• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádný jsem totálně naštvaný koupil jsem telefon za 11.500 Kč a na fakture jsem zjistil ze nejsou plátci DPH prý to bylo psány v obchodních podmínkách ale kdo to znáš čte.

    Žádný jsem totálně naštvaný koupil jsem telefon za 11.500 Kč a na fakture jsem zjistil ze nejsou plátci DPH prý to bylo psány v obchodních podmínkách ale kdo to znáš čte.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevím, mám jen jednu špatnou zkušenost. Nicméně obchod zatím alespoň komunikuje.
    • Nedoporučuji, mnou objednané zboží není funkční a je staré, existuje pravděpodobnost, že se dostanete zbytečně do problémů. Dodavatel je navíc ze Slovenska, takže vše dlouho trvá a poštovné je nákladné. Telefonní hovory jsou také nákladné.

    Tomuto obchodu se napříště vyhnu velkým obloukem. Objednal jsem mobilní telefon Ericsson W595, který přišel v originální, ale dosti opotřebované a ošoupané staré krabičce. Po jejím otevření telefon vypadal nově, ale příslušenství vypadalo staře, plast konektoru vypadal jako po dlouhém používání. Součástí dodávky nebyl návod v Češtině. Telefon jsem zapnul a fungoval, následně jsem jej vypnul. Po několika dnech jsem telefon chtěl začít používat, ale už ho nebylo možné zapnout. Napojil jsem ho do nabíječky, ale nebylo možné ho ani nabít. Odeslal jsem telefon zpět dodavateli, který mi jej po několika dnech vrátil se sdělením, že u nich se chyba neprojevila, ale že telefon s původní nabíječkou nelze nabít, a proto přiložili nabíječku jinou. Telefon jsem zkusil zapnout, ale opět to nešlo. Tak jsem jej napojil na novou nabíječku, ale opět telefon nešlo zapnout. Zavolal jsem tedy dodavateli, který mi poradil, abych vyjmul a znovu vložil baterii, pak abych pevně držel konektor nabíječky přitisknutý v telefonu :-) ale naneštěstí to nepomohlo. Poslední rada, kterou jsem dostal bylo, abych telefon nechal napojený alespoň hodinu v telefonu, že je venku zima, a tak může být baterie ve špatném stavu po přepravě. Tohle je sice nesmysl, nová baterie venkovní chlad musí unést, ale jako poslední možnost jsem to zkusil. Nechal jsem telefon v nabíječce pro jistotu 2 hodiny, nepomohlo, telefon nelze zapnout. To znamená, že telefon budu již podruhé zasílat na Slovensko a bohužel to vypadá, že se dodavatel bude pokoušet mi jej znovu "opravit" a poslat zpět. Budu také podávat podnět ke Slovenské obchodní inspekci, protože přes mojí výtku při prvním vrácení mi ani poté nezaslali návod v Češtině nebo Slovenštině.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • K mobilu bola dodana nevyhovujuca nabijačka a ani po 3 upozorneniach nik nereagoval!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodnejšie ceny.

    Objednaný tovar bol nový a nepoškodený.Mal však výrobnú chybu u tohto typu častejšie sa vyskytujúcu. Produkt vymenili za nový. Ja som sa snažil aby mi poslali iný za kt.som chcel doplatiť z obavy že aj ten vymenený môže byť zas vadný. Telefonoval som viac krát zo zamestnancom, pisal mail.. Keď som myslel že by to mohlo vyjsť mi bolo oznámenéže už mi poslali ten pôvodný produkt. Zbytočne som vyvolával.. Som sklamaný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • PRODEJ POUŽITÉHO A REPASOVANÉHO ZBOŽÍ
    • MIZERNÁ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM
    • DOPORUČUJI PROČÍST DISKUZI

    Koupil jsem si zde telefon Sony Xperia Z1 compact. Krabička od telefonu byla špinavá a potlučená (zřejmě od neustálého cestování po předchozích zákaznících), ale především byly jasně poškozené neoriginální pečetě a také v krabici chybělo některé příslušenství. Pod ochrannými fóliemi telefonu, které skoro nedrželi, byl prach a obrovské bubliny. Na samotném telefonu byly oděrky a dokonce i papírová známka s údaji o telefonu nacházející se za vodotěsným krytem pod prostorem pro sim kartu byla pomuchlaná!!Hlavním důvodem pro vrácení telefonu byla nefunkčnost s originální dokovací stanicí!! Když jsem vyděl v jakém stavu jste měli drzost mi telefon poslat a po přečtení diskuze jsem rozhodně nechtěl podstupovat reklamační kolečko a hned obratem jsem poslal telefon zpět. Prokazatelně lžete, když tvrdíte, že jste poslali peníze do 14 dnů. Telefon jste zpátky převzali 8.12.2016 a platba na můj účet byla připsána k 30.12.2016 až když jsem byl nucen vám zavolat. Neuhradili jste poštovné. Je na výsost urážlivé mi rozporovat, že telefon nebyl použitý a tvrdit, že k použití došlo mnou. Vaše drzost a schopnost se neustále vymlouvat mě naprosto udivuje, viz odpověď na každý negativní komentář. Kdyby jste radši tuto snahu věnovali emailové komunikaci se zákazníky. Ale na to máte výmluvu, že vám chodí denně moc emailů, jak mi bylo řečeno do telefonu.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý deň , vieme dve veci :
    1) Telefon od nás odišiel v zapečatenej krabici .

