Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koupila jsem pracku spokojenost velika doprava super do 24h pracka doma

  • V obchodě jsem nakupovala poprvé a za mě ve srovnání s jinými obchody tak tenhle je top. Velmi dobra komunikace, byly mi hlášeny veškeré změny o pohybu zbozi, dodání bylo včasné. Obchod muzu jen doporučit.

  • Výběr objednání i doručení - v naprostém pořádku .

  • Nejlepší internetový obchod který jsem za posledních x let poznal rychlost vyřízení reklamace bez problémů ihned.Opravdu jim fandím

  • Nejlepší internetový obchod který jsem za posledních x let poznal přísnost rychlost vyřízení reklamace bez problémů ihned

  • Ten skvělý obchod mi ani po čtyřech týdnech nevrátil peníze. Stále jen výmluvy a výmluvy. I když sporák nezničili, nebo nezašantročili oni, za svou laxnost a nepřiznání odpovědnosti nesou velkou část viny. A k vrácení peněz se nemají!

  • 6.12. jsem zaplatil sporák a očekával doručení do 48 hodin. jak prodejna uvádí na svých stránkách. Z mně neznámých důvodů, i když jsem vybral DHL, byl sporák předán ČP. Inu, chybička se může vloudit. Po týdnu jsem popoháněl ČP i prodejnu, aby dodání urugovala. Neměli zájem. Po 2 týdnech jsem kupní smlouvu zrušil, sporák objednal jinde a přišel na druhý den. Do dnešního dne nemám sporák, ani peníze. Prý až se sporák vrátí na prodejnu, abych údajně neměl sporák i peníze. Po 22 dnech vyzvali ČP k vrácení. Opravdu obdivuhodná rychlost, což ale ještě nezaručuje, že ČP bude jednat. Sklad ČP není od prodejny daleko. Seriózní obchodník by tam zajel a někoho nakopl. Ale jen ten seriózní

  • Takto příjemně náší rodinu nikdo nepřekvapil za posledních 10let. Koupili jsme ve Spořílkovi sušičku, tu zničil “neodhalitelně” přepravce, následný servis výrobce nás poslal ( neoprávněně) do háje a Spořílek nám zaslal na své náklady obratem sušičku novou s výměnou za tu zničenou. Monika Kadlecová

    • Tak to Vám mohu jen závidět. Svěřil můj sporák z....... ČP, ta ho někde zašantročila a skvělý spořílek mi odmítá vrátit peníze. Přitom já, kvůli velmi špatným zkušenostem s ČP bych jim své zboží nikdy nesvěřil. A stále se jen vymlouvají. Téměř 3 týdny ani ČP neurugovali. Jsou to pro mne zloději!

  • Absolutní nespokojenost - reklamaci varné desky "vyřídili" na dálku bez návštěvy servisního technika. Odmítají bližší komunikaci. Neochota, neserióznost.

  • Heureka smazává u některých firem negativní recenze na firmu. Nevíte někdo proč to dělá?

  • slune.vm: Dobrý den,

    děkujeme za upozornění. Jednalo se samozřejmě o technickou chybu. Termoska má skutečně stát pouze v řádech stokorun, ne 40 tisíc. :)

    Za upozornění Vám nabízím těchto pár stokorun na Váš nákup. Neváhejte mi kdykoliv napsat na email [email protected], dám Vám slevu 500 Kč na Váš nákup nad 2.000 Kč.

    Děkuji.

    Petr Kembický
    vedoucí zákaznického centra

  • Ota: bezva úspora je u termosky za skoro 40.000,-, co jinde stojí 300,- :-D
    https://termosky.heureka.cz/jata-918-nerez-0_5l/#

  • Pokud chce někdo uspořit, ať nakoupí jinde.
    Např. TV LG 49LH590V tady stojí 16 499,-Kč a běžně jde koupit za 12 990,- Kč např zde: https://www.alfa.cz/product.php?eid=1051600000000003FPX
    a to není jediný obchod, kde jde za tuto cenu koupit.
    Není to jediný příklad ,,úspory" u tohoto obchodu.

  • Radek Václavík:

    Vážený pane Václavíku,

    sleva má vždy určitou platnost a je možné, že již vypršela. Samozřejmě Vám mohu slevu nabídnout i nyní - neváhejte mi napsat na email [email protected]

    Děkuji a omlouvám se, pokud jsme Vás zmátli.

