Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Bezvadné zaplatit ze svého i když je to na město, firmu a pak čekat kdy dojde faktura. A urgovat atd , příště jinde objednám.
-
Nedoporučuje obchod
31.5.2023 jsem v obchodě Snabytek objednala 2 umělé květiny magnolie. Předběžně mi bylo sděleno, že zboží by mohlo dorazit 9. 6., s tím, že je termín samozřejmě orientační.
14. 6. jsem volala s dotazem, kdy květiny přijdou, že nám stále nepřišly. Pán mi po telefonu sdělil, že nejspíš 22.-23.6. Kontejner se zbožím měl údajně zpoždění. Stále nic nepřišlo.
Před svátky (v červenci) volal manžel jak je to tedy s těmi kytkami a pán manželovi řekl, že budou svátky a provoz je omezený.
Po svátcích 11.7. tam manžel volal, jak je to tedy s těmi kytkami. Pán mu řekl, že byly státní svátky, načež manžel odvětil že od svátků už uběhly 3 normální pracovní dny a jestli došlo k expedici kytek - nedošlo, nemají je skladem. Na internetu však přímo námi chtěné zboží nabízí a svítí zeleně - máme skladem.
Dnes je 20.7. a kytky stále nepřišly. Poslední e-mail od obchodu je 31.5. jakožto potvrzení objednávky + oznámení o možném termínu dodání. Ani jeden e-mail s omluvou nebo oznámením ohledně zpoždění objednávky. O hovoru ani nemluvě. Komunikace ze strany obchodu naprosto nulová. Kytky byly objednané pro sousedku důchodkyni, která si je velmi přála. Nevím zda chování obchodu k zákazníkům ovlivňuje hodnota objednávky, ale rozhodně to tak působí. Rovněž chybí ochota, laskavost a slušné chování.
Dám Vám radu - važte si víc svých zákazníků, nikdy nevíte kdo zrovna objednává a kolik času ten člověk před sebou má. Vy ho evidentně máte dost...
Pro usnadnění dohledání objednávky - 230337. Teda pokud jste ji již sami nezrušili a zapomněli se o tom zmínit.
Veronika Sekaninová, objednáno pro pí. Neumannovou -
Nedoporučuje obchod
Zatím víc jak měsíc nám nepřišly peníze na účet za zrušené zboží!
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží přijelo poškozené
- eshop nereaguje na emaily
- zboží neodpovídá objednávce
Reakce obchodu SNABYTEK®
Dobrý den, zboží které jste si objednala je na objednávku. Viz informace na našem webu. Chápeme že 14dní je poměrně dlouhá dodací doba, nicméně jelikož jste zboží s touto informací kupovala, vaše hodnocení je velice neobjektivní. SNABYTEK®
-
Nedoporučuje obchod
Obchod na můj e-mail nereaguje.
-
Nedoporučuje obchod
- U zbozi psáno skladem, ale zatim nebylo odeslano. Ubehlo 11 dni od objednani (ale jen 6 pracovnich vzhledem k Vanocum, ale i tak by 6 prac dni mohlo stacit na odeslani skladoveho zbozi..)
Nemohu hodnotit produkt, zatim nebyl dorucen.
-
Nedoporučuje obchod
- Před týdnem jsem objednal zboží, které mělo být "skladem" a dosud mi od e-shopu nepřišla žádná informace, že by zboží bylo expedováno nebo kdy bude atp.
- Telefonní číslo, které je uvedeno jako "zákaznická linka" nefunguje.
- Na včerejší e-mail s dotazem dosud nereagovali.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- objednávka vyřízená po týdnu po telefonické urgenci
Reakce obchodu SNABYTEK®
Je nám líto, že se Vám dodací doba nezdála. Děkujeme za vaší reakci a budeme se snažit polepšit.
-
Objednávka potvrzena přesto, že na skladě zboží není.
Peníze vráceny po dvou urgencích. -
Nedoporučuje obchod
Objednávka odeslána 6.4. Do dnešního dne tj. 22.4. i přes e-mailový dotaz na stav objednávky bez odezvy. Požadované zboží je po celou dobu dle webu skladem.
