Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem bohužel nemohla převzít, obsah byl rozbitý, za což nejspíše nemůže obchod, ale je možné, že balení nebylo dostatečně důkladné.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Po urgenci bylo zboží dodáno .

    Zboží bylo zaplaceno ihned , až po urgenci dodáno

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Široký sortiment
    • Chování personálu k zákazníkům

    Pan "prodavač" je bohužel velmi nepříjemný a nemám tuto zkušenost jen já a ani se mi to nestalo poprvé. Začíná se pozdravem, kdy na odpověď čekáte 15 sekund. Pak opět čekáte, jestli se Vás někdo zeptá, co si přejete. Ptát se zákazníka, proč si objednává online a platí také online... Pardon, ale takové jsou možnosti, takže je to čistě na zákazníkovi, jakou platební metodu si vybere. Jestliže je to problém, tak takové možnosti nemáte mít na eshopu při osobním převzetí zboží na prodejně. Objednávka online byla vytvořena pouze z toho důvodu, aby zboží náhodou někdo nekoupil přede mnou (bohužel se již jednou stalo). Takže opět čekáte, než se zpracuje objednávka a doklad o zaplacení přes spol. Comgate. Do toho přestane jet tiskárna. Navíc říct zákazníkovi, že si za čekání vlastně může sám... Takové jednání se zákazníkem by si měl, dle mého, odpustit. Myslet si může, co chce... Chápu, že jíst oběd a zároveň obsluhovat zákazníka moc nejde dohromady. Taky bych z toho nebyla dvakrát nadšená, ale zákazník to nesmí poznat :)

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážená paní Kožušníková, omlouváme se za vzniklé komplikace při vydání Vaší objednávky. Bohužel nefunkční tiskárna v době velkého náporu zákazníku nechtěně vytvořila na našem dispečinku stresovou atmosféru, díky které se vyřízení vaší objednávky výrazně prodloužilo a náš zaměstnanec si nedokázal v této chvíli zachovat dostatečně chladnou hlavu a dovedu si představit, že jeho jednání tak mohlo působit v danou chvíli nepřívětivě. Velice se Vám jménem naší společnosti omlouváme za nepříjemnou zkušenost s vyzvednutím Vaší objednávky a pevně věříme, že příště bude již vše v pořádku. Na odstranění problému zapracujeme.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávku nevyřídili ale peníze si stáhli okamžitě !

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážená paní Plšková, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel musím přiznat, že z této recenze jsme lehce zmatený.

    Objednávku jste učinila 5.4.2021 v 17:35:52 a slečna Vaněčková následující den hned z rána 6.4. v 8:36 objednávku vyřídila a napsala Vám, že nemáme požadovaných 24ks, ale můžeme zaslat v tuto chvíli 12ks. Vy jste nám sdělila prostřednictvím emailu, že nechcete a že si počkáte na naskladnění zbývajícího počtu. Naskladnění proběhlo 9.6. a zboží Vám také bylo odesláno dle Vašeho přání.
    Peníze jsme si nestáhli, my k Vašemu účtu přístup nemáme. Jako způsob platby jste si zvolila comgate a peníze jste nám poslala ihned po učinění objednávky.

    Nicméně tohle byla z Vaší strany již pátá objednávka, kterou jste u nás učinila a nikdy žádné komplikace z naší strany nebyly. Velice se omlouváme za pozdní odeslání zboží po vzájemné dohodě a zároveň doufáme, že jsme Vám tímto nezpůsobili nějaké výraznější komplikace.

    Za stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi vůbec nedorazilo, žádná komunikace ze strany obchodu o zdržení či stavu objednávky.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážená paní Řepková, objednávku jste učinila 29.12.2020 v 00:23. Jelikož jste zadala platbu předem převodem na účet, tak jsme Vám změnili stav objednávky 30.12.2020 v 7:54 na "čeká se na platbu". Dále jste si zadala osobní odběr, takže i kdybyste penízky zaslala na náš účet, zboží by Vás čekalo na prodejně k vyzvednutí a odesláno by nebylo, tak jak jste si přála.

    V tomto případě nevidím pochybení na naší straně a chtěl bych Vás zdvořile požádat o smazání této recenze. K smazání stačí napsat email na [email protected] potažmo [email protected], kde krátkou větou požádáte o smazání recenze na náš eshop.
    Předem děkuji.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Do dnešního dne soudek nedorazil. Soudek je zaplacený,chtěla jsem ho pro syna k vánocům.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážená paní Kšírová, objednávku jste učinila 11.12. , způsob dopravy jste zvolila osobní odběr v naší kamenné prodejně.
    15 minut po učinění objednávky jsme Vám napsali, že evidujeme přijetí Vaší platby a objednávku máte již připravenou k osobnímu odběru. Od Vás již žádná zpětná vazba nepřišla. Pro dořešení objednávky kontaktujte prosím dispečink ([email protected]) a dohodněte se, jestli budete chtít zboží doposlat nebo vrátit penízky.

