Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • sire vyberu
    • Nevedel jsem zatim o zadnych,moje spokojenost s timto e-shopem byla velika,po polsednim nakupu,ale pravdepodobne minku poupravim.Dodane zbozi nebylo to,ktere bylo nabizeno a ani behem komunikace se zastupcem e-shopu jsme se nikam neposunuli /evidentni znak odlisnosti,t.j. logo znacky umistene uplne jinde,nez na zbozi na obrazku,pominu-li,ze nbrva se take nezhodovala (seda vs cerna),co lze ale pricist na vrub displayu ci fotek)..

    Komunikace velmi dobra,vyber skvely,vnimam muj posledni nakup jako bezne nedorozumeni,ktere se muze pri stovkacha az tisicich klientu nastat-tentokrat jsem si "cerneho petra" vybral ja.Pokud jich nebude vic, pravdepodobne me tato neblaha zkusenost od budoucich nakupu v tomto e-shopu neodradi.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí uvedené nedorozumění. Domníváme se, že Vámi zakoupený obal na snowboard odpovídá fotce. Přesto jsme Vám nabízeli vrácení zboží na naše náklady a vrácení peněz obratem. To jste nevyužil.

    Doufám, že nám zachováte přízeň.

    s pozdravem

    Lukáš Kasík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Aktualizace stránek

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme. V tomto případě došlo k nepřesnosti na stavu skladu. Přes pravidelnou inventurizaci se občas chyba stane. Náš zákaznický servis Vám nabízel alternativní varianty a snažili jsme se objednávku vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Ještě jednou se omlouvám a doufám, že příště budete s naším obchodem spokojen.

    s pozdravem

    Lukáš Kasík

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychla dodaci lhuta.
    • Popis zbozi je nepresny, pokud kupuji pasek s otvirakem, tak take ocekavam, za takovy prijde. Bohuzel prisel pasek bez.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouvám za chybu v popisku. V případě, že chcete pásek vrátit nebo vyměnit, kontaktujte kolegu na mailu [email protected] nebo na telefonu 774791144. Pásek si vyzvedneme na naše náklady a peníze Vám vrátíme obratem.

    s pozdravem
    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedodat zboží a vzápětí se ptát zákazníka zda byl
    spokojen se mi zdá velice opovážlivé.Více přehledu!

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za nedodání zboží. Bohužel mikina již nebyla skladem, byla prodána v kamenném obchodě o několik hodin dříve a eshop nebyl zaktualizován. Na spokojenost zákazníka se ptá Heureka a ne my. Dotaz na spokojenost s obchodem dostane každý bez ohledu na způsob vyřízení objednávky.

    Hezký den

    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic co je na stránkách skladem ve skutečnosti není
    • Nedodá objednane zboží

    Moje zkušenost s obchodem: objednal jsem dva kusy zboží druhý den objednávka zrušena, že zboží již není. Druhý den jsem objednal jine zboží ale vse dopadlo stejne. Neco jako poukaz na slevu za dvě stornovane objednavky obchod nezná. Proto budu nakupovat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • e shop je v pohodě, dobrý výběr, přehledné stránky
    • prodejna v Senovážné
    • to vědět, tak si boty raději nechám poslat poštou, jenže kupujte boty bez vyzkoušení

    -skate shop (Senovážná,Praha 1) a kromě pár kompletů,několika málo koleček a trucků tam na skate nic nemají
    -"tělnatý" prodavač má asi nějaký duševní problém, domnívám se, že by měl by raději dělat jinou práci kde by se zákazníky nepřišel vůbec do styku

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše reakce na náš obchod. Prodejnu v Senovážné zavíráme 18.7. a proto již nedoplňujeme zboží, pouze doprodáváme skladové zásoby s velkou slevou. Omlouvám se za chování našeho prodavače. V našich řadách končí s obchodem v Senovážné. Doufám, že Vás jedna špatná zkušenost neodradí od dalších nákupů v našich obchodech.
    s pozdravem
    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dva krat zla velkost triciek a naklady na vratenie som platila sama za ich chyby! velka nespokojnost!!!!!! Nikdy viac!!! Su nedosledni!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena
    • Dodanie, komunikácie

    Ja uz budem nakupovať inde

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vaše nespokojenost s naším obchodem. Po přijetí Vaší objednávky jsme Vám odeslali mail s termínem dodání do Bratislavského obchodu a žádostí o potvrzení objednávky. Mail jsme dnes kontrolovali a odpovídá tomu vámi zadanému v objednávce. Kolega Vám znovu telefonoval a dohodli jste se na dodání. U osobního vyzvednutí v Bratislavě máme dodací lhůtu týden. Pokud jste potřeboval zboží rychleji doporučujeme dodání službou PPL - cca 3 dny.