    Petr Kembický
    vedoucí zákaznického centra

  • Varuju před tímto klamavým eschopem jine ceny se zobrazuji u produktu a v kosiku ta je pak podstatne drazsi multifunkcni hrnec maji na zbozi a na skrz ECG MH 168 Fit4life a i na strankach za 2299,- kč s dph ale za tuto cenu date koupit ale najednou vidite že v košíku je za cenu 2838,- jsou to pěkný podvodníci raději objednejte jinde

  • Dobrý den,

    máte-li jakýkoliv porblém s ledničkou, je třeba nahlásit na reklamaci, aby k Vám přijel technik. Tyto lednice jsou velmi dobře prodávané a špatné recenze na ni opravdu neevidujeme. Budete-li chtít, kontatujte mě a já věc vyřeším.

    Omlouváme se Vám, pokud jsme Vám způsobili nějaké komplikace, určitě Vám pomůžeme vše vyřešit.

    Petr Kembický
    vedoucí zákaznického centra

  • Dobrý den všem, bohužel firma provozující web sporilek.cz nezveřejňuje pro ni nevýhodné hodnocení produktů na svých stránkách u produktů, čímž odvolávám svoje hodnocení z "doporučuji" na "nedoporučuji" tento e-shop. Včera /25/5/2014/ jsem uvedl svoji zkušenost s výrobkem Beko CSA 24022, který je mi na dvě věci, neboť je nefunkční a zdá se, že ještě několik týdnů bude. Pokud firma cenzuruje recenze zákazníků, bude lepší pokud tuto funkci na svém e-shopu zruší v rámci objektivity. Jinak to lze chápat jako podvod na potencionální kupující.

  • Petra Arnoštová:

    Pěkný den, paní Arnoštová.

    Cena byla nyní dokonce změněna na 2.149, kterou musíte nyní již na eshopu vidět, ale na Heurece je pořád cena 2.178. Právě z toho důvodu, že Heurece trvá, než změnu zaregistruje.

    Pokud jste již koupila, je zbytečné Vám nabízet ještě lepší cenu. Budu ale rád, když se na mě při přístím nákupu obrátíte a určitě Vám jako kompenzaci nastalých probémů lepší cenu nabídnu. Můj email je [email protected]

    Hezký víkend!

    Petr Kembický
    vedoucí zákaznického centra
    [email protected]

  • Děkuji za rychlou odpověď. Nicméně se domnívám, že není tak zcela výstižná. Heuréka je skutečně cenový porovnávač, na kterém si člověk vybere produkt podle ceny, ale pak už se překlikne přímo do e-shopu a nakupuje tam. I v e-shopu byla u tefal fr 495070 uvedena cena 2178 a je tam i teď, 28.3.2015 v 8:46. To, že došlo ke změně, mi bylo nahlášeno během vyplňování objednávky, a když jsem cenu kontrolovala na e-shopu, byla pořád stejná. To, co mi připadne nefér, je skutečnost, že člověk je nalákán na určitou cenu, a pak je mu v procesu objednávání nahlášena cena jiná, zatímco na stránkách e-shopu figuruje cena původní. Jestli produkt zdražil, pochopila bych, kdyby to nebylo uvedeno na heuréce, ale na stránkách e-shopu by to uvedeno být mělo. Nabídka lepší ceny by sice byla lákavá, ale jak už jsem psala, za cenu 2178 jsem nakoupila jinde.

  • Petra Arnoštová:

    Vážená paní Arnoštová,

    Heureka je cenový porovnávač, který jakoukoliv změnu ceny na eshopu zaregistruje v rozmezí několika hodin. Vy jste si zboží objednávala přímo na Heurece a cena v eshopu se již změnila. Pokud byste se proklikla přímo k nám do obchodu, cenu byste viděla jinou.

    Určitě se tedy nejedná o záměr a pro příště doporučuji nakupovat v eshopu, nikoliv přes porovnávač, který nemá příliš aktuální data.

    Pokud chcete, nabídnu Vám jako kompenzaci tuto fritézu za příznivější cenu i než je 2.178 Kč. Neváhejte mi napsat na email [email protected]

    Hezký den!

    Petr Kembický
    vedoucí zákaznického centra
    [email protected]