Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost dodaní

    nekvalitní provedení

    Reakce obchodu Šperky4U.eu

    Krásný den, děkujem za Vaši reakci. Je nám velmi líto, že nejte s našim zbožím spokojena. Vámi zakoupený zlacený ocelový náramek s přívěsky je velmi prodávaný a je v naší nabídce již mnoho let. Toto je první negativní ohlas na tento produkt. Abychom mohli kvalitu náramku ověřit, potřebovali bychom znát konkrétní popis toho, co bylo s náramkem v nepořádku.

    Pakliže nejste se zbožím spokojena, máte zákonné právo na odstopuní od smlovy.

    Krásný den Jitka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velmi chabá komunikace. Ze začátku v pohodě. Po doručení obejdnávky ignorace.
    • Nedoručená část objednávky a žádná snaha o nápravu ani komunikaci

    Objednán přívědek s rytím. Doručen. Šlo by to udělat asi lepé, nebo alespoň zkonzultovat, ale to se dá přežít a je to spíš malé bezvýznamné mínus.
    Nicméně k objednávce měly být doručeny perlové naušnice, jako dárek zdarma. NEDORUČENY!
    Na e-mail a dotaz ohledně nedoručení žádná odpověd již dva dny (v dnešní době považuji za neschopnost a ignoraci).
    Na dotaz v poznámce, proč při objednávce je napsáno, že účtují 45Kč za dopravu, když je u ní napsáno zdarma také žádná reakce, asi ty poznámky nečtou, neřešil jsem zda již doprava ve skutečnosti účtována byla či nikoliv, ale matoucí to bylo.

    Celkově velké zklamání a pro mě první a poslední objednávka.

    Reakce obchodu Šperky4U.eu

    Krásný den pane Janzo, děkujeme za zpětnou vazbu. Dovolte mi však reagovat na Vaši kritiku.

    - Chybou, za kterou se Vám velmi omlouváme je to, že při expedici zřejmě došlo k chybě a nebyly přibaleny náušničky "zdarma" které měly být dárkem při objednávce na 500Kč. Toto samozřejmě napravíme.
    - Zmiňovaných 45Kč za přepravu na Zásilkovnu účtováno nebylo, prosím zkontrolujte si prodejní doklad.
    - Co se týká rytiny, tak byla zhotovena přesně dle Vašeho zadání, bohužel text lehce přesahoval maximální délku 8mi znaků, které jsou pro tento typ přívěšku doporučené. Ve svém hodnocení přesně nespecifikujete, co konkrétně bylo v nepořádku se zhotovenou rytinou, nemohu se tedy ke kritice více vyjádřit.
    - K Vaší kritice nekomunikace z naší strany jen doplním... Od nás ze systému v průběhu vyřizování objednávky odešlo 6 e-mailových zpráv a 2 SMS zprávy, které Vás informovaly o stavu vyřizování objednávky a doručování zásilky.

    K dnešnímu dni Vám odesíláme chybějicí perličkové náušnice, věřím, že do Vaší schránky dorazí co nejdříve. Děkuji Jitka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané dne 23.9.2019 Zatím nedorazilo, jsem zklamán.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Kvalita šperků děsná.Už nikdy víc.

    Reakce obchodu Šperky4U.eu

    Hezký den, děkujeme za reakci. Mrzí nás, že jste nebyla se šperky spokojena a prosíme o zaslání objednávky zpět v rámci 14ti denní lhůty na odstoupení od smlouvy. Děkuji Jitka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Piercing do pupíku mi po pár dnech zrezl.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle dodání
    • Proběhla výměna velikosti ptstenu, avšak přišel prsten absolutně bez lesku. Po dotazu na email se mnou nikdy nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekvalitní

    Reakce obchodu Šperky4U.eu

    Dobrý den Martino, děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme velmi překvapeni, že nejste se zbožím spokojená, zakoupený titanový banánek je velmi oblíbený produkt s jehož prodejem jsme doposud neměli sebemenší problém. Do 14ti dnů od zakoupení zboží máte možnost ho vrátit a bude Vám platba vrácena na Váš účet. Krásný den! Jitka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obsluha neochotná

    Reakce obchodu Šperky4U.eu

    Hezký den Alžběto, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Budeme moc rádi, když nám upřesníte co konkrétně Vám při vydání Vaší objednávky na prodejně nevyhovovalo. Rádi bychom naše služby zlepšili a každá zpětná reakce je pro nás velmi užitečná a ceníme si ji. Kontaktovat nás můžete na našem e-mailu [email protected]. Děkuji Jitka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velmi rychle reakce, levné doručeni, perfektní komunikace, objednané zboží bylo doručeno následující prac.den po zaplacení
    • Nekvalitní zboží, které porazilo celkovou radost z nákupu

    Reakce obchodu Šperky4U.eu

    Krásný den paní Majko, děkujeme za zpětnou vazbu. Abychom mohli zlepšit naše služby, prosíme o kontaktování na náš e-mail [email protected] abychom stížnost mohli k Vaší spokojenosti vyřešit. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží nebylo na skladě v požadované velikosti.

    Reakce obchodu Šperky4U.eu

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Požadovný prsten byl doprodejová položka se slevou 85% a tyto produkty se velmi rychle vyprodávají. Ještě jednou se omlováme za způsobené komplkace. Krásný den! Jitka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr, nizké ceny

    právě nízké ceny odpovídají kvalitě zboží, dvě ze tří věcí vracím - naušnice = chybějící kamínky, řetízek místo 45 cm pouze 44cm

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zapalovač vypadá lacině. Uvnitř je celý rezavý. Obchodu jsem tuto informaci sdělila emailem, ale nikdo se mnou nic neřešil. Zapalovač bych již nekoupila. Raději bych připlatila za zipo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi jiné, levnější zboží

    Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal, levnější, když jsem jim napsal,tak nikdo neodpověděl! Zboží udávají kůže,přitom je to ušeň s kombinací kaučuku, zpracování na úrovni Vietnamého prodejce.S tímto jednáním a obchodem, nechci už nikdy mít nic společného!

