Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I přes zaslanou výzvu k vyzvednutí nebylo objednané zboží v obchodě připraveno, poslední kus mezitím obchod prodal a nebyl schopen zajistit jiné.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Snowboardel má bordel na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bord uchází , Nekompletní produkt , komplikovany suport dnes reklamuji . jn

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,

    věřím, že reklamace byla vyřešena k vaší spokojenosti. Zakoupil jste nejlevnější dostupný foil board, přesto by měl být funkční a bezchybný. Produkt byl kompletní. S prodejcem jste si nerozuměli ohledně nářadí nutného k přišroubování foilu, za to se omlouvám a prodejce byl poučen, jak komunikovat jasně a zřetelně.

    s pozdravem

    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Doruceno spravne zbozi.

    Objednano v pondeli, doruceno v patek. Support reaguje po 24 hodinach, ale odpovida nepravdive.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    27.7. mi prodali zbozi, ktere mi melo byt nasledny den doruceno. 28.7. jsem volal po celodennim cekani, ze nic neprislo. Byl jsem ujisten ze dorazi 31.7. Nedorazilo nic a 1.8. me prisla jen mala cast objednavky. Kdyz jsem se opet dovolal na prodejnu, bylo mi receno, ze paddelboard, ktery jsem si vybral a skoro pred tydnem zaplatil uz nemaji. Vybral jsem tedy 1.8. alternativu. Dnes je 3.8. a porad nemam jakoukoliv zpravu kdy zbozi dorazi, prestoze je jiz tyden uhrazene.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za váš nákup a věříme, že budete s vybraným paddleboardem spokojen. Zboží jste objednal 27.7. ve 13:26 to znamená, že slibovaný termín doručení byl v pondělí 31.1.2023 (+1 den + 2 dny víkend, kdy přepravci nedoručují). Doručení následující den slibujeme v případě objednávky do 7:00 hod. To v žádném případě neznamená, že se nám vaše objednávka povedla... Původně vybraný SUP jsme nenašli a na to není omluva. Nicméně nově vybraný SUP jsme odeslali PPL 1.8.2023 a doručován měl být 2.8.2023. To se ovšem nestalo a PPL stanovilo z našeho pohledu nový rekord v délce doručení. https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku?shipmentId=41047028612 . Budeme to řešit s naším OZ u PPL.

    Omlouvám se za komplikace a věřím, že nám dáte ještě minimálně jednu šanci.

    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Omylem jsem objednala jinou velikost, obchod nekomunikuje, záznamník, na email nikdo neodpovídá.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši objednávku. Ano máte pravdu, máme toho teď před odjezdem našich zákazníků na dovolenou nad hlavu. Váš dotaz ohledně způsobu výměny zboží jsme přijali v pondělí 11:48. Odpověď jsme odeslali ve středu ráno, ano uznáváme, že to není optimální. Ideální způsob řešení návratu zboží je popsán na našem eshopu v jeho patičce, ale také stačí vzít balík a poslat ho zpět s krátkou poznámkou, co od nás očekáváte (výměnu za jinou velikost, číslo účtu pro vrácení peněz).

    Omlouvám se za komplikace

    s pozdravem

    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dodaná velikost L neodpovídá standartním velikostem ostatního zboží velikosti uváděného pod značkou L (dle mého názoru se jedná maximálně o velikost M).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mají evidentně boardel v objednávkách. 10.01.21 zboží objednáno a po týdnu pořád nic.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den Lukáši,

    máte pravdu 10.1.22 jste si u nás objednal zboží. Způsob dodání Českou poštou a zvolil jste možnost platby PŘEVODEM Z ÚČTU. Právě na vaší platbu stále čekáme. Za uplynulých 5 pracovních dnů k nám vaše platba nedorazila. Z toho důvodu nebylo zboží odesláno. Pokud jste peníze odeslal a nevrátily se vám na účet, kontaktujte náš zákaznický servis - 601123503 nebo pište mailem na [email protected], kde kolega vše prověří. Budeme velmi rádi pokud se vám podaří vaše neoprávněně negativní recenzi smazat.

    Hezký den na Medvědín přeje

    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednane zbozi bylo na sklade, i v kosiku, pok mi emailem napsali ze mnou objednane zbozi prodali, na mou otazku jak je to mozne, neodpovedeli. Nabidli drazsi nahradu ale ani na muj opakovany dotaz kdy bude k dispozici nereagovali, stale nic nevim!!!

    V Snowboardelu jsem nechal celkem pres 70 tis, ocekaval bych korektnejsi pristup.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den Františku,
    za nedostupnost zboží se omlouváme. Tím, že máme 3 prodejní kanály (eshop, velkoobchod a kamenný obchod), tak se to bohužel může stát. Na eshopu se snažíme nabízet vše, co je dostupné. Pokud někdo přijde na obchod a ve stejném čase (nebo o chvíli dříve) a zboží zakoupí, bohužel není možné eshopovou objednávku uspokojit. Opakovaný dotaz jste položil v pátek ve večerních hodinách, kolega na něj odpověděl dnes ráno, po tom co dostal termín naskladnění alternativního zboží od dodavatele. Komunikace probíhala dle mého názoru korektně a k dnešnímu dopoledni (pondělí 24.5.2021) jste potvrdil zájem o nabízenou alternativu.

