Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zatím nemám objednávku, týden pryč, ale podle sledovacího čísla ještě zásilka ani nedorazila na zásilkovnu.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, situaci momentálně prověřují kolegové, až budeme vědět více, tak bychom se Vám ozvali.

    S přáním hezkého dne, Richard, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem neobdržel v plné výši a peníze nebyly vráceny

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Oblečení super ceny
    • Drahé poštovné .....tři balíky a každý 65kc

    I když s schopem jsem velmi spokojená zboží maji za rozumné ceny.....ale vadí mi poštovné

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    děkujeme za důvěru a snad bude i nadále pevná. Informace o poštovném je transparentně uváděna v košíku, nikde ji neskrýváme, v košíku jsou objednávky rozděleny do zásilek, dle toho, které expediční místo bude zboží odesílat. Na e-shopu se nám kříží nabídka z prodejen i centrálního skladu, a může se tedy stát, že zboží jde z různých míst. Díky tomu pak dochází k rozdělení a doprava zdarma se neúčtuje až nad 2 tisíce korun u jednotlivé zásilky.

    S přáním hezkého dne, Richard, zákaznická péče.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Doručena pouze polovina objednávky bez jakékoli komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už nepachnu do Sportisima radší to koupim dráž jako.Zákazník by měl být na prvním místě.A né mi to nemáme.LÍNE PRASATA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Několikrát jsem nakupovala v tomto obchodě a bylo vše v pořádku, nyní obchod objednávku zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr zboží
    • Přijatelné ceny
    • Neprofesionální jednání zaměstnanců
    • Problémy při vydávání internetové objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poplatek za osobní vyzvednutí v samotném obchodě je vrchol sprostoty
    • Se zbožím se zachází jak s hadrama bez hodnoty

    Otřesné jednání se zbožím, které připravujete k prodeji! Oblečení naházené bez obalu v krabicích, kde ho personál loví jak ryby holýma rukama. Jsou to tyto kalhoty? Ne, to je z jiné objednávky. Tak toto? Ještě najdu nějaký sáček. Zaprášené oblečení, co si člověk zkouší na holé tělo. Popletené objednávky, protože je vše sprostě naházeno v krabici pod pultem. Hnus! Chtěla bych vidět váš centrální sklad a chaos, když zboží rozděluje řidič, který to rozváží! A jako vrchol platba za to, že si pro to sama dojdu :-D Anebo nákup na eshopu - člověk by vám nechal i 5 tisíc v nákupu, ale abyste rozdělovali zásilky na 3x poštovné, to s tím běžte do háje. Otřesná logistika. Nejste schopni zboží dodat na jedno místo, místo toho vymaňujete poplatky navíc. Který blázen vám to takto nakoupí?

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dvojitá platba za dopravu při jedné objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Byl mi doručen jiný produkt
    • Hrozné jednání personálu na prodejně
    • Obtížná reklamace

    Byl mi doručen jiný produkt, než jsem objednala (mnohem levnější verze). Při reklamaci na prodejně mi personál oznámil, že podle nich je vše v pořádku, i když produkt neodpovídá popisu ani parametrům. A pokud chci, tak si ho mám objednat znovu a čekat jestli dojde ten správný... Jako vážně? Nejspíš se stala chyba na eshopu v označení produktu, ale přístup personálu mě naprosto šokoval! Rozhodně nedoporučuji tento obchod!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vyšší cena s horší kvalitou materiálu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • bylo změněno výdejní místo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem boty online. Objednávku mi po pár dnech zrušili. Na webu byly dané boty v mnou požadované velikosti stále dostupné ke koupi i po zrušení mnou vytvořené objednávky. Paní na zákaznické lince mi sdělila, že si boty můžu znovu objednat, ale že mi objednávka bude znovu zrušena i když už v danou chvíli mi tvrdila, že boty nejsou v centrálním skladě. Tak jak to, že jsou k dispozici na webu?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Fajn věci
    • Dobré ceny
    • Šaty, které mi nemohly být doručeny a již nebudou nikdy skladem a tudíž nebyly k dispozici jsou už dalších deset dní v nabídce na webu. Vtip?
  • Nedoporučuje obchod

    • Druhý den po objednání mi bylo sděleno, že zboží není na skladě, sklamání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nabízí zboží, které pak nemá skladem a zruší dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku zrušil obchod

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ikdyž zboží meli na eshopu- objednavku zrusili s tim ,že zboží nemaji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Krabice od bot byla strašně poničená, a boty vypadaly, že už v nich někdo chodil. Horší kousek už jste neměli!!!!!