    V tomto případě nevidím pochybení na naší straně a chtěl bych Vás zdvořile požádat o smazání této recenze. K smazání stačí napsat email na [email protected] potažmo [email protected], kde krátkou větou požádáte o smazání recenze na náš eshop.
    Předem děkuji.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kalendář byl o cca 300kc levnější než v jiných obchodech, tak jsem ho objednal. Po jednom dni mi byla objednávka zrušena, prý kalendář nebyl skladem. Upřímně nechápu, jak mohl jít objednat, ale už je to jedno..

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den pane Tojnare, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jak sám píšete, kalendář jsme měli výrazně levnější a v té záplavě objednávek naši dispečeri udělali chybu (záměnu) a ačkoliv se produkt systémově tvářil, že byl skladem, fyzicky jsme ho již neměli. Omlouváme se Vám tímto za způsobené komplikace a pokud se ještě někdy v budoucnu rozhodne vložit do nás důvěru, budeme se snažit nezklamat Vás.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nebyla realizována v požadovaném množství.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Já nevím jakou mám napsat výhodu a nevýhodu obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zbytek zboží přišel v pořádku

    Koupila jsem Křupky.......po otevření přišlo zklamání......křupky byly už staré a opravdu teda hnusné.....jelikož je podmínka celé balení,což je 30 kusů,nastala otázka,co snimi???Napsala jsem tedy dotaz na prodejce a přišlo další zklamání....Odezva byla,že stím nemůžou nic dělat,tak že zbytek letěl do popelnice,jen tak..........Expirace byla sice je 3 měsíce,ale z toho je jasné,jak dlouho v tom pytlíku byly že :(..........Prodejce absolutně neochotný situaci řešit,prostě nemůžeme stím nic dělat a nazdar.....Tak že za mě v tomto eshopu OPRAVDU NE!!!!Kdyby to bylopár balíčků,tak nic neřeším,ale 30 kusů je dost.....

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den Vážená paní Jánová, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Jak sama píšete, obdržela jste 9.9.2020 křupky, které měli expiraci 7.12.2020, což je naprosto v pořádku a nelze hovořit o tom, že výrobek byl na hraně expirace. Nejsme výrobci, ale prodejci, kteří odebírají tento druh zboží paletově přímo od výrobce. Z dodané šarže nedošlo k žádným jiným stížnostem u jiných zákazníků. Mrzí náš, že jeden balíček Vám přišel chuťově nestandardní, každopádně si troufám říct, že stálo za zkoušku otevřít další balíček a přesvědčit se, zda-li nestandardní chuť je také u jiných balení. Pokud jste chtěla řešit reklamaci, bylo třeba produkt zaslat zpět (podrobné návody jak postupovat máme na webu) a my bychom reklamaci podstoupili výrobci. Na tohle jsou zákony, kterými se musí řídit všichni prodejci. Pokud dojde k vyhození výrobku, tak zde už nemůžeme nijak vyjít vstříc.
    Nicméně se Vám ještě jednou velmi omlouváme za vzniklé komplikace.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • pracovní doba 08 - 15 h (mohla by být 9 - 16)
    • neochotna zaměstnanců

    Dne 24. dubna jsem se v 15:10 h dostavil do obchodu, abych si objednávku osobně vyzvedl. Přestože výdejní místo v obchodě bylo otevřeno a na místě se nacházeli čtyři zaměstnanci, bylo mi sděleno, že je již zavřeno, neboť pracovní doba je omezena do 15 h, a proto mi objednávku nevydají. Vzhledem k této okolnosti a tomu, že jsem si tuto objednávku nemohl vyzvednou ani následující týden, sdělil jsem, že objednávku ruším a obchod opustil. Než jsem však areál opustil zcela, byl jsem svědkem následující epizody. Zákazník, který se zrovna dostavil na místo, oslovil zaměstnance (asi svého známého), který se nacházel na parkovišti před obchodem, že si přišel pro objednávku a zdali by mu ji ještě vydal. Zaměstnannec se tohoto zákázníka dotázal, jak bude platit. On mu odvětil, že kartou. Nato mu zaměstnanec odpověděl, že by to šlo, ať jde s ním. Na základě této epizody jsem přesvědčen o tom, že při troše vstřícnosti a ochoty to šlo i v mém případě.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážený pane Šebesto, dovolte mi menší reakci na Vaší recenzi, kterou bych rád uvedl na pravou míru.
    Do areálu jste se dostavil nikoliv v době kdy bylo otevřeno, ale po 15 hodině, čili v době, kdy již bylo bohužel zavřeno. Zaměstnanci byli ještě na firmě přítomni, jelikož uzavírali po sobě směnu. Nicméně u vrat do skladové haly jste se otázal zda-li je už zavřeno, načež Vám zaměstnanec pracující na skladě sdělil, že ano, jelikož otevírací doba byla do 15 hodin. Na prodejnu, kde by jste mohl žádat o výdej zboží jste bohužel nedošel.
    Zřejmě ve chvíli Vašeho odchodu jste byl svědkem mého příjezdu na firmu a jak píšete, před areál přijel mimo jiné i můj kamarád a slušně mě požádal, zda-li bychom mu ještě neprodali zboží. Zeptal jsem se na způsob platby a poprosil ho ať mi vydrží, že se zeptám v prodejně, jestli už má dispečer uzavřenou pokladnu nebo ne. Po minutě jsem se vrátil a sdělil jsem mu, že dispečer má ještě jedno auto v provozu a uzavřenou pokladnu tudíž nemá a prodej je možný.