    Ještě jednou se omlouvám za komplikace a věřím, že nám zachováte přízeň.

    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Objednala jsem si kšiltovku new era modrou za cca 400,- zavolali mi, že kšiltovku nemají že ruší objednávku. Po zrušení se kšiltovka na jejich stránkách objevila ale za dvojnásobnou cenu!!!
    Takže už odsud neobjednávám !

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den paní Zavadilová,
    velice se omlouvám za nedodání vámi objednané kšiltovky. To z čeho nás obviňujete, ale není pravda. Objednala jste si kšiltovku New Era 5950 Heather Pop Chicago Bulls NBA Blue 7_1/4 (čislo: 10016554). Tato kšiltovka není dostupná a na eshopu jí nenajdete... Jsme na trhu 28 let a věřte, že není naším cílem "okrádat" zákazníky o 400 Kč, to opravdu naše hospodaření viditelně nezlepší.

    Pokud jste narazila na kšiltovku, která se vám líbí, prodáme vám jí rádi za cenu zrušené nenalezené kšiltovky - tedy 482 Kč.

    S pozdravem

    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ne všechny objednávky které jsou potvrzené obchod dodá,zrušeno proto že objednal někdo předemnou ,ale těsně po mé objednávce se na obchodě objevilo prodán poslední kus .

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouvám, ale vámi objednaný testovací kus paddleboardu byl pouze jeden a strhla se o něj doslova bitva. Bohužel jsme nesprávně postupovali s vyskladněným prodaného kusu a tím pádem zůstal v nabídce eshopu. Sledujte náš eshop dál, určitě se zobrazí další zajímavá nabídka.

    Děkuji za pochopení.

    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Při vyzvednutí objednávky mi bylo sděleno, že jeden produkt bohužel nemají (konkrétně kšiltovka) na e-shopu byla na skladě! A objednávka potvrzena!

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se za vzniklý problém. Rozhodně se nejednalo o záměr. Prozkoumám tento konkrétní případ a změníme procesy tak, aby se již nemohl opakovat.

    Děkuji za vaší recenzi.

    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • skveli poradci
    • velky vyber
    • zdlouhave vyrizeni objednavky
    • dostala jsem rozbite padlo v nepouzitelnem stavu
    • pomala komunikace s obchodem

    Poradci v obchode mi hodne pomohli s vyberem paddleboardu a byla jsem nadsena, ale pak to vsechno slo z kopce. Paddleboard jsem dostala 11 dni po zaplaceni (ok, Velikonoce, muzu pochopit), tesila jsem se ze snad aspon tento vikend konecne budu moct na vodu, ale po rozbaleni padla, ktere mi prislo rozbite, s chybejicim zamkem, moje prvni letosni voda je ted v nedohlednu... Fakt se netesim na vyrizeni reklamaci ktere buh vi jak dlouho potrva.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den Filipenková,

    velice se omlouváme za dodání rozbitého pádla. Jsme si zcela jistí, že pádlo opouštělo náš obchod v pořádku. Závada zřejmě vznikla při přepravě. Ohledně dodání. Objednala jste v půlnoci ze čtvrtka na pátek, pátek až pondělí byly velikonoce, přepravci nefungují. Paddleboard jsme měli na externím skladě a byl připraven k odeslání ve středu, ale přepravce přijel ve 21 hodin... to už jsme nepracovali... (má jezdit ve 14:00 hod.) Odeslali jsme ve čtvrtek a v běžném provozu by se doručovalo v pátek, ale bohužel přepravci nestíhají, to ovlivnit nedokážeme. Kolega vás již kontaktoval s rychlým vyřešením výměny pádla, reklamaci s přepravcem si vyřídíme sami. Ještě jednou se omlouvám za komplikace a věřím, že nám zachováte přízeň. Od příštího týdne bude možný osobní odběr, to vyřízení objednávek výrazně zjednoduší (minimálně Pražákům).

    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Drží vás v dobré náladě a v naději na dobrý výsledek i v době, kdy už ho nelze dosáhnout.
    • Název obchodu odpovídá nastavení vnitřních obchodních procesů.

    Prodává zboží, které nebylo k dispozici, neinformuje o negativním vývoji zakázky.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, že jsme vaší objednávku nevyřídili k vaší spokojenosti. Bohužel jsme artikl, který jste si objednal nenašli. Jednalo se o poslední kus letního zboží a chvíli jsme věřili, že ho najdeme... doslova jsme kvůli tomu obrátili sklad vzhůru nohama. 16.12. jsme po dohodě s vámi vrátili peníze zpět na účet.

    Přeji krásný nový rok a věřím, že nám dáte šanci napravit tuto negativní zkušenost.

    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • jeden z mála obchodů s windsurfing. vybavením
    • - přístup obsluhy na prodejně

    Do kamenného obchodu chodím nerad, téměř vždy se tam cítím, že otravuju. Když se zeptám na zboží, ukážou rukou, kde je regál. Když se zeptám na názor, kroutěj očima, "co to je za dotaz". Na zboží k vyzvednutí z eshopu čekám 15 minut...

