Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem si několik věcí a VŠECHNO mi přišlo zvlášť. Někdy i několik věcí najednou v jeden den, ale ne dohromady.
    • Absolutně nedoporučuji

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětno vazbu, ale v této objednávce byl objednaný jeden produkt, který přišel v jedné zásilce.
    Někdy se může stát, že máme objednané produkty na skladě a prodejnách a produkty se odesílají samostatně ze skladů, kde je produkt dostupný.

    S přáním hezkého dne, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nic ještě nepřišlo.

    Nic ještě nepřišlo. Balík je někde v kosmu asi. 18.9. Avizo o odeslani balíku a dnes 24.9. stále nic. To je doruceni do 24h? Už mě to pěkně štve. Zpráva od kuryra je ze jsem nebyl zastizen při dodání balíku !?!?.... to jsem měl jako čekat u vydejniho boxu ???

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    mrzí nás komplikace, ke kterým došlo u vámi vybraného dopravce. Situaci jsme prověřovali a dle dostupných informací od dopravce je zásilka uložena k vyzvednutí.
    O uložení zásilky k vyzvednutí Vám měla přijít zpráva.

    Děkujeme za pochopení, přejeme hezký den, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka s vyzvednutím na prodejně bez omluvy zrušena.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za nevykrytí objednávky, zrušení produktu může být dáno tím, že při kontrole zboží před jeho vychystáním můžeme přijít na to, že zboží je poškozeno nebo nevhodné jinak k prodeji. Případně může produkt na prodejně zakoupit jiný zákazník, před zpracováním objednávky.

    Děkujeme za pochopení, přejeme hezký den, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží již mělo být dávno na prodejně. Ještě není ano vyskladněno. Mám zaplaceno. Potřebuji holínky pro syna. Pokud v týdnu nedorazí, obchod stornuji a koupím je jinde.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,
    velice nás mrzí nedodržení termínu doručení, ale i náš sklad v Ostravě a přlehlá depa dopravců zasáhla povodeň a došlo ke komplikacím při expedici objednávek.

    Tuto skutečnost jsme nedokázali ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení.
    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem si boty velikost 37 a přišly mi v krabici 37 boty 41!!!

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace a špatnou zkušenost, nám samotným to radost nedělá. Omlouváme se i za chybu expedičního místa, zpětnou vazbu jim předáme.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Něco co bych nikomu nepřál.Zboží neuplne špatně zabalene měl jsem problem i z vrácenim.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace a špatnou zkušenost, nám samotným to radost nedělá. Omlouváme se i za chybu expedičního místa, zpětnou vazbu jim předáme.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodavač na výdeji byl neochotny,bylo vidět,že ho prace obtěžuje a tvářil se znechuceně.Myslim,že v dnešní době,když si mohu vybrat kde nakupují,již tuto pobočku v Arkádách nezvolím. Byla jsem zklamání přístupem.dekuji

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, situaci prověříme a napravíme. Věříme, že se situace již nebude opakovat.

    S přáním hezkého dne, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsem velmi nespokojen s tím, že když si objednám více různých druhů zboží v jedné objednávce, platím dopravu 2x (někdo možná i více krát). Je to dle mě problém obchodu, že nemá centrální sklad a ne zákazníka. Beru to jako velké mínus.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    v košíku jsou objednávky rozděleny do zásilek, dle toho, které expediční místo bude zboží odesílat. Na e-shopu se nám kříží nabídka z prodejen i centrálního skladu, a může se tedy stát, že zboží jde z různých míst. Díky tomu pak dochází k rozdělení a doprava zdarma se neúčtuje až nad 2 tisíce korun u jednotlivé zásilky. Je to uvedeno na webu i v košíku.

    S přáním hezkého dne, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Neustále se zhoršující kvalita s nutností reklamace.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost nás mrzí, doufáme, že příště se povede vybrat nezávadné zboží a bude vše v pořádku.

    S přáním hezkého dne Richard, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Docela slušný výběr produktů
    • Přijatelné ceny
    • Rychlé vrácení peněz při výměně zboží, atd.
    • Několikero poštovné v jedné objednávce, což je opravdu nepřijatelné
    • Rušení objednaných produktů, které byly skladem, z důvodu poškození nebo zjištění,že už skladem nejsou
    • Špatně fungující filtr na internetových stránkách. Po nastavení výběru produktu jen z hlavního skladu (kvůli omezení počtu poštovného) se v nabídce stejně objevují i věci z obchodů.