    Sečteno podtrženo k Vaší recenzi:
    1.
    pracovní doba 08 - 15 h (mohla by být 9 - 16) - pracovní doba je v pátek 8 - 20, pouze skrz vládou nařízený nouzový stav jsme měli zkrácenou otevírací dobu do 15 hod, kterou jste nerespektoval. Jako zákazník objednávající přes eshop, jste o této skutečnosti prokazatelně věděl.
    2.
    neochota zaměstnanců - pokud se za neochotu považuje odpověď na otázku, zda-li je už zavřeno, tak v tom případě nelze nic namítat.
    3.
    Když jste byl svědkem mého příjezdu na firmu a rozhovoru s dalším zákazníkem, stačilo se jednoduše slušně zeptat a vyšel bych Vám samozřejmě vstříc, tak jak jsem to dělal automaticky všem dalším cca 30 příchozím do 17 hodiny, než se vrátilo poslední auto z rozvozu a dispečer pokladnu uzavřel.

    Troufám si říct, že skutečnost, kdy po odchodu zaměstnanců z práce po pracovní době přijedu jako jednatel společnosti na firmu a začnu obsluhovat zákazníky, kteří nestíhali se k nám dostavit do 15 hodin, si nezasluhuje negativní recenzi, každopádně rozumím, že je jednoduší nás hanit přes internet, než na místě komunikovat.

    Tato recenze mě osobně velice mrzí, troufám si říct, že jsme ji dostali tak trochu neprávem, nicméně i tak Vám přeji jen to nejlepší .

    Vladislav Streit
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Doprava 220,- resp. 150,- asi nejvíc s čím jsem se na e- shopu setkal.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel je třeba vzít v potaz, že nejsme klasický eshop ve smyslu dopravních podmínek. Ve valné většině případů doručujeme alkoholické nápoje ve skle. Tyto produkty potřebují speciální zacházení a nelze je dávat klasickým levnějším dopravním společnostem, jelikož na svých depech používají pásovou dopravu. Tyto položky potřebují manuální překládku, která je výrazně dražší. Když by se totiž takový balík rozbil, vyteklá tekutina by mohla poškodit zboží v dalších balících a škoda by mohla být nemalá.
    Za cenu 150 Kč Vám zašleme max 6 lahví a garantujeme dodání v pořádku. Když si to přepočtete, tak jedna láhev vychází na 25 Kč. Při dopravě za 220 Kč Vám zašleme max 12 lahví, takže cena za jednu láhev je necelých 19 Kč. Jen pro srovnání nejlevnější dopis na poště Vás dnes stojí taktéž 19 Kč.
    Je mi líto, že jste tuto skutečnost řešil udělením negativní recenze přes heureku. Formulář by měl totiž sloužit hlavně jako hodnocení našich služeb a spolehlivosti, nikoliv jako hodnocení cenové politiky, která je i tak v rámci možností příznivá. Pokud zákazník s cenovou politikou nesouhlasí, má možnost objednat si jinde. Takto jste nás bezdůvodně pošpinil.

    Vladislav Streit
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sklenice 4 násobně předražené oproti obchodu v pivovaru Staropramen. Tam cena za ks 21Kč ve Stramis pak 89 Kč/ ks.
    Zvláštní .