    Reakce obchodu Šperky4U.eu

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši recenzi. Dovolte nám reagovat na Vaši stížnost. Vaše objednávka byla vyřízena v řádném termínu, byla tedy vyexpedována do 24 hodin od vytvoření objednávky. Bohužel z Vaší strany neevidujeme jediný e-mail jak uvádíte ve své recenci. Na veškeré e-mailové zprávy naši pracovnáci reagují nejdéle do 24 hodin. Produkt (kožený kulatý náhrdelník s ocelovu sponou), který Vám byl vyexpedován je zcela jistě vyroben z přírodní kůže, nikoliv z kaučuku jak uvádíte. Pokud si budete přát odstoupit od smlouvy či uplatnit reklamaci, prosíme abyste nás kontaktoval na náš e-mail [email protected] a naši pracovníci Vás mail neprodleně zodpoví.

    S přátelským pozdravem
    Jitka Brožová
    www.sperky4u.eu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Náramek jsem objednala s rytinou,tedy žádná levná záležitost. Myslím, že by nebylo na škodu dodávat šperky v krabičce ! Poslat náramek za tisícovku v obálce.. za mě nikdy více.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Krasny produkt, dobra kvalita
    • Nepouzitelny, chybovy tovar

    Reakce obchodu Šperky4U.eu

    Hezký den, děkujeme za Vaši reakci. Je nám líto, že jste s produktem nebyla spokojena. Prosíme tedy o zaslání šperku zpět na naši adresu a my obratem vyřídíme reklamaci k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nikdo nebere telefon, buď jen dlouho vyzvání nebo je linka obsazená.

    Reakce obchodu Šperky4U.eu

    Dobrý den, jak bylo viditelně uvedeno na hlavní stránce e-shopu, byla v období 15.-19.3. provozovna i kamenný obchod z důvodu rekonstrukcí uzavřena. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    • Cena byla uvedena dvojnasobna, nez je nyni a se slevovym kuponem jsem zaplatil beznou cenu!

    Dobre si rozmyslete utracet sve vouchery za takzvane slevy v tomto obchode! Ve skutecnosti o zadnou slevu nejde!

    Reakce obchodu Šperky4U.eu

    Vážený pane Cimbálníku, dovolte mi reagovat na Vaši kritiku. Vámi zakoupený předmět na portálu Slevomat (Vojenská známka, řetízek a rytina) běžně stojí 548,- jak je uvedeno na stránkách (248,-produkt + 300,- rytí). Viz tento odkaz http://www.sperky4u.eu/vojenska-znamka-dog-tag-kulickovy-retizek9
    Vy jste produkt zakoupil na Slevomatu za cenu 249,- a navíc jste měl poštovné od nás grátis. Trochu nás jako prodejce Vaše reakce mrzí, protože k nekalým obchodním praktikám, z kterých nás obviňujete v našem obchodě rozhodně nedochází.
    Zdraví
    Jitka Brožová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webových stránkách je podle popisku dostupné zboží, které ve skutečnosti vůbec dostupné není.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nelze platit kartou - z bezhotovostních plateb jediná možná - v dnešní době velmi špatné
    • dodací doba (prodloužená zaúčtovaním a zpracováním transakce)
    • dorazilo mi jiné zboží

    V obchodě jsem nakoupil, protože měl dobré hodnocení na heurece.
    Platil lze jen převodem (velké mínus - jako kupující táhnete za kratší konec provazu + se prodlužuje dodací doba).

    Objednáno 28.11. a dodáno 2.12. = 4 dny je dnes také nedostatečné.

    Navíc mi dorazil JINÝ typ krabičky než jsem si objednal. Vracet nebudu, protože už to vzhledem k dodací době opravdu nestíhám.
    (pro úplnost - objednal jsem typ KR01325 a dostal jsem KR01330)

    Reakce obchodu Šperky4U.eu

    Vážený zákazníku, dovolte mi reagovat na Vaši kritiku.
    Nejprve bych ráda shrnula postup vyřizování objednávky...
    Pondělí 28.11. 17:39 - vytvoření objednávky
    Pondělí 28.11. 17:50 - odeslány podklady k platbě
    Středa ráno - platba fyzicky připsána na účet
    Středa 30.11. 10:48 - expedice zásilky
    Čtvrtek 1.12 - doručení zásilky (RR6240016692C)

    Jak z výše uvedeného vyplývá, k žádnému zpoždění při expedici nedošlo. To, že neakceptujeme platební karty, jako mnohé jiné obchody je fakt, se kterým by se měl seznámit každý zákazník před tím, než učiní objednávku. Samozřejmě máme v nabídce i rychlejší způsoby přepravy s platbou na dobírku. Volba způsobu přepravy je na každém zákazníkovi...
    O záměně krabičky se bohužel dozvídáme až nyní z Heureky. Krabičky jsou na první pohled velmi podobné, je možné, že je pracovník expedice zaměnil. Za tuto naši chybu se Vám velice omlouváme. V případě, že byste nás kontaktoval, jistě bychom zjednali nápravu včetně kompenzace za zaslání zboží zpět.
    Za informace o záměně zboží si vážíme a zjednáme nápravu, aby se podobné situace již neopakovaly.

    Přeji poklidné vánoční svátky
    Jitka Brožová