• Doporučuje obchod

    100 %

    • Osobní přístup. Rychlost, ochota. Dostal jsem dárek navíc. Velmi vhodně doplňuje dárek zakoupené zboží doposud! Děkuji.
    • Žádné.

    Osobní přístup. Rychlost, ochota. Domluva na předání v jakékoliv době a hodině.
    Dostal jsem ke zboží kvalitní dárek, který doplňuje zakoupené zboží.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Nedávno jsem tu napsal negativní recenzi (10%), protože obchod po havárii serveru nezanedbatelnou dobu nijak nekomunikoval. Nakonec se ale vše vyřešilo, obchod se ozval a objednávka byla dořešena k mé spokojenosti. Pokud čekáte na zboží, obraťte se na obchod zde a uveďte zde číslo své objednávky, pak se vám asi také ozvou.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer,
    děkujeme za kladnou recenzi. Nicméně, mail [email protected] je plně funkční, je tedy možné dotaz směřovat rovnout tam.

    S pozdravem, Tereza / SkyMac

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Nekomunikuje

    Mobil jsem vyzvedl osobně u Skymacu ale skoro po měsíci mi na e-mail nepřišla faktura.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane Radku,
    prosím, napište mi číslo Vaší objednávky, nebo celé jméno, abych Vám mohla fakturu vystavit a poslat. Možno komunikovat na [email protected]

    Děkuji, dobrou noc, SkyMac

    • Nízká cena.
    • Nefunguje

    Dne 10.2.2014 jsem učinil objednávku telefonu iPhone 5C Pink. Dva dny poté přestal fungovat web. Snažil jsem se kontaktovat firmu dotazem na e-mail uvedený na stránkách, ale vrátil se jako nedoručitelný. Na telefon jsem se dovolal ale nedozvěděl jsem se žádné informaci, kvůli údajné havárii serveru, která měla být během víkendu vyřešena. Od té doby nulový kontakt.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane Dvořáku,
    vzhledem k závadě na serveru nebylo možné zboží z Vaší objednávky objednat, protože závada nedostatek informací z Vaší objednávky. Momentálně je provoz pozastaven, protože musí dojít nejprve k obnově celého systému. Vyřizujeme pouze objednávky hrazené předem.
    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • dodací lhůta

    Objednal jsem raději jinde,protože jsem telefon chtěl dat do nákladů na firmu,ale nechtěl jsem přijít o 2roky záruku,tak sem koupil v místním obchodě na doklad bez jména.(bohužel dráž)(:.Můj ovšem největší problem je vtom,že obchodu vypadli stránky cca teď už je to 14dní,tak si ani nechci představovat problémy s reklamací.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane,
    prosím, napište jméno, nebo číslo objednávky, abych Vás mohla vyhledat a zavolat Vám.

    Děkuji.

    • cena
    • dlouhá dodací lhůta
    • v současné době nefunkční stránky s odkazem (chápu), nicméně za celou dobu bez komunikace personálu

    možná se jedná jen o technický problém v současné době, ale nemohu doporučit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefunguje

    Pokud si chcete něco objednat a obdržet to, musíte se obrátit jinam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • snad ještě není v insolvenci
    • neexistuje

    Nikdy nenakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Firma zkrachovala. Dnes jsem si byl osobně vyzvednout nějaké zboží jako náhradu za moji původní objednávku. Sám zaměstnanec říkal, že je tam dnes naposled a zítra je bez práce, že už tam nikdo není.
    Zaměstnanci byli vstřícní a vždy jsem se dovolal nebo je tam osobně zastihl v uplynulém týdnu. Chyba je, dle mého názoru, někde ve vedení, které se vykašlalo i na svoje lidi a ty se pak ještě snažili pro zákazníky udělat alesp. něco a rozdat poslední zbytky skladových zásob jako náhradu za jejich předem zaplacené a nedodané zboží. Náhrada je sice v hodnotě, jež jsem zaplatil, ale při prodeji musím samozřejmě jít hodně pod cenu, takže ve výsledku stejně přijdu o několik tisíc. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Pravděpodobně v likvidaci, nulová komunikace, podvod společnosti, která krachuje

    Budu kontaktovat policii ČR, jedná se o neoprávněné obohacení (12 000), samozřejmostí je zásah ČOI

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer, pane Nováku,
    během zítřejšího dne Vás budeme volat.


