Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nebyl dodržen předem dohodnutý termín dodání zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Má hezký
    • Rychlé odeslání
    • Je to docela slabé, zkoušel jsem to a nebylo to tak dobré, jak se očekávalo.
    • Hnětací hák je zaseknutý na robotu a nemohu ho odstranit, abych nahradil šlehač. Špatná zkušenost
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží - mrazák byl doručen až týden po objednání a po urgencích. Na sledování zásilky bylo stále "zásilka čeká na svoz". Ač jsem zaslal slevový kupon zároveň s objednávkou, nebyl tento kupon uplatněn.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Směšné.Zboží dodáme od3 do 5 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uvádějí zákazníky v omyl, nabízí produkt který není skladem. Jen kecy...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi stále nebylo doručeno.

    Nedoporučuji. Obávám se, že jsem zaplatila předem za zboží, které mi nedodají.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednala jsem si sporák s instalací a zaplatila.Sporák přivezli v pořádku,ale nezapojili protože to neumí.Tak zírám na sporák a hledám elektrikáře. O slíbeném dárku ani nemluvím.Nejvíc mě štve,zaplacená instalace,která není provedená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cena parádní, bohužel zboží za parádní ceny nejsou skladem .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednane zbozi nedodali, cena na internetu velmi nizka, nekala reklama.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    k dopravě využívá neschonou firmu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá komunikace.

    Kolo bylo kompletně neseřízené!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně nedoporučuji. Obchod využívá absolutně neschopnou kurýrní službu, která přesto, že ráno potvrdí dodání zboží, po 8 telefonátech a 7 hodinách čekání oznámí, že nic nedoveze. „Ono se to (samo) nějak nepropsalo do systému.” Systém asi “sám” poslal potvrzení a telefon na kurýra, který má celý den vypnutý telefon a nikdo z infolinky nebyl schopen zjistit, kdy dorazí a jestli. Amatérismus. Vy plýtváte mým časem, já u vás tímto nakoupila rozhodně naposledy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lednice nabyla dodána, koupíme jinde !!!

    Reakce obchodu Spořílek.CZ

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní recenze, ale lednice byly doprodány a dodavatel nám další kusy naskladní až během září.

    Bohužel jsou to situace, které neovlivníme, ale samozřejmě se za to upřímně omlouváme.

    Přeji hezký den.

    Petr Kembický
    sporilek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Stul mel prijit 14.7 dorazil 18.7.
    Okraje stolu byli poškrábane, 2 židle byli poškrábane. jedna židle nemela gumu pod nohou a u druhe chyběla uplne.

    Reakce obchodu Spořílek.CZ

    Přeji hezký den.

    Mrzí mě, že jste nespokojená s nákupem. Nebojte ale, vše má řešení. Reklamovala jste u nás poškození, řeší to s vámi reklamační oddělení? Nebo to mám prověřit?

    Děkuji předem za zprávu.

    Petr Kembický
    sporilek.cz
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neúplný produkt

    Reakce obchodu Spořílek.CZ

    Dobrý den, Jairo,

    mrzí mě vaše negativní hodnocení. Dívám se do vaší objednávky a nevím, co bylo špatně, že uvádíte neúplný produkt. Pokud něco chybělo z výroby, můžeme samozřejmě zajistit a doposlat.

    Děkuji předem za informaci a přeji hezký den.

    Petr Kembický
    sporilek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Židle byla poškozená a stul poškrabanej

    Reakce obchodu Spořílek.CZ

    Dobrý den,

    velmi mě mrzí vaše hodnocení - budete chtít reklamovat?

    Děkuji.

    Petr Kembický
    sporilek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo poškozené

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    UŽ DRUHÝ DEN ČEKÁM .. . . A NIC

    Reakce obchodu Spořílek.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že nás hodnotíte negativně, i když jsme vás informovali, že zboží bylo odesláno a následující pracovní den bude dodáno.

    Někde nelze doručit zboží hned druhý den...

    Omlouvám se za způsobené komplikace.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

    Petr Kembický
    sporilek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Startování velmi tuhá. Źenská ruka v žádném případě nenastrtuje.

    Reakce obchodu Spořílek.CZ

    Dobré ráno,

    velmi mě mrzí vaše negativní hodnocení obchodu, když hodnotíte pouze výrobek. Nebo bylo něco v nepořádku během vašeho nákupu?

    Prosím o upřesnění - [email protected]

    Děkuji a přeji klidný den.

    Petr Kembický
    sporilek.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.