Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Informují, že je zboží skladem, ale doručí ho za dva týdny.

    V obchodě jsem udělal objednávku na základě informace, že je zboží skladem, navíc prodejna ve stejném městě, protože jsem chtěl stůl o víkendu využít. Uhrazeno kartou pro rychlejší odbavení zakázky. První den výzva k vyzvednutí nepřišla, druhý den se vlastním telefonátem dozvídám, že zboží je sice skladem, ale ne v Ostravě a bude za týden. V celém průběhu objednávky je vidět na stránce, že je zboží skladem i při zadání konkrétního odběrového místa. Za týden se opět nic neděje, tak volám, abych zjistil, že stůl sice přišel (moc tomu nevěřím...), ale byl prý poškrábaný, tak ho poslali zpátky a nový bude opět za týden. Další týden přišla výzva k odběru. Při odběru totální rozčarování, protože místo šedého stolu byl stůl zelený. Žádná omluva, žádné "odškodnění". Stůl jsem odebral, protože už byl potřeba a zaplacený. V tomto obchodě už nikdy více...

  • Co dodat, když zboží dosud nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Zboží odpovídá popisu
    • Dodání trvalo 3 týdny

    Dodání trvalo 3 týdny. Objednávala jsem zboží, které mělo být skladem. V této době, kdy většina obchodů dodává zboží během týdne, mi 3 týdenní dodání přijde nepřiměřeně dlouhé! Zboží samotné je v pořádku a dle očekávání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • O žádné nevím.

    Jsem naštvaný.čekam týden a umělé kvítko nikde.když ňekdo napíše zboží skladem tak čekám že ho dostanu během dvou dní.asi mají sklad na Kamčatce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny oproti konkurenci

    Zboží bylo skladem více kusů s dodací dobou 4 dny. Objednáno 15.7., dodnes 23.7. kromě potvrzení objednávky ihned po objednání žádná komunikace ze strany obchodu ohledně toho, kde objednávka vázne.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží neměli skladem
    • Výrobek byl poškozený, odřený, viditelné stopy mechanickeho poškození laku, škrabance

    Bohužel nákup přes internet, kdy není možná kontrola závad na výrobku

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dobrá komunikace s obchodem.
    • Poškozené zboží

    Zboří přišlo poškozené. Charakter poškození nenaznačuje poškození při dopravě. Spíše to vypadá že mi bylo prodáno již jendou vrácené zboží, které nebylo zkontrolováno nebo z výroby propustili poškozený výrobek.
    (Vylomená dvířka skříňky, vnitřek špinavý od lepidla, olámané hrany poličky.)

    Reakce obchodu SNABYTEK®

    Dobry den, dekujeme za vasi reakci. Mrzi nas, ze zbozi vykazuje vadu. Muzeme vas ujistit, ze objednany vyrobek se vyrabi. Druha jakost neexistuje. Tyto skrinky vyrabime dle prichozich objednavek s naslednou kontrolou. Pokud vyrobek vykazoval poskozeni bude nejspise zpusobeno prepravou. Nevahejte a obratte se na nas zakaznicky servis. Jiste ma problem reseni. Dekujeme SNABYTEK®️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace zákaznického servisu

    Před objednáním jsem se ujistila, že zboží je v několika rozměrech, které potřebuji skladem. Byl mi poslán seznam dostupného zboží a obratem jsem objednala. Druhý den následovalo info s posunem dodání o týden ( OK, proč ne, to stíhám)..
    Bohužel v uvedeném termínu k odeslání nedošlo a na můj dotaz jsem dostala odpověď, že během dne, nejdéle následující pracovní den odešlou.
    K tomu opět nedošlo a tak jsem další den volala - nadiktovala jsem číslo objednávky, které podle paní nebyla objednávka, ale faktura ( zkontrolovala jsem si to a objednávka to byla..) a po dohledání mojí objednávky mi bylo sděleno 'objednávku tu vidím'..tak jsem odkývala, že je fajn, že ji vidí a kdy bude odeslána, že čekám na číslo balíku, načež jsem se dozvěděla informaci, že zboží, které v prvotním emailu bylo skladem a následně po týdnu čekání mi to bylo opětovně potvrzeno, vlastně vůbec není ve skladu firmy a místo nějakého řešení jsem se tedy začala dotazovat já, zda a kdy bude..odpověď byla 'nevím'... což ve mně evokovalo absolutní nezájem, a že vlastně otravuju...bylo mi slíbeno, že dostupnost obchod prověří a ozve se. Je konec pracovní doby eshopu, přišla mi výzva k hodnocení obchodu.. a já mohu zhodnotit, že zde už nikdy víc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komoda byla prý poškozená, sice na ní úplně nespěchám, ale ráda bych věděla v jaké fázi to je, už se mi nikdo neozval

