• PODVOD. Telefon s neoriginálními prvky (kryty, sklo fotoapárátu), brzy začal vykazovat vady, restart při vyšším výkonu, zpomalení systému, zničené sklo fotoaparátu, zadní kryt se kompletně rozsypal druhý den nošení v kapse.

  • Nejsou ochotni poslat opis faktury. Tím blokují reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cheap
    • but low quality

    2 LG G4 phones I bought both have problems.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V mobilním zařízení chyběla čeština!!! Nabíječka pro zásuvky v UK. To vše bez upozornění, přesto že byla objednávka upřesňována telefonicky. Už nikdy Slovensko.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den , HTC 10 obsahuje všetky jazyky EU , pokial dáte cz sim kartu nabehne vám čeština , pokial dáte maďarskú sim kartu nabehne vam maďarčina ,

    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • čtyřikrát reklamace stejného výrobku a další a další závady. které se projevují, trávím již třiměsíce reklamacemi a chozením na poštu, balením a psaním reklamačních protokolů, emailů, placením poštovného, ofocováním a neefektivní komunikací s obchodem, každá reklamace trvá déle než tři týdny a to je výrobek, který dnes potřebujete denně pro práci, pořád ještě není dokončeno a vyřízeno...již ani není co dodat na tak nevhodný přístup k zákazníkovi...

    Úplně nevhodný přístup k řešení reklamace, pokud se jedná o takový produkt jako je mobil a reakce obchodu nejsou na to, co je psáno v emailu a k věci, řešení konkrétní situace, ale jedou si po svém jako automat, nedoporučuji, pokud nechcete trávit čas dopisováním a ztrátou energie i drahocenného času.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nízké ceny.
    • Nepřehlednost stránek, možnost překlad podmínek do jiného jazyka (např. češtiny), když prodávají i na jiném než Slovenském územ.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nakupovala jsem zde 3 x telefony - drahé - a všechny nefunkční!!!

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den máme od vás jedinu objednávku a to:

    10.3.2017 - Apple Iphone 6S plus
    22.3.2017 - Odstúpenie od zmluvy - bez udania dôvodu .

    Telefon ste vrátili plne funkční.

    Smartphony





  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi špatná komunikace a zdlouhavý proces odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů. Zboží přišlo vadné. Hned druhý den jsem telefon posílala zpět. Do balíčku jsem přiložila i e-mail, který jsem ten den posílala jako informaci k odstoupení od smlouvy. Komunikace s obchodem byla zdlouhavá a neprofesionální, což mi bylo nepříjemné. Peníze za vrácené zboží jsem však na účet po několika týdnech po vrácení zboží dostala.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den, ospravedlňujeme sa ,ale až po vašej urgencii sme zistili , že pošta nám balik nedoručila a nechala ho ležať uložený na pošte , po poslaní podacieho čísla sme vedeli balik vyzdvihnuť na pošte :14.3.2017
    Platbu sme odoslali : 15.3.2017


    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Nezajimaji se o puvod prodavaneho zbozi.

    Koupil jsem telefon ktery byl inzerovan jako novy, nicmene byl repasovany. Po stiznosti mi bylo vysvetleno, ze telefon dostali od vyborce v ramci kompenzace jineho reklamacniho rizeni. Myslim ze takto prodavaji vetsinu zbozi o kterem prohlasuji ze je nove. Penize vrali cca 15 po zaplaceni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není plátcem DPH . I když jsme zboží objednávali na firmu, nikde jsme si nevšimli , ze není dodavatel plátce DPH

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobry den v obchodnych podmienkach uvádzame 3 krát , že niesme platci DPH , bez súhlasu s obchodnými podmienkami nieje možne tovar objednať , pri objednavke ste zaškrtli , že ste sa s nimi oboznamili a s nimi súhlasíte .

    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dodávka trvala déle, než bylo přislíbeno, jediná možnost při platbě v hotovosti je kurýr a navíc obchod není plátce DPH a tak si nelze odečíst DPH. Pokud tuto možnost máte, tak můžete koupit na českém obchodu o 20% dražší, což na e-shopu není zřejmé.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod je ze Slovenska
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nedoporučuju,neboť balík byl sice nepoškozený,ale telefon který jsem si objednal byl v něm rozbalený.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den , pane objednal ste si :

    Sony Xperia Z1 Compact white vrateny do 14 dní

    - pokial je telefon vrátený do 14 dní , ide už o rozbalený tovar.


    Smartphony

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

    • neuvádí v eshopu, že nejsou plátci daně

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den, poprosime nezavádzajte ľudi , o tom ,že sme neplatci uvádzame v obchodných podmienkach , bez ich akceptace nieje možné objednať tovar s podmienkami ste súhlasili :

    http://www.smartphony.eu/obchodne-podmienky - BOD Č.5

    aj v kontakte

    http://www.smartphony.eu/index.php?route=information/information&information_id=13

    Smartphony



  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levné v podstatě makety !