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízká cena
    • objednávka nedorazila
    • internetové stránky obchodu byly odpojeny, stejně tak nejde společnost zkontaktovat emailem ani telefonicky, vše je odpojeno a zrušeno

    absolutně neseriózní chování, rozhodně nedoporučuji, pokud by tedy obchod začal ještě někdy fungovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • Obávám ....

    Objednáno i zaplaceno 6.2. a dosud zboží nepřišlo. Vzhledem k tomu, co čtu v recenzích se začínám docela obávat :-(.

    Reakce obchodu SkyMac

    Dobrý večer,
    prosím, můžete nám napsat číslo objednávky? Neznáme takhle Vaše jméno, není možné Vás kontaktovat a tedy dořešit vzniklou situace.

    Prosím, informace poslat na mail [email protected]
    Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nevystavený daňový doklad při platbě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nižší cena
    • Nekomunikace se zákazníkem.
    • Neschopnost zprovoznit server ani po 10 dnech.

    Dne 5.2.2014 ve 21.29.30 hod. jsem u vaší spol. objednal mobil iPhone 5s.
    Tel. za 15 290 Kč s dodávkou do 5 dnů. Objednávku jste potvrdili.
    Po několika dnech jste objednávky prodloužili na 10 dnů a cenu snížili na 15 090 Kč.
    Poté údajně zkolaboval server.
    Od té doby žádná komunikace.
    Já osobně jsem vám dvakrát volal, po více než pěti dnech, a dověděl jsem se, že zboží ještě nemáte.
    Dnes je 18.2.2014 (10.55 hod.) !!!. Server je stále mimo provoz a info žádné.

    Neumím si představit případnou reklamaci zboží, když samotná koupě je u vás takový problém.

    Vzhledem k vašemu neprofesionálnímu, neobchodnímu chování obchodníka a neúctě k zákazníkovi,
    jsem nucen svoji objednávku ZRUŠIT !!!

  • Doslova tragédie. Firmě shořel server, na kterém měla e-shop. Vyvěsili na web zprávu, že rozpracované objednávky budou řešit telefonicky. Když se nikdo neozval, ozval jsem se sám, ale nebyli schopni mi říci, kdy zboží dorazí, prtože prostě nemají žádná data. (To nemají zálohu? Pokud ne, tak co to je za firmu?) Měl jsem si dnes zavolat, jestli náhodou moje zboží nedorazilo, ale jako ho poznají, to prý až když přijde....Teď už ani neberou telefon... :-(

  • Zboží nebylo dodáno,
    internetové stránky SkyMac jsou nefunkční,
    e-maily se vrací jako nedoručitelné,
    telefon nikdo nebere.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží předem zaplaceno, nedodáno, obchod nekomunikuje, eshop odstavený

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - Cena
    • - Dodací lhůta
    • - (Ne)komunikace
    • - Nebudí přílišnou důvěru
    • - Několikrát upravil od objednávky cenu produktu

    V obchodě jsem nejdříve objednal, poté, jednak protože jsem si obchodem nebyl příliš jistý, a potom také proto, že cenu obchodník mezi tím upravil, jsem zrušil objednávku. Komunikace týkající se zrušení objednávky nebyla zrovna příjemná, ale alespoň mi bylo vyhověno. Nakonec jsem se díky bezkonkurenční ceně odhodlal dát obchodu ještě jednou šanci, od učinění další objednávky a následného potvrzení objednávky jsem však už více od obchodu neslyšel... Webové stránky nefungují, uvedený email mi vrací maily obratem zpět jako nedoručené, volat jsem ani nezkoušel... Tak si nejsem ani zcela jist, jakým způsobem mám zrušit stávající objednávku... naštěstí platba měla být na dobírku, takže jsem neskončil bez peněz... určitě nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny
    • Od přijetí objednávky,
    • Nikdo dále nekomunikuje o stavu objednávky,
    • Nedá se jim dovolat a na maily neodpovídají,
    • Ani po deseti dnech nejsou schopni odpovědět na moje další dotazy ohledně stanovení termínu dodání zboží ačkoliv stále tvrdí, že dostupnost zboží je pět dnů po objednání.

    Nedoporučuji a již nikdy zde objednávat nebudu.
    Je to zkrátka další z nespolehlivých obchodů, který chce získat zákazníka nabídkou lepší ceny a dále jen zkouší co kdo vydrží. Chtěl jsem si něco koupit a ne si vsadit na náhodu v loterii.