Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příliš dlouhá doba dodání na to, že zboží bylo v e-shopu skladem. Objednáno 12.2. v 10:35 hod.. Dle údajů na jejich stránce měla být dostupnost na pobočce v Praze "do 3 dnů" (tzn. do 15.2.). Zboží bylo fakticky doručeno až o den později, tzn. 16.2..
    • Nedostatečná komunikace obchodu. Očekával bych, že když bude překročen nejzazší plánovaný termín dodání (v tomto případě 15.2.), obchod se sám ozve. Místo toho, když jsem ráno 16.2. neměl žádnou zprávu o stavu zboží, jsem volal na pražskou pobočku. Až tam jsem se dozvěděl, že "zboží právě příšlo" a že "až ho naskladní, přijde mi SMS/e-mail".
    • Očekával bych, že pokud není krabice zboží nijak zalepena, prodejce zboží aspoň zběžně prohlédne, pokud jde o úplnost balení. Zboží bylo dodáno bohužel nekompletní. U telefonu chyběl v balení rámeček umožňující montáž přístroje na zeď. Vzhledem k tomu, že to byl jeden z důvodů výběru tohoto telefonu, ho budu dnes vracet prodejci a koupím ho jinde.

    Dříve jsem v tomto obchodě pár věcí koupil. Nyní jsem ho chtěl opět podpořit dalším nákupem. Bohužel po katastrofě, kterou předvedli v tomto případě, budu muset, ač nerad podpořit konkureční e-shop polského majitele.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod jsem si vybral kvůli tomu, že telefon, který jsem sháněl měli mít skladem na rozdíl od jiných obchodů. Ač u zboží bylo, že je skladem, tak nebylo. Místo toho, aby mi nabídli, že telefon naskladní později nebo nějakou alternativu, pouze stornovali objednávku. Evidentně nezájem o zákazníka.
    Naštestí jsem sehnal nakonec jiný eshop, kde ho měli skladem a jako bonus ještě o něco levnějsí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobra cena Game passu
    • Otresne rozhrani ma predani kodu
    • Otresna napoveda

    Kupovala jsem game pass na xbox. Zpusob predani kodu byl otresny. Musite se prihlasit na nejakou jinou stranku z davne minulosti. Navod k tomu je uplne mimo, protoze krome prihlaseni vam to nic moc nevysvetli. Ikdyz si myslite, ze potrebujete jen asi zobrazit kod, desi vas to s nejakym stahovanim SW a hlaskou, ze se to po shlednuti ci preposlani vymaze a nebudete moct reklamovat. Kdyz to kupujete jako darek, tak se desite, zda je to vazne kod nebo co to ma byt za vymysl. Na strance produktu je pak nejaky pdf navod, ktery je z davne minulosti a vztahuje se spis ke koupi nejake pradavne office licence nez kodu na pristup. FAQ na te strance pak taky vubec nic nevysvetli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží deklarují jako skladem, ale realita je jiná.

    Při objednávání měli skladem více jak 5 kusů. Objednávku potvrdily.
    Druhý den již nic skladem neměli a nikdo se neozval, že by zásilku odeslali ani, že čekají na naskladnění.
    Bylo jasné, že nic nemají. Objednávku jsem zrušil a objednal jinde, kde měli skladem a druhý den expedovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    To, ze je neco skladem nic neznaaaaameeeeeenaaaaaaaaa... Maaaaaaajiiiiiiiii caaaaaaaasssssssssss. Tak treba muj balicek se na 24 hodin ztratil a nevedel o nem naprosto nic obchod, ani spedice...

    Reakce obchodu SOFTCOM.cz

    Objednávka byla řádně odbavena a předána dopravci, dle dodacích podmínek objednaného produktu a to do dvou pracovních dní.
    Sledování zásilky bylo dostupné a zákazník si mohl ověřit, kde se jeho zásilka nachází, dále jen dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrá cena
    • Rychlé doručení
    • Nevýhody zjistíte až při otevření zásilky. Různá délka záruky, podle toho kdo jste. Krácení záruky nikde není uvedeno dopředu.
    • Diskriminace živnostníků = zkrácená záruka danná zákonem na polovinu.
    • Zkrácená záruka některých součástek, a nemyslím tím baterky, na 6 měsíců!!!!!