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Slibují dodávku a tři týdny nic.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 týdny

    • Výhodnější cena oproti jiným e-shopům
    • Drahá doprava bez možnosti výnosu
    • Tragický zákaznický servis
    • Zboží "na objednání" nikoliv skladem

    Dnes mi dorazila zásilka - stůl, který byl na objednání do dvou týdnů, nakonec do tří týdnů.
    Židle "skladem" se ztratila a nikdo neví, zda po cestě u DHL nebo ji firma zapomněla odeslat spolu se stolem, přístup k problému otřesný totožně jako komunikace s paní na zákaznické lince, pokud se dovoláte.
    Doprava DHL za 700Kč - volali v půl sedmé ráno bez předchozího upozornění e-mailem či sms, že vezou zásilku, ale neví, kdy ji vlastně doručí...
    Zkrátka jednou a dost!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Nejlevnější zboží i doprava
    • Nekomunikují

    Zboží jsem obdržela cca po 4 týdnech, i když dodat mají dle jejich stránek do 14 dní.( A to jsem si to původně objednala, protože u položky bylo uvedeno, že je skladem,což tedy nebylo). Na dotaz, kde zboží je, nereagují a sami neinformují. Zboží nakonec OK, ale kvůli přístupu už zde nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mělo být podle infa na stránkách dodáno do 7 dnů firma ani nedostala ani nedala info kdy dorazí. Objednávku zrusim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • Nepravdivé sliby
    • Výmluvy ze strany obchodního ředitele

    Objednal jsem si židli, snabytek mne kontaktoval že židle není, ale dodají stejnou v jiné barvě do týdne. Po 14 dnech na telefonát obchodní ředitel pan Krygel reagoval, že se jim moje objednávka ztratila mezi webem a eshopem a obratem mi peníze vrátí. Třikrát se omlouval. Pokud by na mne neměl číslo účtu, napíše email a požádá o něj. Dnes o dalších 14 dní později ze strany snabytek žádná komunikace, žádné vrácení peněz. Stále mají moje peníze, i když jejich slovy objednávky neexistuje. Tak nevím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod jsem vybral proto, že jsem na zboží pospíchal. Zboží uvedeno jako # skladem# s lhůtou dodání 5dni. Šestý den po objednání jsem zboží stále neměl a telefonicky jsem se dotazoval, kdy ho obdržím. Bylo mi sděleno, že žádné sklady nemají a začátkem příštího týdne (za dalších 6 dni ) by ho mohli obdržet a následně už ho snad expedovat ke mně. V tel. rozhovoru mi slíbili mailem sdělit alespoň přibližné datum dodání, dodnes žádná reakce. Uváděné lhůty dodání jsou nereálné, kdybych to věděl předem, určitě bych objednával jinde.
    Chtěl bych hodnotit bez hvězdiček, formulář to však neumožňuje...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno před 12dny i zaplaceno,skoro žádná komunikace,dosud nic nepřišlo,jediné co poslali ,hodnocení nákupu.

  • Žádné zboží od vás nemám.

    Reakce obchodu SNABYTEK®

    Omlouváme se, vaše zboží bylo výrobcem vyprodáno. Nedá se nic dělat. Věříme, že příště se to povede a vaše recenze bude lepší. SNABYTEK®

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje

    Nejhorší s jakým jsem se setkal včetně dopravce.

    Reakce obchodu SNABYTEK®

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Bohužel reference není zcela objektivní. Hodnotíte náš eshop přitom problém byl s dopravcem. Zboží z naší strany bylo odesláno, bohužel dopravce rozdělil balíky na dva samostatné balíky a poslal si je na jiné depa. V době Vánoční špičky bylo složité pro přepravce balíky opětovně spárovat což jsme se snažili po zjištění, že Vám je nedoručily urgovat.
    Věříme, že i přesto vše budete se zbožím maximálně spokojen. SNABYTEK®

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po 7dnech od objednání storno od obchodu emailem