Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • široká nabídka, dobré ceny

    Objednala jsem 2 čepice, z toho 1 měla na sobě kód a musela jsem jet osobně do obchodu, aby mi zboží odkódovali. Potom nevím proč mám platit za doručení. Stálo mě to zbytečně víc času i peněz než mělo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kurýrní služba DPD je velmi nespolehlivá , balík pokud nejste na adrese doručení , i když se s kurýrem domluvíte na jiném dni , tak okamžitě vrací zboží zpět na Sportisimo a vy pak musíte žádat o znovuzaslání balíku a vzápětí se toto stane opět .
    Špatně nastavený postup předávání, měl by být aspoň dva pokusy na předání balíku. Nevím, zda je to chyba kurýra nebo SPORTISIMA.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    tady se asi jednalo o nedorozumění ze strany dopravce. V případě doručení na adresu vám přijde zpráva do mailu a na mobil, kde máte možnost telefonicky nebo přes odkaz možnost změnit dobu doručení nebo jeho způsob, když už je zásilka u dopravce. Snad se povede příště lépe a omlouváme se za komplikace.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží vůbec nedorazilo

    zboží vůbec nedorazilo

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    zboží bylo připraveno druhý den dopoledne a nebylo vyzvednuto. Jestli nám můžete prosím upřesnit detaily, můžete napsat mail na [email protected].

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekat v dnešní době přes týden na doručení je opravdu strasne!

    Pokud na veci nespechate, tak ok, ale jinak si pekne pockate…

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu při expedici zboží, zboží šlo částečně ze skladu externího dodavatele. Interně řešíme, aby se správně zobrazovalo na webu informace o doručení a bylo do budoucna v pořádku. Děkujeme za recenzi, snad se polepšíme a nebude se to opakovat.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod ani po dvou týdnech bez jakékoli zprávy žádné zboží nedodal, přesto že objednané zboží uváděli jako skladem. Takovýto obchod je zcela k ničemu a zbytečný.

    Zcela neseriózní obchod, je zbytečné s ním něco řešit a něco objednávat, když ani po dvou týdnech nedodá zboží deklarované jako skladem, a neuráčí se ani cokoli sdělit. Budu raději už nakupovat jinde.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu při expedici zboží. Děkujeme za recenzi, situaci prověříme a snad se polepšíme a nebude se to opakovat.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemohu hodnotit něco, co jsem ještě neobdržela, byť to před týdnem objednala.Dotaznik zaslán příliš brzy a zásilka, která má být skladem, stále k odběru není.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu při expedici zboží. Děkujeme za recenzi, situaci prověříme a snad se polepšíme a nebude se to opakovat.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Poškozené a znečištěné zboží

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu při kontrole zboží. Děkujeme za recenzi, situaci prověříme a snad se polepšíme.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kvalitní produkt tričko Russell
    • Rychlost dodání
    • Nepříjemný až protivný personál v prodejně Sportisimo při výdeji zboží

    Nepříjemný personál v prodejně Sportisimo při výdeji zboží

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se kolegy. Děkujeme za recenzi, situaci prověříme a snad se polepšíme.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ve špatném stavu při vrácení drzá prodavačka

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu při kontrole zboží a za přístup kolegyně. Děkujeme za recenzi, situaci prověříme a snad se polepšíme.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    prodloužení dodací lhůty

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s doručením, snad se to již nebude opakovat. Děkujeme za zpětnou vazbu.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Misto 16 kusů přišlo pouze 8 kusů

    Při tel. reklamaci arogantní jednání dané operátorky.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu v expedici zboží. Děkujeme za zpětnou vazbu, hovor jsme prověřovali, ale kolegyně postupovala správně s informacemi a postupy, jak vyřešit vrácení nebo výměnu zboží. Na druhou stranu mohla podniknout více kroků k řešení situace, aby byla situace vyřešena lépe. Omlouváme se.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Psali mě že při nákupu nad 700 kč platbou click to pay,dostanu 300 kč na příští nákup.A nic.Tady jsem kupoval naposled

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    slevový kód se posílá po 14 dnech zhruba nejpozději. Pokud se tak již nestalo, doporučíme nás kontaktovat pro prověření situace. Jako první doporučujeme ještě kontrolu spamu v mailu.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží přesto že bylo uvedeno že je skladem ani po 6 dnech od objednání nedorazilo na prodejnu!

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace, kontaktujte nás prosím na adrese [email protected], abychom situaci mohli společně dořešit.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží jsem vracel na pobočce v Táboře a hodně nepříjemná a neochotná - napsal bych až protivná obsluha. Doporučuji špinavou blondýnu s kratšími vlasy ve věku 25-30 let okamžitě propustit.
    Má noha po této zkušenosti již nikdy nepřekročí práh Táborského Sportisima. !! NEDOPORUČUJI !!

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za nepříjemnosti, zpětnou vazbu předáváme zpětnou vazbu kolegům k prověření.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • inzerují zboží skladem a pak ho nedodají.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za nevykrytí objednávky, zrušení produktu může být dáno tím, že při kontrole zboží před jeho vychystáním můžeme přijít na to, že zboží je poškozeno nebo nevhodné jinak k prodeji. Případně může produkt na prodejně zakoupit jiný zákazník, před zpracováním objednávky.

    Děkujeme za pochopení, přejeme hezký den, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka mi byla potvrzena až po několika dnech, takže ji nebylo možno stornovat. Bylo mi doporučeno zásilku nepřebírat a pak jsem byla dotazována, proč jsem zboží nepřevzala.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, situace ohledně prodlevy prověřujeme, děkujeme za zpětnou vazbu.

    S přáním hezkého dne zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Co to má být? Od kdy se každý kus oblečení posílá z různých kamenných prodejen a za každy kus zvlášť poštovné? Chci patery teplaky a dostanu pět balíčků a každý si zaplatím. Je vidět že už i u vás angažujete doktory ukravína. No online jsem nakoupil asi naposled.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    v košíku jsou objednávky rozděleny do zásilek, dle toho, které expediční místo bude zboží odesílat. Na e-shopu se nám kříží nabídka z prodejen i centrálního skladu, a může se tedy stát, že zboží jde z různých míst. Díky tomu pak dochází k rozdělení a doprava zdarma se neúčtuje až nad 2 tisíce korun u jednotlivé zásilky. Je to uvedeno na webu i v košíku.

    S přáním hezkého dne, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo možné vyzvednout zboží na prodejně, jak tomu bylo dříve. Ačkoli mám prodejnu pár kroků, musela jsem do jakési zásilkovny, kde nebylo možné platit dobírku kartou. Ráda si vybírám v klidu domova. Příště zvolím jiný eshop.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    je nám líto, ale v objednávce je objednané zboží, které je dostupné pouze na prodejnách. Přesuny zboží mezi prodejnami nejsou možné, proto se zobrazila možnost objednání na výdejní místo dopravce, nebo na vaši adresu.

    Děkujeme,
    Přejeme hezký den, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka z obchodu sportisimo přišla jako šrot !
    Ty jejich výmluvy ...

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    pro řešení situace bychom potřebovali více informací, v objednávce vidíme, že se jednalo o osobní odběr na prodejně.
    V případě, že nám budete chtít poskytnout více informací, můžete nás kontaktovat na e-mailu: [email protected].

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží jsem objednala před týdnem a stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,
    omlouváme se za menší zdržení u Vaší objednávky, některé produkty byly skladem u dodavatele a proto dodání trvalo déle.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme hezký den, zákaznická podpora.