Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doručena špatná velikost, jiná, než objednaná. Reklamace
  • Nedoporučuje obchod

    • Ani po týdnu nebyli schopni dodat přepravní společnosti podklady. Snad se zboží někdy dočkám.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Míč jsem druhý den reklamoval. Nedržel tlak.

    Po nafouknutí míče neudržel tlak a vyfouknul se. Míč byl vyměněn za jiný, který drží nafouknutý. Jen ty smutné oči dcery, která si chtěla házet na koš a nešlo to mi nic nenahradí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednané věci se nehodovaly s nabídkou Eshopu. Obsluha v prodejně nepříjemná, nechtěla nic slyšet a ještě nám řekli, že to my jsme si špatně objednali. Říkala jsem jim, že to je na jejich stránkách takto a nic, dělali z nás blby. Obchod v PB hrůza, už to tam není hezké, špatný výběr a obsluha také nestojí za nic. Raději jedeme do Plzně, tam mají přístup úplně jiný a jsou ochotní. Pro nás to bylo docela zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    Trvá to dlouho, po týdnu mi přišla SMS, že se dodávka ještě zpozdí, bez udání důvodu. Kdybych zboží potřebovala ke konkrétní příležitosti, jsem namydlená, a příště nakupuji rozhodně někde jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • zboží bylo rychle připraveno k vyzvednutí na prodejně
    • jako obrovskou výhodu vidím objednání zboží na prodejnu, kde je možnost vyzkoušení
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi bylo poskozene. Prodavac mi sdelil, ze jiny kus mi muze pouze zarezervovat v jine prodejne, nikoliv stahnout na prodejnu kam jsem puvodne objednaval, a to pro me neni vyhovujici reseni. Pokud si nekontrolujete bezvadnost zbozi pred tim, nez si jej zakaznik jde vyzvednout, a je vadne, je to vase chyba a meli byste ji napravit zpusobem vstricnym k zakaznikovi. Ne ze me budete honit do jine prodejny, ja vam nebudu svym casem setrit za vasi logistiku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vybalené zboží prodáváno jako nové, bez upozornění

    Brusle doručeny v rozervané krabici, vybalené z ochranných igelitů, bez vnitřních papírových vycpávek. Koupil jsem je jako nové a rozhodně nechci přistoupit na to, že budu úplně běžně a samozřejmě, bez předchozího upozornění, dostávat zboží bez ochranného obalu, pohozené v roztrhané krabici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nepochopitelné jednání obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nákup v obchodě Sportisimo na Pankráci v obch.centru Arkády se neuskutečnil, jednání velmi špatné. Nakonec se obchod uskutečnil přes
    e shop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemožné vyhledávání v eshopu
    • Podvodné nabídky slevy za průzkum
    • Amatérský zákaznický servis
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem detske kolo. Prislo v derave krabici, takze jsem hned musel kontrolovat zda je kolo OK. Pri kompletaci kola jsem zjistil ze srouby jsou asi z modeliny, protoze jeden sroub uz nejde odsroubovat, protoze imbus se protaci, jak je dira vykloktana, takze nemuzu pridelat detska kolecka! Ve Sportisimu uz nikdy nekoupim zadne kolo!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem rezervoval na prodejně. Objednávku obchod zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak se mě prosím můžete ptát na spokojenost se zakoupením objednaného zboží,když jste mojí objednávku zrušili. Měl jsem objednané dvě pálky na stolní tenis.
    Proto nemohu být apsolutně spokojen a již si nebudu nic objednávat a somozřejmě též nikomu doporučovat váš obchod. S pozdravem Šindelář Ivan.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    daná situace nás mrzí, ale jsme rádi i takto za recenzi, proto posíláme žádosti o zpětnou vazbu na všechny uskutečněné objednávky, abychom pracovali i s takovouto kritikou a mohli jí předat dále a výše.

    S pozdravem, Richard, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    V obchodě ochota

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reklamace produktu nemožná. Paní prodavačka velice nepříjemná.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    mohli byste prosím vaší situace lépe popsat a poslat na adresu [email protected]? Situaci budeme moci prověřit v koordinaci s danou prodejnou.

    Děkujeme za spolupráci.

    S pozdravem, Richard, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednána dvě trika.

    "Zboží je bohužel poškozeno, vyberete si jiné?"
     Tato zpráva přišla po zaplacení objednávky  k  oběma tričkám.To snad není ani možné.Čekám na vrácení peněz.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    při kontrole zboží před odesláním může dojít k takové situaci, která nás mrzí. V případě, kdy jde už o poslední kusy, že je nemůžeme nahradit jinak, tak zákazníkům posíláme zprávu, že si mohou vybrat náhradu. V případě, že se na zprávu do dvou dnů neozvete, zadáváme refundaci prostředků a do 5 pracovních dnů jsou pak připsány zpět.

    S pozdravem, Richard, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedodáno

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    za danou situaci se omlouváme, zboží bylo označeno jako poškozené, snad se nám podaří příště lépe.

    S pozdravem, Richard, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod po skoro 3 týdnech od objednání zjistil, že zboží již vlastně nemají skladem, přitom ještě před 4 dny před zrušením objednávky byly údajně skladem 2 kusy na jiné prodejně.

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    daná situace nás netěší a omlouváme se za komplikace. Zboží jsme posílali na vámi vybranou prodejnu smluvním dopravcem, a po kontrole bylo zjištěno, že nám nebylo doručeno. V okamžiku, kdy jsme zjistili, jak se situace má, již kolegové z expedičního skladu další neměli k dispozici. Snad se příště povede lépe.

    S pozdravem Richard, zákaznická podpora.

  • Nedoporučuje obchod

    Na eshopu nabízí zboží které nemá a ruší objednávky

    Reakce obchodu Sportisimo

    Dobrý den,

    omlouváme se za takovou zkušenost, ale podle statistik se opravdu nejedná o standardní praktiku, spíše o výjimku. Naprostou většinu objednávek doručujeme v pořádku. Což nic nemění na tom, že se toto dít nemá a mrzí nás celá situace. Snad se nám příště povede lépe.

    S pozdravem Richard, zákaznická podpora.