    Pero funguje, ale praktiky obchodu dávám k přešetření Státní obchodní inspekci.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příznivá cena zboží podle vyhledávače Heureka
    • okamžité navrácení neoprávněně inkasované platby
    • Jednání obchodu v mém případě naprosto neodpovídá velmi dobrému hodnocení na obchody.heureka.cz (99% pozitivních hodnocení za posledních 90 dní).
    • Objednáno a kartou zaplaceno zboží označené "skladem" jak ve vyhledávači Heureka, tak na webu softcom.cz, následně obdržen e-mail z obchodu potvrzující objednávku.
    • Následující den obdržen e-mail s lživým tvrzením: "Objednali jste si produkt, který nebyl skladem. Bez termínu naskladnění." Moje objednávka byla na webu obchodu jednoduše odstraněna, rovněž potichu zmizela i nabídka tohoto obchodu ve vyhledávači Heureka.

    Jednání obchodu v mém případě považuji za naprosto nepřípustné pro "dobrý" e-shop, proto obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží uváděné skladem je někde na "centrálním skladu" a trvá 5 dní než je k vyzvednutí na vlastním výdejním místě. V případě objednané dopravy k zákazníkovi je teprve odtamtud odesíláno k zákazníkovi. Na servisu sedí takoví týpci, kterým byste nesvěřili ani koloběžku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod byl před deseti lety naprosto skvělý. Dokonce mně pracovníci nainstalovali zakoupenou grafickou kartu do pc den před Vánocemi, a to zdarma! Současný stav – „vyhořelí“ zaměstnanci. Zboží dorazilo rozbité. Nebyli ochotní mně objednat nový kus na výměnu, ale požadovali, abych si, v tomto případě, znovu objednal a zakoupil další nový výrobek /automatický kávovar/ a čekal na vyřízení reklamace původního kusu. Též navrácení finanční částky jsem musel dvakrát urgovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedávno jsem si zakoupil novou čtečku Kindle. Bohužel jsem však zjistil, že je v blacklistu Amazonu a proto nelze to zaregistrovat v systému Amazonu. I když jsem odeslal veškeré potřebné dokumenty a požádal o výměnu, stále čekám na dokončení procesu. Jsem velmi zklamán z této zkušenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Přehlednost
    • Mají na webu i výrobky které nemají skladem, tudíž vám objednávku vystornují
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • neprofesionální poradenství

    Instaloval jsem tetě Windows na stolní PC. Operační systém naistalovat umím, ale jelikož se nevyznám, co kam lze a nelze, tak jsem vytiskl konfiguraci PC a teta se šla zeptat do prodejny, jestli do něj může naistalovat Windows 11. Prodejce jí řekl, že ano, načež si systém u nich koupila. Instalace se nezdařila, jelikož tento počítač Win11 nepodporuje. Přestože SoftCom neprofesionálně poradil, peníze za Windos již vrátit odmítá. Chápu důvody, proč to nelze, ale čekal bych od prodejce profesionální radu a ne takovou, aby měl hlavněkšeft.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednané a zaplacené zboží bylo skladem (více než 2 kusy), ale hned druhý den psali, že zboží nemají a že pošlou peníze zpět. Další den jsem peníze měla na účtu. V zásadě jednání bez problémů a rychlé, jen neseděla dostupnost zboží a hlavní věc - zboží prostě nemáme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace

    • Jsou nebezpeční svým jednáním se zákazníkem sami sobě.

    Prodávají starým lidem drahé náplně do tiskáren s dlouhodobě prošlou jejich zárukou, které doma jako nefunkční vyhazujete do popelnice. Ale třeba jinak jsou navenek fajn.
    Tůma Milan

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    ... kdyz zbozi nemaji, ale pisou skladem vc. potvrzeni objednavky a pak se nic nedeje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nic moc firma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dříve jsem zde nakupoval pravidelně

    2 x objednávka přijatá na zboží, které mělo být skladem. Obě objednávky po čase stornovány z důvodu nedostupnosti. Lžou a mají tam pěknej bordel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Drive fungoval,dnes ne

    Lzou. V nabidce byl jeste1kus zbozi,udajne jsem zbozi objednaval prave v dobe,kdy se udaje aktualizovaly. Blbost.