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážený pane Komso, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Pokud jste nebyl s nákupem u nás spokojen, mohl jste nám zboží vrátit, tuto možnost máte dokonce i zákonem danou. Zákazníkům v těchto ohledech vycházíme vždy vstříc. Vy jste mohl dostat své penízky zpátky a nemusel jste poté psát zbytečnou a nám škodící recenzi. Formulář heureky by měl totiž sloužit hlavně jako hodnocení našich služeb a spolehlivosti, nikoliv jako hodnocení cenové politiky. Pokud zákazník s cenovou politikou nesouhlasí, má možnost objednat si jinde. Pokud jste našel produkt následovně jinde levněji, tak nás to samozřejmě mrzí. Troufáme si říct, že cenovou politiku máme vůči zákazníkům nastavenou příznivě.
    Produkt, který jste si u nás zakoupil, je pro nás velice úzkoprofilové zboží a velmi těžce se nám shání. Za cenu kterou píšete, ho od Vás rádi budeme nakupovat a ještě výrazně zlevníme. :-)

    Vladislav Streit
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • balíček přišel v pořádku

    tel.dohoda zda přijde balíček do vánoc byla kladná ale na štítku bylo datum doručení na 27.12. obrovské zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo to ta káva kterou měli v prodeji na obrázku.Pani se sice omluvila ale to mi je na nic když jsem koupila 10 balení jiné kávy co jsem chtěla.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ve středu objednané zboží, označené jako "skladem" napsali, že odeslali ve čtvrtek. To by bylo super, kdyby se tak skutečně stalo, ale v pátek jsem jim volal, že mi PPL nic neveze a roštěnka na telefonu mi suše oznámila, že posílat to teprve budou. Takže než abych se o víkendu horkého léta šáňa vůbec nenapil, musel jsem se rozjet do Tesca. Kdybych toto vědět, objednal bych si těch šest láhví jinde, kde by mi je ve čtvrtek normálně odeslali a v pátek kolem 10. dopolko bych je tady měl. Takže tihle lidé určitě nepřemýšlí, objednávky pití na víkend zjevně vůbec neřeší a posílají si to jak se jim zachce, proto bych právě tenhle obchod rozhodně nikomu nedoporučil.

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den pane Sosenko, děkujeme za Vaši reakci. Objednávku jste učinil ve středu ve večerních hodinách 19.6., což znamená, že dispečerky se ji mohly věnovat až následující pracovní den, což byl čtvrtek. Objednávka byla hned ráno zabalena a připravena k předání dopravci, čili byla v režimu ODESLANÉ objednávky a dopravce by si ji převzal následující den. Vaši objednávku jsme vyřídili bezchybně, precizně a velmi rychle. Bohužel neovlivníme už to, že vy jste si ji pozdě zadal a nesplnil tak svá očekávání. Slečna dispečerka na telefonu Vám slušně oznámila, že objednávka z naší strany je odeslaná a teď je to již v rukou dopravce a rovněž Vám sdělila náš odhad ohledně termínu doručení.
    Dále mi dovolte, abych upřesnil Vaše hodnocení našeho obchodu: neobjednal jste si přepravu prostřednictvím PPL, ale prostřednictvím kurýra Messenger, dále pak jste si neobjednal champagne alias "šáňo" jak píšete, ale šumivé víno. Dále pak s Vámi nekomunikovala žádná roštěnka, ale slečna dispečerka. Navíc vystupujete pod vymyšleným jménem - Martin Jiný.
    Po zhodnocení situace a přehrání vašeho telefonického rozhovoru s našim dispečinkem musím konstatovat, že z naší strany v tomto případě k pochybení nedošlo a vaší recenzí tak pouze zbytečně špiníte dobré jméno naší společnosti, které jsme si velice dlouho a pracně vytvářeli. Jediná věc, které je mi skutečně líto je skutečnost, že dispečerky mají nařízení chovat se ke všem zákazníkům velice slušně, a to i v případě, kdy je zákazník neurvalý a neslušný. Bohužel žijeme v době internetu, kde i člověk nevalného charakteru a vystupování se může veřejně vyjádřit a ničit tak práci jiných lidí.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit
    jednatel společnosti
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neserioznost, nevyhovuje nabídce

    bez předchozího varování obchod zrušil, stornoval objednávku

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Celkově proti vašemu obchodu nic nemám jenže jsem si objednával křehkou věc která se při převozu poničila

    Reakce obchodu Stramis.cz

    Dobrý den vážený pane Junku, dovolte mi menší reakci. Neevidujeme z Vaší strany žádnou reklamaci, že by produkt přišel v neodpovídajícím stavu. Tato situace může nastat a my se k ní vždy stavíme čelem. Bohužel jsme tlakem trhu nuceni pracovat s nekvalitními dopravci jako je zásilkovna a počítáme tak s určitým procentem poškození.
    Pokud tato situace nastala ve vašem případě, měl jste nás kontaktovat a sjednala by se náprava. Pokud nám chybu našeho dopravce dáte vědět pouze veřejnou recenzí, moc férové nám to z Vaší strany nepřijde a nám ani nedáváte možnost sjednat nápravu.

    Za Stramis.cz
    Vladislav Streit

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.