    2) Od vás sa vrátil užívaný .

    Bez folii vlasočnice na zadnom kryte , rozbalene príslušenstvo ,roztrhaná krabica . Napriek tomu sme vam vrátili plnú sumu to jest cena telefonu + poštovné ( to čo ste platili pri prevzatí ) , pri odstúpeni od zmluvy si poštovné kupujúci hradi sám je to stanovené v zákone .



    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné, katastrofa!
    • Velká neochota nezájem řešit ztracenou zásilku a vrátit peníze.

    Nikomu bych zde nedoporučil nakupovat!

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den, nechali ste si poslať zásielku do Nemecka , poslali sme vám ju na adresu ,ktorú ste uviedli v objednávke , zásielka vám nebola doručaná z dôvodu chybnej adresy , chyba sa stala na vašej strane - (chybné data v objednávke) , preto zásielku nemecka dhl poslala spátky , nič sa nestratilo zásielka je stále v preprave , po obdržani zásielky vám bude platba vrátena o danom procese ste boli po telefóne informovaný ,


    Smartphony

  • V sobotu převzetí telefonu apple 6S, v úterý již nefunguje ( 3 dny v provozu) mikrofon, za vracení zboží jsem hradila 350,- doprava + ochranné sklo 300,-. Danou výměnu jsem řešila po telefonu s klientskym centrem uvedeným na web.strankach, kde byla přislíbena okamžitá výměna za jiný aparát a také proplacení nákladů za poštovné a zaslání nového ochranného skla. Po 14ti dnech přijde ten samý telefon, oprava uvedená v zarucnim listu:( místo přislíbeného ochranného skla nějaká plastová folie a do dnešního k mailu se zasláním potvrzení z pošty žádná reakce o způsobu úhrady a vracení peněz :( Na telefonicky hovor proč není vyměněn přístroj mi bylo sděleno, ze by mi stejně poslali jiný repasovaný a rozbalený, ať jsem ráda, ze mám ten původní. Navýšení ceny pořizovací o další náklady 650,-. Jen mužů doufat, ze tel poběží jak má a nebudu muset s danou společností řešit případné reklamace v záruční lhůtě.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý deň , ospravedlňujeme sa ,ale niesme výrobca , pouze predajca. Nemáme vplyv na funkčnosť nového tovaru , nakolko ste telefon poslali so známkami užívania (škrabance na zdanom kryte ) čo ste pri telefonickom rozhovore nespomenuli , nebola možná výmena za nový kus , pouze reklamacia. Telefon vám v apple servise vymenili dle záručnych podmienok , bohužial pri výmene v servise sklo bolo samozrejme sundané , poslali sme vám grátis aspoň ochrannu foliu , poštovné sme vám poslali dle cenníka českej pošty 220kč , ospravedlňujeme sa za komlikacie


    Smartphony

    • Dodal jiné zboží než bylo objednáno

    Dárek k vánocům a jenom problémy

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena

    Mobil přišel otevřený s odřeninami!

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobry den , situácia nás mrzí , telefon sme posielali v nerozbalenom balení , podľa čisla balíka 25483360826 (dhl parcel) vašu zásielku prevzal niekto iný (pán Cepelak) dané meno je na podpise balíku , skuste prosim preveriť zda s nim daná osoba nemanipulovala , v prípade že sa podozrenie potvrdí obrátime sa na prepravcu s reklamaciou a tovar vam buď vymeníme ,alebo vrátime platbu ,

    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si telefon a měli mi poslat platební údaje, aby mi ho následně po obdržení platby zaslali. Nic nepřišlo tak jsem si ho koupil jinde

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den, pane my nič neposialme , platobne údaje posiela automatizovaný systém . Okrem vás sme nemali jedninú sťažnosť s danou problematikou , preto s velkou pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou ste museli v objednávke nesprávne vyplniť email , preto vám neprišli platobne údaje , stačilo nám zavolať ,alebo poslať email ,kde je problém a ochotne by sme vám pomohli aj tak ďakujeme :)

    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost doručení.
    • Cena.
    • Zasílají poškozené či použité zboží a vydávají jej za zcela nové.
    • Při reklamaci se chovají arogantně a reklamaci odmítají uznat.

