Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Bezvadné zaplatit ze svého i když je to na město, firmu a pak čekat kdy dojde faktura. A urgovat atd , příště jinde objednám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    31.5.2023 jsem v obchodě Snabytek objednala 2 umělé květiny magnolie. Předběžně mi bylo sděleno, že zboží by mohlo dorazit 9. 6., s tím, že je termín samozřejmě orientační.
    14. 6. jsem volala s dotazem, kdy květiny přijdou, že nám stále nepřišly. Pán mi po telefonu sdělil, že nejspíš 22.-23.6. Kontejner se zbožím měl údajně zpoždění. Stále nic nepřišlo.
    Před svátky (v červenci) volal manžel jak je to tedy s těmi kytkami a pán manželovi řekl, že budou svátky a provoz je omezený.
    Po svátcích 11.7. tam manžel volal, jak je to tedy s těmi kytkami. Pán mu řekl, že byly státní svátky, načež manžel odvětil že od svátků už uběhly 3 normální pracovní dny a jestli došlo k expedici kytek - nedošlo, nemají je skladem. Na internetu však přímo námi chtěné zboží nabízí a svítí zeleně - máme skladem.
    Dnes je 20.7. a kytky stále nepřišly. Poslední e-mail od obchodu je 31.5. jakožto potvrzení objednávky + oznámení o možném termínu dodání. Ani jeden e-mail s omluvou nebo oznámením ohledně zpoždění objednávky. O hovoru ani nemluvě. Komunikace ze strany obchodu naprosto nulová. Kytky byly objednané pro sousedku důchodkyni, která si je velmi přála. Nevím zda chování obchodu k zákazníkům ovlivňuje hodnota objednávky, ale rozhodně to tak působí. Rovněž chybí ochota, laskavost a slušné chování.

    Dám Vám radu - važte si víc svých zákazníků, nikdy nevíte kdo zrovna objednává a kolik času ten člověk před sebou má. Vy ho evidentně máte dost...

    Pro usnadnění dohledání objednávky - 230337. Teda pokud jste ji již sami nezrušili a zapomněli se o tom zmínit.

    Veronika Sekaninová, objednáno pro pí. Neumannovou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím víc jak měsíc nám nepřišly peníze na účet za zrušené zboží!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přijelo poškozené
    • eshop nereaguje na emaily
    • zboží neodpovídá objednávce

    Reakce obchodu SNABYTEK®

    Dobrý den, zboží které jste si objednala je na objednávku. Viz informace na našem webu. Chápeme že 14dní je poměrně dlouhá dodací doba, nicméně jelikož jste zboží s touto informací kupovala, vaše hodnocení je velice neobjektivní. SNABYTEK®

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod na můj e-mail nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • U zbozi psáno skladem, ale zatim nebylo odeslano. Ubehlo 11 dni od objednani (ale jen 6 pracovnich vzhledem k Vanocum, ale i tak by 6 prac dni mohlo stacit na odeslani skladoveho zbozi..)

    Nemohu hodnotit produkt, zatim nebyl dorucen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před týdnem jsem objednal zboží, které mělo být "skladem" a dosud mi od e-shopu nepřišla žádná informace, že by zboží bylo expedováno nebo kdy bude atp.
    • Telefonní číslo, které je uvedeno jako "zákaznická linka" nefunguje.
    • Na včerejší e-mail s dotazem dosud nereagovali.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • objednávka vyřízená po týdnu po telefonické urgenci

    Reakce obchodu SNABYTEK®

    Je nám líto, že se Vám dodací doba nezdála. Děkujeme za vaší reakci a budeme se snažit polepšit.

  • Objednávka potvrzena přesto, že na skladě zboží není.
    Peníze vráceny po dvou urgencích.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka odeslána 6.4. Do dnešního dne tj. 22.4. i přes e-mailový dotaz na stav objednávky bez odezvy. Požadované zboží je po celou dobu dle webu skladem.