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den Tomáši,

    děkujeme, že jste u nás nakoupil. Vyzvednutí Vaší objednávky na obchodě jsem vyřizoval přímo já. Ano musím přiznat, že jsem napoprvé úvazky nenašel, ale zastoupil mě kolega, který měl v hromadě objednávek z narozeninové akce lepší přehled. Od příchodu k placení, ale celá operace netrvala déle než 5 minut. Při tomto nákupu další dotaz nepadl, ale věřte, že bych Vám jakýkoliv dotaz týkající se "mého" windsurfingu rád zodopověděl.

    V případě jakýchkoliv dotazů, ale i přání nebo stížností se na mě neváhejte obrátit - [email protected].

    Přeji hodně větru do plachet

    Lukáš Kasík

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kapuca sa neda stiahnut v oblasti okuliarov
    • Neprelozeny hl. zips
    • Zips iba z hora
    • Bez goliera

    PREDAJNA BUTOVICE

    Asi 3-4 chlapci ma ignorovali aj ked ma videli/zaregistrovali ze stojim pri Kase minimalne 20min. Absolutny nezajem a aj po podani tovaru, som opat cakal kym sa mi bude venovat. Absolutne nespokojny s (ne)obsluhou aj ked ich tam bolo dost !!!

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den Michale,
    uvedené mínusy produktu nechápu. Bundu jste si na místě prohlédl. V popisu v eshopu tyto vychytávky uvedeny nejsou. Mohl jste si vybrat jinou bundu, která tyto technické vychytávky má. Bundu jste zakoupil velmi výhodně s 50% slevou. Myslím si, že to byla dobrá koupě a že s ní budete spokojen.
    Za zdržení při placení se vám omlouvám a přijmeme opatření, aby se to již neopakovalo. Víme o tom, že jsme personální obsazení tento den podcenili a na další dny jsme obsluhu posílili tak, aby jsme dostáli své dobré pověsti. Věřím, že příště budete spokojen. Na pokladně se přihlaste o zákaznickou kartu se slevou 15% na příští nákupy. Heslo - HEUREKA.

    s pozdravem
    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píší,že vše je skladem. Bohužel u mého nákupu tomu tak nebylo. Velké zklamání.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, že jsme nebyli schopni vámi objednané snowboardové boty dodat. Vše skladem znamená, že nenabízíme nic od externích dodavatelů. Přestože máme nastaveny procesy tak, aby k chybám nedocházelo, tak se občas nějaká chyba naskytne. Další eventualitou může být to, že se zboží prodá v kamenném obchodě. Aktualizace eshopu probíhá v hodinových intervalech. Věřím, že se Vám kolega ze zákaznického servisu snažil nabídnout alternativní zboží. Děkujeme za hodnocení, motivuje nás ke zlepšení a doufám, že příště budete s našimi službami spokojena.

    s pozdravem
    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny
    • Rychle dodání
    • Obchod pred odesláním objednávky nekontroluje zboží

    Bohužel obchod nekontroluje před odesláním sve zboží a neuvádí na webu správne informace, objednal sem boty které byli zřejmě vystavené jelikoz jedna bota měla zazloutli cely lem podrážky, lem měl byt ale ciste bílí, ze byli boty vystavené ale obchod neuvedl

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den Luboši,
    omlouváme se za vzniklé problémy. Pracovník podcenil kontrolu bot a odeslal je se zažloutlou podrážkou. Jednoznačně naše chyba a vyvodíme z ní důsledky. Přesto bych chtěl zmínit "polehčující okolnosti". Boty jste koupil s 50% slevou. Jedná se o starší model z toho důvodu je na ně takto veliká sleva. Kolega ze zákaznického servisu k Vám ihned po vašem telefonátu poslal PPL na naše náklady a peníze Vám po jejich doručení ihned vrátíme.

    S pozdravem
    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • chcete doručit Českou poštou, ale doveze Vám to PPL

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den paní Buchtelová,

    velice se omlouvám za změnu dopravce bez předchozího upozornění. Doufám, že Vám to nezpůsobilo velké potíže. V případě, že nám dáte ještě jednu šanci, přibalíme Vám dárek k vaší příští objednávce. Pokud budete chtít tuto nabídku využít, napište mi nejprve na mail [email protected]

    s pozdravem
    Lukáš Kasík

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Ochota vyhovět

    I od samotného prodávajícího sem nakonec slyšel ... Doporučujeme vám koupit si produkt u jiného prodejce.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,

    Váš dotaz zněl "Můžete mi boty poslat do Švédska?". Náš prodejce Vám poslal podmínky za kterých to můžeme do Švédska poslat a přidal poznámku, že to možná bude kvůli vysoké ceně dopravy levnější u některého z místních obchodníků. Na to jste již nereagoval. Snažíme se zákazníkům vycházet vstříc a najít pro ně vždy to nejlepší řešení. Děkujeme, že jste si boty zakoupil a věříme, že s nimi budete spokojen.

    s pozdravem

    Lukáš Kasík