    Nám mobil přišel v igelitové obálce, krabička s mobilem byla pomačkaná a rozbalená a samotný mobil byl popraskaný, poškrábaný a měl nečistoty v otvorech na sluchátka, napájení apod. Když jsme jim volali ohledně reklamace, nebyli zrovna příjemní a prý pokud jsme si balíček nezkontrolovali při převzetí, tak je to vlastně naše chyba. Ač nerada dávám záporné recenze, tak tento obchod určitě nedoporučuji...

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobry den , pane to čo ste napisali je lož. Nikto vám nepovedal ,že vám nechceme uznať reklamáciu škodovej udalosti , tak prečo klamete ? Operátor na infolinke vás jasne poučil, ako máte postupovať ,aby vám bola reklamácia uznaná a to ,že sa máte spojiť s prepravcom a spisať s ním škodovu udalosť je to štandartny postup ,ktorý prepravca požaduje a bez danej procedúry nieje možné vymáhať škodu . Presne daný postup sme vam povedali ,aby bola reklamacia uznaná , daný postup je uvedený aj v obchodných podmienkach s ktorými ste pri kúpe súhlasili . Čo sa týka obalového materialu , telefon je chraneny krabicou + dvoma sadami bublinkovej folie napriek tomu ,ak prepravca s balikom zaobchadza nešetrne môže dôjsť k poškodeniu , preto sa ohradzujeme voči vašim nepravdivim vyjadreniam že telefon bol len v igelitovej obalce od prepravnej spoločnosti , to ako bol telefon ďalej zabalený ste akosi opomenuli sponenuť . Bohužial jedna z päťsto zásielok sa prepravcovi stratí alebo ju poškodí je to štatistika a preto sú určité pravidla , ako zákaznik ma postupovať . Celá vec ako vám ani nám nieje prijemna preto po obdržani tovaru zahájime reklamáciu u prepravcu a finančné prostriedky vám budu vrátené .
    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V nabídce obchod garantuje dodávku do 48 hodin
    • Za dobu 10 dní se nikdo neozval,že se dodání zpozdí z nějakého důvodu.

    Jsou daleko spolehlivější obchody kde nakupovat.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den , telefon bol už vypredaný (Nokia 301) , problem nastal s dodvatelom , ospravedlňujeme sa za dlhšiu dobu dodania

    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nic
    • Nekomunikuje zo zákazníkom

    Biznis a iba biznis musia predať za každú cenu.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den, pane skuste uviesť celú pravdu a to , že ste ani neprevzali závaznu objednávku , ktorá sa nám stále nevrátila naspeť .

    1) Vytvorena objednávka 21.11.2016
    2) Objednávka odoslaná 21.11.2016 - čislo balíku:85483832184 (dhl parcel)
    3) 23.11.2016 13:03 Zásielka nebola doručená z dôvodu odmietnutia príjemcom.


    Urobte si obraz ,


    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena
    • Je ze Slovenska

    Po spatne vyrizene reklamaci uz na email nereaguji. Telefon byl poskozeny a neodpovidal parametrum.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den, telefon ste poslal na reklamaciu s dvoma závadami :
    1)kamera nezaostruje
    2)telefon se seká

    Autorizovany servis vám vymenil kameru a druha závada sa neprejavila , štandartne máju v servise na diagnostiku telefonu 40min , pokial sa za danú dobu popisovana závada neprejaví , napíšu , že popisovana vada zákaznikom sa neprejavila . Pokial mate pocit ,že závada pretrváva , pošlite telefon na reklamaciu , telefon opetovne pošleme do autorizovaného servisu . Náš obchod nemá žiaden vplyv na vybavnie reklamácie autorizovaným servisom . Čo sa týka komunikacie , poslali ste nam štyri maili a na každý sme vám odpovedali , pokial mate otázky , napíšte nám ,alebo nám zavolajte na infolinku .


    Smartphony

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné, špatná komunikace, vadné zboží
    • zasílají vadné zboží, odmítají vrátit peníze, u reklamací nezasílají reklamační protokol

    Úplná tragédie. Vydávají použité telefony za nové, zasílají vadné zboží, odmítají zboží vyměnit, při čtvrté reklamaci a výš odmítají vrátit peníze. K reklamacím nezasílají reklamační protokoly, takže nevíte co s telefonem dělali a co na něm bylo vadného. Utrácíte zbytečně své peníze za dopravu při reklamacích. Budu kontaktovat, jak českou, tak slovenskou obchodní inspekci o nekalých praktikách tohoto obchodu.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den pán Vrba , poprosime pokial uvádzate fakty tak uvedtte všetky fakty a nie len tie , ktoré sa vám momentalne hodia a aby ste si vašu frustráciu vybili v danej recenzi :


    1) reklamacia vybavená kladne 28.1.2016 - výmena zariadenia , poslaná ako uklada zákon aj s protokolom o vybavení .