    Reakce obchodu SNABYTEK®

    Omlouváme se za prodlení s Vaší obj. Bohužel nám chyběl komponent z vaší obj. Řešíme s dodavatelem. Děkujeme za pochopení SNABYTEK ®

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží za 14 dni nedoručili, telefon je nedostupný, e- mail se vrátil zpět!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z obchodu mi volali, že nemají barvu grafit.Dohodli jsme se na zelené barvě. Asi po týdnu volali, že nemají ani zelené - prý jsou polámané.Obchod objednávku zrušil. Dne 7.4. jsem jim zaslala číslo účtu pro vrácení peněz,
    následně jsem tam volala, zda e-mail dostali, což potvrdili.
    Dnes je 18.4. a peníze mi dosud nebyly vráceny.

    Reakce obchodu SNABYTEK®

    Dobrý den, platba byla vrácena. Prosím překontrolujte si Váš bankovní účet kde ji zcela jistě naleznete. SNABYTEK®

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mrzí mě, že jsem před objednávkou zboží nečetla recenze, což většinou dělám. Každopádně peníze mi byly po nějakém čase vráceny.

    Reakce obchodu SNABYTEK®

    Dobrý den, mrzí Nás, že jsme zboží nedokázali sehnat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku zrušil obchod, protože dopravce zboží při přepravě poškodil.
    Stejné zboží již nebyl obchod schopen zařídit.

    Reakce obchodu SNABYTEK®

    Dobrý den, chápeme vaše rozhořčení a moc se omlouváme, že dopravce zásilku rozbil a my bohužel stejný výrobek již neumíme dodat. Jednalo se bohužel o poslední kus. Zboží se snažíme balit velmi kvalitně, tak jak zde píše i mnoho recenzentů, bohužel čas od času se stane, že přeprava udělá na zásilce škodu. Je to situace nepříjemná i pro nás, jelikož s tím máme náklady a zároveň i spokojenost zákazníků trpí. Děkujeme za vaši reakci i když 10% by zasloužil spíše dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace obchodu je díky bohu dobrá, věřím že i po zrušení objednávky bude vrácení peněz vyřešeno rychle.
    • Když jsem objednávala zboží, bylo psáno skladem s doručením do několika pracovních dnů. Během pár dní se ze "skladem" stalo " doručení nejdříve za osm týdnů", takže jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu SNABYTEK®

    Děkujeme za vaší recenzi, budeme se snažit polepšit. Sklady se aktualizují vždy v noci a zde došlo k vyprodání dřív než se stavy propsaly.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Přišlo jiné zboží než se objednalo. Nevýhoda. ( Možná smůla).
    Výborná komunikace s obchodem. Výhoda.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednavka se zdrzela na sklade a prepravni spolecnost ji prevzala o nekolik dni pozdeji. Pan na telefonu nebyl moc ochotny, musela jsem volat ja, i kdyz nekolikrat rekl, ze zavola zpet a pak dokonce, ze si dela kafe a neni u pocitace a ze pak zavola. Docela neochota. Objednavka nicmene dorazila v poradku a neporusena.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrá komunikace
    • Ptal jsem se na termín doručení pred objednáním. Slíbili týden. Je to 14 dní a zboží nikde
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Na webu zboží bylo skladem, po třech dnech přišel e-mail, že zboží skladem není - placeno on-line
    • Alternativa, která byla nabídnuta, neodpovídala technickým parametrům původního zboží. Vlivem již zaplaceného původního produktu jsme na alternativu nakonec přistoupili
    • Alternativní produkt byl dražší, ale na zpracování chatrnější

    Alespoň, že dokázali doplatek přijmout formou dobírky...

  • Výhoda obchodu? Zatím žádná
    Nevýhoda? S vybavováním mé objednávky nejsem spokojena. Po 2 týdnech po zaplacení ještě objednané zboží nedorazilo!