    s pozdravem
    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nedostatečná komunikace obchodů a centrály mezi sebou.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den,
    velice mě mrzí Vaše nespokojenost s naším obchodem. Velice bych uvítal podrobnější reakci s vysvětlením problému. Z této nekonkrétní recenze nemohu vyvodit důsledky, které by nám pomohly zlepšit naše služby. Jak se můžete dočíst níže, kvalita naší komunikace je hodnocena velmi dobře.
    Kontakt na mě - [email protected]

    Předem děkuji za odpověď Lukáš Kasík

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dobré ceny
    • Špatná přehlednost web. stránek.
    • Balení zboží, nízká kvalita zabalení o proti ostatním obchodům(př. u bot-chybělo vycpání papírem,tudíž bota přišla deformovaná a většina značkových bot má náhradní tkaničky bohužel od vašeho obchodu jsem žádné nedostal).

    Dobré ceny, ale na některých věcech by měl obchod zapracovat viz.webové stránky nebo balení zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velký sortiment
    • Neadekvátní komunikace se zákazníkem, když chce reklamovat zboží! Prodovači nechtějí řešit problémy, které jsou náplní jejich práce.

    Příjemný servis, který Vám slušně vysvětlí, že problémy nemají rádi a řešit je nehodlají, proto přehazují problém zpět na zákazníka, který zůstává nespokojený.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Vážený pane Skolile,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost z naším obchodem. Boty jste si osobně vyzvedl v našem obchodě, kde jste si je vyzkoušel. Následně jste nepřišel boty reklamovat, ale vrátit s tím, že Vám nesedí. Bohužel jste je už několik dnů nosil. Zboží Vám rádi vyměníme, ale nesmí jevit známky používání, Vaše boty byly špinavé a odřené. Jak sám píšete, prodavač s Vámi jednal slušně a snažil se Vám vysvětlit pravidla výměny zboží.

    s pozdravem
    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nepřišly nálepky
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • chaos v objednavkach
    • pomalost.žadne nalepky

    malej sortiment,slušný ceny
    od jinych obchodu čekam dva dny

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Vážený zákazníku,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s naším obchodem. Bohužel jsme nenašli žádné pochybení z naší strany. Objednávka odcházela PPL druhý den od provedení objednávky, to znamená do dvou dnů u Vás doma. Rychleji dodání opravdu garantovat nedokážeme. Nechápu poznámku chaos v objednávkách, objednávku jsme dostali, potvrdili a následně zboží odeslali. Sortiment je určitě větší v nevýprodejovém období, ale to by jste zase nezískal 50% slevu.
    Doufám, že nám zachováte přízeň, abychom Vám mohli prokázat kvality našeho eshopu.

    s pozdravem
    Lukáš Kasík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Super komunikace
    • Nesedí zboží na webu se stavem na skladu

    Nejdříve si opravdu ověřte (telefonicky) jestli to o uvádějí na webu, mají doopravdy na skladu

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Vážený zákazníku,
    všechno nabízené zboží, které nabízíme na eshopu, máme skladem. Může se stát, že Vámi objednané zboží prodáme v kamenném obchodě nebo si ho objedná někdo před Vámi. Ověřovat si stav skladu telefonicky je zbytečné, náš operátor Vás v případě nedostupnosti zboží kontaktuje obratem.

    s pozdravem
    Snowboardel team

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem příteli bundu a poslali nám dětskou!!!Peníze nám zatím nikdo nevrátil.

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Dobrý den Lucie,
    velice rádi bychom Vám pomohli, ale žádné nevyřízené vrácení zboží nemáme v evidenci. Prosím, zašlete mi číslo objednávky na mail [email protected], abychom mohli problém vyřešit. V evidenci máme objednávku na dětskou bundu, kterou chtěl zákazník po dodání vyměnit za dospělou. Výměna proběhla bez problémů v našem kamenném obchodě.

    s pozdravem

    Lukáš Kasík
    Snowboardel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedoporučuji,zboží mi nepřišlo

    Reakce obchodu Snowboardel.cz

    Vážená Petro,
    velice se omlouváme, že jsme nemohli vyřídit Vaší objednávku. Zboží bylo bohužel prodáno v kamenném obchodě před vyřízením Vaší objednávky. O tom jste byla obratem informována emailem. Doufám, že nám zachováte přízeň a těšíme se na další objednávku.

    s pozdravem Snowboardel Team

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednal sem tričko, přišlo mi v jiné barvě než kterou jsem objednal a navíc nějak vázne komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi po 10ti dnech stále ještě nedorazilo a na odpověď, proč zboží ještě nedorazilo, stále čekám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vše
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nakupil som v nom pre dobre ceny. A snowboard mi dosiel hrdzavy.