Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • žádný
    • obchod už nefunguje

    V tomto obchodě doporučuji nenakupovat a vyhnout se mu obloukem. Zboží objednáno před více jak týdnem, obchod nereaguje na e-maily a uvedené telefonní číslo už neexistuje.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • 10 %

    Bohužel muselo dojít ve vedení firmy k nějaké výrazné změně k horšímu. Objednávky z roku 2018 byly naprosto v pořádku, rychle dodané, vše OK. Ovšem objednávka z června 2019 je tragédie - uvedeno je dodání do 48 hodin, nyní je to týden, co jsem zboží objednala, nemám žádné informace, samozřejmě ani zboží, na maily nikdo neodpovídá. Nejspíše firma končí a dělá to tím nejhorším možným způsobem - eshop stále funkční, peníze přijímají, ale zboží neodesílají. Prostě ne vše se vždy podaří. Přeji mnoho úspěchů třeba v jiném byznysu, ale zde již nikdy nenakoupím. :-)

  • 10 %

    • nekomunikace
    • doba dodání

    Bohužel e-shop nemohu doporučit. Objednávku jsem uskutečnila ve čtvrtek 14.2., ve stejný den jsem poslala peníze, tudíž v pátek 15.2. nebo nejpozději v pondělí 18.2. už měli mít peníze na účtu. 18.2. jsem jim psala e-mail, zda peníze dorazily, protože mi nepřišlo žádné potvrzení. Nedostala jsem odpověď, proto jsem 20.2. zkusila napsat i na jejich facebook. Tam mi odpověděli, že se na to co nejdříve podívají, ale žádnou další zprávu jsem už nedostala. 24.2. jsem pak dostala odpověď na email s tím, že byla asi chyba ve variabilním symbolu (což nebyla, kontrolovala jsem to) a ať jim pošlu č.účtu. Pak opět přestali komunikovat. 26.2. mi ale přišel email, že už je objednávka na cestě a další den ji doručili do zásilkovny. Takže zásilku jsem dostala, ale až skoro po 2 týdnech, přitom na jejich stránkách je napsáno "do 48 hodin od připsání platby u vás".

  • 10 %

    • nedodání zboží
    • nekomunikace
    • nevrácení peněz

    Obchod Srneczek po vlastní zkušenosti nedoporučuji.
    27.1.2019 jsem objednala zboží, zaplatila platební kartou. V systému se jim ztratila adresa výdejního místa Zásilkovny, které přestože jsem opětovně zaslala na jejich e-mail i prostřednictvím sms, tak zboží nebylo zasláno. 5.2. jsem zasílala e-mail s dotazem, jak to s dodáním zboží vypadá - bez jakékoli odezvy. Několikrát jsem jim volala - bez odezvy. Zažádala jsem znovu o zaslání zboží nebo vrácení peněz - bez odezvy. Dnes je 19.2. 2019, nemám ani zboží, ani peníze a obchod nekomunikuje. Vzhledem k tomu, že jsem již vyčerpala všechny možnosti vyřešit případ smírnou cestou, svoje nároky budu nyní obhajovat právní cestou. Svá práva budu hájit také stížností na tuto firmu u České obchodní inspekce.

    S pozdravem
    Hana Kryštofová, č. obj. 19210006

  • 30 %

    • sortiment
    • nekomunikace

    V obchodě jsem minulý týden nakoupila podruhé. První nákup byl bezproblémový. Tentokrát místo jedné objednané položky přidali sice stejný produkt ale v polovičním balení (že balík šel o den později bez jakéhokoliv důvodu, to bych pominula, to je prkotina). Na maily nereagují, telefony nikdo nezvedá. Nu což, stejné zboží se dá seznat i jinde.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • sortiment, balení, možnost zaslání do Zásilkovny

    V objednávce byl jeden produkt zaměněn za jiný. Reklamace byla kladně vyřízena a do 14-ti dnů byl zaslán objednaný produkt.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi přišlo nekompletní. Obchod nekomunikuje, nedá se dovolat, nikdo na uvedeném telef. čísle telefon nezvedá, na e-mail neodpovídají. Nedoporučuji !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi mi nedorazilo,navic kdyz jsem volala do obchodu nikdo mi to nezvedal (a to jsem zkoušela 3dny) a na e-mail mi nikdo neodpovedel.

    Obchod nedoporucuji!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Balíček přišel zhruba po týdnu od objednání (bez upozornění na delší dobu dodání) a přišla pouze polovina objednaného zboží. (1 věc ze 2) Komunikace s obchodem je velmi nepružná - na odpovědi čekám v řádech dní. Zástupce firmy mi napsal, že při balení balíčku zjistili, že je zboží poškozené a jiné nemají. Namísto toho, aby mne informovali, poslali balík nekompletní - bez jakéhokoliv upozornění. (Čekali, že si snad nevšimnu?) Poté mi nabídli dobropis a nebo připsání bodů ve formě slevového kódu v hodnotě reklamovaného zboží, který bych mohla použít na další nákup. Body jsem odmítla, vzhledem k tomu, že bych znovu musela platit poštovné. Čekám na vrácení peněz. Obchod po této zkušenosti bohužel nedoporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlost, ochota ...

    • přijde mi, že spamujou, ale jde to odhlásit
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Seriózní.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nakupovani probehlo bez problemu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velice rychlé dodání. Vše v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé, spolehlivé
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Kupovala jsem si látkové kapesníky, ale přišlo mi zvláštní, že balení 6 kapesníků ve stejné barvě stojí víc než balení 6 kapesníků v různých barvách. Problém je, že jsem chtěla ty různobarevné, ale ty stojí pod 300, takže bych k nim musela objednat ještě něco a momentálně jsem nic dalšího z nabídky nepotřebovala. Tak mám šeříkové, jsou pěkné, ale stejně je mi líto, že nemám ten mix. Chápu, že je potřeba nastavit nějakou minimální hodnotu objednávky, jen nechápu, proč mají balení kapesníků různé ceny. Ale musím říct, že kvalita vypadá skvěle a doufám, že budou dlouho sloužit!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • vstřícná komunikace
    • zboží skladem
    • vyšší cena oproti podobným obchodům, ale nijak dramaticky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlost, spolehlivost, ochota, ... super!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitne popsane vyrobky s jejich uziti