám systém nenabídl možnost klasické kurýrní služby, ale pouze naši vlastní službu, která platí pro zákazníky pouze v našem okolí. O této skutečnosti jste věděl při tvorbě objednávky, přesto jste objednávku dokončil s tím, že chcete zboží na druhý konec republiky. Nám pak nezbylo nic jiného, než Vaši objednávku bohužel stornovat.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo připraveno k vyzvednutí až 3tí den

    Obj jsme zboží v sobotu. Na stránkách sebemenší upozornění, že ten den mají inventuru, žádné upozornění ani při vytváření objednávky. V poznámce jsem měla jasně uvedeno, že potřebuji vyzvednout ten den. Za 3 dny již bylo pozdě, když zboží měl být dárek.
    Nestalo se to poprvé (z dodací lhůtou), z tohoto důvodu jsem se společností nespokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení dodací doby

    Prostě nalákat zákazníka a ono to nějak dopadne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zrušil jsem objednávku a peníze mi nebyly ani po 12 dnech vráceny.