    2) reklamácia vybevená kladne 6.6.2016 - výmena baterie , poslaná ako uklada zákon aj s protokolom o vybavení .


    3) reklamácia 14.11.2016 - závada telefon ma kratku výdrž baterie ( nafúknuta baterka) - reklamácia vybavená kladne výmena baterie , poslaná ako uklada zákon aj s protokolom o vybavení .

    Výmena baterie (príslušenstva ) sa nezapočitáva do počtu reklamácii , nakolko nebol potrebny žiaden servisny zásach došlo len k výmene príslušenstva (baterky) , obchod Smartphony , nieje servisné stredisko , my nevykonávame opravy , na to sú servisné strediska , autorizované výrobcom , pokial s ich opravou nieste spokojny , mate právo si vyhotoviť znalecký posudok , my sa riadime vyjadrením servisného strediska , ktorý je pre nás závezný.




    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • je to šedý dovoz. Záruka od Apple už započala před 4mi měsíci a je jen na rok.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den, po vstupe do EU , slovo šedý dovoz stratilo svoj význam a nahradil ho pojem EU distribuce , ktorý používaju všetci výrobcovia , preto aj na krabiciach je uvedené "european sim card only " záruka vám plynie dňom zakúpenia tovaru vyznačeného na vašej faktúre , ktorá vám slúži aj ako záručny list po dobu 2 rokoch ,

    Smartphony




  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • - nízká cena
    • - poměrně rychlá odpověď na první mail
    • - nabízí i starší modely
    • - po popisu problému a prvotní diskusi komunikace náhle ustala
    • - osobně mám pocit, že nízká cena ovlivňuje kvalitu
    • - produkt na mě působí dojmem použitosti nebo repasování

    Co se týká objednávky a dodávky, vše v pořádku.
    U telefonu se projevily nedostatky reproduktoru, který je tichý a hlas volajícího je slyšet jakoby z dálky. Na mé dotazy reagovali rychle, ale po pár emailech ticho po pěšině. Krytka slotu na SD kartu má vryp a telefon působil "použitým dojmem".

    Zhruba po týdnu se na dislayi telefonu objevila prasklina, která pravděpodobně úvahy o reklamaci vyřešila :(...
    Můžete mi věřit a nemusíte (spíš asi nebudete, to je jasné...), ale mobil ležel na rovné podložce (tvárnice), displayem vzhůru, okolní teplota cca 2°C, nejsem si vědom žádného úderu, či pádu cizího předmětu (nebylo odkud), nikdo nebyl v okolí, kdo by mohl defekt způsobit (podkroví novostavby, jsem si 100% jistý), pracoval jsem v uctivé vzdálenosti (protože jsem se bál o display :-/). V jednu chvíli jsem kontroloval zprávy a volání a byl v pořádku, po cca 20 minutách, kdy jsem telefon opět vrátil už nereagoval na dotyky a v dolní třetině se od kraje displaye rozprostíral pěkný pavouk.

    Nedovedu vysvětlit, ale o kvalitě displaye to asi vypovídá mnoho...

    Nerad píšu podobný komentář a výsledek mě mrzí, protože za ten týden co fungoval jsem si ho velmi oblíbil, až teda na to volání a vryp u kryty SD karty.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den, mail s daným problemom ste nám poslali dnes 4.11 o 11:00 , na email sme vám odpovedali obratom 11:34 aby ste nám telefon poslali na reklamaciu na ktorú mate nárok zo zákona .
    Vaše tvrdenie " ticho po pěšině" je preto klamlivé ,komunikacia prebehla obratom k prasknutemu lcd sa nevieme vyjadriť nakolko telefon máte stále vo vlastnom držaní a po obdržaní si počkáme na vyjadrenie autorizovaného serviu .


    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • popis zboží

    pozor na zbozí mimo eu ...

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den pane , popis tovaru bol vporiadku , problem bol ,že ste požadoval príslušenstvo nad rámec obsahu balenia udávaného na našej webovej stránke , pameťová karta nebola udávana v obsahu balenia , preto ste ju nemohli dostať , bolo vám to v telefonicej komunikácii vysvetlené aj tak , ďakujeme za recenziu .


    Smartphony