    Jsem opravdu velmi zklamaná z posledních online nákupů, po přečtení recenzí různě na netu očividně nejsem jediná. Vedení chce asi celou firmu potopit...

    Poslední objednávku za několik tisíc mi rozdělili do asi 5 zásilek z důvodu různých skladů, což já jako zákazník absolutně nemohu ovlivnit. Pro mě to znamenalo poštovné ve výši cca 500kč!! Vše nahlášeno ČOI. Ve finále mi psali, že jeden produkt nemohou odeslat z důvodu poškození nebo neskladovosti, takže mi v této zásilce zůstalo jedno zboží za pár korun a poštovné pomalu větší než samotný produkt.. Ať žije ekologie, když každá zásilka jede zvlášť!!

    Po dvou zprávách přímo do Sportisima stále žádná odpověď.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste spokojena, ale vše bylo v košíku transparentně uvedeno, když jde o zásilky a poštovné. Zrušení produktu může být dáno tím, že při kontrole zboží před jeho vychystáním můžeme přijít na to, že zboží je poškozeno nebo nevhodné jinak k prodeji. A i toto máme ošetřeno v obchodních podmínkách.

    Ale děkujeme za informaci ohledně mailů, protože jsme přišli díky tomu na problém, který to způsobil a již jej řešíme se specialisty.

    S přáním hezkého dne Richard, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jednu obednavku sem zaplatil dvakrat a nic se nedeje

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    tato objednávka je placena dobírkou, pokud došlo ke dvojímu zaplacení u kurýra, je potřeba situaci řešit s dopravcem.

    S přáním hezkého dne Richard, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejde počítat s tím , že když jsi něco objednáte, že vám obchod nákup nezruší, s tím že zboží které bylo dostupné najednou není k dispozici

    Kdo má děti , které s něčím počítají , pochopí

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za nevykrytí objednávky, zrušení produktu může být dáno tím, že při kontrole zboží před jeho vychystáním můžeme přijít na to, že zboží je poškozeno nebo nevhodné jinak k prodeji.

    Děkujeme za pochopení, přejeme hezký den, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velice nízká kvalita produktů.

    Řada mých objednávek byla v pořádku, v předposlední objednávce jsem získal kraťasy s nefunkčním zipem. Očekával jsem, že následující objednávka bude bez závad, ale dorazil další zmetek. Tentokrát chybí krytka na konci rohu na řídítka. Tento obchod již nikdy více.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, zboží můžete vyměnit nebo vrátit na našich prodejnách nebo kontaktovat naši zákaznickou podporu pro nalezení řešení.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zbozi objednano a zaplaceno bohuzel sportisimo nevi kde balik je!

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace, kontaktujte prosím zákaznickou podporu, pro řešení situace.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednával zboží a za týden byla zrušena objednávka není skladem. Co mne překvapilo a z toho nasranej.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za nevykrytí objednávky, zrušení produktu může být dáno tím, že při kontrole zboží před jeho vychystáním můžeme přijít na to, že zboží je poškozeno nebo nevhodné jinak k prodeji.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozné
    • Hrozné

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se, bohužel nevíme, v čem jsme pochybili, pokud by to šlo, kontaktujte zákaznickou podporu a podíváme se na to.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Stan, po prvním rozbalení prasknul, vráceno.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, že došlo k poškození zboží, které Vám mělo udělat radost. Jsme rádi, že se vyřešilo jednoduše vrácením zboží a budeme doufat, že nám zachováte přízeň i nadále.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nedodrží slíbený termín vyzvednutí na prodejně do 90 minut

    Zboží jsem nakonec nakoupil jinde, protože nedodrželi termín 90 minut

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za nedodržení termínu, kolegů bylo na prodejně asi méně, než obvykle, proto to mohlo trvat déle. Zboží bylo připraveno za 150 minut.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    Dlouhé čekání na dodej

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu, finanční prostředky by měly být již vracené.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Stále čekám na doručení objednávky,která je již zaplacená. Objednávky udělané později už dávno dorazily….

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, vidíme, že se řešilo přímo s námi, tak doufáme, že došlo k určité nápravě situace alespoň.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.