Reakce obchodu SNABYTEK®
Omlouváme se za prodlení s Vaší obj. Bohužel nám chyběl komponent z vaší obj. Řešíme s dodavatelem. Děkujeme za pochopení SNABYTEK ®
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží za 14 dni nedoručili, telefon je nedostupný, e- mail se vrátil zpět!
-
Nedoporučuje obchod
Z obchodu mi volali, že nemají barvu grafit.Dohodli jsme se na zelené barvě. Asi po týdnu volali, že nemají ani zelené - prý jsou polámané.Obchod objednávku zrušil. Dne 7.4. jsem jim zaslala číslo účtu pro vrácení peněz,
následně jsem tam volala, zda e-mail dostali, což potvrdili.
Dnes je 18.4. a peníze mi dosud nebyly vráceny.Reakce obchodu SNABYTEK®
Dobrý den, platba byla vrácena. Prosím překontrolujte si Váš bankovní účet kde ji zcela jistě naleznete. SNABYTEK®
-
Nedoporučuje obchod
Mrzí mě, že jsem před objednávkou zboží nečetla recenze, což většinou dělám. Každopádně peníze mi byly po nějakém čase vráceny.
Reakce obchodu SNABYTEK®
Dobrý den, mrzí Nás, že jsme zboží nedokázali sehnat.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávku zrušil obchod, protože dopravce zboží při přepravě poškodil.
Stejné zboží již nebyl obchod schopen zařídit.Reakce obchodu SNABYTEK®
Dobrý den, chápeme vaše rozhořčení a moc se omlouváme, že dopravce zásilku rozbil a my bohužel stejný výrobek již neumíme dodat. Jednalo se bohužel o poslední kus. Zboží se snažíme balit velmi kvalitně, tak jak zde píše i mnoho recenzentů, bohužel čas od času se stane, že přeprava udělá na zásilce škodu. Je to situace nepříjemná i pro nás, jelikož s tím máme náklady a zároveň i spokojenost zákazníků trpí. Děkujeme za vaši reakci i když 10% by zasloužil spíše dopravce.
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikace obchodu je díky bohu dobrá, věřím že i po zrušení objednávky bude vrácení peněz vyřešeno rychle.
- Když jsem objednávala zboží, bylo psáno skladem s doručením do několika pracovních dnů. Během pár dní se ze "skladem" stalo " doručení nejdříve za osm týdnů", takže jsem objednávku zrušila.
Reakce obchodu SNABYTEK®
Děkujeme za vaší recenzi, budeme se snažit polepšit. Sklady se aktualizují vždy v noci a zde došlo k vyprodání dřív než se stavy propsaly.
-
Nedoporučuje obchod
Přišlo jiné zboží než se objednalo. Nevýhoda. ( Možná smůla).
Výborná komunikace s obchodem. Výhoda. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Objednavka se zdrzela na sklade a prepravni spolecnost ji prevzala o nekolik dni pozdeji. Pan na telefonu nebyl moc ochotny, musela jsem volat ja, i kdyz nekolikrat rekl, ze zavola zpet a pak dokonce, ze si dela kafe a neni u pocitace a ze pak zavola. Docela neochota. Objednavka nicmene dorazila v poradku a neporusena.
-
Nedoporučuje obchod
- Dobrá komunikace
- Ptal jsem se na termín doručení pred objednáním. Slíbili týden. Je to 14 dní a zboží nikde
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Na webu zboží bylo skladem, po třech dnech přišel e-mail, že zboží skladem není - placeno on-line
- Alternativa, která byla nabídnuta, neodpovídala technickým parametrům původního zboží. Vlivem již zaplaceného původního produktu jsme na alternativu nakonec přistoupili
- Alternativní produkt byl dražší, ale na zpracování chatrnější
Alespoň, že dokázali doplatek přijmout formou dobírky...
-
Výhoda obchodu? Zatím žádná
Nevýhoda? S vybavováním mé objednávky nejsem spokojena. Po 2 týdnech po zaplacení ještě objednané zboží nedorazilo!