Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena
    • Dostupnost do 24h u nich znamena 3 pracovni dny
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace
    • Informace o dostupnosti "skladem" nejsou v nekterych pripadech pravdive

    Na zbozi, ktere bylo "skladem" v poctu 17 ks jsem cekal 10 prac. dnu... Tj. kalsika.. nalakat zakaznika na skladovou dostupnost a pak ho nechat cekat 14 dni... Dekuji uz nechci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po jedenácti dnech zboží nedorazilo, i když bylo deklarováno, že je skladem, a po celou dobu na webových stránkách je uvedeno, že je skladem.

    Mám dojem, že dostupnost zboží " skladem" je naprogramováno natvrdo, i když to není pravda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přesto, že prodejce deklaroval, že zboží je v množství 3ks skladem, tak mi po zaplacení sdělil, že skladem není a nebude a nabídl mi jiné zboží. Objednal jsem si žehličku a nabídli mi osobní váhu a mlýnek na kávu.
    Jediná pozitivní věc byla, že jsem dostal zpět peníze v krátkém čase.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré ceny
    • Velmi dlouhá doba doručení

    Objednáno 16.11.2018.
    Předáno do expedice 17.11.2018.
    Převzato k expedici 19.11.2018 a doručeno na Uloženku (HeurekaPoint) až 26.11.2018!?
    Možná je to vina přepravní služby, ale beru to jako nevýhodu obchodu, proto nedporučuji (na zvážení každého zákazníka) a s tím se musí obchod vyrovnat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 10dnech nemam zbozi, ktere jsem predem ihned kartou zaplatil a bylo skladem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v obchodě jsem čekal strašně dlouhou dobu,otevřena 1pokladna?
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V popisu produktu se uvádí, že obal je dostačující pro velikosti notebooků s úhlopříčkou 15 '-15,6'. Můj PC má 15,6' a do obalu se jiz nevešel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po cca 10-ti dnech mi zboží nedošlo. A ani nevím proč …….

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které bylo nabízené skladem ihned k dodání -nebylo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Klamlive informacie o skladovej dostupnosti
    • Je evidentne (podla sposobu vyjadrovania v emaile) ze to robia zamerne
    • Potom robia zo zakaznika v telefone blbca ze on si nevie pozriet skladovu dostupnost a caka ze mu to poslu hned napriek tomu ze z emailu je zrejme ze ocakavali ze zakaznik to bude chciet na zaklade informacii pri pordukte expedovat hned

    Dalsi z e-shopov ktory ma business model postaveny na uvadzani klamlivych informacii o dostupnosti. Na tomto ma ale naviac nastvalo to ako tuto skutocnost so mnou komunikuju. Produkt som objednal v nedelu vecer a bolo pri nom uvedene SKLADEM ≥ 2 KS a v detaile "E-Shop 2 ks u vas v stredu". V pondelok hned rano mi prisiel mail "omlouváme se za komplikace, ale uvedené zboží je na cestě, doskladní se cca za 10 dní."

    Takze "Omluvame sa za komplikace" beriem tak akoze chapu ze som to cakal do stredy ale do stredy to nebude. "Uvedené zboží je na cestě, doskladní se cca za 10 dní." beriem ako potvrdenie klamlivo uvedenej informacie pretoze infromacia v dobe objednania bola ako som uviedol vyssie a hned rano je zrazu dostupnost 10 dni.

    Toto je bohuzial bezna prax v mnohych obchodoch. Nasledne som ale volal na zakaznicku podporu a tam sa ma velmi neprijemna slecna (Koudelova) snazila presvedcit ze predsa to tam takto bolo napisane a uvedene, a ze ja som blbec ze to cakam okamzite a neviem si to precitat. (Hovor mam zaznameny, v pripade ze by ste to chceli rozporovat tak ho zverejnim.)
    Tak ak to bolo naozaj takto ako ste tvrdili do telefonu, za ake kmplikacie ste sa mi omlouvali v maili vazena slecna? Ak to je vsetko z vasej strany v poriadku a ja som blbec tak ziadne komplikacie ste nesposobili a vsetko prebieha ako bolo uvedene, len ja cakam nieco co ste neslubili lebo som blbec alebo nie? Samozrejme v pondelok popoludni uz boli informacie pri produkte upravene. Ale mam aj screenshot povodej dostupnosti v dobe objednania, co je prax ktoru som si kvoli takymto obchodom musel zaviest.

    Objednavku som zrusil, ak budeme taketo praktiky obchodnikom tolerovat tak to bude stale horsie. Naviac mi tovar ktory som potom objednal z ineho e-shopu prisiel az dalsi pondelok, kvoli natahovackami s tymto obchodom. Rozhodoval som sa na zaklade uvedenych skladovych informacii v eshopoch, a keby som objednal v tom druhom s pravdivou informaciou v nedelu, tak ho mam v piatok u seba. Tam totiz mali naozaj uvedeny piatok a aj to platilo, tento podvodnicky e-shop mal stredu a bola to loz. Nedoporucujem obchod.

  • Obchod potvrdil objednávku na předmětné zboží s tím, že ho má
    skladem, ale po mém náhledu na stav objednávky tuto zrušil, protože
    zboží skladem nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • V nabídce zobrazen jiný produkt než jsem obdržela.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    E-shop mi sice zdělil e-mailem již 23.05.2018 informaci o expedovaní zásilky na výdejní místo. Dnes je již 02.06.2018 a já jsem zatím žádné zboží na výdejní místo Uloženka nedostal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrůza , nepříjemní lidé u telefonu ( operátorky) jako kdyby jste je otravovaly !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ceny

    Vyvarujte se tohoto obchodu obloukem,zakoupené zboží jsem rozbalil a nevyhovovalo mi díky rozměrům,tak jsem hned řádně zabalil do krabice ,která byla bez poškození jak věc tak i krabice.S udivem jsem po 14 dní zjistil,že mi nebyla vrácena celá částka.kdež to po telefonu mi bylo řečeno že obdržím celou cenu.V zákoně je sice stanoveno ,že možno odečíst náklady do původního stavu,nicméně nic nebylo třeba věc byla jen rozbalena a to řádně bez poškození zas zbalena.Tyto neseriozní praktiky tato firma jak je vidno provozuje.Tak pozor.................

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    zboží s kladem a pak Vám si musím zavolat na info a dozvím se že zboží s kladem NENÍ PARADA

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • The website is horrible. You think that goods are in stock and later, after you pay online, you discover that they are not available.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • i když zboží svítí že je skladem, skladem není
    • termín dodání neodpovídá realitě
    • webové stránky ve výstavbě a opravdu obsahují hodně chyb

    Objednal jsem zboží z důvodu skladové dostupnosti na Softcomu a protože jsem jej opravdu k uvedenému datu potřeboval. Zboží ve slíbeném termínu nachystáno nebylo a ani se z obchodu nikdo předem neozval. Obchod býval opravdu mnohem lepší než je teď.Objednávku jsem nakonec zrušil což šlo bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi pomalá doprava zboží. Uvidíme jak rychle proběhne vracení.