Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • zakoupeno v Sportisimo před 1 týdnem

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    • uchycení lanka a ručky je nedostatečné. vydrželo 4 min.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo.

    Pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 1 týdnem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • zboží je absolutní šmejd - rozhodně nedoporučuji ! ! !
    • zboží je absolutní šmejd - rozhodně nedoporučuji ! ! !

    zboží je absolutní šmejd - rozhodně nedoporučuji ! ! !

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 1 týdnem

    60 %

    Nedoporučuje obchod

    Problémy s dodáním posledního kusu. Jinak jsem byl v minulosti vždy spokojen.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo. Doufáme, že budete v budoucnu už jen spokojený.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 1 týdnem

    60 %

    Nedoporučuje obchod

    Objednáno zboží plavecká čepice, která dle webu měla být na prodejně k vyzvednuti za 2-4 dny. 4 den ráno mi přišla tato SMS zpráva : Dobry den, omlouvame se, ale doruceni Vasi objednavky bude trvat o neco déle. Jakmile bude zbozi pripraveno k vyzvednuti budeme informovat textovou zpravou a e-mailem. Dekujeme Sportissimo.
    Na základě této SMS jsem běžela koupit plaveckou čepici do jiné prodejny, protože jsme ji nutne potřebovali. A ve 13.27 mi přišla další SMS, že je zboží připraveno na prodejně ‍♀️‍♀️‍♀️‍♀️

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás tyto zmatky.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    60 %

    Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem zboží, co bylo skladem. Následně byla objednávka zrušena, že je zboží poškozené a další není. Chápu, že se to může stát, ale mě jako kupujícího to zdrželo a přineslo mi to komplikace. To zboží tam již dávno nemělo být. Jinak vrácení peněz proběhlo v pořádku, i když si umím představit, rychlejší průběh.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo. Budeme se snažit naše služby ještě vylepšit, aby se toto stávalo opravdu minimálně.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si tilko a přišlo špinavé a materiál úplně na prd 890kc v kosi!

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo.

    Pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Žádná
    • Katastrofální jednání
    • Zablokuji na stránkách aby člověk mohl hodnotit
    • Zboží aby nemuseli uznat reklamaci odnesou do zázemí prodejny a úmyslně jej poškodí aby nemuseli vracet peníze nebo výměna

    Nedoporučuji..reklamace veliký problém,když nastane vezmou zboží a jdou do zázemí prodejny a přijdou rovnou dvě prodavačky,jako kdyby jedna nestačila,budou přesvědčovat že to nejde vyměnit nebo vrátit.....!!!!!!!

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • nabízený a vybraný produkt ve skutečnosti nebyl na skladě

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo.

    Pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Objednal jsem dva basketbalové balóny. Bohužel jeden z balónů byl celý zašlý včetně barev. Zřejmě hodně dlouho ležel někde ve skladu a ještě na slunci. Musel jsem si vybrat na prodejně jiný. No vybrat. Na prodejně pouze dva druhy a ještě o 100,- dražší. Nikdo se ani neobtěžoval mi nabídnout stejnou cenu za jakou jsem zakoupil na e-shopu. Kdybych akutně nepotřeboval tak bych tam vše nechal.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo.

    Pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Objednal jsem boty velikosti 29/ 43 a přišly mi dětské boty

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo.

    Pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    30 %

    Nedoporučuje obchod

    • vyzvednutí zboží do 48 hodin včetně víkendu

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    v mailu o vyzvednutí máte možnost prodloužit lhůtu vyzvednutí až na 5 dnů.

    S přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    Nechápu na co se ptáte, když jsem nic nekoupila...

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    pravděpodobně někdo zadal váš mail do objednávky omylem.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 3 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • 5 dní trvalo než zjistili že zboží nemají skladem

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo.

    Pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 3 týdny

    Nedoporučuje obchod

    • velikosti neodpovídají realitě

    objednala jsem si velikost XL ale přišlo tričko sotva L

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo.

    Pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    V sportisimu za to nemůžou jinak ten kdo mou objednávku balil se spletl dal mi růžovou koloběžku, chtěla jsem modrou pro vnuka. Tak že jsem byla dost naštvaná

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo.

    Pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    50 %

    Nedoporučuje obchod

    Nepřišlo mi zboží které jsem objednal.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo.

    Pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    • Parametry dodaného zboží absolutně neodpovídaly popisu (místo parametrů pálky 80-70-60 byla dodaná pálka s parametry 40-40-50)

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo.

    Pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    velmi spatny, spis priserny system vyzvednuti objednavky (tri ruzna mista, cislo na stojanu nefungovalo, pak mi bylo jen tak mimo reci neochotne receno, ze tam mam zadat 01...???), navic neochotny personal, hrozna kombinace...

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo.

    Pro řešení Vaší situace se prosím obraťte na naší zákaznickou podporu na e-mailové adrese: eshop@sportisimo.cz. Můžete využít i náš kontaktní formulář: https://www.sportisimo.cz/kontakty/.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    Nedoporučuje obchod

    bez omluvy zrušeno, jen oznámeno

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora

  • zakoupeno v Sportisimo před 2 týdny

    30 %

    Nedoporučuje obchod

    • Produkt jsem zakoupil poškozený a další den už rozbitý

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    určitě se snažíme dělat vše pro to, abychom zboží dodali co nejdříve a v pořádku, a mrzí nás, že se to v tomto případě nepovedlo. Doufáme, že reklamace pro Vás dopadne úspěšně.

    S omluvou a přáním krásného dne, Richard, zákaznická podpora