Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Balík byl nevhodně zabalen a tričko v něm vypadalo, jako by ho někdo vyndal ze ždímačky.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Je to více než týden a zboží stále nedorazilo, i když bylo k osobnímu vyzvednutí.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se opoždění v dodání zboží. Jedná se o produkt od našeho dodavatele, který není skladem u nás a proto zde došlo k opoždění v dodání. O problému víme, aktuálně jej urgentně řešíme. Vaši objednávku necháme prověřit a ozveme se Vám až budeme mít k dispozici více informací.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora Sportisimo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kalhoty jsem koupil jiné a hned se roztrhli v rozkroku po prvním použití

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás mrzí, v případě, že došlo k poškození zboží nebo se u něj projevila výrobní vada, je možné zboží reklamovat na kterékoliv prodejně Sportisimo.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora Sportisimo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží Nedorazilo
    • Žádná komunikace

    Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se opoždění v dodání zboží. Jedná se o produkt od našeho dodavatele, který není skladem u nás a proto zde došlo k opoždění v dodání. O problému víme, aktuálně jej urgentně řešíme. Vaši objednávku necháme prověřit a ozveme se Vám až budeme mít k dispozici více informací.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora Sportisimo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka ani za týden nedorazila,což nechápu,protože u všeho zboží bylo uvedeno,že je skladem.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění v dodání zboží. Součástí objednávky je produkt od našeho dodavatele Vuch, který není skladem u nás a proto zde došlo k opoždění v dodání. O problému víme, aktuálně jej urgentně řešíme.
    Zbytek objednávky bychom pro Vás již mohli na prodejně vychystat k odběru, pokud si přejete objednávku rozdělit, prosíme o kontakt na [email protected].

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora Sportisimo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mi zatím nedorazilo...

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění v dodání zboží. Jedná se o produkt od našeho dodavatele, který není skladem u nás a proto zde došlo k opoždění v dodání. O problému víme, aktuálně jej urgentně řešíme.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora Sportisimo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za nevykrytí objednávky. Objednávka byla zrušena z důvodu poškození zboží. V tomto případě se jednalo o poslední kus zboží, nebylo tedy možné jej nahradit jiným. Pokud dojde ke zrušení objednávky, důvod zrušení uvádíme v textu e-mailu. Zprávu jsme posílali ještě ten samý den, doporučujeme zkontrolovat nevyžádanou poštu v e-mailu.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora Sportisimo.

  • Nedoporučuje obchod

    Boty, které byly objednané a zaplacené 7.11. do dnešního dne mi nebyly doručené (14.11.) i přesto , že doručení bylo slíbeno do druhého pracovního dne

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za opoždění Vaší objednávky. Situaci jsme prověřili a bohužel zde došlo k opětovné expedici zásilky z důvodu změny platby v objednávce .
    S touto změnou došlo ke zpoždění v odeslání zásilky. Vaše zásilka by měla být doručena v tomto týdnu.
    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zaplacenou objednávku zrušili bez uvedení důvodu a na vrácení peněz si ponechali čas 3-5 dnů !!! V době kdy převod trvá pár sekund .

    Obchod nedopodučuji

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za nevykrytí objednávky, pokud dojde ke zrušení objednávky, důvod zrušení uvádíme v textu e-mailu. Kde uvádíme, že si zákazník do dvou dnů může vybrat jiné zboží, pokud tak neučiní, objednávka se automaticky předá na vrácení peněz. Refundace pak trvá podle našich obchodní podmínek 3-5 pracovních dnů, pokud trvalo vrácení peněz déle, můžete nás kontaktovat na adrese [email protected].

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na e shopu skledem, ale v realu ne

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci. Objednané zboží nebylo ve 100% kondici a proto došlo ke zrušení objednávky. Doufáme, že na nás nezanevřete a příště se nám povede lépe.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si nové zboží a místo toho mi přišlo někým už použité!!!

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za vzniklou situaci a chybu expedičního místa, to by se opravdu stávat nemělo. Ceníme si vaší zpětné vazby a děkujeme za ní, předáváme ji kolegům. Doufáme, že se tento problém nebude již opakovat.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dvakrát za sebou a to ve dvou rozdílných objednávkách byl vždy jeden produkt poškozen a obchod tak musel vracet peníze.
    Připomínám že se mi to stalo dvakrát a upřímně, mohli byste si udělat pořádek na to které zboží je skladem k odeslání a které je naopak poškozeno nebo je vyprodáno!

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za vzniklé potíže a chyby z naší strany. Kolegům na expedičním místě předáme zpětnou vazbu a problém prověříme a zapracujeme na tom aby se tento problém již neopakoval.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevím jaký blbec balil mou zásilku ale nechaly tam bezpečnostní čip.
    • Na prodejnu budu muset i když jsem platila za dopravu
    • Peníze za dopravu mi vrátit nechtěj
  • Nedoporučuje obchod

    Zbozi bylo zmackane a plast.sacek hrube otevreny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dvakrát jsem objednala různou obuv, kterou obchod nabízel na svém e-shopu. Bohužel v obou případech byla objednávka zrušena obchodem z důvodu nedostatku zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    neodpovídají velikosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Výhoda je, že zboží posílají hned, nevýhoda je, že velikostí absolutně neodpodaji.

  • Nedoporučuje obchod

    Po krátké době od objednaní mi došel mail ze Sportisima, že zboží není k dispozici. Doteď je zboží na stránce eshopu a prý se dá koupit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doručeno na poštu, která se nachází 5 km od mého bydliště. Měla jsem přitom vybráno doručení do boxu Zásilkovny. Údajně z provozních důvodů nedoručeno do boxu. Stačilo se ozvat a domluvit se na jiné možnosti doručení, třeba do jiné Zásilkovny blíž k mému bydlišti. Jsem po operaci a chodím o berlích. Dostat se na vzdálenou poštu, kam sice jede autobus, ale nikdo vás nepustí sednout, bylo pro mě utrpením.

    Zkuste vyřešit doručování zásilek. Je to opravdu bída.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3 dny po vytvoření a potvrzení objednávky obchodem přišla zpráva o zrušení objednávky. Vybrané boty byly při vytvoření objednávky dostupné na vícero výdejních místech prodejce, po třech dnech již nikde, skladové zásoby se rapidně snížily napříč všemi velikostmi oproti stavu při objednávání.