Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Doručena špatná velikost, jiná, než objednaná. Reklamace
-
Nedoporučuje obchod
- Ani po týdnu nebyli schopni dodat přepravní společnosti podklady. Snad se zboží někdy dočkám.
-
Nedoporučuje obchod
- Míč jsem druhý den reklamoval. Nedržel tlak.
Po nafouknutí míče neudržel tlak a vyfouknul se. Míč byl vyměněn za jiný, který drží nafouknutý. Jen ty smutné oči dcery, která si chtěla házet na koš a nešlo to mi nic nenahradí.
-
Nedoporučuje obchod
Objednané věci se nehodovaly s nabídkou Eshopu. Obsluha v prodejně nepříjemná, nechtěla nic slyšet a ještě nám řekli, že to my jsme si špatně objednali. Říkala jsem jim, že to je na jejich stránkách takto a nic, dělali z nás blby. Obchod v PB hrůza, už to tam není hezké, špatný výběr a obsluha také nestojí za nic. Raději jedeme do Plzně, tam mají přístup úplně jiný a jsou ochotní. Pro nás to bylo docela zklamání.
-
Nedoporučuje obchod
Trvá to dlouho, po týdnu mi přišla SMS, že se dodávka ještě zpozdí, bez udání důvodu. Kdybych zboží potřebovala ke konkrétní příležitosti, jsem namydlená, a příště nakupuji rozhodně někde jinde.
-
Nedoporučuje obchod
- zboží bylo rychle připraveno k vyzvednutí na prodejně
- jako obrovskou výhodu vidím objednání zboží na prodejnu, kde je možnost vyzkoušení
-
Nedoporučuje obchod
Zbozi bylo poskozene. Prodavac mi sdelil, ze jiny kus mi muze pouze zarezervovat v jine prodejne, nikoliv stahnout na prodejnu kam jsem puvodne objednaval, a to pro me neni vyhovujici reseni. Pokud si nekontrolujete bezvadnost zbozi pred tim, nez si jej zakaznik jde vyzvednout, a je vadne, je to vase chyba a meli byste ji napravit zpusobem vstricnym k zakaznikovi. Ne ze me budete honit do jine prodejny, ja vam nebudu svym casem setrit za vasi logistiku.
-
Nedoporučuje obchod
- Vybalené zboží prodáváno jako nové, bez upozornění
Brusle doručeny v rozervané krabici, vybalené z ochranných igelitů, bez vnitřních papírových vycpávek. Koupil jsem je jako nové a rozhodně nechci přistoupit na to, že budu úplně běžně a samozřejmě, bez předchozího upozornění, dostávat zboží bez ochranného obalu, pohozené v roztrhané krabici.
-
Nedoporučuje obchod
nepochopitelné jednání obchodu
-
Nedoporučuje obchod
Nákup v obchodě Sportisimo na Pankráci v obch.centru Arkády se neuskutečnil, jednání velmi špatné. Nakonec se obchod uskutečnil přes
e shop. -
Nedoporučuje obchod
- Nemožné vyhledávání v eshopu
- Podvodné nabídky slevy za průzkum
- Amatérský zákaznický servis
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem detske kolo. Prislo v derave krabici, takze jsem hned musel kontrolovat zda je kolo OK. Pri kompletaci kola jsem zjistil ze srouby jsou asi z modeliny, protoze jeden sroub uz nejde odsroubovat, protoze imbus se protaci, jak je dira vykloktana, takze nemuzu pridelat detska kolecka! Ve Sportisimu uz nikdy nekoupim zadne kolo!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem rezervoval na prodejně. Objednávku obchod zrušil.
-
Nedoporučuje obchod
Jak se mě prosím můžete ptát na spokojenost se zakoupením objednaného zboží,když jste mojí objednávku zrušili. Měl jsem objednané dvě pálky na stolní tenis.
Proto nemohu být apsolutně spokojen a již si nebudu nic objednávat a somozřejmě též nikomu doporučovat váš obchod. S pozdravem Šindelář Ivan.Reakce obchodu Sportisimo
Dobrý den,
daná situace nás mrzí, ale jsme rádi i takto za recenzi, proto posíláme žádosti o zpětnou vazbu na všechny uskutečněné objednávky, abychom pracovali i s takovouto kritikou a mohli jí předat dále a výše.
S pozdravem, Richard, zákaznická podpora. -
Nedoporučuje obchod
V obchodě ochota
-
Nedoporučuje obchod
- Reklamace produktu nemožná. Paní prodavačka velice nepříjemná.
Reakce obchodu Sportisimo
Dobrý den,
mohli byste prosím vaší situace lépe popsat a poslat na adresu [email protected]? Situaci budeme moci prověřit v koordinaci s danou prodejnou.
Děkujeme za spolupráci.
S pozdravem, Richard, zákaznická podpora. -
Nedoporučuje obchod
Objednána dvě trika.
"Zboží je bohužel poškozeno, vyberete si jiné?"
Tato zpráva přišla po zaplacení objednávky k oběma tričkám.To snad není ani možné.Čekám na vrácení peněz.Reakce obchodu Sportisimo
Dobrý den,
při kontrole zboží před odesláním může dojít k takové situaci, která nás mrzí. V případě, kdy jde už o poslední kusy, že je nemůžeme nahradit jinak, tak zákazníkům posíláme zprávu, že si mohou vybrat náhradu. V případě, že se na zprávu do dvou dnů neozvete, zadáváme refundaci prostředků a do 5 pracovních dnů jsou pak připsány zpět.
S pozdravem, Richard, zákaznická podpora. -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedodáno
Reakce obchodu Sportisimo
Dobrý den,
za danou situaci se omlouváme, zboží bylo označeno jako poškozené, snad se nám podaří příště lépe.
S pozdravem, Richard, zákaznická podpora. -
Nedoporučuje obchod
- Obchod po skoro 3 týdnech od objednání zjistil, že zboží již vlastně nemají skladem, přitom ještě před 4 dny před zrušením objednávky byly údajně skladem 2 kusy na jiné prodejně.
Reakce obchodu Sportisimo
Dobrý den,
daná situace nás netěší a omlouváme se za komplikace. Zboží jsme posílali na vámi vybranou prodejnu smluvním dopravcem, a po kontrole bylo zjištěno, že nám nebylo doručeno. V okamžiku, kdy jsme zjistili, jak se situace má, již kolegové z expedičního skladu další neměli k dispozici. Snad se příště povede lépe.
S pozdravem Richard, zákaznická podpora. -
Nedoporučuje obchod
Na eshopu nabízí zboží které nemá a ruší objednávky
Reakce obchodu Sportisimo
Dobrý den,
omlouváme se za takovou zkušenost, ale podle statistik se opravdu nejedná o standardní praktiku, spíše o výjimku. Naprostou většinu objednávek doručujeme v pořádku. Což nic nemění na tom, že se toto dít nemá a mrzí nás celá situace. Snad se nám příště povede lépe.
S pozdravem Richard, zákaznická podpora.