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Pani , veď vaša objednávka nebola ani odoslaná , čislo v objednávke vymyslené , nebolo možné sa dovolať!!

    Učelová recenzia!!

    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výdodou byla cena následně se ovšem ukázalo, že zboží je nekvalitní. Podle zprávy autorizovaného servisu telefon zakoupený na tomto e-shopu cituji: Provedena diagnostika/analýza výrobku - výrobek není určen pro CZ/SK trh, jedná se o tzv. šedý dovoz z Francie. Zjištěna vada systémové desky, neoriginální baterie, vada rámu. Opravu lze realizovat výměnou poškozených komponentů v ceně, která převyšuje cenu přístroje.
    • Prodává nekvalitní zboží!

    V žádném případě nedoporučuji nákup v tomto obchodě.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobry den v EU distribuci nieje problem , problem bol v tom , že zariadenie nesplňalo záručne podmienky nakolko telefon bol vytopeny ako keby ležal týden na dne rieky:
    *** editované ****

    To je dôvod prečo vám samsung zamietol reklamaciu

    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Docela rychlé dodání telefonu
    • Špatný typ nabíječky UK místo EU(CZ)
    • NEfunkční nabíjecí datový kabel
    • Nefunkční kontaktní formulář na stránkách - po odeslání níže uvedeného se objeví:
    • Error: RCPT TO not accepted from server!

    Dobrý den, zakoupil jsem u Vás mobilní telefon iPhone 6s (Id objednávky: 22989), bohužel jsem docela zklamán, protože první problém je nabíječka ve verzi UK (tam se nechystám) místo verze EU resp. CZ - nelze použít do naší zásuvky, a dále jsem zjistil, že samotný nabíjecí kabel nefunguje - nenabíjí ani z notebooku ani z PC ani z powerbanky ani z vypůjčené originál nabíječky od kolegy (jeho kabel funguje - telefon jsem jím nabil). Žádám proto o zaslání správného typu nabíječky a funkčního kabelu. Za takové peníze by snad mělo vše správně fungovat?!
    Děkuji za brzské kladné vyřízenímmé žádosti. S pozdravem Dan Šanda, Bohušova 772, 34815 Planá, CZECH REPUBLIK

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den nabijačku a kabel dnes posielame ,ako omluvu posielame aj ochranné sklo na lcd ,

    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neexistují výhody. Prodávají závadové zboží, které pochází bůh ví odkud. IMEI telefonu nelze dohledat a porucha vyvstala ihned po prvním zapnutí. A to nebyla jediná.
    • Prodej jakýchsi repasovaných telefonů, které se během krátké chvíle porouchá.

    V žádném případě nedoporučuji a pokud na ně narazíte, tak ihned nohy na ramena, ušetříte si spousty trápení a starostí....a hlavně peněz.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Sony Xperia Z3 , nový telefon od wodafonu rozbalený kupujucim vid :

    https://www.dropbox.com/s/6q8afp00tw0lmvr/IMG_2186.JPG?dl=0

    ,
    problem nastal v jedinom a to ,že zákaznik vrátil telefon do 14 dní doškrábany a chcel vrátit plnú sumu , bud plna suma ,alebo vas pošpinim , prikladame foto vráteneho telefonu , urobte si obraz :

    https://www.dropbox.com/s/0bw89emkxdcxx0y/IMG_2161.JPG?dl=0
    https://www.dropbox.com/s/x33v2q4g9rzlxtw/IMG_2160.JPG?dl=0

    Zákon jasne ukladá kupujúcemu vrátit tovar v pôvodnom stave bez známok užívania , vážený pane nenechame sa vydierať

    Smartphony

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Doručení proběhlo v pořádku, zboží za 7350,- je však nefunkční. Již třetí týden se snažím všemi způsoby kontaktovat eShop - bezvýsledně, nekomunikují online, nezvedají telefon. V žádném případě nedoporučuji nákup na tomto eShopu, z hlediska komunikace jde o velmi nepříjemnou záležitost. Stále čekám na odezvu a vzhledem k tomu, že jsem prodejce kontaktovala jen pár dní po doručení zboží, požaduji zpět celou částku za nákup.

    Reakce obchodu SmartPhony.eu

    Dobrý den ,vaše uvádzané informácie sa nezakladajú na pravde :


    14.1.2017 - čas: 20:47 vytvorenie objednávky
    16.1.2017 - doručenie tovaru

    recenziu ste pridali 30.1 2017 čas 20:47 , ubehlo 14 dní --- nemôžete nás preto kontaktovať tri týždne ako uvádzate , 23.1 sme obdržali jediný mail a to že odstupujete od zmluvy , od vtedy čakáme za tovarom , aby sme vrátili platbu .

    Po obdržaní tovaru budete upovedomená o vrátení platby ,

    Smartphony