Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12.12.2023 som vyplatil tovar a dnes je 20.12. a ešte nedorazil , kurier asi ide na spiatočku.

    Reakce obchodu SmartTuya.cz

    Vážený zákazníku,
    reagujeme na Vaše hodnocení a vyjádření.
    Dne 14.12.2023 (čtvrtek) byla na náš bankovní účet připsána částka za Vaši objednávku (ne tedy 12.12.2023 jak uvádíte) a ještě ten den byla zásilka předána přepravci na doručení. Informace o doručení zásilky s předpokládaným termínem doručení Vám byla zasílána také emailem dne 14.12.2023 s upozorněním že z důvodu předvánočního období může dojít k prodloužení doby doručování zásilek u přepravní společnosti i vzhledem ke skutečnosti, že je zásilka odesílána na Slovensko. V emailu jste obdržel i předpokládané dodání Vaší zásilky na období 20.12 - 22.12.2023.
    My jako eshop po předání zásilky přepravci nemůžeme garantovat přesný termín doručení (to záleží na vytíženosti přepravce).
    Nerozumíme tedy, proč jste nás jako zákazník v souvislosti s odesílanou zásilkou vůbec nekontaktoval, ať již telefonicky či emailem, a místo toho se věnujete psaním vyjádření na Heuréka.
    S pozdravem Pavel Kučera
    eshop Smarttuya.cz

    Doplnění informace ohledně doručení zásilky: Dne 21.12.2023 byla zásilka doručena příjemci, tak jak bylo z naší strany avizováno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zařízení po odpojení/výpadku Wi-Fi, přestane pracovat. Nelze se podívat po znovu zapnutí Wi-Fi, co se v době výpadku Wi-Fi dělo před vchodem. Manuál o tom to stavu a této vlastnosti zařízení nic neříká !

    Zařízení po odpojení/výpadku Wi-Fi, přestane pracovat. Nelze se podívat po znovu zapnutí Wi-Fi, co se v době výpadku Wi-Fi dělo před vchodem. Manuál o tom to stavu a této vlastnosti zařízení nic neříká, nenašel jsem nic !

    Reakce obchodu SmartTuya.cz

    Vážený zákazníku,
    reagujeme na Vaše hodnocení. Ve svém hodnocení nejste objektivní a vzniklé problémy na zařízení jsou způsobeny nedodržením doporučeného postupu při instalaci zařízení z Vaší strany.
    Jak uvést samotné zařízení do provozu je detailně popsáno v našem uživatelském manuálu (CZ), který jste obdržel společně se zakoupeným výrobkem a na Váš email byl dodatečně na základě Vašeho požadavku zasílán uživatelský manuál i v elektronické podobě. Na Váš telefonický dotaz ohledně funkčnosti zařízení Vám byl vysvětlen postup a zapojení tak, aby zařízení správně pracovalo. Jak už je uvedeno v samotném názvu zařízení a jeho popisu, toto zařízení vyžaduje připojení k internetu pomocí Vaší Wi-Fi sítě.
    Jak jste mi telefonicky sdělil, v místě kde máte instalováno toto WiFi zařízení přemísťujete Váš jeden modem i mimo tento objekt, a to i na Vaši chalupu, která je na vzdáleném místě od tohoto objektu. To způsobilo, že se po tu dobu zařízení stává nefunkčním. Znamená to tedy, že se nejednalo o poruchu zařízení , ale o chybnou instalaci z Vaší strany. Při našem telefonickém rozhovoru jste mi dále opakovaně sdělil, že jste do zařízení vložil SIM kartu, což je nemožné a co jsem Vám také několikrát sdělil. Slot u daného zařízení je určen pouze pro vkládání SD karty, která slouží pro ukládání veškerých záznamů na zařízení. Upřímně nevím, co jste do slotu vlastně vložil.

    Nikoliv nefunkčnost námi poskytovaného výrobku, ale Vaše neznalost a nedodržení doporučeného postupu při instalaci z Vaší strany způsobilo uvedené problémy na zařízení.
    V případě, že nebudete schopen řádně zapojit Vámi zakoupené zařízení, jsme ochotni Vám opět poradit.

    S pozdravem Pavel Kučera
    eshop Smarttuya.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po mém dotazu proč nebylo přiloženo čidlo k termostatu (dle popisu na stránkách) mi nikdo neodpověděl. Nemohu doporučit obchod který nekomunikuje když je problém.

    Reakce obchodu SmartTuya.cz

    Vážený pane,
    dovolte nám, abychom objasnili problém, který vznikl při realizaci Vaší objednávky. Vámi objednaný typ 3A termostatu byl dodán v kompletním balení, tzn. bez externího senzoru NTC ( kabel), neboť externí senzor NTC (kabel) není součástí balení u tohoto typu 3A termostatu. Externí senzor NTC (kabel) je dodáván pouze k 16A termostatům.

    Na našich webových stránkách jsme chybně uvedli informaci, že u daného typu 3A termostatu je součástí balení také externí senzor NTC (kabel). Za vzniklý problém se Vám velmi omlouváme a děkujeme za upozornění. Ihned jsme provedli opravu údajů na našich webových stránkách.
    Společně se zakoupeným výrobkem Vám byl zaslán také uživatelský manuál (CZ), kde je informace o obsahu balení již správná.

    Naši snahou je poskytovat kvalitní služby zákazníkům, mezi něž patří i komunikace se zákazníkem. V době, kdy jste nás kontaktoval e-mailem, jsme prováděli přestavbu ve firmě, čímž došlo k časové prodlevě k odpovědi na Váš dotaz, za což se Vám omlouváme a věříme, že zůstanete i nadále naším zákazníkem, který bude spokojen s našimi výrobky.

    S pozdravem Pavel Kučera
    eshop Smarttuya.cz